Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
ÇARŞAFLI!
Merhaba.. Biz istanbul sultanbeyli’den iki kanky.. Yaşımız 18..Geçen yaz, bundan iki ay önce, 21 ağustostu evet yani benim doğum günümden birgün önce.. bir internet cafeye gittik. Sürekli de orda takılırdık yani mekandı. Neyse yarın doğum günüm olduğu için arkadaşlara falanmesaj çekecektik, ada da toplancaz diye.. Neyse bu işimizi de hallettikten sonra yarın için ufak bi hazırlık yapacaktık çıktık cafeden birazdolaştık ve ardından da bir markete girdik.. Ne alalım diye dolaşırken, aklımıza plastik bardaklar falan geldi neyse o bölüme doğru gittik bu arada market de fazla kalabalık değildi.. Ne
Sarışın Aysuya Götten Kaydım
|Ben ankaradaN 17 yaşında bazuka gibi yarrağı olan gencim.Bizim komşumuz aysu güzel olduğu kadar sexsiydi en çokta beni dolgun götü delirtiyordu her seferinde aysuyu sikmek için planlar yapıyor son anda cesaretimi kaybedip vaz geçiyordum.bir gün annem ve ablam alış verişe gitmişti.kapı çaldı ve gelen aysuydu aysu bana ulan sedat ablanın moda dergilerine bakabilirmiyim diye sordu ben içeriye buyur ettim.ama benim alım fikrim aaysunun dolgun götündeydi.birden aklıma bir cinlik geldi hemen zuladaki porno dergilerimden birini aldım ve moda dergilerinin içine karıştırdım odadan bi ara çıktım odaya
Banyoda Çiş Keyfi
Ben 32 yaşında evliyim. İşyerinde beraber çalıştığımız hülyanın üniversite sınavından sonra bizim eve gelecekti. Hanımı annesigile göndermiştim. Sınavdan çıkan hülya telefon açtı evin önünde olduğunu söyledi bende daireyi tarif ederek gelmesini söyledim. Hava sıcak olduğu için üzerimde atlet altımda şortum vardı. Kapı çalındı Hülya geldi sınavın nasıl geçtiğini konuştuk. beraber yemek hazırlamak için mutfağa geçtik, yemeği hazırlayıp beraber yedikten sonra kolamızı ve sigaramızı içerken yanına iyice sokulup elini elime aldım ve okşamaya başladım. Herhangi bir tepki gelmeyinde onunda beni isted
Yengem Ve Ben
Ben 19 yasinda bir gencim, yengeme hayranim resmen, onu her gordugumde kendime bi yer bulup 31 cekiyorum. O koca memeleri adami resmen delirtiyor.Yengem ise 29 yaslarinda koca memeli kisa 1.65 boylarinda bir ev kadini.Her seferinde onu sikebilmek icin bir sans bekliyordumki sans ayagima geldi, dayim askere gidecekti. Ve yengem evde yanliz kalacakti, gun gelmisti dayim askere gidecekti ugurluyorduk ben ise araba coktan binmistim yengemi izleyip 31 cekiyordum arabada.Aradan 2 gun gecti ben yengeme gittim, eve geldigimde postami almaya gelmistim bana gel iceri diye demisti ama ben girmemistim. So
Evlilerdi
Merhabalar ben 34 yasındayım kocaelide yasıyorum ticaretle uğrasıyorum. bundan 7 ay önce idi sanırım birgun bir arkadasımımerhabalar ben 34 yasındayım kocaelide yasıyorum ticaretle uğrasıyorum. bundan 7 ay önce idi sanırım birgun bir arkadasımı işyerine ziyerete gitmiştim. bu arkadsım bana evli çiftler evli çiftlerle sex yasayır demiştı bazende tek m alıyorlar demişdi bende olurmu ya felan dedim oluıyor dedi maynette cinsellik kanalı var deedi bende merak ettim girdim bu kanala adımla girdim nikim adımdı biri selam attı bende selam attım derken adam 40 yasında eşide 35 yasında evli bir çift ol
Teyzemin Kölesiyim
Annem ve babamın vefatından sonra 17 yaşında tek akrabam olan teyzemlerin yanına gittiğimde hayatım yeniden değişti. Eniştem kamyoncu olduğu için teyzem ve 17 yaşındaki teyzemin kızı suna ablamla evde üçümüzdük. Teyzem onlara gider gitmez bana şiddet uygulamaya başlamıştı. Teyzemi öğretmenim çağırıp derslerim zayıf olduğunu söylemiş. Teyzem eve geldiğinde beni herkesin içinde rezil ettik şerefsiz deyip başladı beni dövmeye suna ablamdan kayış istedi çabuk arkanı dön kanepeye yaslan deyip götüme vurmaya başladı böyle fazla acıtmaz deyip çabuk pantolonunu indir dediğinde utanırım teyzecim dedim.
EVLİ ERKEK
Mrb hikaye severler bu anlatacagım olay tamamiyle gerçektir uzun zamandır hikayeleri okuyorum ve bende başımdan geçen bi olayı paylaşmak istedim.tabi isimleri degiştiricem. BEN istanbul anadolu yakasında oturan pasif bi gayım oldukça hoş bi fizige sahibim doguştan allah bana 14-15 yaşındaki bi kız kadar gögüs vermiş kılsız bi vucuk bebebsi bi yüz ve kadife gibi bi ten bu arada 20 yaşındayım 16 yaşından beri gay ilişkiler yaşıyorum. çok sevdigim bi kız arkadaşım bize gelmişti iki kız arkadaş gibiydik ve birbirimzden hiç bişey saklamıyorduk o benim gay oldugumu ve ilişkilerim oldugunu biliyuod
Kayısı Kentli
Merhaba değerli arkadaşlar .ismim yusufcan üniverste mezunuyum fakatişsizlik sorunu olduğundan geçimimi hamallık yaparak sağlayan birisiyim . ve biryıldır hayatımda çok büyük değişiklikler oldu bunlardan bir tanesini sizlerlepaylaşmak istiyorum arkanıza yaslanın ve hikayenin tadını çıkarın . buanlatacağım olay bundan 2 gün önce yaşandı ..... Sabah erkenden çevreyolundabulunan işçi pazarına geldim ve iş bekliyordum öyle sıraları bir araç yaklaşıpdirek benim yanımma geldi iş olduğınu söyledi sözde evlerinde çevre düzenlemesiyapacaktık konuşup yola koyulduk beni götüren beyin adı ismail be
olgun kadın gençlere taş çıkarttı
merhaba ben egeden mehmet 0544 440 86 41 yaş 42 arzularınızı ve hayallerinizİ özgürce ve doya doya yaşamak istiyorum diyen olgun bakımlı bayanlar, üçüncü tek erkek arayan evli çiftler, evliyim ama kaçamak yapmak istiyorum diyen bayanlar arayın tanışalım...05444408641 TEMİZLİK ve GİZLİLİK şart. 05444408641 .... Olgun kadınlar hep ilgimi çekmiştir. besyuzkırkdort, dortyuzkırk, seksenaltı, kırkbir, Bir kaç ay önce beni gizli numaradan aryan bir kadınla tanıştım. olgun kadınla seks telefonda başladı yatakta bitti Uzun süre telden sohbet ettik ve sanal seks yaptık sonunda buluşmaya karar verdik. ha
Cafede Başladı
sellam ben 28 yaşındayım birgün akşam int.cafeye gitim kafede biraz chet yaptım ve hikaye kanalına girdim sex hikayelerini hokuma ya başladım ister istemez sikim kalkmaya başladı yanımdada 24 25 yaşlarında biri oturuyordu ben gayri hitiyar kalkan sikimle oynuyorrdum ve onun beni gözledinin farkında deyildim ben iyice kendimden geçmişim gece oldundan karanlıktı içerisi ve ben gayri ihtiyar sikimi çıkardım ve başladım okşamaya çaktırmadan yapıyorum sözde bir ara yanımda oturan kişiyle göz göze geldik ve ben kıpkırmızı kesildim çok utanmıştım ve hemen toparlanmaya çalıştım ismini sonradan örendi
Dayı Kızı
Bir gun evde yalnız kaldım yengem geldi kızını bana getirirdi ben gelene kadar bakarsın dedi tamam dedim yasıda 11di benim ise 20yasımdı bas basa kaldık ve onu oksamaya basladım masaj yaptım boydan asagı sende bana yap dedim tamam dedi sen uzan ben seni her tarafını oksayacam dedim ve pantolonunu cıkarttım sesini cıkarmadı hadı sende benim pantolumu cıkart dedim ve cıkartı hadi oyna onunla dedim nasıl oynayayım dedi elıne al bak ne olacak dedim oynamaya basladı agzına al dedim ıh dedi hadi korkma dedim tamam dedi agzına gırmedi sikimin kafasını dondurma gibi yaladı tamam yeter dedim sıra bende
Uykuda Sakso
Slm ben ist.dan yaşadığım bi olayı anlatmak istiyorum ben 173 cm 75kg vucut özelliklerine sahip bol kıllı bi erkeğim.olaya gelince bir gün ben annemle birlikte dayımlara gittik. dayıoğlu 14 15 yaşlarında parlak bi çocuktu.şimdi 17 yaşında falan.ogün dayımlarda zaten geç gitmiştik.hemen bi iki hoşbeş den sonra hemen yatmaya gittik.yalnız bana oda yoktu benide dayıoğlunun yattığı odaya gönderdi dayım.ranza vardı dayıoğlu üst katta mışıl-mışıl uyuyodu.benide şeytan dürtmeye başladı.bunun üzerine dayıoğlunun katına çıktım bi iki kere sürttüm.bakdım çocukta tık yok iyice bastırmaya başladım.ama ön
Inşaatta Saatlerce
Merhaba adım Tuğba... Şu anda 20 yaşımdayım. Bundan 2 yıl önce yaşadığım bir olayı yazıyorum. Bu hikaye gercektır bizzat ben yaşadım. O zamanlar 18 yaşındaydım. Kızıl saçlı ela gözlüyüm. Boyum 155 civarıydı. Göğüslerim küçüktü yumurta kadardı. Ama kalçalarım dışarı çıkık ve dolgundu. Henüz orta ikiye gidiyordum. Okula gitmek için evden çıkmıştım. Okulum evimize çok uzak sayılmazdı bende genellikle yürümeyi tercih ederdim. Gene birgün yürüyordum. Yolumun üstü inşaat halinde binalarla doluydu tenha bir sokaktı. Yürürken bir ara belimde soğuk bir cisim hissettim aniden birisi koluma girdi ve sıkı
Ben Siktim Kocası Seyretti
Ben Siktim Kocası Seyretti slm arkadaşalar atın yalanı sikeyim inananı ya şu son siteye girenler beni çok sevdiğim sikişten bile iğrendirdiniz lütfen ya bu kadar yalan olmaz site editöründen riça ediyorum herşeyi kabul edip yazmayın......lütfen. ben esnafım eskiden oto servisim vardı ve benim adnan bey diye etilerde çok sevdiğim on yıllık bir müşterim vardı ve onunda güzeller güzeli bir karısı filiz hanım vardı bana sık gelirlerdi sohbet ederdik ve karısı adnan sen bu adamda ne buldun bu kadar güveniyorsun derdi.oda adam gibi adam sen ne anlarsın derdi ve filiz hanım çok kızardı bende be
Komşumuz Karım Kızım
Selam ben Kaan istanbulda bir inşaat şirketinde inşat mühendisi olarak çalışıyorum.36 yaşındayım.sporla uğraştığım için atletik vücudum var. Evliyim birde 17 yaşında kızım var.eşim Eczacıdır ama diplomasını bizim komşumuzun oğluna kiraladık. Karım 30 yaşında mavi gözlü buğday tenli siyah saclı bir afettir mankenlere taş çıkartacak bir kadındır.kızım duygu çok güzel çekici annesini kızı anlatmaya gerek yoktur. Eşim ve kızım açık giyinmeyi seven insanlardır benim hoşuma gitmiyor ama laf dinlemiyorlar. Bundan 6 ay önce başladı. Komşumuz Mustafa bey 45 yaşındadır oturduğuz apartman onundur. Oğlu B
Patladı
BİRGÜN EVDE CANIM SIKILMIŞTI NE YAPACAĞIMI BİLMİYORDUM BİZİM MAHALLEDE İSMİ LAZIM DEĞİL Bİİ KIZ WAR DI LİSE 2 YE GİDİYORDU BEN ONU HAYAL EDERDİM BİRGÜN NE YAPIYOSUN DEDİ WE BENİ EVİNE ÇAĞIRDI BEN DE GİTTİM BİR DE NE GÖRÜYÜM ÇIRILÇIPLAK KAPIDA NEYSE GİRDİM İÇERİ HEMEN DUDAKLARIMA YAPIŞTI WE EMMEYE BAŞLADI BENİM ELİM BU ARADA AMINDA GEZİYOR SONRA BİZİM UFAKLIK ŞAFA KALKTI... KIZ HEMEN ARTIK SİK DİYE BAĞIRIYORU PATLAT BENİ DİYORDU BEN DE HEMEN BİZİM UFAKLIĞI HAZIRLADIM WE KÖKLEMEMLE KIZ ÇIĞLIKLAR ATMAYA BAŞLADI WE KAN GELMEYE BAŞLADI GİT GELLER HIZLANDIKÇA ZEWKTEN İKİMİZDE ÖLÜYORDUK SONRA BEN DE
Dantelli
selam arkadaşlarr ben izmirde yaşamaktayımm gayet yakışıklı vede cekıcı bır erkeyımm coraoplara vede bayan iç camaşırlarınaa karşıı acayıp bir ilgim varr cafede yenıı tanışmış oldugumm bır kızlaa takılmaktayım bulluşcamızın ilk gunu yanımaa sıyah dantellı bır corap dız altı etek lee gel miş bendede onu gorunce corapları benı baya bırr heyecennaa getırdı iş tee ogunn gez dık dolaştık filan aradan 2 ay gecctı ama halan aklımdaa o coraplarr bır anesı gıl yok tular ben onlara gıttı vede içtik ictikten sonra sex muhabbet lerı fılan yaptık artık dayanamayıp buna sdöledımm bende iç camaşırlarınaa
Mehmet Ile Ormanda
Merhaba biz mehmetle lisede iken tanıştık ve ne olduysa o tanışmadan sonra oldu ilk önceleri masum öpüşmeler yaşıyorduk ama sonraları bu öpüşmeler sevişmeye dönüştü. yine böyle bir günde ormanda arkadaşlarla pikniğe gitmiştik. yemekler falan yedikten sonra herkes bir ağacın yada bir çalının arkasına gitti tabii bizde mehmetle. daha gider gitmez ateşli bir şekilde öpüşmeye başladık Mehmet çok iyi öpüşüyordu bedenimden alevler fışkırıyordu. elleri tişörtümün içinde südyensiz göğüslerimde sortiler yapıyordu ve işte o anda bu güne kadar erkek eli değmemiş organıma mehmetin eli girdi klitorisimi ok
ŞİŞMAN   ANNEMLE  YATAKTA
merhabalar biz mersinin bir ilçesinde yaşayan beş kişilik bir aileyiz iki kız kardeşim var babam inşaat ustası kardeşlerim okuyor bende tamircide çalışıyorum annem 43 yaşında 120 kilo civarında normal bir ev kadını amaaa annemin normal olmayan iri bedeni kocaman okkalı götü kavun kadar iri memeleri benim çocukluktan beri hayallerimi süslüyor her fırsatta annemi dikizler fırsat kollarım koca götünü seyretmek için babam yaz sezonunda daha çok para kazanmak için şehir dışında çalışır biz yalnız kalırdık iki ay falan gelmezdi babam bu süredede annem bizimle aynı odada yatardı benim aklımd
Ilk Kan
Selam Fetishturk okuyucuları. Ben Melis. Şu anda 20 yaşındayım ve üniversitede okuyorum ama size anlatacaklarım lise yıllarımda geçmiştir.Ailem iyi bir İngilizce eğitimi almam için beni lise1 ve lise2 de amerikaya gönderip lise3 te tekrar istanbula dönerek üniversiteye burada gitmem için bir eğitim programı hazırlamışlardı. Gitmeden önce sex hakkında hiçbirşey bilmiyordum ama amerikaya gidince türkiyedeki deyimiyle bir kaşar olup çıkmıştım. Şimdi sizlere amerikada ve dönüşte türkiyede yaşadığım birkaç tane hikayemi göndereceğim. Öncelikle dış görüşün olarak 1.62 boyunda 48 kilo dimdik olmasa d
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/809c030a718006f12e8f9d45c60a8224.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32