Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
porno film izlerken
slm ben ahmet 27 yaşımdayım yine benle aynı yaştaki arkadaşım erkan la bekar evinde beraber kalıyorduk birgün birkaç porno film alıp eve geldik hava sıcak olduğu için ikimizde şortla oturuyorduk o bi koltukta bende diğerinde oturuyorduk filmi izlemeye başladık bisüre sonra erkan sikini çıkarıp 31 çekmeye başladı bende cd bitti ve kalkıp cd yi değiştirdim 2. cd başladında bide ne görelim bu bi gay filmiydi erkan hiç istifini bozmuyordu cd yi değiştireyimmi dedim hayır diye cevapladı hoşunamı gitti diye sordum evet bi ibne olsada siksem dedi iştaha gelmiştim erkanın yarrağı kocamandı şakayla k
Naylon Corap Fetisi
Naylon Çorap Fetişi... Uzun zamandır görmediğim bir arkadaşımı ziyaret etmek için bürosuna gittim. Bir süre zili çaldım yoktu, hemen yandaki komşusuna yöneldim, ne zaman gelir diye soracaktım... Üç tane genç hatun vardı, içeri alıp çay ikram ettiler. İkisinin üzerinde lise kıyafetleri vardı siyah naylon çorapları ve ayakları mükemmeldi, diğeri pantolon giymişti, ama altından giydiği ten rengi çorabı parlıyordu. Çayımı içerken onları rahatsız etmeden ayaklarına bakmaya çalışıyordum fakat her defasında gözlerim yakalanıyordu. Sonra kızlarla havadan sudan konuşmaya başladık. Bir
Sedat`ın Sevgilisi Banu
Merhaba. Ben Mersinden Merve.19 yaşındayım ve dayımın oğlunun dükkanında çalışıyorum.Dayımın oğlu Sedat ile küçüklükten beri kardeş gibi büyüdük. Ama yaşımız ilerledikçe birbirimize karşı hissettiklerimiz değişti. Birgün dükkana geldi.Ben Sedat ve Banu`nun planından habersiz kendimize içecek bişeyler hazırladım.İçkisini Banu`ya uzattım.Banu içkisini içerken benim bacaklarıma bakıyordu. Birkaç dakika sonra Banu içkisini üzerine döktü. Bunu kasıtlı yaptığını düşündüm ve haklı çıktım. Banu üzerindekileri dükkanın mutfağında çıkarıp kurutmak istedi. Benimde yanında gelip ona yardım etmemi istediğ
Gene Bir Gun
Gene bir gün tekrardan merhabalar....ben selin, takip ettiyseniz sizde bir kaç tane daha hikayen yayınlanmıştı. kısaca kendimden bahsedeyim, balıketi kıvamında, güzel kalçaları ve dolgun göğüsleri olan, orta boyda ve 29 yaşında bir bayanım. evli değilim ve ara sırada olsa erkek arkadaşlarım olmıyor değil...özellikle kalçalarımı ortaya çıkartan kıyafetler giymeyi severim. yalan değil, kalçalarıma bakılmasından hoşlanıyorum. bu yüzden de başıma bir çok olay geldi. anlatacağım olayda bunlardan bir tanesidir. evde yiyecek bir şey kalmamıştı ve pazar yerine bir şeyler almaya gitmiştim. üze
Bluetoothla BAsLaDi 2
Bluetoothla bAşLaDı 2 Selam herkeşe.Yeni bir hikayeyle daha karşınızdayım.Adım Sertaç herhalde hatırladınız.Bluetooth ile başladı adlı hikayenin yazarıyım.Ama tanımıyanlar için tekrar ediyorum.17 yaşında esmer ela gözlü 1.75 boyunda bir gencim. Bakırköyde carousel yakınlarında oturuyorum.Sexi sadece zevk için yapanlardanım.Gerçi herkez zefk için yapıyo ama benim için güzellik kesinlikle önemli degil.Yani karşı taraf zevk alsın bu bana yeterr.Arkadaşlarla carousele gittik. Ama daha acıkmamıştım.Yanımda bir kız bir erkek vardı.Bunlar sevgiliydi.Ben bunları yanlız bırakmak istedim.Ben ac
Kalçalarımı Oynatmaya Başladım
Kalçalarımı Oynatmaya Başladım Merhaba. Ben 23 yaşındayım ismim Fulya. Anlatmak istediğim hikaye gerçekten başımdan geçti ve bunu uzun uzun düşündükten sonra sizinle paylaşmaya karar verdim.. Bunu yaşadığım için hala içimden atamadığım bir pişmanlıkta söz konusu ama olan oldu birkere.. Yaşadığım olay ben küçükken oldu. Babam fabrikada işçidir 4 kardeşiz tek kızda benim.. Okullar kapanmıştı. Babam ve annem ile birlikte teyzemlere gidiyorduk otobüsle. Adana�ya yol uzundu.. Otobüste sadece iki koltuk satın almıştı babam. Hep birlikte sıkışıp 3 kişi oturmaya çalışıyorduk. Ancak bir
Kazaklı Hoca 3
Bu sabah bir garip uyandım, sanki hayatım baştan aşağıya değişecekmiş gibi hissediyordum. Günlük okula gitme hazırlıkları koşuşturması içinde sabahın bir körü içim nedense kıpır kıpırdı. Çantamı hazırlama zamanı geldiğinde ders programına bakmıştım. Son ders Matematik, öncesi Kimya, Edebiyat... İlk ders Fizik! Unutmuştum tamamen.... "Ben bittim!" Ne olacaktı... Nasıl bitecektim? Heyecandan ellerim titremeye başlamıştı ve okula gidene, derse girene kadar beynim bu sorularla allak bullaktı. En yakın arkadaşlarımla bile kafamın yoğunluğundan konuşamaz durumda, kaçamak cevaplar veren, bir idiot gi
Teyze Kızına Yardım
Teyze kızına yardım Selam arkadaşlar ben tolga 18 yaşıda olduça atletik bir gencim bu siteyi uzun zamandır takip ediyorum ve buradaki öyküler beni hep cezbetmiştir.neyse size ilk önce hikayemizin kahramanını tanıtayım yani teyze kızını ismi çigdem.çigdem 21 yaşında ünivesita ögrencisi bir kızdır.çok süper bi fizige sahip olan çigdemi bi kaç kez bizde kaldıkları zaman iç çamaşırıyla görmüştüm o zamandan beri içimde ona karşı bir istek vardır.olaya geçelim geçen yaz başlangıcı köye gittik aradan 4 hafta ve ben iyice abazalaşmıştım çünkü yaklaşık bir aydır karıya gidemiyordum.artık günde 5 pos
Babamı İflastan Kurtardım
Babamı İflastan Kurtardım Ben su anda 20 yasinda biraz uzunca boylu ve duzgun bacakli bir genc kizim. Sizlere 18 yasinda kizligimi babamin ortagi Rustem amcaya nasil verdigimi anlatacagim. Babam Istanbul`da araba galerisi isletiyordu. Isleri cok iyiydi ve bizim cok rahat hatta cok luks denilebilecek bir hayatimiz vardi. Bir zaman sonra babamin isleri yolunda gitmemeye basladi. Once evlerimizden birkacini satarak atlatmaya calisti, ama olmadi. Daha sonra yanina Rustem adinda 55 yaslarinda bir ortak aldi. Bir sure boyle devam etti. Aslinda ben bu Rustem amcadan hic hoslanmamist
Arkadaşlarım Fena Dağıttı
Merhabalar,şu an 28 yaşımdayım bunda 3 yıl önce taksım de bi barda biriyle tanıştım.Gece ilerleyen saatlerde hadi benim evimde içmeye devam edelim dedi ve gittik.Evde bana ertan bira verdi,biralarımız içerken bak sana ne seyrettiricem diyerek bi pornı film koydu. Film de gayler vardı ve birbirlerin yalıyorlardı çok etkilenmiştim.Eskiden beri zaten içimde bi kadınlık hiissi vardı.Ertan anlamış olcak ki bakıyorumda hoşuna gidiyo galiba dedi. Kalktı yanıma geldi ve birden pantolonunu indirim sikini ağzıma dayadı.Çok heyecanlandım hiç bişi demeden başladım yalamaya öle bi emdim ki onu birden
Komşum
bir gün bizim apartmana yeni uz geldi.18 yaşında sarı saçlı.kalçalarımükemmel.götü büyüktü. kız okuyordu.....bir gün bizim eve geldi ve annembabamla tanıştı ve benlede tanıştı benle tanışırken göz kırptı ne oldugunuanlamadım.....yarın sabah bizim eve gelip bizde kavaltı etti.sonra okulunagidiyordu...okulu nerde diye takip ettim ve buldum..hergün okuluna gidip neyapıyor diye izlerdim 2 hafta oldu...pazartesi günü okuluna yine gittitabiyki:arkasında yine ben...beni gördü ve neyapıyorsun burda diyesordu...bende:seni izliyordum diye cevap verdim...sonra dediki:sonra seninlekonuşuruz...cumartesi g
Ikisinin De Ayaklarini Doyasiya Emdim
İkisinin de Ayaklarını Doyasıya Emdim... Ben 32 yaşında, şişman, emlakçı dükkanı olan lise mezunu bir gencim. Başımdan birkaç ay önce geçen çok güzel bir günü anlatmak istiyorum. Ağustos ayının ortalarında büroma 25 yaşlarında, minyon, sarışın, mini etek giymiş bir bayan geldi. Adının Semra olduğunu ve kiralık bir daire aradığını söyledi. Sandalyeye oturup kiralamak istediği dairenin özelliklerini sıralarken gözlerim Semra`nın o bembeyaz tenli, kırmızı ojeli ayaklarına takıldı. Çok güzellerdi. Kendisi de sıcakkanlı bir bayandı. Ona vücudunun ve ayaklarının çok güzel olduğunu s
İNANILMAZ BİR ŞEY
Ben izmir guzelyalidan Gokhan bir Gun internette Geziniyordum Ve Sanem25 Nickli birine selam yazdim oda karsilik verdi ve tanisdik resimlerimi gonderdim ama o gondermedi ve bana bazi sorunlari oldugunu iletti.Maddi ve manevi cokuntude oldugunu soyleyince benim cakalligim uzerimdeydi.Sanem sana yardim edebilirim dedim Ve benden gercekten yalvarislar diledi.Bu olay gecen yaz olıyor tabiiki.Bana 500 milyon gerekli dedi universite harc param icin lütfen dedi bende okey dedim.Bulusalim dedim veririm dedim ama ben cok iyi guven saglamistim.Hatay Nokta Duraginda Bulustuk ve ben bunu Gordugumde iptal
Kiz Gibi
Kız Gibi Herkese merhaba.ben alper 24 yaşındayım ve tam bir kız gibi yimdir.18 yaşından beri pasifim çok nadir de olsa aktiflik yaptım.aslında aletim gayet büyüktür (18 cm.)fakat az sonra anlatacaklarımdan dolayı neden gay oldum neden kız gibiyim beni anlayacaksınız. Ben 5 çocuklu (4 ü kız) ailenin bir erkek (denirse)çocuğuyum babam beni bulmak için çok uğraşmış fakat tam bulduğunda ölmüş yani beni görememiş.annem dahil 5 kadının içinde büyümüşüm.Küçüklüğümden beri kadın elbiseleri giymişim.Halada giyiyorum,tabi bunu sadece ailemin yanında yapıyorum. 1.ablam ilknur 37 yaşında evli
Asla Inanamayacaksınız
Öncelikle anlatacağım bu hikayeme hiçbir surette inanamayacaksınız çünkü tamamen gerçekdışı unsurlar içermekte, her ne kadar bunları bir fantezi olarak yazdığımı düşünüp inanmasanız da ben sizlerin arasında dolaşıyor, sikmeye kıyamayacağınız güzellikteki hatunları efsaneleşmiş yarağımla parçalaya parçalaya sikiyorum. Genel olarak kendimden bahsetmek gerekirse 1.89 boyunda, yaklaşık 8 sene aktif olarak güreş yapmış yurt içinde madalyalar kazanmış aslında tanınmış bir isimim, güreşi bırakalı 2 sene oluyor ve şu anda 3 adet halı saha işletiyor, geçimimi sağlıyorum. Bundan seneler önce hen
Fantazik Deli
Fantazik Deli Selam ben olaya istanbuldan katılıyorum olaya adım berkay. Vıdı vıdı yapıp başınızı sikmenin alemi yok. Ben küçüklüğümden beri kendimden büyük abilerle takıldığım için tam bir fırlama yetiştim... Allaha şükür azcok yakışıklılık vermiş onunda avantaşlarıyla kızlala manyak iyi gecinirim. Ama her zaman ben piclik yapar kızları ne yapar ne eder kündeye getiririm. Dediğim gibi tam bir picim anlıyacağınız. Herneyse birgün yine böle ayarladığım kızın biriyle buluşcaz taksim’de the marmara otelin öününde akşam saat 19:00 randevu aldık. Oradan beşiktaşta arkadaşlarda takılacakt
Liseli Yaraga Hasret Ezgim..
Tarih :16 Temmuz 2009 Perşembe Liseli Hatunumm Benimm Selam arkadaşlar Ben Kocaeliden Serdar Yaşım 23 Hikayeme gelince izmit kızmeslek lisesinde okuyan bir kız arkadaşla çarşıda kankymin sayesinde tanıştık ve Telefonlarımızın numaralarını birbirimize verdik. hergün okul çıkışı aynı tanıştığımız cafede buluşuyorduk.. aradan 2 hafta geçti ve Bana sms çekip okul çıkışı kendisini almamı istedi ve bende okul çıkışı onu aldım hemen okulun arkadasındaki saat kulesine gittik oturduk konuşmaya dalan başladık derken saat bayağı ilerlemiş olacakki birden telefonu çaldı ve arıyan baba
Babamla
17 yaşıma gelmiş, artık serpilmiş güzel bir kız olmuştum, yani kendimi öyle hissediyordum. 1,68 boyunda, sarışın, beyaz tenli, etine dolgun bir kızım. Göğüslerim yaşıma göre biraz büyük, 80’lik sütyen kullanmaktayım. Kalçalarım ise harikadır gerçekten. Tombul, yuvarlak şekilli kalçalarım herkesin dikkatini çekmekte, yolda yürürken erkeklerin ağızlarının suyu akarak izlemelerini fark etmekteyim. Bende buna karşılık genelde kısa, pileli, bol etekler giyip, kalçalarımı kıvırtarak yürümeyi, kalça butlarının her adımımda sallanmasını sağlamayı ihmal etmem. Kız arkadaşlarımda kalçalarımın güzelliğin
Kaçak Esin
Selam ben uzun zamandır sitenizi takip ediorum.nese fazla uzatmadan hikayeme gçiorum. Bizim mahallede esin diye çok mükemmel bi hatun vardı biz sürekli onu takip ederdik hatta bizim çocuklardan biriyle çıkmıştı.Sonra ayrıldılar neyse esin bi süre sonra örendikki evden kaçmış. Hemde bizim mahalledeki deterjancı ile herif evli bi çocuğu vardı karısıda ikinci çocuğa hmileydi.Sonra geri geldi kimse ne oldunu anlamadı galiba okuluda bırakmıştı. Artık hrkes esini izliyo en ufak hareketini izliyordu. Bende evlerinin önünden geçerken sürekli ona bakıor arada sırada havadan sudan konuşup selamlaşıyord
ORMANDA KOMŞUMU SİKTİM
 merhaba ben mustafa. 178 boy,73 kilo, esmer tenli, kısa saçlı, 23 yaşında oldukça yakışıklı biriyim. size askerden geldikten sonra başımdan geçen ilk ilişkiyi anlatmak istiyorum. eyer hikayemi beğenirseniz lütfen bana mesaj atın dertli_mavi@mynet.com mesajlarınızı beklicem askerden yeni gelmiştim komşumuz fatma adında çok tatlı bi bayandı. fatma 160 boylarında, 48 kiloda çıtı pıtı bi hatundu. aramız çok iyiydi. dert ortağı olmuştum onun. her türlü derdini bana anlatırdı. ve bana eşiyle sorunları olduğunu aylardır hiç birlikte olmadıklarını anlatmıştı bu benim için bi fırsattı ve ond
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/e4d2d44c2aa0cf1c379ae01abe16cb9d.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32