Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Bayan Ayaklarına Bayılıyorum
Merhaba ben kerem 24 yasında ist/maltepede yasıyorum ve bayan ayaklarına bayılıyorum bakımlı ve ojelı olması benı delı edıyor. karsımızdakı apartmanda esma abla dıye bırı oturuyordu. her sabah 9 da kalkıp ayaklarını balkonun demır parmaklıklarından dısarı cıkarır her sorusumda hava almalarını saglıyorum derdı ısı gucu aksama kadar ayaklarıyla oynar bakım yapardı. bır gun bana bakkaldan sıgara al dedı alıp evıne cıktım eve gelmemı ıstedı cay ıcelım falan bende kabul ettım salonda oturuyordum oda cayı getırıyordu yalnız bır fark vardı fılelı bır corap gıymıs
Annem Para
Annem Para..!!...!!! Bir gün okuldan gelmistim ki, annem daha uyuyordu.ama gördügüm o manzara beni delirtti. Annem yatakta yorgansiz, sadece tangaylan yatakta yatiyordu,yanina vardim ve dürttüm, ama annem coook derin bir uykuya dalmisti vede hic uyancaga benzemiyordu. Bacaklari baya ayri oldugu icin ami belli oluyordu, onu gördügüm anda yarragim kalkmaya baslamisti. Annemin amina yaklastim ve kokluyordum, ohh mis gibi dedim,dayanamadim ve parmagimi tangasinin altina götürdüm ve yavasca soktum, soktum cikardim soktum cikardim ve annem kipirdamaya basladi. ama ben parmak icinde se
Uzaklardaki Kadın
Bu size yazacağım ilk hikayem...Su an 26 yaşımdayım ve isin enteresan tarafı bugüne kadar çevremde hiç bir zaman ne kendimle yaşıt nede benden yaşça küçük bir bayan olmadı... Yaz başında ki stresden ve kis mevsiminin üzerimde yarattığı baskıdan kurtulmak için bir hafta sonu kaçamağı yapmak kafa dinlemek için İstanbul gittim.Orada eski arkadaşlarla geçirilen mükemmel 2 gunun arkasından esenlerden otobüse bindiğimde birde baktım ki ne göreyim benim koltuğumda bir bayan 168 boyarinda güzel dolgun bir vücuda sahip tatlı bir bayan oturuyor...Bir karışıklık olmuştu sanırım bayanın yani giderek Özü
OKUL TUVALETİNDE
ARKADAŞLARIMDAN BİR KAÇIYLA İLİŞKİ YAŞIYORDUM BU DA BENİ MUTLU EDİYORDU.EN AZINDAN ARAMIZDA SIR OALRAK KALACAĞINA EMİNDİM.VE RAHAT BİR ŞEKİLDE BABAMZIN VE ANNEMZİN EVDE OLMADIĞI ANLARDA GİDİP GELEBİLİYORDUK RAHAT RAHAT.BİRİSİ BİRAZ ÇEKİNGEN VE BİRAZDA KORKAKTI.GENELDE HERKESİN EVDE OLDUĞU SAATLERDE KUYTU KÖŞELER BULUP ORALARDA SEVİŞMEYİ İSTERDİ BENİMLE BU BİRAZ HOŞUMA GİDER AMA BİRAZ DA TEDİRGİN EDERDİ BENİ. O YAZ HER BULDUĞUMUZ FIRSATTA HER YERDE SİKİŞTİK BU ARKADAŞLARIMIZLA BİRBİRMİZİ ÇOK İYİ TATMİN EDİYOR HATTA AZDIĞIMIZ DURUMLARDA BİRBİRİMİZE TELKİNDE BULUNARAK HER ANDA SİKİŞEBİLİYORDUK
Sikişcek birini arayan genç
Herkeze merhabalar adım Mert bu yaşta en azgın çocuklardan biri olabilirim yaşım 16 kaykay felan sürüyorum o yüzden bacaklarım çok kuvvetli pompalamada süperimdir yani. :D Neyse benim sikişmelik bir hikayem yok ama bir hikayemi anlatıyım. :D Birgün otobüsteyken önümde bir kız vardı çok güzeldi o kısacık eteğiyle beni azdırtıyordu artık yarrağım taban olmuştu arada arkasına bakıp bana gülüyordu otobüs birde durunca kızı kucağımda hissetttim yarrağım büyümüştü eminm oda o sırada hissetmiştir.Arkasına bakıp yüzüme bakmıştı ve bi süre sonra gülümsüyordu tekrardan çok mutluydum sikişicez sanmışt
Sinana Uydum
Onsekiz yasindaydim, ailemle birlikte yaz tatili için köye gitmek zorundaydim. Benim kisisel tercihim fistik gibi kizlarin cirit attigi güney sahilleri olamsina ragmen Babamin baskisiyla yola çiktik.Ilk gün bol bol uyudum. Aksam ise köydeki çocukluk arkadasim Sinan beni disari çagirdi. çocukken hep köye gittigimde oyun oyandigim arkadasimdi Sinan. Geçen zamanda epey gelimis ve karayagiz bi delikanli olmustu.bakkaldan bira alip sinanlarinn evin çatisina çiktik içip konusmaya basladik. onsekiz yasinda üretken her gencim konusucagi tek sey wardi sex tabi ki.Sinan bana essek siktigini ve bunun çok
Komsum Emel Ve Esı
|KOMŞUM EMEL Sabah ise gitmek için 7.30 da kalkarim. Cep telefonumun alarmi o saate kuruludur ve ben de sektirmeden hep ayni saatte uyanirim. Ama geçen gün uyandigimda saat sabah alti sularini gösteriyordu ve ben karsi dairemden gelen gürültüye uyandim. Oturdugum yer havuzlu bir site ve bu sitede yazin fazla kalan olmuyor, site alti tane üç katli villadan olusmakta. Her sitede de toplam dört daire var. Bizim oturdugumuz üst kat dublekslerde karsi komsular ve biz variz alt katlar ise yazin geliyorlar onun için mini sitemizde baskada kimseler yok. Bunu niye yazdigimi tabi anladiniz... çünk
Orman
Herkese merhaba. şubat ayında bursa altıparmakta arabamla dolaşırken birden gözüm otobüs durağındaki müthiş kıza takıldı arabayı hemen çevirerek durağa yanaştım ve sizi gideceğiniz yere bırakırım dedim.kız gayet saf bi şekilde zahmet olmasın dedi bense yapacaklarımın hayaliyle sizin gibi güzel bi bayanı u soğuk havada burada bırakamam dedim ve kız kabul ederek arabama bindi. tanışma faslından sonra kıza nereye gideceğini sorduğumda kız sanki hayallerimi gerçekleştirmemi ister gibi evime çok yakın bi yer olan ihsaniye dedi bende daha fazla konuşmadan aracı oraaya doğru sürdüm. bu kızı mutlaka
HaLe AbLa AsKiM Ve BeN
HaLe_AbLa_AsKıM_Ve_BeN Merhabalar oncekı hıkayemı sızlere yollmaıtım ve buyuk bır beyenıyle karsılastım kı anlamadım tek sey sudur kı erkek arkadaslardan ricam vardı bana mail atmamanız için hiç bır erkegın mailine cevab vermıyecegım kız arkadaslara da tsk edıyorumm hıkayeme gecmek istıyorum artık oncekı hıkayemde hale ablam la sadece ıkımız vardı bu sefer benı tahrık eden ve onun la çıkmaya basardıgım bır erkek arkadasımı anlatacagım çok guzel ve yaksıklı gözlerı yemsesıl benı buyuledı adeta neyse onun la tanısalı 1 hafta olmamıstıkı benım le buluşmak ıstedığını soyledı fakat sadece ıkım
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
mrb ben 17 yasında bir liseli kızım okul çıkışlarında metin diye bir 45 yasındaki adamın yanına gider onun sırtına masaj yapardım ilk böyle basladı adam yavasca indirdi ellerimi masaj yaparken yarragının üstüne getirdi ve ben cahilliğimle anlamadım ilk sonra onu okşa dedi meraklıyımdır. oksamaya basladım devam etti baksır üstünde vardı onun içine elimi attı ve okşamamı söyledi bu arada kamerada gizli çekim yapıyormuş bende kızıp laf söylerken kamerayı söyledi bana bende korktum ailemin tepkisi ne olur diye onun dediklerini yapmaya basladım ama istemeyerek kocaman yarragını yalamaya başladım ve
Güzel Memeli  Aysun
Ben ahmet bigölden yazıyorum bizi sınıfta 18 yaslarında güzel memeli birkız vardı herkes onu istiyordu bi gün tenefüste sınıfta basbasa kaldık yanına gidip sobet ettim konu sexse geldi o bikerede beni sikmek istermisin dedi hemenkabul ettim aksam eve giderken beni evine çagırdı evde kimse yoktu evegirer girmez dudaklarına yumuldum ayakta sevistik dahasonra yatak odasına gectik yavasca soyuyur bi yandanda her tarafını emeiyordum memeleri müthişti ddaha sonra cırıl cıplak olduk bakirey di ama amcıgını siktirmek istiyordu önce agzına verdim bi dakikada bosadım daha sonr
ÇOK TATLIYDI
 slm başımdan geçen olayı sizlereanlatıcam. ogün  işten çıkışta arkadaşım cem lere gitmiştim  cemlerde oturuyorduk bilgisayarda internettenporno sitelerine bakıyorduk.aradan 10-15 dakika  geçti ve banyonun kapısı açıldı banyodan cemin kardeşi çıktı üstünde şort  ve dar beyaz bir bluz vardı vücudu ıslak olduğundan o iri öğüsleri belli oluyordu daha 18 yaşında ama kocaman memeleri vardı neyse yanımıza geldi ve bana hoşgeldin dedi ve beni yanağımdan öptü o öptüğünde ben çok tahrik oldum o odasına gitmişti. biz porno sitelerine bakmaya devam ettik. baya vakit geçmişti akşa
Okuldaki Günlerden
Yirmi yaşında, üstelik de üniversitede okuyan, güzel bir lezbiyen olmanın bazı sorunları da beraberinde getireceğini hepiniz tahmin edebilirsiniz.Çoğu lezbiyen olmayan yatakhane arkadaşlarımla gezmeye çıktığım zaman bütün erkeklerin gözü üzerimde olur.Özellkikle de iri göğüslerimi olduğu gibi ortaya koyan dar tişörtler giydiğim için.Tabii buna uzun bacaklarımı,dar ama yusyuvarlak kalçalarımı ve ipek gibi yumuşak kumral saçlarımı ekleyebilirsiniz.Bana kur yapmaya çalışırlar ama her defasında onları bozarım.Ondan sonra da kuyruklarını bacaklarının arasına alarak yanımdan uzaklaşmalarını büyük bi
Zevk
Slm her gün sizin hikayeleri okucukça azıyorum ve hikayelerinizi daha açık olmasını istiyorum.. size bi hikayemimi anlatcam erkek arkadaşımla bir gün evlerine gittik biraz oturduk daha sonra hep gözleri bendeydi beni istiyordu ama bi türlü söyleyemiyordu yanında otururken elim aletine deydi ve bir anda azdı dudaklarıma yapıştı bırakmak bilmiyordu hem bi yandan öpüyor bi yandanda pantolamı aşagı iniyordu ve kilito muda açtı daha sonra yalayamaya başladı o yalacıkta ben azıyo ve daha fazlasını istiyordum dayanamayıp yere yatırdı ve sokmaya başladı çok acıdı ama çok güzeldi üzerimde gedip gelm
Hem Yeyenim Hem Oğlum
Başımdan geçen nefes kesiçi gerçek bir olayı anlatıyorum biz köyde bir şey gödüğümüz yok 13.14 ergenliğimin başlangıç zamanı bir delik görsem am zannediyorum hayvanlarda görüyorum tabi bir hayli 31 çekiyorum derken kendimi boşaltıyorum köy usulü aplamla aynı odada yatıyoruz aklımdan en ufak bir şey yok bir yaz gecesi eve geç geldim odaya girdi sıcaktan olmalı aplam üstünü açmış uyuyor ama bir atlet bir kilot birden başım döndü hiç çıplak bayan görmediğimden şaşkına uğradım afarladım ne yapacağımı bilemedim ve yattım ama gözüm hep kilodun da baktıkça tahrik oluyorum sertleşmiç yarağımla oynuyor
Parfümeride Çalışıyorum
Selam ben 30 yaşında bir kadınım 1.71 boyunda kumral ela gözlü balık etli bakımlı ve çekici bi kadınım. kısaca olaya girmek istiyorum.. işe yeni başladığımda Zeynep isminde bi kızla tanıştım 21 yaşında oldukça güzel bi kızdı. bana çok yardımcı oluyordu aramız baya iyiydi. sık sık bana geliyordu oturup sohbet ediyorduk günler ilerledikçe aramızdaki samimiyet hat safhaya ulaşmıştı bir gün bana mesaj çekti benim çok güzel olduğumu ve benden etkilendiğini yazıyordu bundan çekinmiştim ama açıkçası hoşuma da gitmişti bende ona benden senden hoşlanıyorum diye yazdım.. bundan cesaret almış olacak ki
Super Bısey
|bı gun koydeyım ve kızın bırı yanıma gelıp bana dedıkı senden hoslanıyorum bende olabılır dedım oda benı evıne carıp konusuyordukkı bırden ustume cıkarak senı ıstıyorum dedı bende erkeğim yanı bırden altımaaldım ve amını yavaş yavaş yaladım saçlarımı tutarak amına doğru bastırıyordu bende sıkımı amının ustune vurmaya basladım o da baygın halde duruyordu artık yeter dedım ıcımden arkanı don dedım dondu ve soktum soktum ben soktukca o kendını sıkıyodu okendını sıktıkca ben abanıyodum artık cıldırmıstım ne yaptıgımı bılmıyodum bıde akrep burcuyumya sıktıkce sıkıyorum ve o an geldı ben hayatımda
AÇ ALDIZIM
 selam... ben bu siteye Giresun`dan katılıyorum, bu sitenin abonesi oldum diye bilirim. ben 36 eşim 27 yaşında  beş yıllık evliyim . seks hayatım çok iyi sayılmaz , nedeni ise eşimin tutucu olmasından kaynaklanıyor. bugüne kadar seks`ten zevk almışsak benim üstün gayretlerim sonucu olmuştur. bu başımdan geçen hikayemi yazıp yazmamakta kararsız kaldı ve enson sizlerle paylaşmaya karar verdim.    evlendikten 5-6 ay sonra baldızım  okumak için  bizim yanımıza geldi.  kendisi  2 yıllık üniversitede  okuyordu biz okula yakınolduğumuzdan yanımızdan g
Komsumuz Tugba Abla
Komşumuz Tuğba Abla Okulundan dönmüştüm eve geldim ve zili çaldım, evde kimse yoktu ve 2 kat yukarıya çıktım belki annem tuğba abladadır dedim anahtarım yoktu oraya gitdim ve zili çaldım.Zevce.com da kaç tane tuğba varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> tuğba abla kapıyı açtı : -Merhaba bora. -Merhaba annem burdamı evde yoktuda. -Yo hayır bora. Tuğba abla çekici ve güzel bir kadındı benden 5 yaş büyüktü 23-24 yaşlarındaydı, esmer ve 1. 75 Boylarındaydı eve girmeye çekindim ve asansöre doğru yöneldim o ise o anda ; -Anahtarın var mı d
Animal
Slm ben animal sexsi hep merek etmişimdir bir gün cet yapıyordum nikim animal bir ciftle tanıştım birde kopekleri rodi vardı istersem 3 ile birlikte olabilecegimi söyledirler onlara tel num verdim 00 00 beni arayacaklarına söz verdiler bende her zamanki ki gibi bişey cıkmayacagımı bildiğim icin önemsemedim ama saat 12 oldugunda beni gercekten aradılar ha onlar izmirden serpil ve servet bede de kütahyadan ilkay neyse tel sexden bahsettik benden onlar ne isterlerse istesinler yapmamı istediler bende ok dedim .cumartesi sabah izmire geldim beni garajdan aldılar ikiside cok tatlı insanlar servet 3
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/0a576cf3808162e5301f5401e4539c24.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32