Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Duble Mutluluk
Bu yazdıklarım tamamen gerçektir. Kesinlikle fantezi değil. Çok hareketli bir seks yaşantım olduğu için değişik kişilerle değişik mekanlarda seks yaptım. Tamamiyle gerçekten yaşadığım bu olaylardan birini aktarıyorum. Olayın geçtiği yerin ve kişilerin isimlerini değiştirerek anlatayım diyorum. İstanbulda üniversitede okuyan bir kız ile tanıştım. Ailesi Istanbul dışında turistik bir sahil şehrinde yaşıyor. Lolita sevgilimle oldukça ateşli seks yaşantımız oldu. Yaz mevsiminde ailesinin yanına gitti tabii ben durur muyum kısa süre sonra bavulumu topladığım gibi ben de oraya gittim. Bir akşam aile
Arzu
slm ben 19 yaşıda yakışıklı bir insanım .size gerçekten başımdangeçen bir olyı anlatacam.ben her yaz turistik bögelere gider ordacalışırdım.geçen yazda öyleoldu.ben orda kivemlerde kalırdım onların benimyaşımda bir kızları vardı.Çok güzel bir kızdı.inanmazsınız am belki yüzlükm gibigöğüsleri,iri kalçaları ve çok güzel fiziği vardı.şimdi, meseleye gelelim.benonu her gördüğümde şeyimi tutar onun görmesini isterdim.bir gün ailece (onlarlabirlikte) plaja gidecektik.tabi oda ve ben bunu duyunca heme onu nasılyapacağımı düşündüm.biz plaja geldiğimizde o güzel vücudu ortaya sermiş ilkolarak güneşleni
CANLI CANLI
|CANLI CANLI !!! Merhaba millet, şu anda, şu erken saatlerde Anadolu Kavağında’yım. Sevgilim F ile mükemmel anlar yaşıyorum ve diz, üstü uydu bağlantılı bilgisayarımla yazıyorum. Şu saatlerde F’nin ormanda eteğini sıyırıp kıllı amını yalayarak boşalttım. Yarağımı yalattım, domaltarak, o muhteşem daracık amını becerdim ! Ve o muhteşem sex videoamı, yarrağımı tam aldığında bile nasıl lastik gibi sıktığını, ateş gibi yaktığını anlatamam. Bu duygularımı dünyanın en büyük şairi bile satırlara dökemez. İkinci postada, kremleyip, domaltarak F’nin götünü bağırta bağırta, kanata
Peşime Bir Köpek Takıldı
Ben Yirmi sekiz yaşındayım ve bekar olarak tek katlı bir evde yaşıyorum. Geçenlerde bir Cumartesi eve dönerken evin önünde peşime bir köpek takıldı.Ben bahçe kapısını açarak içeri girdim.Köpek te bahçeden içeri girdi. Ben kapıyı açtım. Köpek hala kuyruk sallayıp, kapı önünde gözlerini bana dikmiş bakıyordu. Dış kapıyı açtım, içeri girerken, bu sokak köpeği de antreye girdi.Mutfakta dolaptan, bir parça et ve kalan makarnayı bir kaba koyarak önüne koydum. Köpek büyük bir iştahla, yiyeceklere saldırdı. Birden gözüm köpeğin arkasına takıldı. Dişi bir köpekmiş, küçük bir amı vardı.Birden içim t
Otobüste Yaşlı Bayanla Asker
selam benim adim mert ben 2 yil once istanbulda asker idim bir gün haftasonu iznine cikmistim yarim saatlik bir otobus yolculugu yapacaktim.bindigimotobus doluydu sadece 45-50 yaslarinda bir bayanin yani bostu,ama bayan cokseksi biriydi ,musade istedim memnuniyetle dedi ve yanina oturdum.benimle sohbetetmeye basladi bana cik sicak davraniyordu arada bir eliyle bacaklarimadokunuyordu. o bacaklarima dokununca sikim kalkmaya baslamisti buda farkindaydive yuzume bakarak gulumsedi basi ilede sikimi gostererek hayirdir dedi,benutanmistim eliyle pantolonumun ustunden sikime dokunuyordu.yalamami iste
SexiiGün
Mrb arkadaŞLar ben 16 Yasında bi Genc Erkegim Koca YaraqLıyım Bi gün gene İnt. cafede taqıLıyoruz bi Gün gitti ecvitlerin okuLa bi Kız warki BomBaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kıza ayar oLdum malafatı süperdi göz kırpdığımda tokat yedim ama 10 numara kızdı günLer geödi deli olDum Kıza Ve çıkmaya Basladık bi gün sporcular parkına gittik . erkekler kıza laf atıyodu ben küfr ediyodum . sOnra Kızın ewvi Bosmus gittik baya cinseliikden knusduk . Sonra Ben ona sikişelimmi Lafını sölediğimde yarım saat dondu kaLdı . Liselifdi amındai kıllara sokmak en mütişiydi sonra ertesi gün gene gittim babası e
Götten Siktim
swlam ben fırat şirinyerde yaşıyorum 20 yaşındayım eshotta insanınbaşına ilginç olaylar gelir bunlardan başıma gelen en ilgincini sizle paylaşmakistedim bir gün eve gidiyorum saat akşam üzeri 5 falan yaklaşık 15 gün önce bucakavşağında bir bayan bindi 40 45 yaşlarında baya büyük götlü güzel bir bayan benyer vermek için ayağa kalktıkım kadın geçerken götüne sikimi sürttüm kadın tersters baktı ama bişii demedi ben gültepe dönüşünde indim sigaramı yaktım yavaşyavaş yürüyorum bir sonraki durakta o kadın inmiş elinde 5 tane çanta zorlataşıyor size yardım edebilirmiyim dedim kadın evet dedi menun ol
Ali Ve Sevil
İzmirin merkez ilçelerinden birinde bir lisede müdür yardımcısı olarak çalışıyorum. Okulun en genç öğretmenlerinden biriyim. Müdür yardımcısı olduğum için koruma derneği üyeleri sık sık odama gelir giderler. Dernek başkanı sevil hanım 36 yaşında evli iki çocuklu bir bayan. Fakat farklı tarafı oldukça neşeli ve rahat bir kadın olması. Odama gelir gider oturup kalkmasına hiç dikkat etmez. İç çamaşırı görünecekmiş, yakası açık bluzdan göğüsleri görünecekmiş hiç aldırmaz. Minicik etekle gelip karşıma oturur, altından iç çamaşırları olduğu gibi görünür. Eğilir kalkar göğüsleri olduğu gibi meydanda.
Kuzen
Biz amcamın oğluyla arkadaş gibiyiz.ben o zamanlar 12 kuzen 16 yaşındaydı.onlarla çok samimiydik.ben onlarda kalırdım oda bizde kalırdı.bi gün yine onlara gittiğimde boğuşuyoduk.bi anda dudaklarımız birleşti.o günden sonra birbirimizden hoşlandık.bi gece onlara kalmaya gittim.play station da maç yapıyoduk yenen karşıdakine 3 tane istediği şeyi yapacaktı.o yendi.yatağına girmemi istedi.ok dedim.öpüştük.üstüme çıkıp beni deli gibi sikti.brbirimizin koltuk altlarını öpüyoduk.ve yarrağını çıkardı çok büyüktü onnu bana verdi ve zorla yedirdi.boğulucaktın az daha.sonra arkamı dönüp sikmeye kalktı.a
İLK GELEN
Ben 14 yasında bır erkeyım.Bırgun yenıden burda hıkayeler okuyorum.OKUrken azdım ve yan masada bır bayan geldı.ARADA BENIM BILGISAYARA BAKTIGINI GORDUM.ben sonra daha acık yabancı sıtelere gırdım.ben actıkca ılgısı daha fazla oldu daha sonra onla goz goze geldık ama o ortalama 19 yasındaydy galıba.zayıf tam ıstedıgım gıbıydı.ve benle tanısmak ıstedıgını soyledı ılerde bır cay bahcesınde cay ıctık.sonra ayrıldık beneve gıttım.daha sonra 1 hafta sonra benı aradı.nette bulustuk.benle fantazı yapmamazı soyledı ben bastan olmaz dedım ama sonra kabul ettım.onun evıne gııtık .ben hemen onun am bolges
Evde Tek Başına
slm ben istanbuldan bir ögrenciyim 18 yaşindayim birgün dersanaden sonraeve geldim evde kimse yoktu odama geçip müzik dinliyordum birden kapı çaldıkapıyı açdıgımda karşimda duran bir kız bizim alt komşunun kızı bana dediki büktencereniz varmı dedi bende bir bakmam gerektigini söyledim istersen içeri geçdedim hemen içeri geçti ben tencereye bakmak için mutfaga gittim aradımtencereyi bulamadım kıza dedim ki en iyisi ben bidaha bakayim dedim içeri gittim5 dakika sonra içeri geldi ve arkadan saçimi okşadı ben önümü döner dönmez 17cmsikimi tuttu ardidan dudagıma yumuldu sonra odaya gittik beni soyd
Bi Bira Alabilirmiyim Melek
Bi Bira Alabilirmiyim Melek?? slm ben celal. kısa kesmek ve hikayemi anlatmak istiyorum. bu arada 26 yaşındayım. istanbula üniversite için gelmiştim. geleli 5 ay olmuştu. kaldığım evin karşısında bir dükkan vardı. geldiğim ilk günden beri orda çalışan bi kıza aşıktım. duygularımı ona açıklamış ancak red cevabı almıştım. üstüne üstlük bana arkadaş olmamızı teklif etmişti.güzel bi arkadaşlığımız vardı taki o akşama kadar. o akşam dükkanlarına bira almaya inmiştim.o ana kadar melek için hiç fena düşünceler içine girmemiştim.neyse dükkana girdiğimde meleğin üzerinde kısacık bir etek altın
Yengelerin Yengesi
merhaba ben murat. sizlere 3 yıl önce başlıyan bir ilişkiden bahsetmek istiyorum. yani kuzenimin karısından. E... kuzenle evlendikten sonra onu ilk görüşümde şok oldum.nedenmi çünki o köyde büyümüş taşralı bir bayandı aman tanrım öyle bir elbise giymişti ki! anlatamam derin gögüs dekoltesi kısa etek yani heryerini meydana çıkartan açık renk bir elbise .kısacası bir içim su. O andan sonra ona sulanıyordum ama ne mümkün bana asla pas vermedi. bende artık onlara gitmiyordum. birgün arkadaşlarla kafaları çekiyorduk asker arkadaşım bana bir şeyler anlatmaya çalıştı ama ne demek istediğini anlayama
Tatli Cift
Tatlı çift 1999 yılının ilk baharıydı. Mevsimden ötürü içim kıpır kıpırdı. 26 yaşındakı genç erkeklerin birçoğu gibi boş vakitlerimde kendimi yazın yaşayacağım aşkların hayali ileZevce.com da kaç tane oya varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> oyalıyordum. İş çıkışlarında ve hafta sonları zamanımın büyük bölümünü bu amaçla harcıyordum. Ancak heyecan hiç beklemediğim bir yerden ve beklemediğim bir zamanda geldi. Gece 02:00 sıralarında ev telefonum çaldı. Kalkmakla uyumak arasında karar veremiyordum. Ancak ısrarlı çalan telefon o kadar çekilmez bi
Komşumuz Nadire Abla
28 yaşındayım,anlatacaklarım komşumuz Nadire abla ile başımdan geçenler; Yaz sıcağının olduğu o günlerde herkes rehavet içinde evlerinde yada serin deniz kıyılarında keyif çatarken ben bir yere gidememiş evde kalmıştım.Komşumuz Nadire abla evine gidip kendisine yardım etmemi istediğinde can sıkıntım had safhadaydı.Şimdi bu sıcakta hiçte çekilmez diye düşünüyordum.Eve çıktığımda bana Baca deliğini kapatmakta yardım etmemi istediğini söyledi.Bende hiçbir şey söylemeden merdivenin üstüne çıkarak biriken Kurumları önce topladım sonrada temizlenmek için banyoya doğru yollandım.Üstümü temizlemem bit
Küçük Yeğenim
Aslı yeğenim yani halamın kızı 16 yaşını da yeni devirdi sayalım Giresun da oturuyordu ama Bu sene Sakarya anaokulu öğretmeliği kazanmıştı. Bizde İstanbul da bulunduğumuz için halamlar izin vermişti Sakarya da okumasına ama tek olmaz diye okul arkadaşlarını tanıyana kadar kız kardeşim onunla kalacaktı. Bende kardeşimi Sakarya ya götürme bahanesiyle gittim. Evine televizyon dvd player 2 de yatak aldık bu işleri hallettikten sonra ben geri İstanbul’a döndüm ama aklımda bu ensest hikayelerde vardı ya sürekli onu düşünüp plan kuruyordum. Sonra kardeşim KPSS Sınavına girecekti cumartesinde
Komşumuzun Ayakları
Selamlar size güzel ayaklı halime ablamı nasıl siktiğimi anlatıcam umarım beğenirsiniz.ben 28 halime ablam 44 yaşında. Bizim yan komşumuzdu aslında ben ona çocukluğumdan beri ilgi duyuyordum en çok ayaklarına tabiki harikaydılar 35 numara bembeyaz ve hep kırmızı ojeli. Küçüklüğümden beri yalamak isterdim.aslında halime ablamla 4-5 senedir görüşmüyorduk biz taşınınca irtibatımız kopmuştu. Taki onunla bankada karşılaşana kadar.onunla geçen gün tesadüfen bankada karşılaştık hal hatır sorma faslı falan filan ayak üstü konuştuk tabii ben hemen ayaklarına baktım çaktırmadan. İşlemlerimiz bitince be
Tavuğa Yazık Oldu
O zamanlar18 de var yoktum. Evimiz müstakil 2 katlı bir evdi. Bahçemizde bir kümes iindede3 tavuk bir horoz vardı. hep merak etmişimdir. bir gün öce tavuk horoztarafından sikildiğinde ertisi gün yumurtluyordu. bu kadar çabuk naasıl oluyorderdim kendi kendime. hatta horozun siktiği tavuğu takip eder ertesi günde gidergötünü yoklardım yumurta varmı diye. Bu aradada tavuğun götüne dokunurkenkendimi tarıfsız bir zevk deryasında düşünürdüm. sanki tavukta beni anlar gibioda zevk alır gibi boynunu aşağıya uzatır ve kasılırdı. bir gün bu tavuk kocamanyumurtayı götünden çıkrdığına göre benim yarrağımıd
Nejla Abla 40 Yaşlarında
Ben 18 yaşında İzmir de oturan biriyim. Apartmanımda oturan Necla abla 40 yaşlarında alımlı bir kadındı. Bu güne kadar hiç evlenmemiş. Bir gün eve giderken Necla abla bana evde bir tıkırdılar olduğunu ve gidip bir bakmam için rica etti tabiki bende olacaklara ihtimal bile vermeden eve girdim eve girdiğimde hiç bir tıkırdı yoktu peki amacı neydi aklıma gelmiyor değildi ben evde tıkırdı olmadığını ve gitmem gerektiğini söylediğimde bana oturda bir içecek getireyim dedi bende olur dedim bir bira getirdi tepsiyi bana uzatmak için hafifçe eğildiği anda o sivri ve dik memeleri gözümün önüne çıkmışt
Bagırta Bagırta Domalttım
Ben ömer ankaradan yazıyorum sıze bır yıl once olan bır olayı yazacagım beden dersındeydık ogretmenımız yoktu buyuk bır benden salonumuz vardı bızım ve kızların ayrı odaları vardı yasemın erkeklerın durduguyere gelmıstı duymadım tek basınaydum 31 cekıyordum beı gordu ne yapıyorsun dedı hıc dedı ben kendımı toparladım sex video bana hıc sex yaptınmı dedı hayır dedım beımle yaparmısın dedı tamam dedım hemen domalltım bu onun ılk degıldı once gotune gırdım neredeyse bardak soksan gırrerdı sonra amına yoneldım yapma dedı dınlemedımamının delıgı cok kucuktu once cok agladı amasım
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/37ece94c362b36929725a9f44d9f1dcf.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32