Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Acaba Ne Biliyordu.. ( Zeki ^ Zeliha )
Merhabalar ,Zeki ben vaktim oldu hikayeye kaldığım yerden devam etmek istedim .. Doğum gününde döndükten sonra biraz daha oturduk herkes kalkmaya başlamıştı Yusuf Abi bizde kalkalım isterseniz dedi bizde olur dedik . Arabaya inerken bile ben Zelihadan bir firikik bir sex e davet bekliyordum . Ayşe ise beni yakın markaja almıştı . Arabada giderken Ayşe Yusuf abi dedi bu gece ben size kalabilirmiyim dedi Yusuf abide tabik**e dedi ve ozaman şimdi bize gidelim Zek**e gelsin kahve içeriz sohbet ederiz dedi , olur dedik ve Zelihalara
Amca Kizi Ve Ben
Amca kızı Ve Ben merhaba ben kerem 22 yaşında esmer kalın dudaklı 1.80 boyunda yakışıklı bir gençin askerden geldiyim ilk günleri çok sıkıcı ve düşünçeli geçen günlerimin verdiyi sitres nerdeyse beni öldürüyordu çünkü arkadaşlarım hepsi dagılmış kızlar evlenmiş ve kendimi terk edilmiş gibi görüyordum ama buna amca kızı zübeyde engel oldu 20 yaşında gerçekten bir erkeyinZevce.com da kaç tane arzu varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> arzuladıgı her şeyi bulunan tek kızdı bence ince kıbar yeşil gözlü ve sarışın biri harikaa bir vucudu vardı n
Arkadaşımın Babası
ben almanyada yasayan bir bayanim yasim 24.ve seks delisiyim en coktagotten vermek en buyuk zevkim.yeni evlendim esim hala turkiyede onun vizeislemleriyle ugrasiyordum o aralar.bir aksam kiz arkadasim telefon etti.almandio kiz arkadasim.hadi bana gel biraz icelim dedi.ben zaten o arada iki dubleyigoturmustum.tamam geliyorum dedim.arkadasimin babasi uzun zamandir benikesiyordu zaten onun icin hazirlikli gitmeliydim.kisacik mini etegimi icinesiyah tangami uzerimede askili bluzumu giydim ve gittim.babasida evdydi.once sizrahatiniza bakin dedi ve gitmek istedi.ona bize katilabilecegini soyledim.ka
hemşireyi.bağırta bağırta  siktim
Ben istanbuldan nevzat.başımdan geçen gerçek bir hikayedir.hemşireyle tanışmış bikaç sefer yemeğe çıkmıştık birgün yine arkadaşlarla yemeğe çıkmıştık ve biraz eğlendikten sonra kalkalm dedik ama tabi bizimki ben bugece nevzata gidicem dedi.tabi ben bu arada çok sevindim.arkadaşlardan ayrıldık benim eve geldik daha önce zaten öpüşmelerimiz oluyordu.eve girer girmez öpüşmeye başladk.ben yavaş yavaş memelerine indim.çünkü. memeleri 15 yaşındaki kız memesi gibi küçük ve taş gibiydi..ben bunları bigüzel emdim iyice somurarak onu bi güzel tahrik ettim.bu arada oda benim taş gibi olan sikimle oyn
Annem Vs Babam Sayesinde Kardesim Vs Ben
Annem vs Babam Sayesinde Kardesim vs Ben ben 17 yasinda Melis adinda bir kizim.Boyum 1.75 .Çevreme göre bayagi güzelim .Fizigim normal sadece gögüslerim biraz büyük normalden.Bi de erkek kardesim var murat adinda yakisikli bir çozuk 16 yasinda.Neyse hikayeye gireyim. Biz kardesimle bayagi iyi geçiniriz ortak yönlerimiz nerdeyse ayni.Mesela konuyla ilgisi olan bi tanesi beraber sex filmleri izleriz yani utangaçligimiz yoktur.ama hiç bir zaman sikismedik ya da birbirimizin vücudunu tamamen çiplak görmedik.bir gün murat bilmeden babamin annemin kullagina "bugün isten dönünce çozuklari teyz
Bakire Gizemin Gizemi
Merhaba adım Gizem size ilk deneyimimi anlatmak istiyorum. Henüz 14 yaşındaydım göğüslerim fındık kadar olmuştu. Aslında sex nedir hiç birşey bilmiyordum taa ki bana öğretilene kadar. Okuldaydım ve matemetik dersindeydim derslerim pek iyi olmadığı için hep kaynatırdım dersi hocamsa buna deli olurdu hocam 27 yaşındaydı ve çekici biriydi ama dedim ya bu benim pekte umrumda değildi aslında. Okulun sonlarına doğru yanına gittim ortalamam 39 düşüyordu ve birşeyler yaparmısınız diye sordum. Bana yaparım ama sende bana yaparsan dedi anlamamıştım. Önce sonra senin gitar çaldığını duydum bana öğretir
İçinde Istiyordu
Merhaba ben Erol.18 yaşımdayım.size anlatacağım hikaye 2 ay öncebaşımdan geçti.lise 3 ye gidiyordum bizim sınıfta Buse adında bir kız vardı.orta boylu vesuper bir vucuda sahipti.sabahları gelirken etegi dizinin altında olurdu. amailk tenefüste tuvalete gider ve neredeyse götüne kadar cekerdi etegini .bendebunun farkına varıp oyle onun 2. dertse gelmesini beklerdim.cok super memelerivardı olgun bir kadının kı gibi.hele bacakları beni azdırırdı.aslında benimbaska bir sınıfta kız arkadasım vardı ama Buse denen kucuk kaltak beni deliederdi.Buse benim yan sıramda otururdu.(ben de yalnız otururum h
Nişanlımla
Nişanlımın ailesi şehir dışına çıkınca hastalığını bahane ederek beni yemek yapmam için eve çağırdı. bir iki defa yok dedikten sonra mecburen kabul ettim. eve gidince şaka yaptığını canının dışarı çıkmak istemediğini beraber tv seyretmek istediğini söyledi. ben koltuga oturdum o da başını kucağıma yasladı. daha sonra başı gögüslerime değince tahrik olup siki kalkmaya başladı. bluzumun üstünden gögüslerimi avuçladı. bir eliyle de eteğimin altından bacaklarımı okşuyordu. ben inlemeye başlamıştım. bir yandan yarım ağızla yapma nolur yapma diye yalvarıyordum. Beni koltuğa yatırdı. ü
EVLİ ÇİFTE MASAJ
ÖNCELİKLE HİKAYEMİ OKUYAN HERKEZE BU YAZILANLARIN HEPSİNİ GERÇEK VE YAŞANMIŞ OLDUĞUNU GARANTİ EDERİM. TAMAMEN GERÇEK... Adım Aytekin izmirde yaşıyorum. 25 yaşında tipi düzgün ne öyle abartı yakışıklı ne de çirkin denilecek biriyim. neyse hikayeme başlıyım:) ben bazı ilan siteleri aracılığıyla izmir ve civar illerinde isteyenin evinde iş yerinde otel odasında masaj yapan bir masörüm. yine ilan sitesinden telimi alan bir çift beni aradı ve bodrumdan aradıklarını masaj yaptırmak istediklerini ve masaj ile ilgili bilgi almak istediğini söyeledi ücreti ve yapılacakları anlattım ertesi günü izmirde
Modern Zamanda Kiz Isteme
Modern Zamanda Kız İsteme - Efendiim hoş geldiniz - Hoş bulduk efendim - Buyurun şöyle rahat oturun - Aman efendim siz rahatsız olmayın lütfen - Rica ederim,ne demek rahatsızlık efendim - Eeee, nasılsınız bakalım Ali Bey - Teşekkür ederim , sizleri sormalı - Siz nasılsınız Leyla Hanım - Çok şükür , iyiyiz , sizler de iyisinizdir inşallah - Kahveleri nasıl alırız - Orta lütfen - Hadi kızım sen kahveleri pişir , biz biraz konuşalım - Efendiim , sebebi ziyaretimiz malum , hayırlı bir iş için geldik - Hayırlısı neyse olur inşallah - Elbette , elbette - Oğlunuz ne iş
Teyzem Ve Kızlarının Kölesiyim
Dominant teyzemin ve hülya ablamın eziyetlerini ilk hikayemde anlatmıştım. Eziyetler yeni başlıyor gibiydi. Artık her yerim ağdalanmış tertemiz olmuştum. Teyzem benim için demirden parmaklıklı kutu şeklinde hücre yaptırmıştı artık onun içinde kalmaya başlamıştım. Yemeklerimi bile tas içinde orada yiyordum. Tuvaletim gelince hülya ablam beni tasmamdan tutup. Köpek gibi tuvalete götürüyordu. Hücremde sadece külotla duruyordum birgün teyzem bugün hazır ol müşteriler gelecek seni beğenmezlerse benden çekeceğin var deyip artık senden para kazanma zamanı geldi dedi. Akşam olduğunda araba sesini duy
Elda Frankoyla Sex Odasi
Elda Frankoyla sex odası!!!!! Yine ben yani İlker size bi hikayemi daha anlatmak istiyorum. Bu kez de yine harika ve müthiş seksi bi öğretmenden bahsedicem. Adı: elda franko bu kadın musevi ve harika. Bu güzel hanım ingilizce öğretmeni o da bizim okula bu sene geldi, bizim okulda ne kadar sexi varsa topluyo valla, müthiş kalçaları var ve bunu zaten bana gösterdi. Sürekli dekolte şeyler giyiyo ve göğüsleri patlicak gibi ben bi yerden daha önce bi pornoda oynadığını duydum neyse, bu seksi şey her gece okulda sınav felan kontrol ediyo ben sürekli onla yanlız kaldığımı ve onla harika fantezil
Kaynanam Sikimi Emiyordu
Kaynanam Sikimi Emiyordu Ben 35 yaşında 180 boyunda 90 kiloluk evli adamım bir gün kaynanamın evine yalnız gittim kaynanam 72 yaşında 155 boyunda 95 kiloluk oldukça genç görünümlü tombul dul bir bayan bana yemek hazırladı evde yurtdışından getirdiği votkadan ikram etti yemekten sonrada içkili olduğumu orada kalmamı istedi bende evet deim ve orada yattım geceleyin uykulu sarhoş halimla sikimde bir sıcaklık hissettim uyanmamış gibi yaptım kaynanam sikimi emiyordu sikim kocaman olmuş ağzındaydı dayanamdım kalktığım gibi onu yatağa attım 69 pozisyonunda o benim sikimi ben onun amını götünü
KONSERDE BALDIZIMLA
Konserde Baldızımla Merhaba arkadaşlar size anlatacağım kısa olay daha yeni Pazar günü yaşandı genelde biz erkekler yaparız bu taciz olayını ama kerem cem stadyum konserinde durum tam tersiydi. Baldızımla gittiğimiz konserde her yer tıklım tıklım doluydu normal halk konseri olunca haliyle her yer kalabalıktı.Konser başladı ve ilerleyen sürelerde herkes birbiriyle kaynaşmış durumdaydı.Bende yavaş yavaş baldızımın arkasından sürtürerek dans ediyormuş gibi yapıyordum ve daha da ileriye giderek kalçalarını avuçlamaya başladım birden arkasına döndü ve gözlerimin içine bakıp gülüyordu.Sonra bu
Sevgilim Ve Arkadaşlarını Siktim
Selam sexçiler hemen konuya giriyorum sevgilimle çok defa beraber olduk birgün yine sikişirken bana beni eskisi gibi sikmiyorsun dedi bende arada bir eş değiştirmek gerek dedim yani dedi bende denizi hilal ve özlemi istiyorum dedim oda tamam dedi birgün akşam ev bul dedi o günde annemler dayımlara gittiler bende bizim ev boş dedim tamam dediler kapı çaldı karşımda deniz hilal ve özlem vardı burcu(sevgilim)içeri almıycakmısın dedi hemen içeri girdik burcu onlara anlatmış neyse burcu bana odaya gidelim dedi gittik 1 posta attım bana sen bekle ben geliyorum dedi tamam dedim 2 dakka sonra odaya hi
Bir Fahişenin İtirafları 2
Bir Fahişenin İtirafları 2 Fahişelik kariyerimin ilk müşterisi olan 45 yaşındaki Nevzat Bey ile, kendisinin kaldığı Otelin odasında, elimizde kadehlerimizle, yatağında yan yana oturup sohbet ediyorduk. Hala adamın niçin harekete geçmediğini merak ediyor, ve acemiliğimden kaynaklanan korku ile, ilk hareketi yapmaya çekiniyordum. Nevzatın üzerinde, siyah kumaş pantolon ve beyaz bir gömlek ile kravatı vardı. Benimle aynı boydaydı ve hafif göbekliydi. Kısacık siyah saçları kırlaşmış, esmer yüzü sinek kaydı traşı ile pırıl pırıldı. Genel anlamda hoş sayılabilecek bir adamdı. Bana Ankara ile İ
Öğretim Görevlisi
Ben 24 yaşında yakışıklı bir gencim. Anlatacağım olay yurt dışında bir üniversitede geçiyor. Üniversite imtahanlari sonuçlanmış tabi bende istediğim bölümü kazanamamıştım babam seni istersen yurt dışına göndereyim dedi hiç tereddütsüz evet dedim. . Bir yıl dil eğitimi aldıktan sonra nihayet üniversiteden içeri adımımı atmıştım. . Sınıfta iki tane daha türk vardı. . . Onlarla konuşurken içeriye çok güzel bir bayan girdi her kez kendini tanıtıyordu bende tanıttım. . . Aradan iki üç hafta geçti hoca ile diyalogumuz bay ilerlemişti. . Bir gün ders sonrası konuşurken onu türkiye ye davet ettim.
Baldizimin Ayaklari
Baldızımın Ayakları Merhaba...size baldızımla yasadıgım sikişme değil ama sikişmeden daha heyecanlı dakikaları anlatmak istiyorum baldizim evli ve 25 yasında bir kadındır. Bense 30 yasındayım . evlendigimden ve onunla tanıştıgımdan beri ondan hoşlanıyorum ve işin kötü tarafı onun bana karşı ilgili olması ..onun kalcaları , sexi dudakları ve en çok sevdigim şey ayaklarını seyretmem..ayaklarına çok özen gösteriyor sürekli kısa beyaz yada rengarenk çoraplar giyer.son günlerde benim onu seyrettigimi farketti ve artık bana kıyak yapmaya basladı.gecenlerde evlerine gittim bacanak evde yoktu v
Acımadım
Ben 1. 85 Boyunda ve 110 kilo ağırlığında 23 yaşında sex düşkünü biriyim. Genellikle dolmuşlarda bayanları taciz ederek tatmin olurum. Son 1 yıldır teyzemin 20 yaşındaki çirkin kızını elliyorum. Masada yanyana oturduğumuzda bacaklarını okşuyor ve memelerini elliyorum. O hiç bir şey yokmuş gibi davranıyor. Geçen hafta yine annemle teyzem komşuya gitmiş, babamda içerde tv seyrediyordu. Onu odama çağırdım. Bynunu emmeye ve götünü koparırcasına okşamaya başladım. Yine tepki vermedi. Eteğini çıkarmaya başlayınca ağlamaklı bir sesle ne olur yapma abi dedi. Bende benim olacağını nazlanmamasını söyl
Mütiş Göğüsler
|merhaba ben arif neyse sadede geçiyim birgün yolda yürürken baktım altında kızın tangası gözüküyordu kızı takip ettim kız bir restorantta durdu.orda yemek yiyip gidecektiki kızın parası yetişmedi.kızın yerine parayı ben verdim.kız beni evine çağırdı.annenler rahatsız olmasınlar dedim.ben evde tek başıma yaşıyorum dedi.o zaman daha kolaylaştı dedim.kızben banyo alacağım dedi.kız banyoya girdi ve çıktı.üstüne elbiseleri giydi.kız elbiselerbol geldi dedi.tam o sırada komşusu geldi.ikiside kızın odasına girdi.kızlar yarım saat oldu çıkmadılar.odadan içeri girdim.ikiside birbirinin göğsünü yalıyor
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/bc6bc4fd05b6f9d65983c602797fed9f.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32