Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Annem Ile Yatak Odası Maceramız
Annem ile Yatak Odası Maceramız Adım Berk. 18 yaşındayım. Annem Deniz ise 38 yaşında. Çok tatlı ve çekici . Annem 25 yaşında pek çok kadının isteyebileceği kadar güzel bir vücuda sahiptir. Vücudunu zinde tutmak için daima spor yapar. Açık tenli iri memeli ve kahverengi meme başları olan uzun bacaklı bir kadın. Bu neden başıma geldi bilmiyorum. Ama Annem zaten pek çok erken sahip olmak isteyeceği kadar güzel Babam serbest meslek sahibi. İşinin takibi için sürekli dünya seyahatlerine çıkar. İyi para kazandığı için istediğimiz her şeye sahibiz. Bahçesinde yüzme havuzu olan büyük bir
Üst Komşu Ayten
Slm ben antalyadan gökhan size anlatacagım olay 30.06.06 tarihinde basımdan gecti o gün annem memlekete gitmişti bende 15 yasındaydım üst komsunun cep tlfnu bozulmuş ben oişlerden anladıgım için beni cagırdı içeri girdim aklımdan onu hep sikmek gecerdi içeri girdim kısa sort giymişti geçip oturdum tlfnu elime aldım incelerken oda geldi koltgun kenarına oturdu birden dayanamayım dudaklarına yapıştımve oda istiyordu snra gögüslerini yaladım ve amını açıp yaragım kökledim barden ah diye ses geldi ama ben durmuycaktım ve dahada soktum snra domaltıp göt deligine soktum ve bugunle 4 gün oldu artık h
BEN GÜLSÜM
selam erkeklerim 25 yaşındayım ve bir BAKİREYİM sizler başımdan geçen bir olayı anlatmıyacağım sadece gendimi anladıçağım evet yanlış anlamadım bir bakirenin neler hissettiklerini anlatıcamlütven elinizi sikinize götürün ve beni dinleyin. 25 yaşında bir bakireyim 1 65 boyunda 55 kilo esmer uzun kıvırçık saçlı hafif iri dudaklı birisiyim şimdi sizlere banyo öncesi banyoda gecenleri ve banyo sonrasını anlatıcam bilgisayarımın başıda oturuyorum ve porno siteler açık uuufff ne güzel yarraklar mmmmmmm ayyyyy elimle amımı okşuyorum mmmm ayyyyayyy içim gidiyor yaaa kalın yarrak görünce canım nasıl i
Arkadaisimin  Olesiyim 4
Arkadaışımın ölesiyim 4 Bu hikayemde, efendimin beni kendimden 6,7 yaş küçük bir çocuğa nasıl sattığını ve o çcukla yaşadıklarımı anlatacağım.İlk defa efendimden başka biri tarafından sikiliyordum.Bu olay üç hafta önce oldu.Daha önce hala efendim emrettiği zaman yanına gittiğimi söylemiştim.Bunun da bunlardan biri olacağını sanıyordum. Eve girdim hemen efendimin yanına gittim diz çöküp ayağının altından öptüm ve bana bir emrinin olup olmadığını sordum.Benden soyunmamı istedi o sırada kendisi de soyunup yere oturdu ve yanına çağırdı.Bende durumu anlayıp hemen eğildim ve sikini ağzıma ald
Aramızda Kalsın
Slam dotlar simdi size olumune siktigim kızı anlatcam ben optisyenım gözlukcu yanı bi müsteri geldi bayan dukkana ya amına kodumun kızı yapma bebek sanki bu kadarmı sexsi olur kahbe o gozler o fizik kalcalar memeler off analarıyın amına koyum nasıl dogurmus seni dedim kendi kendime neyse gunes gözlugu alcakmıs arkada cıkardım modelleri falan bakıyoruz hepside mukemmel oluyo orusbuya guzel yuzu var bi tanesinde karar verdik sira fiyatına geldi kahbeye safılodan etro sattım 800 ytl ye cok falan dedi haladeriz yardımcı oluruz sizin gibi bayana siz kafanızı takmayın dedim hele bi otur bırseyl
Özel Fotoğraflar
Merhabalar.Ben Hakan.Fotoğraf sanatçısıyım. Ama sanat şimdilik pek karın doyurmadığı için bunu biraz da para kazanmak için yapmaya karar verdim. Bir gazeteye "Her türlü fotoğraf çekiminiz kendi mekanınızda yapılır" diye ilan vererek işi biraz ticarete döktüm.Daha ilanın yayınlandığı akşam bir telefon geldi. Biraz tedirgin bir genç erkek sesi "Çok özel fotoğraflar çektirmek istiyorum.Bu tür çekimlere gelir misiniz?" diye sordu.Niyetini anlamıştım."Erotik içerikli mi?"soruma utanarak "Biraz daha açık olacak" dedi.Bence mahzuru olmadığını söyledim ve yerini,zamanını tesbit ederek telefonu kapa
KankamSevgilim
Kankam=Sevgilim Selamlar, ben 20 yaşında üniversite 2. sınıf öğrencisi bir gencim. Herşeyimi hep kankam Emre ile paylaştım bugüne kadar. Orta okulun en başından beri hiç kopmadığım ve en iyi arkadaşımdı o. Beraber ağlar beraber gülerdik. Emre dehşet yakışıklı bi çocuktu, ben de beğenilen bi tip olduğumdan ikimizin de çok talipleri olurdu, kızlar arasında aşırı popülerdik ama kısa ve sadece sexten ibaret ilişkiler bize göre değildi. İkimiz de duygusal ve romantik ilişkilerden yanaydık. Orta okul ve lise boyunca bir sürü kızla çıktık ikimiz de. Gün geldi aynı üniversiteyi ve aynı bölü
Yok Böylesi!!
Slm arkadaşlar ben musti 17 yaşındayım sizlere başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum bizim sınıfta bi kız vardı bi ara arkamda otururken hep altına falan bakardım :) daha sonra kalktı ordan ama eve giderken tramvaya birlikte biniyoruz ve biz okuldan çıktığımız saatte tramvay çok kalabalık oluyor yine bir gün tramvay çok şıkışıktı ve millet hala binmeye çalışıyodu arkadaşımda bnm önümün boş olduğunu görünce sıkışmamak için önüme geldi daha önceleride geliyodu ama arkasında hep çanta olduğu için ona yanaşamıyordum bgn çantası yoktu yavaşça ona doğru sokuldum ve dayandım kusura bakma çok kal
Barmaid
Barmaid Merhaba, ben bodrumda bir hotelin barında çalışıyorum. Çalıştığım yerde de tek bayan benim. :) Ve barda olduğum için ister istemez dikkat çekiyo insan. Bizim hotelde her salı türk gecesi olur. Yine bir sakı günü gecemizin en eğlenceli yerinde ki saat zaten 2 ya da 2. 30 Du, 3 kız geldi dışardan. Katılmak istediler tabii itiraz etmedik. Malum türkiye şartları. :)) Neyse kızlar geldi içki ısmarladılar ve barın en sote yerine oturdular. Tabii bizde ilgi alaka sonsuz! kızlardan birinin erkek arkadaşı geldi ve gitti. Diğer iki kız barda içki içmeye devam ettiler. Bu arada bizim oğlanla
Bu kadarıda olmuş
sizi bilmem ama duyduğumda adeta şoka girdiğim ve o günden beri asla unutamadığım bir hikaye yazacağım size. erkak arkadaşalrımdan biri belekteki bir otelde çalışıyor, almanyadan gelen biri tekerlekli sandalyede olan bir çiften bahsetti. kısa sürede kurdukları ilişi ile kendisinide aralarına almışlar. yardım etmek için yaklaştığı bu çiftten unutulmaz akla gelmedik şeyler öğrenmiş. ve artık beni hiç birşey tatmin edemez diyor. bacakalrını hisstmeyen kadını kollarından ve bacaklarından tam açarak bağlamışlar, odada bulunan herşeyi tam 10 saat süre ile kadının amına sokmuşlar, kadın dealarca zevk
Yeğenim Şeyma Harikaydı
merhaba ben yeğenimle yaşadıklarımı yazmak istiyorum adı şeyma benyeğenlerini seven asala zarar vermeyen biriyim bir gün annemler şehir dışınagittiklerinden şeyma yardıma gelmişti.üzerinde dar bir kumaş pantolon ve badyvardı ben kızım bu ne dedim amca beni sarması çok hoşuma gidiyor rahat ediyorumdedi sonra içeri girdik bana ben çok güçlüyüm seni bile döverim deyip saldırdı.şakadan dövüşürken bir ara arkadan sarıldiığımı ve şeymanın göğsünü tuttuğumuhissettim küçük ama inanılmaz sertti ben tam elimi çekerken hayır dedi lütfensık onu demesi beni çıldırtmaya yetti göğüslerini sıkıp kalçalarını k
Kalcalarim Iki Sizladi
Kalçalarım iki sızladı Merhaba adım Neslihan. 24 yaşında 1.70 boylarında iri göğüslere sahip iyi giyinmeyi seven sarışın saçlı bir bayanım. 18 yaşından beri lezbiyen ilişkilerde bulunuyorum. En son ilişkimi sizlerle paylaşmaya karar verdim. İstanbulda özel bir şirkette market araştırmalarında uzman olarak çalışıyorum. Geçen ay iş yerimize yeni mezun, Dilek isimli bir bayan alındı. Tesadüf benim karşımdaki masayı ona verdiler. Dilek tam bir esmer afetti. Çok güzel giyiniyordu. Kalçaları muhteşemdi. Elma büyüklüğünde göğüslere sahipti. Ona hoş geldin derken aramızda aramızda bir elektir
Dedemin arkadaşı sikti
slm anlatıcagım hıkaye tamemen gercektır ben okan suan 24 yasındayım ıkı sene once basımdan gecen bı anımı anlatıyorum . bı gun evden cıkıp dedemı zıyaret edıyım dedım uzun zamandır gormuyrdum onu neyse eve vardım baktım dedem bı arkadasıyla evde rakı ıcıyorlar bende gırdım oturdum ıcmeye devam edıyor dedemın arkadası hasan amcada bana sende ıc hem rakı bıter hemde deden az ıcmıs olur dedı benımde aklıma yatmıstı bende ıcmeye basladım sohbet muhabbet derken benım kafam ıyı olmustu dedemde alkolun etkısıyle uyuya kaldı yatagına yatırdık so
Harika Yengem
Merhaba ben bursadan yazıyorum adım mehmet 35 yaşındayım 1,80 boyunda 78 kilo siyah gözlü biriyim karımın kardeşinin karısı hep ilgimi çekiyor bir fırsat kolluyordum karımla ilişkimiz sıkıyor yeni bişeyler arıyordum aklım f,krim eniştesi olduğum orospudaydı.. 1.70 boylarında ela gözlü dolgun göğüslü harika kalçalı biriydi. aynı binada altlı üslü oturuyor her seferinde kaçamak bakışlarla onu gözlüyordum bir gün eve gittiğimde evde kimse yoktu ve kapıyı o açtı şaşırdım ben alkollü fakat kendimdeydim evde kimsenin olmadığını söyledi ve bize gel sana bir kahve yapayım dediğinde afallayarak tam
Sexy Kuzenim Benim Olmuştu
Sexy Kuzenim Benim Olmuştu Meraba arkadaşlar şimdi size geçenlerde yaşadığım bi olayı anlatmak istiyorum ve bu olay kesinlikle dorudur yalanla hiç bir alakası yoktur Ben 19 yasındayım ve samsunda yasıyorum benim birde dayımın kızı var benden 1 yaş küçük çok sexi bir vücudu var vücudu çok hosuma gidiyordu onu izlemeye bayılıyordum her fırsatta kapı deliğinden onu soyunurken banyo yaparken izliyordum vücudunu karpuz gibi götümü amını filan izliyordum.onu her zaman elle taciz ediyordum neresine denk gelirse hep elliyordum bu bundan hoşlanmıyordu dur yapma rahat dur filan diyordu ama yapmamam i
Acaba Ne Biliyordu..
Merhaha , Ben İstanbuldan Zeki size başımdan geçen gerçek bi anı ve paralelinde gelişen olaylardan bahsedecem... Olay bundan 4 yıl önceydi daha öncesinden 1 yıldır beraber olduğum bir kız arkadaşım vardı Ayşe , Ayşeyle güzel bir ilişkimiz vardı ama sex hayatımız bir okadar zorluklar içinde geçiyordu başbaşa kalacağımız yer bulma konusunda sorun yaşıyorduk arada bir otele gidiyorduk arada bir arabada bir birimizi tatmin etmeye çalışıyorduk , hiç birşey yapamazsak telefonda bir birimizi boşaltmaya çalışıyorduk , bir gece gene telefonda birbirimizi
Artık Bir Efendim Var 5
Efendimin emri üzerine vücudumdaki kıllardan kurtulmak için çaba sarf ediyordum ama bunu yapmak kolay değildi, kalıcı olabilmesi için epilasyon gerekiyordu... Akşam evde hep beraber oturuyorduk, efendim de tam karşımdaydı, bana bakışlarından aklından birşeyler geçirdiğini anladım.Ertesi gün Pazar olduğu için fazla aktivite yapma şansı olmayacaktı, bunun için memnundum çünkü efendim gün boyu beni becermişti. Memnuniyetimin boşuna olduğunu efendimin beni odaya çağırmasıyla anladım, bana; çok azgın olduğunu, yarını boş geçiremeyeceğini, bu sebeple beraber kütüphaneye gidip ders çalışma bahanesi
Konserde Tanışma
Slm herkeze ben ist erdinc yaş 25 oldukca yakışıklıym bulgaristan göcmeniym konserde tanıştım bi kızla kapalıydı gece tel konuştuk sex yaptık 2 gün sonra onu eve davet ettim.evliymiş ama eşi yurt dışındaymış ve 5 ay sik görmemiş cok azgındı hemen yalamaya başladm göyslerini inliodu ahhhhhhhhh,ohhhhhhhhh diye sonra göbeyini en sonda amını yaladm 20 dakika cok kez boşanmıştı ardından benim sikimi yalamaya başladı şaşırdı ilk baştan cok kalın benim sikim ama zevkle sakso cekiodu cokta güzel yalıyodu ardından 69 yaptık ve diodu dayanamiorm sok artık diye.kaldırdm ayaklarını omuzuma yavaşca sokmaya
Sevgilim Sedat
selam ben istanbuldan timur 19 yaşındayım a+p yim benimde bir hikayem var sizlerle paylaşmak istiyorum benim erkekler olan ilgim 10 yaşımdan beri vardı mahalle arkasım burakla öncelri sadece birbirimizi okşuyor öpüşüyorduk daha sonra birbirimize sürtmeye başladık yaşımız küçük olduğundan serteşmemiş olan siklerimizle oynuyorduk arkasım burak artık yapmak isetmediğini söyledi bende ok dedim ama ben burakla yaptıklarımızı unutamıyordum sedat adında ortaokul arkadasım dikkatimi cok cekmişti 16 17 yaşlarındaydık parlak kız gibi bir vucudu vardı 150 boylarında 40 45 kg civarındaydı ve kumraldı vuc
Beklenmedik Tokmakcı
Beklenmedik Tokmakcı Öncelikle ben bir bisexülelim hayata vererek ve alarak yaşarım bundan 2 yıl önceydi çok azgın bir kız arkadaşımolduğu dönemdebaşka arkadaşlarında vasıtasıyla bir elemanla tanıştım adı ahmetti (isim takma) neyse kısa bir dönem içki muhabbetimiz oldu daha sonra 3-4 ay görüşmedik ama görüşmediğimiz süree fırsat buldukça arıyor evine çağırıyordu. Fakat bir gün arkadaşlık adı altında gönderdiği bir mesaj dikkatimiçekmişti ve ahmetin benlebirlikte olmakistediğini anlamıştım.Hatun işleri süperdi fakat ilk sikicim benden çok uzakta diğeride yeni evlenmişti anlayacağınız b
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/31891d5ff40606af0b1aa8a383ae7c79.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32