Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
KOMŞULARIMIZI BECERDİM
Merhaba arkadaslar ben ızmırden am delısı bır gencım sıze 2 hafta once basımagelen bır olayı anlatmak ıstıyorum aslında olayı yaratan benım bızım eve annemınapt.arkadası geldı yanındada 19 yasında kızı geldı kızı cok guzeldı bıraz kıloluydu ama göguslerı falan cok guzeldı annesıde tas gıbı kadındı bunları nasıl becere bılırım dıe dusunurken aklıma cok guzel bı fıkır geldı.  Komsularımız bıze geldı bıraz oturdular ben hemen mutfaga gıttım annemın vercegı cayın ıcıne uyku hapını boca ettım cayı ıctıker sonra hepsı mısıl mısıl uymaya basladılar bena gun dogmusdu benım yarak tas gıbı olmustu
Ablamin Ayaklari
Ablamın Ayakları Selamlar ben aşırı derecede ayak fetişiyim. O güzel ablamın ayaklarına bayılıyodum. Ablam bir sirkette calısıyo ve eve yorgun geliyo. Birgün benden ayaklarına masaj yapmamı istedi ve hemen atladım. Koltugun üzerine uzandı, ayaklarını kucagıma uzatmıştı. Sikim baksır sorttan dısarı cıkacak kadar kalktı ve masaj yaparken ablam uyuyup kaldı ve muhtesem ayakları ile beni yanlız bıraktı. Hemen atlayıp coraplı ayaklarını yalamaya başladım. Siyah corapları mükemmel ter kokusu ile kokuyordu ve dayanamayıp yaramı açtım ve 31 cektirmeye başladım ayaklarıyla. Ablam birden uyanıp nap
Abimin Santaji  2
Abim kalkıp tuvalete gitti ve ben kemalle konuşmaya başladım. Nasıl onun karısı olsuğumu biliyormusun dedim. Evet dedi. Ondan intikam almama yardım et senin kölen olayım dedim. Senin için herşeyi yaparım dedi. Ona abim beni yaprken sende onu yapıcaksın dedim, kabul etti. Abim geldi koltuga oturdu gel bakalım orospu karım, sikimin üstüne otur dedi. Ben onun sikine oturdum, üstünde zıplamaya başladım. Kemal ise götüme girdi. Ben artık zevkten inliyordum. Iki erkek birden beni sikiyordu. Biraz sonra abim ve kemal siklerini çıkartıp yüzüme boşaldılar. Abim bana seni birdaha götten sikicem dedi
Ablama Ve Anneme Tecavuz
Ablama ve Anneme Tecavüz Aslında ensest ilişkilerden bu hikayeleri okumadan önce ilgilenmezdim ama ablama karşı her zaman bir ilgim vardı. Ablam 29 yaşında, balıketli, sarışın, kara gözlü bir hatundur. Sürekli seksi kıyafetler giyer. Ve herhalde bu sebebten dolayı onu oldum olasıya sikmek istemişimdir. 3 Sene önce evlendi. Benim bi de aynı apartmanda oturan kankim var. Sürekli beraber takılırız ve hiç kız arkadaşımız olmadı. Bir ay önce evde oturuyordum. Ablam bize geldi. Üzerinde mavi bir kolsuz bluz ve altında mini kot eteği vardı. Ten rengi kulotlu çorapta giymişti. Annemle beraber k
MSN DE SEX BAMBAŞKA
Aslında bende hikaye çok ama hikayemi ilk defa nette yayınlıyorum. ben serkan 23 yaşındaöğrenci ve ankarada yaşayan yakışıklı ve sexy bi erkeğim. ilk hikayemde mine ile msnde yaşadıklarımı paylaşmak istiyorum... mineyle bi arkadaşlık sitesinde tanıştık ve 2-3 ay kadar msn de seviyeli bi sohbet yaptık.. daha sonra konuşacak şeyler sınırlanmaya başladı ve konu yavaş yavaş sexe kayıyordu! mine ailesinin evde olmadıgı bi gün çok sexi bi kıyafetle msnde karşıma geldi (askılı badisi ve şortuyla) sütyen takmamıştı göğüs uçları belli oluyordu. sohbete başlamıştık fakat gözüm hep göğüslerindeydi! dayan
Küçük Orospular
Slm arkadaşlar bundan bir ay önce başımdan geçen bir olayı anlatayım benim oturdugum yer bir site sitede oturduğum aptmanda bir aile oturuyordu bunların 8 ve 11 yaşlarında iki kızları vardı bir gün işten eve döndüm o iki kız kardeş kapıda oynuyolardı mustafa abi hoşgeldin dediler hoşbulduk dedim büyük olan abi senin bilgisayada oyun oynayalımmı dedi olur dedim benim daireye çıktık buarada bende küçük kız delisiyim hemen bilgisyarın başına geçtiler ne oynayacaksınız diye sordum ne olursa dediler tamam dedim araba yarışı vardı onu açtım oynamaya başladılar bende duş almak için banyoya gittim gel
Yurtdışında
Merhaba ben şu an 24 yaşındayım.İzmirliyim.Sizlere 19 yaşındayken başımdan geçen olayı anlatacağım.Umarım beyenirsiniz.O sene AFS sınavını kazanmıştım ve ilk defa yurtdışına çıkacaktım.Amerikaya gidecektim ama çok heyecanlıydım.Kız arkadaşımı (sevgili Ebrum) bırakmak istemiyordum.Ne de olsa gurbet ellerde kızsız kalacaktım.Ama beklediğim gibi olmadı.Kaldığım ailenin babası 2 aylığına iş seyahatine çıkmıştı.3 yaşında da çocukları vardı.Anne ise 36 yaşında ama fıstık gibi bir kadındı.Adı Mrs.Watson yada Kate Watson idi.Eşi iş seyahatinden dönene kadar evde ikimiz tek sayılırdık.Bir gün kocasının
Harika Bir Gün
Ben bi Fransız Kolejinden mezunum. Bu olay başıma geldiğinde lise ikinci sınıftaydım. Sınıfta üç kız üç erkekten oluşan bi arkadaş grubumuz vardı. Aynı tarafta oturur ve hep beraber takılırdık. Benim sıra arkadaşım ise gene bizim gruptan Fulya diye bir kızdı. Gerçekten çok hoş ve güzeldi. Esmer,kıvırcık uzun saçlı,1.65 boylarında,süper göğüsleri ve muhteşem kalçaları olan bir kızdı. Aslında ondan eskiden beri hoşlanırdım ama arkadaş ayağına aramızda elektriklenme olsa da asla sevgili olamamıştık.Hep gizlice bakışmalar elele tutuşmalar o kadar!!! Bi gün okulu kırmaya karar verdik.Taksime gi
Annemin Aşkları
Hersey annemin bir şakasıyla başladı.Televizyonda seyrederken sunucunun üstündeki seksi elbiseyi görünce banada bundan alın demesi herşeyin başıydı.Annem normalde kapalı giyinen bir kadındı.Ama ben onu hep seksi kıyafetler içinde erkekleri bastan cıkaran bir kadın olarak hayal eder ve onu hayalimdeki erkeklerle sikiştirir ve otuzbir çekerdim.Bu şaka beni harakete geçiren en buyuk etemen oldu.Uygun bir anı bekliodum.Bu an babamın memleket gittiği bir tatilden başka bisey olamazdı.Hemen gidip seksi bir bıluz ve dar bir kot pantolan aldım.Bluz gobegini saran derin gogus dekolteli,gogüslerinin yar
Azgin Koylu Kizi
azgın köylü kızı Merabalar bu anlatacağım hikaye diğer yazdığım hikayelerden çok farklı bundanbir 3aykadardı. Ben mert ve bora piknik yapmak için bir tatil köyüne gitmiştik. Oraya yerleştikten sonra çevreyi gezmek için dışarı çıkmıştık. Birden yol üzerinden siyah saçlımalı yerinde güzel bir kız gördük. Bize bakıp bakıp gülüyordu. Bu bizim hoşumuza gitmişti. Üçümüz kızın yanına gittik. Muhabbet hemen ilerledi. Ben zaten azmıştım direk kıza bizimle ilişkiye girermisin dedim. O da kabul etti. Hemen ordaki çalıların arasına gittik. kız benim gibi azmıştı. kızın ismiarzuydu. Arzu benim
Suuuuu Ama Ne Su
Suuuuu ama ne su selam herkese... ben bir fetişistim ama ayak değil şeftali suyu...benim sex anlayışım ne kadar su içersem o kadar zevk alıyorum.. Birgün olağan iş ziyaretinde bulunuyordum. o günkü randevum Gülnaz adında bir bayanlaydı. Saat on gibi firmaya gittim ve saat 10:15 te içeri girdim yani odaya :) odaya girdim ki gülnaz hanım tam bir gül dizlerin üstünde bir etek yarımkollu taransparan bir bluz ve içinde dantelli bir sütyen. Ben tüm görüşme boyunca dizlerinin yukarsındaki detaylara baktım bilmiyorum.(bunun oda farkındaydı ve arasıra bacaklarını aralıyor ve aynı dantelden
Kizimla Beni Ormanda
Kizimla yazligimizin yakinindaki daglik alanda kir yuruyusune ciktik. Epey tirmanmistik. Bir cam agacinin golgesinde dinlenmeye basladik. Geri donmeye karar verdik. Yola cikinca karsimiza irikiyim dort adam cikti. Burada ne ariyorsunuz diye sordular. Ben de babanizin mali mi kizimla kir yuruyusune ciktik dedim. Iclerinden killi ve en irileri olan adam bana bir tokat patlatti. Ben yere yikildim. Kucuk kizim birden o adamin ayaklarina kapanarak ne olur anneme vurmayin dedi. Kizimin uzerinde mini bir etek vardi. Adam kizimi kucakladi. Tamam o zaman anneni ve seni bagislayacagiz, hemen g
Ilki Sinemada Basladi
Ilki sinemada başladı Uzun zamandan beri içimdeki hisleri artık gün yüzüne çıkarıp , gerçekleştirme isteği içimde dayanılmaz bir hal almıştı. 27 yaşındaydım ve bir erkek penisini elimde hissetmek , onu yüzüme sürmek ağzımda tatmak istiyordum. Banyoda kendi kendimi parmaklamam , prezervatif içine sert maddeler koyup o harika kalçalarımdaki deliğe sokmak artık bana yetmiyordu. İnternette ufak bir araştırmadan sonra başlangıç noktası olarak kendime sex filmleri oynatan ve gay kanalındaki yaptığım chatlerde gayet rahat bir ortam olduğunu anladığım bir sinemaya giitim. Bileti alırken bile
Servistekı Yeliz
Slm ben servis işi yapan 30 yaşlarında bı ınsanım lıse servizs yapıyorum serviste bı kız var çok samım ve sıcak bır adı yazliz yeliz oynda 50 kılo mavi gözlu beyaztenlı harıka ölçulerı olan bı kız en son yeliz kyorum ev tırafık takılıyorum bu arada sohbet edıyoz sohbet samımleştı sexs konular geldı bu ara yeliz.ıyo sohbet ısındıkca yeliz karın bır bırne surtuyo kısa olan etegı bıraz daha yukarı çekıyo bazen kılot bıle gözuyo bu her gun aynı konuları konuşyoz bı hafta sonu benı aradı aılem şehır dişında yanıma gelırmısın dedı bende tabı dedım evlerın gıtım karşimda bı sezs kılalıcesı kırmız aş
Arkadaşımın Çalıştığı Şirkette
Selam, biraz sonra duyacaklarınızla çizeceğiniz resme lütfen benim imzamı atın, biz iki arkadaşız benim adım Olcay, arkadaşımınki ise tansel, bizler bekarız. eğlence ve sekse çok meraklıyız, her gece daldan dala konarız. size başımızdan geçen bir olayı anlatacağız tamamıyla gerçek olduğuna emin olabilirsiniz. ikimizde olgun bakımlı ve güzel bayanlardan hoşlanırız. Arkadaşımın çalıştığı şirkete gitmiştim. tansel beni müdiresiyle tanıştırdı. önce her şey normaldi. aysu hanım sarışın kırmızı ojeli çok bakımlı 34 yaşında oldukça seksi bir bayandı ve de evliydi. önceleri şüphelenmemiştim ama mesai
Evleneli 15 Gün Olmuştu
Adım Yasemin. 21 yaşında evlenmiştim ama aklımda hep kendi hemcinslerime ilgi duyuyordum. . Bir iş yerinde çalışıyordum. Öğle tatilinde iş yerinin önüne çıkıp sigara içmeye başlamıştım. Bizim iş yeri pasajın içinde. Yanımızda kuyumcu vardı. O sırada kuyumcuya daha evvelde devamlı gelip giden genç bir kız vardı. Yine o gelmişti. Doğum günü olduğunu, kuyumcu arkadaşlarının çikolata ikram ettiğini ve kendisinin hepsini yiyemeyeceğini söyleyerek bana da ikram etti. Yeni evli olduğumu bildiği için bana iyi geleceğini söyledi. Gülüştük. Beni öğle tatilinde pastanede beklediğini söyleyerek yanımdan
Celalin Hakli Ofkesi
Celal`in Haklı Öfkesi - Merhaba , iyi günler - İyi günler - Celal bey’le görüşmek istiyordum - Maalesef Celal bey yoklar efendim - Ne zaman döner ? - Sanırım beşe doğru - Burada beklememde bir sakınca var mı ? - Elbette ,bekleyebilirsiniz. İçecek ne alırsınız? - Bir çay lütfen. - Siz Celal bey’le iş mi görüşeceksiniz ? - Hayır , Celal benim yatılı okuldan sınıf arkadaşımdır. - Yaaa... - Evet tam dört yılımız gece gündüz beraber geçti. - Çok güzel. - Siz Celal beyin sekreterimisiniz ? - Evet. - Celal işinin biliyor, çok güzelsiniz... - Teşekkür ede
Traşın Güzelliği
Yaz bitmiş, ancak günler hala sıcak geçiyordu, Ama sıkılmıyordum çünkü devamlı Laleyi düşünüyordum. Ona telefon açtım ve gelmesini onunla konuşmak istediğimi söyledim. Yaklaşık bir saat sonra geldi. Meyva suyu ikram ettim. Beraber divana oturmuş konuşuyorduk. Birbirimize bakıyorduk, ikimizin de yüzü kızarıyordu. Bir şeylerin başlayacağını anlamıştık. Elim birden belinden yukarı doğru çıkıp, memesini kavradı.Lale, bana bakarak gülümsemeye başladı. Birden ani bir hareketle soyundu ve giysilerini yatağın üzerine attı. Şortunu çıkarmasını izledim. Banyoya gitmeye ihtiyacım vardı. Geri gelirken üst
Ayagini Agzima Soktu
Ayagini agzima soktu! Annemin belini sakatlamasi eve bir hizmetci alimini gundeme getirmisti ve bu is en cok bana yarayacakti! Hizmetcinin ilk gelecegi gun evde yalnizdim. Acikcasi yabanci asilli oldugunu biliyordum ama guzellik olarak pek bir beklentim yoktu. Yataktan kalktigimda boynumun tutuldugunu farkettim. Ben boynuma kendimce masaj yapmaya calisirken kapi caldi, hizmetci olmaliydi. Ismini annemden ogrenmistim ( nasil yazildigini bilmesem de ) : "fafi". Kapiyi actigimda karsimda duran afet azkalsin ona saldirmama neden olacak turdendi. Agzimdan zar zor bir "hosgeldiniz" cikti. S
Köy Günlüğü
BEN ANKARADAN YAZIYORUM. BENİM BİR DAYIMIN KIZI VARDIR. AKILLIARA ZARAR. GÜZEL DENİLEBİLECEK KADAR GÜZELDER AMA BİR VÜCUDU VARDIR SANIRSINIZ TAŞ.BİR GÜN KÖYDE ONUN ODASINA GİRDİĞİMDE BİR BAKTIM Kİ YATAK UYUYORDU. YAZ OLMASI SEBEBİ İLE ÜZERİNDE SADECE İNCE BİR EŞOFMAN VARDI. UYKUSUNU AĞIR OLDUĞUNU BİLDİĞİMDEN DOLAYI HEMEN YANINA UZANDIM. İNCECİK EŞOFMANIN ÜZERİNDE KALÇALARINA YAVAŞÇA DOKUNMAYA BAŞLADIM.GÖTÜ O KADAR SERTTİKİ BU BENİ DAHA DA AZDIRMIŞTI. İYİCE KENDİMDEN GEÇMİŞTİM. HEMEN BENİM OĞLANI ÇIKARTTIM VE EŞOFMANIN ÜZERİNDEN SÜRTMEYE BAŞLADIM. İLERİ GERİ HAREKETLER YAPIYORDUM. BİR YANDANDA
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/90c720b32b0241f59d8f0e2bf134af4d.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32