Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Küçük Yeğenimm
Aslı yeğenim yani halamın kızı 16 yaşını da yeni devirdi sayalım Giresun da oturuyordu ama Bu sene Sakarya anaokulu öğretmeliği kazanmıştı. Bizde İstanbul da bulunduğumuz için halamlar izin vermişti Sakarya da okumasına ama tek olmaz diye okul arkadaşlarını tanıyana kadar kız kardeşim onunla kalacaktı. Bende kardeşimi Sakarya ya götürme bahanesiyle gittim. Evine televizyon dvd player 2 de yatak aldık bu işleri hallettikten sonra ben geri İstanbul’a döndüm ama aklımda bu ensest hikayelerde vardı ya sürekli onu düşünüp plan kuruyordum. Sonra kardeşim KPSS Sınavına girecekti cumartesinde
HEDİYELİ SEX,PARDON MAGAZA
Merhaba. kendı kendıme bı bayanın boyle sıtelerde neişi olur diyorum ama yazıyorum işte.. gecen hafta kocam bi iş gezısıne gıttı...bende yanlızdım ..alısverıse cıktım bi alısverıs merkezınde neredeyse her gırdıgım magazadan bişiler aldı taaki o magazaya gırene kadar... magazada 2 adam vardı bu magazada bayaz esya magazasıydı.. bende bi ütü alacaktm..sectım begendım ama adamın bacaklarıma bakısınıda goruyor ve içim fena oluyordu(kocamda yok ohhh !! ) benden baska kımse yoktu magazada..en sonunda alıyım dedım ve kasaya gıttık..kredı kartımı verdım ama adam bana limiti dolmus dedi..bende sast
sarışın 18 yaşında geç kız idi
Bir gün okula gitmiştim ve okulun ilk günüydü lise 1 e başlıyordum neyse arkadaşlarımla tanıştık ve aralarında pelin die bir kız vardı tanıştıktan sonra kızla çok iyi arkadaş olmuştuk iyi anlaşıyorduk ve onu sikmek istiyordum veyse bir gün kızla okuldan çıkarken bana bizim eve gidelim mi dedi ve bende bunu fırsat bilip tamam dedim eve vardık ve kimse yoktu sen odaya geç ben üstümü değiştirip geliyorum dedi tamma dedim oturdum ve yaklaşık 2 dk sonra kız beni yanına çağırdı odasına girdiğimde çırıl çıplaktı çok heycan lan mıştım ve yanına çağırdı gittim ilk önce ne yapıyorsun dedim am
Dün Siktim
Slm herkeze bu site sayesinde tanıştım bi kızla ilişkimi anlatcam anlatıklarım tamamen gercek size ismi önemli deyil daha önce buraya hikaye yazdım ve msn bağlandı bi kız görüştük kamerayla izmirden kendisi bende ist buluştuk dün iznirdeydim yeni geldim sizlerle paylaşmak istedim.yanlız oturdu icin eve girmem sorun olmadı girdik oturdum bekle canım dedi rahat bişeyler giyeyim tamam dedim 5 dakika sonra geldi sexi bi gecelikle nasılım yakışıklım sordu sexi ve cok tatlısın deyince ben hemen yanıma geldi ve öpmeye başladı dudaklarımdan dilini vererek elimide gecelin altına attım camaşır yoktu amı
Hayatın Tadı 2
KÖPEĞİN SİKİ İNCECİK VE O KADAR SERTTİKİ TAŞAKLARI UFACIK BENDE SİKİ İÇİNE GİRMESİN DİYE TAŞAKLARININ DİBİNDEN TUTUYORDUM BU İNCE VE SERT SİKİ GÖTÜME SOKSAM ACIMAZ HEMDE RAHATÇA GİRERDİ HEMEN GÖTÜMÜ TÜPRÜĞÜMLE ISLADIM VE KÖPEĞİ SIRT ÜSTÜ YATIRIP SİKİNİ GÖTÜME SÜRTMEYE BAŞLADIM TAŞAKLARINI BIRAKMADAN DELİĞİME YAVAŞÇA SOKTUM SİKİ SER OLDUĞU İÇİN RAHAÇÇA BENİMDE YARDIMIMLA GÖTÜME GİRDİ BİR İKİ SEFER SİKİ GÖTÜME SOKUP ÇIKARDIM ÇOK HOŞUMA GİTMİŞTİ KÖPEĞİN SİKİ AZDA OLSA İÇİMDE SANKİ ŞİŞMİŞGİBİ HİSSETTİM VE DİĞER ELİMİ DE BIRAKIP KÖPEĞİN ÜSTÜNE OTURDUM SİKİ TEKRAR İÇİNE KAÇMASIN DİYE AMA SİKİ GENE G
Tecrübe Konusuyor
Slm ben sıze basımdan gecen olaylardan sadece bırını anlatacagım benım yasım 22 esmer 170 boyunda yakısıklı bır gencım bundan ıkı sene once basımdan gecen bır olayı sızınle paylasmak ıstıyorum ben matbaa cıyım ben meslek hayatımda da devamlı basarım yanı yıne o sıkıcı gunlerden bırıydı ben cay paydosunda kapının onune cıkmıstım cayımı ve sıgaramı ıcerken yoldan gecen bır kız dıkkatımı cekmıstı bu 17 yaslarında 165 boyunda kumral bır afeettı ve ben hemen tanısmak ıcın yanına gıttım ve tanısmak ıstedıgımı soyledım ve oda reddetmedı ( zaten bugune kadar benı hıc bır kız reddetmedı)
Annecigim 15
Günlerce evdekilerden uzak durdum, hem onların hem benim dinlenmeye ihtiyacımız vardı. Çoğu geceler eve de gelmiyordum, sonunda bir gün eve geldiğimde hem annem, hem halam kızgın bir şekilde beni bekliyorlardı. Sofrayı hazırlamışlar ve aç oturuyorlarmış, bende aç olduğumdan hemen sofraya oturdum ve bir süre evde çatal kaşık sesinden başka bir şey duyulmadı. Sıra kahvelere geldiğinde halam dayanamayıp söyle bakalım ne bu afraların tafraların, geceleri eve gelmemeler diye patladı. Canlarım benim bir sorunum yok, sizlerinde olmadığını biliyorum, bir müddet birbirimizden uzak kalırsak, daha iyi
YeNgEm
YeNgEm....! mrb ben dervan 19 yaşındayım olayda adı geçen yengem hacer 26 yaşında yengem kalçaları mükembel olan bir hatun bir gün telefeonuma bir çağrı geldi bende hemen baktım yengemdi aradım ne oldu dedim bana satacağım küpeleri verecekti onun için aramış hemen gittim yengemlere evde amcam yok oturuyordum yengemde küpeleri hazırlamak için yatak odasına gitti bende artık yıllardır hayalini kurduğum götü sikmek istiyordum ve hemen arkasından gittim baktım yengem orada domalmış küpeleri sayıyor arkadan yaklaştım ve gözünü kapadım şakadan ben kimim dedim bana hadi yaramaz çocuk oyu
Aslı Ve Lezbiyen Ilişki
Selam. Ben 21 yaşında dolgun vücutlu esmer bir bayanım.İsmim Aslı. Neredeyse kendimi bildim bileli Ortaokuldan beri lezbiyen eşcinselim.Tabii bunu taa o günlerden anlamış değilim ama özellikle lise çağlarında kendimi tanımaya başladım. Okulda tüm kız arkadaşlarım erkeklerle ilgileniyor, birbirlerine ilginç hikayeler anlatıyorlarken, ben onlara ilgi duyuyor ve her fırsatta onları heyecanla seyrediyordum. Özellikle Türkiyedeki ataerkil erkek toplumu ise hiç ilgimi çekmiyordu ve onları çok kaba buluylordum.Neyse sadede gelelim.İlk ensest ilişkim yengemle oldu. Tatile Bursaya gitmiştim. Orada yeng
3 Aylik Hamileydi
3 aylık hamileydi Ben serkan,konuya bir an önce girmek istiyorum çünkü yazarken bile aynen yaşıyo gibiyim başımdan geçenleri tekrar tekrar. Her sabah olduğu gibi sabah 7 de yine dükkanı açmak için yola çıktım.Tolga kardeşim kadar çok samimi olduğum ve birbirimizle her türlü sırrımı paylaştım arkadaşım ve eşi nesrin de bi o kadar sevdiğim saydığım bir hanımdı. Ben sabah arabamla gecerken Tolga ve Nesrin ` i alır hep beraber dükana giderdik.Dükkanlarımız yanyanadır.Nesrin bir bankada çalışır ve biz daha dükkan açmadan onu bırakırdık. Saat 10 gibi Tolga yanıma geldi ve Nesrin`in bank
ANA KIZ
ANA KIZ merhaba ben esmerdelikanli..size anlatacagım anım tamamen gercektır ve basımdan gecti. bir ay önce karsı dairemize 3 kişilik bir aile tasındı.ahmet abi,karısı melahat teyze ve kızları ceren.ceren 19 yasında mavi gözlü,siyah saçlı,super vucutlu bir kızdı. liseden sonra okumamıstı.sanırım guzelliğini melahat teyzeden almıstı.melahat teyze 40 yasında olmasına ragmen taş gibi bir hatundu. tasındıkları ilk gun ahmet abiyi gormustum.ama o gunden sonra bi daha gormedim.Komsulardan öğrendigime gore ahmet abi gemi kaptanıymış.bu yuzden 3 ayda bir eve gelirmiş. bi gun işten geldig
Teyzem Ve Sex
teyzem süper kadın sexy dersen sexy azgın dersen azgın 38 yaşında ama hala tam sikilecek karı bundan 1 ay önce teyzem evde yalnızken ben onlara gitmiştim teyzem evde çok serbest giyinirdi eve girdiğimde üzerinde amına kadar uzanan bir şort gögüslerini fışkırtan bir bluz vardı neyse biz hikayeye geçelim içeri girdik teyzem bacak bacak üstüne attı ve ayagına birşey battıgını söyledigittim ayagına bakarken ayaga kalktı ve mutfaga gitti muslugun üstüne çıktı vebeni tutmam için çag
Teyzemin Oğlu Berk
Nasıl başlayalım bilmiyorum ama isimler değişik olaylar aynı. Ben bile yazarken hayret ediyorum hayatın neresindeyim diye. Berk benim teyze oğlumdur aynı üniversiteyi kazanmıştık zamanında şimdi ikimizde evliyiz tabi ki ama ben ta oradan başladım ki görün halimi diye. Ailelerimiz bir ev kiraladı bize Ankara`da. Okula beraber gidiyor , geliyor yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmiyordu. Eve kız arkadaşlarımızı getiriyor, eğlenceler düzenliyorduk. Hayat iyi gidiyordu yani. Berk uzun boylu yakışıklı bir gençti hemen hemen aynı fizik ölçülerinde idik. Tek farkımız onun penisi benimkinin iki katıydı. Süre
çocukları olması için yardım istediler
Slm Egeden Mehmet yaş 38 yaşındayım bir kaç anımı paylaştım 3 yıldır profosyonel olarak çiftlerle birlikteyim tanıyanlar bilir.selam egeden mehmet yaş 38 arzularınızı ve hayallerinizİ özgürce ve doya doya yaşamak istiyorum diyen olgun bakımlı bayanlar, üçüncü tek erkek arayan evli çiftler, evliyim ama kaçamak yapmak istiyorum diyen bayanlar arayın tanışalım...05444408641 TEMİZLİK ve GİZLİLİK şart.msn ekleyen evli çiftle biraz muhabbetimiz oldu karşılıklı camları açtık birbirimizi gördük dediler ki tamam anlaştık her konuda mutabık kaldık akşam üzeri telimi aradılar görüştüğüm çift yarın gece m
Grup Yaptık
Merhaba arkadaşlar size başımdan 1 yıl önce geçen bir sırrımı paylaşma ihtiyacı duyduğum için yazıyorum bu olay tamamıyla gerçektir adım zeliha yozgatlıyım ve 24 yaşındayım eşim astsubay eşimin ikinci karısıyım ilk karısından bir kızı vardı bumerhaba arkadaşlar size başımdan 1 yıl önce geçen bir sırrımı paylaşma ihtiyacı duyduğum için yazıyorum bu olay tamamıyla gerçektir adım zeliha yozgatlıyım ve 24 yaşındayım eşim astsubay eşimin ikinci karısıyım ilk karısından bir kızı vardı bu evliliğimize olumsuz yansıyordu ve kavgakarımız hiç bitmezdi evlendim evleneli hiç orgazm olmamıştım daha doğrusu
Komsumuz LeyLa
Komsumuz LeyLa seLam bu oLay yaklasık 3 gün önce basımdan gecti .. karsı komsumuz leyla yengenin kocasi özel bir şirkette calısıyordu ve iki üc ayda bir yurt dısına gidiyordu oda yanlız kalmaktan korktuğu icin bize gelip kocasi gelene kadar bizde kaliyordu leyle yenge 29 yasında oldukca bakımlı ve sexi biriydi. bizim evin bir anahtarıda onda vardı biz evde yokken dısarda kalmasin diye.. annem ile babam gündüz istanbula alısverişe gideceklerdi leyla yengede işte olduğu icin işte fısrsat deyip eve kostum evde bilgisayarda camerali sex yapmaya bayılırım gene bu fırsatı değerlendirmek ist
Gida Muhendisimin Dogum Gunu
Gıda Mühendisimin Doğum Günü Hediyesi Bundan 5 sene önceydi.Ikimiz cemiyet üyesiydik,önceleri hafta sonu çalismalarda görüsürdük.Haftalar ilerledikce birbirimize olan bakismalarimiz,konusmalarimiz daha samimi olmaya basladi ve cikmaya basladik.Çalisma bittikten sonra bara içmeye gitmeye basladik ve artik aramizdaki samimiyet dahada ilerlemeye basladi.Günler böyle dvm ederken benim dogum günüm geldi çatti. Onunla aksam ki program için sozlestik ve her zaman ki bar da ikiser duble raki ictikten sonra arabama binip sehri dolasmaya basladik.Bir müddet sonra arabayi sehri tepeden goren y
Yilbasinda Rezalet
Yılbaşında Rezalet 1997 yılının son günü, karlı bir günde Nevzat’ın evinde üç çift toplanmış, yılbaşını kutlayacaktık. Ben ve sevgilim Jale, Kenan ve sevgilisi Mine, Nevzat ve sevgilisi Sena geç saatlere kadar şarap içip sohbet etmiş, bol bol gülmüş ve biraz da oyun oynamıştık. İyice sarhoş olmuştuk hepimiz de. Ne yaptığımızı, ne konuştuğumuzu bilmiyorduk. Ben Kenan’ın sevgilisi Mine’nin kucağına başımı koyup uyukluyordum. Sevgilim Jale ise Nevzat’ın kucağına oturmuş, Nevzat’ın kulağına fısıldadığı şeylere gülüp duruyordu. Kenan ise kolunu Nevzat’ın sevgili
Ayca Guzel Liselim
Ayça Güzel Liselim Merhaba ben Dr. Vedat, bu siteyi çok seviyorum. Daha önce yayınlanmış hikayelerime bir yenisini ekliyorum. Geçen sene, bir önceki oturduğum binada Ayça adında çıtır bir liseli vardı. Mini etek, şort, askılı bluzlar giyer, beni çıldırtırdı. Karşılaştğımızda ayak üstü bir "Nasılsın, iyi misin?" muhabbeti ederdik. Birgün kapım çalındı. kapıdaki Ayça`ydı. Sitede gençlere yönelik bir aktivite düzenliyormuş. Destek olup olamayacağımı sordu. Ben de meşgul olduğumu ve ancak maddi olarak destekleyebileceğimi söyledim. Ertesi gün için sözleştik. Eve geldiğimden yarım saat kadar s
Hülyanın Çorapları
Bir gün iş yerindeyken karşı masada oturan iş arkadaşım Hülya hanım beni yanına çağırdı, topuklu ayakkabısının topuğunun kırıldığını yolun karşısındaki ayakkabıcıya götürmemi söyledi. Ayakkabısını almak için yanına gittiğimde eğildim Hülya Hanımın ince siyah naylon çoraplı ayağının biri birden burnuma değdi. Sanki bilerek yapmış gibiydi. Ayakkabıyı alıp çıktım, daha sonra yanına geldiğimde ayakkabıyı giymesine yardımcı olup olamayacağımı sordu. Hemen kabul ettim. Yanında diz çöktüm, siyah naylon çoraplı ayağını kucağıma dayadı. Ayağını hafifçe oynatıyordu. Birkaç defa yüzüme getirip çektikten
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/b5fc980225c66f69fe6b9bb5c324aa21.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32