Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Yengemin Kızının Ateşii
Birgün yengemlere gittik yengemler ve annemler komşularına gittiler yengemin kızyla başbaşa kaldık benim kafamdan delice hayaller geçiyordu ablamla televizyon seyrediyorduk çok güzel bir flimdi flimde öpüşme sahnesine geçtiler ablamın altında gri klotlu çorap ve mini etek vardı.üstünde ise siyat ince svit vardı altından bembeyaz sütyen belli oluyordu.ben artık kudurmuştum sonra çekyatta otururken ablam kafasını omzuma dayadı filime bakıyordu ayaklarını çekyata uzattı ayaklarına bakınca içim gidiyodu sonra ben bi tuvalete gidip eleyim dedim altıma eşortman giydim ve tekrar içeri girdim bu sefer
Chatde Tanistigim Kiz Oz Kardesimmis
Chatde tanistigim kiz öz kardesimmis. adim Hakan 23 yasinda genc 1 oglanim. Bundan 9 ay önce yasadigim igrenc olayi anlatmak istiyorum sizlere. Benim ailem bundan 20 sene evvel bosanmislarmis nedeni anlasamamazlik. ben 3 yasindaykene annem beni yanina ve almis, babamda 1 yasindaki kiz kardesimi yanina almis . Babam 20 yil gidis o gidis bidaha hic görüsmemis annemle ve kardesimide hic göstermemis. ogunden buyana annemle yanliz yasiyoruz. ben sübbe, chatkolik, kendimi beyenmis ve 100 den fazla sübbe arkadaslarim olan bir gencim. Eve sabah girerim ve annem uyanmadan yine evden cikari
Otobüste Adam Popoma Boşaldı
Merhaba ben buse geçende komşumla yaşadığım şeyi anlatmıştım 21 yaşındayım. Bugün sabah işe gelirken otobüse bindim altımda dar yıtmaçlı mini kırmızı deri bir etek vardı derive dar olduğu için külot belli olur diyerektan altıma bişey giymemiştim (normalinde tanga giyerim ama bu etekten tanganın ön tarafıda beli olyordu) üstümede beyaz boğazdan askılı sade bir body içimede kırmızı dantelli bir sütyen giyinmiştim. (beyaz bodynin içinden kırmızı etekle uyumlu olması açısından) otobüste arkamdan biri bana sürtündü. ben yanlışlıkla olduğunu düşünerek tepki vermedim sürtünmeye sağa sola şekinde
Aahhhh Be  Kızımmm ? :)
|slm ben suadiye den adım batuhan bundan yaklaşık 2 yıl önce oln bir olayı sizlerle paylaşıcam ozamanlaz 24 yaşındaydımm liseden bir kız arkadaşı gördüm yolada neyse konuya giriyorum beni evine davet etti kimse yoktu evde birden üstüme atladı ve hep seni istemişimdir seni allah çıkardı karşıma diyerk üstüme atladı ben çok şaşırmıştım çok ii arkadaşlığımız vardı ,, neyse hemen benimkini çıkardı ve yalamya başladı dimdik olmuştu yarram sonra soydum onu kırmızı bir tanga vardı götünde onu sıyırdım ve götünden girdim 1 ,2 posta kaydım sonra duşa girdik beraber beni amımdan sik dedi artık iple
Ablamın Komşusu Fatoş
Ablamın Komşusu Fatoş Ben 19 yasında 1.75 boylarında üniversite öğrencisiyim ailemle birlikte izmirde yasıyorum. Neyse konuya geceyim anlatcağım hikaye tamamen gerçektir. Okullar tatile girmişti ve ben ablamlara gitmiştim ablamların 28 yaslarında sarışın güzel vucudu olan bi fatoş adında bi komsusu vardı. Her sene gittigim için muhaabettim baya iyiydi hergün ablama gelirdi bense onun o muhtesem vücudunu düsünerek kendimden gecerdim.Bu mükkemel kadın artık rüyalarıma girer olmustu ne yapıp edip bunu sikecektim.Cok iyi bildiğim bişey vardı kocası bunu aldatıyordu bunu ablamla konusurken d
Karşı Koyulmaz Arzu
Yasım artık olgun .İnsan kac yasında olursa olsun,sosyal duzeyi neolursa olsun içsel durtulerinin onune gecemiyor.Hissettiğim bir hemcinsimle beraber olma durtulerimi engelliyemiyordum.Aradasırada derken sık sık gay kanallarında dolasmaya basladım.MIRc da gay odasındancıkamaz olmustum ve bir gun kdkoyde biri ile tanıstım.Randevulastık ve randevuyerine gittim.Orada onu gordum ama yanına gitmedim korktum cekindim onu uzaktantakip ettim ve bir ara sokakta merhaba dedim o da donup merhaba dedi.Evinegittik guven vermisti bana.Sanki 40 yıldır tanısıyorduk kapıdan girer girmezopusmeye basladık aya
Kadınlığı Komşumuzda Tattım-1
|bende kendimle ilgili bir anımı anlatayım sizlere... şuan 29 yaşındayım, daha 15- 16 yaşlarında evde yalnız kaldığımda ablamın seksi iç çamaşırlarını giyer makyaj yapıp oje sürer ve ablamın bütün takılarını takar saçlarımın görünmemesi içinde eşarbıda başıma başıma türban vari bağlardım.genelde siyah renkler beni çıldırtıyordu, siyah fileli çoraplar şık bir jartiyer şaffaf mini bir dantelli kilot vede siyah bir sütyen bazen üstünede transparan bir siyah sabahlık giyerdim. ablam bir ara siyah uazan çizmeler almıştı bir gün dayanamdım yalnız olduğum bir gün yine bütün bu kıyafetleride vede o ye
Aysenura Bastigim Gun
Ayşenura bastığım gün bu yazdiğim tamamen doğrudur.ayşenurun doğumgünü vardi.benide çağırdı.zaten fırsat kolluyordum.bende tamam diyip evine gittim.güzel bi doğumgünü oldu.herşey bitmiş beni abisi gibi sevdiğinden herkez gittikten sonra evi beraber topluyorduk. odasına girdi bende tabi arkasından gittim deliye dönmüştüm.onu üstünü değiştirirken yakaladım kendime çevirdim ve göğüslerini yalamaya başladım.çok direndi ama ne fayda.yatağa ittim.zorlada olsa eteğini sıvadım benim ufaklığı çıkarıp içine zorladım kız çok direndi bi korkum yoktu çünkü ailesi burda değildi 15-20 dakka gidip ge
Artık Köpek Oldum
Selam ben istanbulda yaşıyorum ve bir köleyim, daha doğrusu köpek.Geçen hafta nette izmitte yaşayan arzu adında kızla tanıştım.Bir iki gün yazıştıktan sonra bir sahibe olduğunu anladım.Benim bugüne kadar ki tek deneyimim ayak kölesi olmaktı.Fakat sevgili sahibem bana daha fazlasından bahsetti.Sonunda ist.da buluştuk.Beni tanıdıktan sonra ona hizmet edebileceğimi söyledi.Ertesi gün ist.da yalnız yaşayan bir kız arkadaşının evinde buluştuk.Sahibem çok farklıydı, ayağında parmak arası ama yüksek topuklu terlikler vardı, ayakları harikaydı.Eve girdiğimde sahibem hiç konuşmadan bir odaya geçti ve k
Kıskançlık
SLM BEN AZIZ ESIM NALAN IYI BIR SEKS HAYATIMIZ VARDI TAKI ANNEM ÖLUNCEYE KADAR EVIN TEK OGLUYUM IKI KIZ KARDESIM VAR BABAM YANLIZ KALINCA YANIMA ALDIM YANLIZ KALMASIN DIYE ESIM KARSI CIKTI AMA BEN O NU DINLEMEDIM KIZ KARDESLERIMDE EVLI BIRAZ BIZDE KALIR SONRA ONLARDA KALIR DEDIM ONADA KABUL ETMEKTEN BASKA CARE KALMADIEVET KALSIN DEDI:BABAM 193 boyunda 86 kilo ben 171 65 kilo Esim 164 55kilo BABAM ANNEM VARKENDE GÖZÜ DISARIDA OLAN BIR ERKEKTI ANNEMLE COK KAVGALARI OLURDU ONU ALDATTIGI ICIN :BABAM BIR AY FALAN OLMUSTU BIZDE KALDIGI ESIM BASLARDA NEZAMAN BABAN KARDESINE GIDECEK FALAN DIYORDU AMA
Antalya Yolculugu 1
Antalya Yolculugu 1 2 sene önce okulla Antalyaya gidiyorduk.Sınıfımızda sezen adında tas gibi harika ayakları olan bi hatun vardı.okulda bizi delirtirdi zaten.neyse otobuse bindik ben de yolculuk sırasında yanındaki arkadası kalkınca yanına oturdum.biraz sohbet ettik.sonra uyuyacagini söyledi.esofman giymisti.spor ayakkabıları vardı. rahat etmek icin ayakkabılarını cıkardı.ve topladı.ayagında beyaz coraplar vardı.ayakları muhtesemdi.daha sonra ayaklarini uzatmamda bi sakincasi var mi dedi.ve ayaklarini ustume koydu ayaklarini sikimin ustune koydu.inanilmaz bi seydi.daha sonra uyudu.otob
Milli Olalim Derken
Milli Olalım Derken :) Adım necmettin. 19 Yaşımdayım. 1. 70 Boyunda kumral yeşil gözlü yakışıklı bir gencim. Anlatacağım olay geçen yaz oldu. Size göndermemim nedeni de bir arkadaşımın iki hafta önce sizin sitenizi tavsiye etmesidir. Geçen yaz annemin köyüne gidecektik. Yaklaşık 5-6 senedir gitmiyorduk canımın sıkılacağını düşünüyordum çünkü 3 ay boyunca burada kalacaktık. Ama düşündüğüm gibi çıkmadı. Okan, atilla ve hakan ile çok iyi arkadaş olmuştuk ve canım sıkılmıyordu. Günler geçtikçe muhabbetlerimiz ilerlemeye başladı ve konular kız konusuna giriyordu. Ben şu ana kadar birisiyle ili
Kardeşim Ve Ev Arkadaşı
Merhabalar adım can. 26 Yaşında oldukça düzgün sportmen fizikli biriyim. 10 yıldır bale ile ilgileniyorum. Neyse herşey izmirde okuyan 19 yaşındaki kızkardeşim pelin ve ev arkadaşı 18 yaşındaki ayşe’nin bize kalmaya gelmesi ile başladı. Uzun süredir seksi kadın iç çamaşırlarına olan ilgimden vazgeçmek için çaba sarfediyordum. O akşam saat 10 gibi eve geldim. Bir duş alıp hemen yatmak istedim. Doğruca duşa girdiğimde henüz birinin banyodan çıktığını anladım heryer ıslak ve içerisi buhar doluydu. Soyundum ve kabine girdim. O arada çamaşır makinesinin üzerindeki kırmızı minick ipli bir kilot gö
Öğretmenimin Doğum Günü
Orta okul 2. Sınıfta idim maddi durumumuz çok iyi olduğu için çok iyi giyinen her şeye sahip olan birisiyim. Sömestır tatili yaklaşırken resim öğretmenim beni yanına çağırdı,bu akşam yaş günü partisi veriyorum muhakkak bize geleceksin dedi bende kabul ettim. Akşam saat 20:00 Sıralarında çiçek yaptırdım ve çok güzel bir dolma kalem takımı aldım öğretmenimin evine gittim. Kapıda hiç bir ayakkabı falan yoktu. Hocam erkenmi geldim dedim yooo zamanında geldin içeri gir dedi içerde salonda falan kimse yoktu. Şaşırdım tabiki hoş geldin dedi beni yanaklarımdan öptü. Bu zaten doğal olan bir hareketti,ü
Annem Kardeşim Sikiş
|merhaba ben kısadan annemi ve kız kardeşimi nasıl siktiğimi anlatacağım annem hoş 42 yaşında olgun biraz dolgun kadındır babam 2 yıl önce öldü annem kız kardeşim beraber yaşıyoruz ben fabrikada çalışıyorum sabah 7 akşam 5 çalışıyorum kız kardeşimde konfeksiyuonda çalışıyor oda sabah 8 akşam 7 annem evde kalıyor pazar yemek çamaşır işte uğraşıyor neyse yine bir gün ben işte hastaladım bana izin veerdiler ben eve gideyim dedim kız kardeşime uğradımama sordum bana diyer mağazada dediler bende uzak diye tamam dedim eve gitim o gün pazar var annem pazarda diye kapıyı anahtarımla açtım içeriden ses
Ilk Askim Yegenim
İlk Aşkım Yeğenim... Selam ben Özelm eşcinselim şimdiye kadar erkeklere hiç ilgi duymadım ama ailemiz tutucu olduğu içinde kadınlarada fazla yaklaşımıyordum. Neyse hikayeme geleyim. Benden üç yaş küçük ablamın kızı> aslı liseyi yeni bitirdi evimiz aynı mahallede olduğu için sürekli görüşürüz> aslı boş zamanlarında hep yanımdadır. aslı afet gibi bir kız ama yeğenim olduğu için ona hiç başka gözle bakmamıştım taki bu yaz beraber yazlığı gidene kadar. Hergün> aslıyla erkenden denize gider kimseler gelmeden doyasıya yüzerdik bir sabah yine erken gittiğimizde denizde şakalaşırken birde
Neslihanın Kölesi 1
Geçen yaz komşumuz Neslihan yeni bir bilgisayar almıştı. Bilgisayarı kullanmaya yeni başladığı için bana sürekli sorular soruyordu. O zaman o 17, ben de 16 yaşındaydım. Neslihan’ın babası 5 yıl önce ölmüştü annesi Hülya hanımla beraber yaşıyordu. Bir gün bilgisayarında olan bir ağrızayı düzeltmem için beni çağırdı annesi çalıştığı için evde değildi. Eve girip bilgisayarın başına oturdum öyle büyük bir sorun değildi kısa sürede halledebileceğimi söyledim o sırada kapı çaldı gelen Neslihan’ın bir arkadaşıydı onunla biraz muhabbet edeceğini söyledi ve benden o sırada arızayı gidermemi istedi. Arı
Baldızım Harikaymış
Bende bir itirafta bulunacağım ben şu anda 40 yaşındayım benimde 32 –33 yaşlarında bir baldızım var şu anda o da evli aslında bizim ilişkimiz daha baldız bekarken başladı.O zaman 20 yaşlarındaydı Birgün hanım doğum için hastaneye yattı o zaman baldız da bizde kalıyordu gece ben yatak odamızda baldızda salonda yatıyordu bir gece geç saatlerde tuvalete kalkmıştım normalde zaten yatamıyordum çünkü aylardan beri sekse susamıştım yatakta kıvranıp duruyordum.Neyse gerçekten bende baldızımı çok severdim niyetimi bozmuştum artık baldızımı sikmenin zamanı gelmişti bu fırsat bir daha ele geçermi dedi
Yanıyorduk...
Slm ben antalyadan selin size çıktığım çocukla ilgili yaşadığımız bir anıyı anlatıcam.biz onunla adı ali her buluştuğumuzda küçük küçük elleşirdik bi gün buluşmadan önce telefonla konuşurken seni çok istiyorum dedi ben korkmuştum ama buluştuk snra kimsenn görmiceği biyere gtmk istedi gittik bi kaç muhabbetten sonra yanıma yaklaştı ben kaçtıkça o geliyordu en sonunda ellerimi tuttu dudaklarıma yapıştı nefesim kesiliyordu ellerimi tutup yarağıyla oynayarak beni tahrik ediyordu bana amınla oynicam dedi prmak atıcam ddi istemedim kaçmaya çalştm ama burda olmaz hadi bize gidelm dedi mecbur gittik e
AZGIN LİSELİYİ GÖTTEN
Slm ben 23 yaşında 176 boyunda sempatk ve sexi bir sekeğim...lafı fazla uzatmadan konuya giriyorum umarın sıkılmazsınız...lise çağlarında bilirsinizki ilk sex deneyimlerinin bol olduğu çağlardır. bende lisede okurken benden 2 yaş büyük olan serpil ile bişeyler yaşıyordum serpille hafta sonları buluşup deniz kenarına tenha cafelere giderdik buralarda bilirsinizki pek fazla olaya giremezdik ve birbirimizi bulduğumuz yerde tahrik etmekten çok hoşlanırdık. yine bir hafta son saat 14.00 civarıydı bende serpile telefon açtım nerdesin ne yapıyorsun bu gün görüşebilirmiyiz dedim o da bana bu gün olmaz
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/c349af36d674e2ac7f748a74e45c76f5.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32