Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Karisi Icin Olan Bize OLdu
Karisi Icin Olan Bize OLdu Merhaba, ben izmirden hakan.. Bu hikaye ben yaklasik 18 yaslarinda basima geldi. O siralar lisede okuyordum ve okul ile ev arasinda otobus ile 15 dakikalik bir mesafe oldugundan mecburen otobuse binmek zorunda kalı- yorum. Neyse yine bir gun otobuse bindim sabah uyku sersemi bir halde oldugumdan kimseye bakmıyordum. O sırada cok hos bir koku geldi burnuma hafif gözlerimi actım ve bak tığımda karsımda bomba gibi bir hatun duruyordu.. Kısa diz üzeri bir eteği ve göbeği açık bir body`di vardı saclarıda salık ve çok hoştu.. Bana bakıp hos bir tebes- sum gonderdi.. O
Olgunları Seviyorum 2
Selam ben emre. Daha önceki hikayemde ilk kez nasıl sikildiğimi anlatmıştım. Şimdiyse sıcağı sıcağına yaşadığım bir deneyimimi anlatmak istiyorum. Bu gece taksimde arkadaşlarla eğlenmeye çıkmıştık. Dönüşte taksimden bir taksiye bindim. Şoför 50 li yaşlarda, tip olarak oldukça doğulu birisiydi. Muhabbet etmeye başladık ve tam harbiyeden geçerken bir kaç travesti gördük. Travestilere olan bakışlarını görünce "travestilerle yatmayı severmisin" diye sordum. O da "hayır ben genç yakışıklı erkeksi erkekleri sikmeyi severim" deyince ilk sinyali aldım. yolda devam ederken konu iyice seks muhabbetine d
ANTALYADA SONBAHAR
ANTALYA`DA SONBAHAR Merhaba dostlar inanın sizin kadar meraklı insanlar görmedim. Öncelikle şunu bilin ben günün her dakikası haftanın her günü sevişen birisi değilim onun için lütfen bu gün ne yaptınız gibi sorular ile bayan dostlarımdan benimle de seviş gibi ısrarlı sözler beni rahatsız ediyor umarım böyle şeyler bir daha olmaz. Gelelim yeni vakalara... Geçen Perşembe (13 kasım)akşamı eve telefon geldi Isparta’daki teyzem kalp krizi geçirmiş hastanedeymiş durumu da iyi değilmiş. Bütün aile ertesi gün sabah Isparta’ya gitti beni de götüreceklerdi fakat hafta sonu kursum olmas
Danayla Oynuyordu
Merhaba adım murat. daha öncede bir iki yazı göndermiştim. bundan bir sene evvel yasamış olduğum hikayemi anltıcam. universte tatile girmiş eve dönmüştüm. annemler daha ben gelir gelmez annanem hastalandığı için apar topar köye gitmişlerdi. neyse bir iki gün sonra iş gereği geldiler. dedemde vefat ettiği için annanem tek yaşıyordu. bu arada annanem 72 yasında 1.60 boyunda ve yaklaşık 60 kilo var. annemin ricası üzerine hafta sonları köye ananemin yanına gidiyor onun ihtiyaçlarını gideriyordum. gene ananemin yanına gittiğim bir gün evde olmadığını fark ettim. etrafa bakındım ama yoktu. eve g
MÜTHİŞ TEYZEM
 2004 yazında açıkliseye kayıt olmak için başvurmuştum.çok sıra vardı we ertesi gün gelmemi söylediler.bende direk ewe geldim.teyzem gelmişti.oğlu kuşadasına tatile gitmişti...teyzemin ewi açıklise bürosuna yakın olduğu için akşam bende kal dedi.kabul ettim.ewine geldiğimizde klimayı açtı ve önündeki koltuğa uzandı.bende üzerimdeki t-shirt ü çıkardım ve yanına uzandım.gözleri kapalı serinlerken ben güzel göğüslerine bakıyordum.o anda gözünü açtı bana t-shirt ünü giy üşütürsün dedi. bende bişi oolmaz dedim.yerinden kalkan teyzem ben üstümü değiştirecem dedi ve odaya gitti.bende televizyonu
Arkadaşımla Yatarken
|merhaba arkadaslar ben izmitten kenan 25 yaşındayım size bi gün hiç aklıma bile gelmeyen bi olayı anlatacagım bi gün arkadasımın evine gittim orda birlikte kalacaktık tek basına bi evde kalıyordu kendisine ait evi vardı.çay yaptı içtik içerkende bir yandan porno filmi izlemeye başladık ben soyundum sıcaktı hava kilodumla ve atletimle oturuyordum.neyse baya zaman geçti benim uykum geldi dedim nerde yatacagız dedim yatagı gösterdi ben yattım 10-15 dakika sonra oda yanıma geldi.aradan 10 dk geçti birden arkadasımın elini popomda hissettim yavaşça okşuyordu bende uyuyor numarası yaptım hoşlanmışt
İkimizde Çıtırız
herkese selamlar.sızlere 3 gun once yasadıgım ılıskıyı anlatacagım ben umut 19 komsumuzun oglu sahin 18 yasında bırı.bızımkıler ve sahının aılesı bırlıkte ılıcaya gıtmeye karar verdıler ama sahın gıtmek ıstemedı o ıstemeyınce sahın tek kalmasın dedım ve bende gıtmedım ve sahınle beraber bızım evde kalmaya karar verdık gece olunca sahınle salonda televızyona bakıyorduk ıkımızınde uzerınde sadece sort vardı tv de erotık bı bolu cıkınca sahının sıkını kalktıgını gordum ve kalkıp vcd ye porno bı fılm attımbıraz ızledıkten sonra sahının sıkını oksadıgını gordum ve adam kadını nasıl gotten sıkıyo
Fantezi Üretenler
Terasta :Bir evin teras katı.Tam karşıdaki evin aynı kat hizasında çatı var. Evde karı-koca sevişiyorlar. kadın kocasına sırtını döndürmüş, kocası ise arkadan kadına fişi takmış bir taraftanda elleriyle kadının göğüslerini bacak aralarını okşuyordu. İnlemeler uzamış kadın kocasına “hadi gel artık gel” diyordu. Kocası ter içinde kalmıştı. -gelmiyor yaa,gelmiyor işte, diye söylendi. kadında -gelmez tabi. Gözün hep dışarlardaki açık saçık kıyafetleri giyen kadınlarda, bende o dekolteliği bulamayınca zevk alamıyorsun, dedi. Kocasıda: -sen de ol o zaman deyince kadın da -yaa. Babanlar alt k
abimin bana tecavüzü ........
ben 15 yaşında lise 1 e giden güzel bir kızım annem ve babam akrabalrımızn cenazesi olduğu için kayseriye gitmişlerdi bizde abimle evde birlikte kalıyorduk bir gün okuldan geldikten sonra üstümü değiştirir ken abimin bana baktığını fark ettim abim yakışıklı 18 yaşındaydı üzerimi giyindikten sonra salona gittim ve abim televizyon izliyordu gidip yanına oturmdum ve yarrağının dimdik olduğunu farkettim bir süre sonra beni gıdıklamaya başladı gıdıklarken elini kalçalrıma değidriyordu birgün okula gierken evden birlikte çıktık ve otubüse bindik otobüs çok kalabalıktı abim oturacak yer bulmuştu fak
Sınıftaki Bakire
Slm sayın okucular ben samet 17 yasındayım 1.75 boyunda 55 kilodayım herzamn olduğu gıbı sabh kaltım kavhaltımı yaptıktan sonra okula gıdıyodum yolda sınıftakı o cok begendıgım kızı yanı aysun u gordum slm lastık.ve okula konusa konusa gıdıyoduk benımle cok sex hakkında konusuyodu cekındemedn okula geldık okulun ılk haftası olduğu ıcın bır kac kısı var dı ben aysuna dedım kı derslerde bos suan ıstersen bı yerlere gıdelım o da kabul ettı benım maksatım eve goturmektı okuldan cıktık ben aysuna cuzdanımı evde unuttum dedım ıstersen eve gıdelım orda sana ıcecek bıseyler ıkram edıyım hıc beklemedığ
Dayı Oğlu
Ben size Kısa bi süre önce yaşadığım bi olayı anlatacam ben ankaradan caner 20 yaşındayım bi gün işten geldim evde uzanmış yatıyodum ve kapı çaldı evdekiler kapıya baktı gelen dayı oğluydu biraz bizimkilerle oturduktan sonra odama geldi zaten saatte geç olmuştu bana porno film olup olmadığını sormuştu bende var dedim ve açtım ve ben uyumaya başladım ve kalktığımda aletimi ağzına almış ve emmeye başlıyordu şaşırdım ipne işinide çok güzel yapıyodu dayanamadım ve ağzına vermeye başladım ve boşalmıştım sonra bunu odada tek başına bırakarak tuvalete gittim bi an kendi kendime düşündüm ve bunu sik
Hulya
Hülya Merhaba ben 17 yaşında, uzun boylu, beyaz tenli, uzun saçlı yakışıklı bir gencim.. Neyse konuya gidelim.. Bir gün çarşıda yani cafede arkadaşlarla oturuyoduk, oldukça güzel bir ortam ve oldukça güzel kızlar vardı. Sonra kapıdan yeni kızlar gelmeye başladı, içlerinden bi tanesi vardı ama görseniz kudurursunuz. Kız esmer büyük göğüslü, hele bir poposu vardı süper, kumaş pantolonunun altında süper duruyodu, kızın tipinden belliydi az motor tipi vardı kızda. Sonra kızı kesmeye başladım. İlk anlar bakmadı ama sonra o da bana bakmaya başladı. Ve 10 dk felan sonra kıza gülümsemeye başl
Anneme Aşığımmm
Merhabalar. Bunu sizlerler paylamak istedim. Çünkü tamamnen gerçek ve yaşanmış bir hikayedir. O zamanlar ben üniversite ikide okuyordum. Babam üst düzey bir memur. Adı elif olan bir kızkardeşim ve ve o zamanlar orta bire gidiyordu. Annem ise ev kadını. Onu size nasıl anlatayım bilemiyorum. Beyaz tenli, dolgun memeli, Muheteşem güzellikte ayakları olan, kalçaları sıkı bir hatundur. Vücut ölçülerini bilmiyorum ama ne çok zayıf nede çok kiloludur. Anneme tutkum lise çağlarımda başladı. Sürekli onu izlemenin fırsatlarını arardım. Her ne kadar açık saçık giyinmesede çok kapalı mutaasıp biri değild
Baldizimi Catir Catir Siktim  3
Baldızımı çatır çatır siktim - 3 Merhaba ben ankaradan bekir hatırlarsanız bundan önce iki hikaye yazmıştım ve baldızım beyzayı çatır çatır sikmiştim devamı var demiştim işte devamlardan bi tanesi.Bu olay geçen sene olmuştu. Eşim Beliz hamile olduğu için sürekli midesi bulanıyor ve ev işleri filan yapamıyordu ve ben de onu sikemiyordum durumundan dolayı.Birgün baldızım beyza çıktı geldi ve bir süre sizde kalacağım evde belize yardım ederim, yemek yaparım filan işte dedi. Bu arada bi düşündüm ki benim sike de gün doğmuştu baldızı bir senedir sikmiyordum ve onun amınıZevce.com da kaç tane
5 Kız Kardeş
OKuyacağınız olayda sadece isimler farklı,kendime ait bir işyerim var ve devamlı müşterilerimden derya birgün iki kız kardeşiyle mağazaya geldi ve serap adındaki kız kardeşinin göğüsünden ameliyat olacağını ve moralinin çok bozuk olduğunu söyledi,bende kendilerini arabamla orduzu pınarbaşı mesire yerine gezmeye götürdüm,ama benim içimden diğer kız kardeş gülayla olmak isteği vardı,onları gezdirdikten sonra evlerine yakın bir yere bıraktım,ertesi gün tekrar geldiler,onlara yemek söyledim,serap bugün evine döneceğiği ve 15 gün sonra geleceğini söyledi,evi malatyanın bir ilçesindeydi,bende Deryay
Haftalığına Zam Yaptım
Benim adım Kemal. Arkadaşlar bana Beleş Kemal derler. Nedenini fantezimi okuyunca daha iyi anlarsınız. Ben muhtarlık yapıyorum. 42 yaşındayım ve körpe piliçlere bayılıyorum. Biraz da götçülük olduğu için lolitalar çok ilgimi çekiyor. Bayılıyorum körpe lolitalara.Geçtiğimiz yaz bizim mahalledeki komşulardan biri, “Kemal abi benim kız ille de çalışıcam diye tutturdu. Herkese güven olmuyor. Şunu yanına alıver. Sen zaten sağa sola çok gidiyorsun” dedi. “Tamam kızı yarın al gel” dedim. Lisede okuyan bu Zehra aslında bayıldığım bir kızdı. Güzel memeli, hafif tombulca olan Zehra’nın en çok o yuvarlac
gece vakti deldiler
merhabalar ben adanadan murat size başıma gelen bir gerçek olayı anlatacam.B.r gece camerada bayanla konuşuyordum sanal seks yapıyorduk neyse ben çıplak olduğum için rahattım neyse konuşma bitti bende kamraı kapattım tam bu sırada eve hırsız girmiş ama habewrim yok tabii birden içeriye 3 kişi girdi üzerime saldırdılar ellerimi kollarımı bağladılar. vücudun kılsız olduğu için bni gay sandılar bana dedilerki evde çalacak bişe b ulamadık barı seni becerelim dediler ben yapmayon dediysemde dinlemediler. Üçü ağzıma vermeye kaltı direndim ama boğazımaq bıçak dayayınca mecbur kaldım sonra biri arkama
Çoraplarını Koklardım
Benim gençlik aşkımdı Kipriyem. O güzel bacakları hafif geniş kalçaları of of beni öldürüyordu. Üst komşumuz kipriye teyze 38 yaşlarında çok seksi bir kadındı. Tatile gittiklerinde yedek anahtarı alır hemen onlara koşardım. Külotlu çoraplarını koklar sonrada 31 çeker çoraplara attırırdım. Kızıyla aynı okula gittiğimizden beraber ders çalışırdık onların evinde. Fırsat buldukça banyoya gider yeni çıkardığı külotlu çoraplarını sikime geçirir 31 çekerdim. Yine bir gün banyoya girip çıktığımda onunla karşılaştım. Benden sonra içeri girdi. Çıktığında yeni attırdığım külotlu çorabı giymişti ve imalı
Tarihçi Ve Ben
Tarihçi ve Ben slm ben 18 yasında yesil gozlu cevremdekı kızlara bakılırsada yakısıklı bir erkegım neyse fasla uzatmadan konuya geleyım bizim bir tarih hocamız vardı okulda kadınla her zaman kawga ederdim taki gecen gun olanlara kadar kadın ne soylese terslerdim gecen gun onun dersinden sınaw oluyorduk kadında daha genc gusel bir hocaydı cekıcı tyanı cok fazlaydı hele o gogusleri neyse sınaw bitti ben cvpları gecirirken kagıdı aldı ve kawga etmeye basladık ben hocayı iktirdin ve sıranın ustune dustu o sırada da sutun gibi bacakları gozume carptı as sonra gorusces senle dedi neyse bu mudure
Yengem Kasındı
Slm sizlere 3 yıl önce basımdan gecen bir olayı anlatacam. Ben 28 yasında 1.74 boyunda yakısıklı sayılabilecek bir gencim neyse olaya gelelim bundan tam 3 yıl önce askere gitmeden önce akrabalarımı ziyaret etmek hemde asker öncesi biraz gezmek için istanbula gittim akrabalarımı geziyordum bir aksamda amcamda kalacaktım aksam oldu yemek yedik benim yengemle aram cok iyiidi sakalasırdık sürekli neyse yengemi görmüyeli baya zaman olmustu ama yengemde bir değişiklik oldugunu seziyordum cünkü bana bakısları cok degişmişti neyse sabah oldu yengen işe gitti ve iki kızıda okula gitti ben ve yengem
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/3f21639e2e16aa679d4153b435305249.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32