Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Belamı Buldum
merhaba ben izmirden yazıyorum. 24 yaşımdayım. aktifim aslında ama sekseolan merakımın yüzünden sikilmeyi kafaya koydum ve sonunda .nasıl oldu anlatayım. iş icabı balıkesire gittim. 5 gün kalacaktım. oteli buldumodama çıktım. 4 yıldızlı ama otel bomboştu. neyse ilk iki gün boş geçti. sonra3. gün akşam akşam yemek yerken restoran sahibi çocukla iyice samimi oldum. 34yaşlarında yakışıklı vucutlu falandı. evi olmadığı için oda otelde kalıyormuş.karı kız seks hertür muhabbeti ettim onunla. o akşam bieraz fazla içmiştimsarhoş oldum. beni odaya çıkarmak istedi. koluma girdi asansörle yukarı çıktık.o
Azgın Yengem Ve Ablası Eda
Azgın Yengem ve Ablası Eda selam ben 19 yaşındayım ve başımdan geçen olay daha iki gün önce idi.abim güvenlik görevlisi oldugu için bir gün evde iki gün işte oluyordu.abim evde yokken işte iken yengem aslı 22 yaşında size onu anlatamayacağım çünkü nasıl başlayacağımı bilemiyoprum. bi gün yengem evde odaların yerini değiştiriiken yengem koltuğu çekerken bir anda zaten arkasına geçtim ve bana hemen n`pıyon dedi bende seni arzuluyoru m dedim yenge ama o hemen ben senin abinin karısıyım dedi bende kim siker abimi dedin vedudaklarına yapiştım biraz çırpındı ama ben hemen üstündeki o tşhirtü a
Sanki Pipimle Oynuyordu
Bundan üç sene evveldi, sonbahardı. Babam yatmış yatağa, annemle televizyon izliyorduk. Ben kanepenin bir ucunda annem ise diğer ucundaydı. Annem ben farkına varmadan bir ayağını aletimi dayamış ve kıkır kıkır gülüyordu. Sanki ben bebeğimde pipimle oynar gibi ama ben bebek değildim o yüzden aletim sertleşi vermişti.Bu sefer annem ayağının baş parmağıyla okşuyordu.Gözlerini iyicene açmış beni izliyordu. Öteki ayağını, kalçasına çekince, bacaklarını ve daha yeni kıllanmış organını gördüm. Sikim taş gibi olmuştu, ne yapacağımı bilemiyordum.Gözlerimide amından alamıyordum, elinden tutup kendime do
Bir Hafta Karısı Oldum
başımdan geçen bu olay bundan yaklaşık 4 yıl önce gerçekleşti. ben kadın gibi giyinmeyi ve makyaj yapmayı çocukluğumdan beri seven ve erkeklere karşı ilgi duyan pasif biriyim. bu olay geçtiği dönemde ankarada askerlik görevimi yapıyordum. askerde iyice bunalmıştım çünkü bu durumumun belli olmasını istemiyordum. fakat bu benim için çok zor oluyordu, çünkü etrafımda bir sürü erkek vardı ve ben onların hiçbiriyle beraber olamıyordum. askerden önce tanıştığım fakat hiç beraber olmadığım ve hep telefonla görüştüğüm beni çok arzulayan bir arkadaşım aradı. izin albilirsen bir hafta boyunca beraber o
Hatice Ve Sopa
Slm ben hakan 18 yaşındayım size komşum hatice ile aramızda geçenleli anlatıcam.hatice teyze 35 yaşında bi hatundu kocasıda subay bazen kocasının iki gün boyun ca gelmedigi oluyoldu ve işde öyle bi gün evine gitim anemler evde yoktu burda bekliye bilirmiyim dedim tamam dedi geçdim oturdum salona o mutfakta buraşık yıkıyodu tv açdım ve erotik bi filim vardı izledim benim ki karkdı aklıma hatice geldi ve onu sikmeyi kafaya koydum ne yapıyo diye mutfaga gittim sikim şahlanmış bir biçimde kapıyı açdım domalmış yere düşürdügü kaşıgı alıyodu siki dikledim ve arkasına geçip götüne yüklen dim şsşıldı
Böyle Matematikçiye Kurban Olayım
Ben 20 yasında dersaneye giden bi ögrenciydim tabii o zamanlar. dersaneye basladıgım günden beri hayran oldugum bi matematikçi vardı mükemmel dudakları ve kalcası vardı tanrım dayanamıyordum dersi oldugu günler en ön sıraya oturur o mükemmel kalcasını seyrederedim zaman azaldıgı için ek ders yapmayı teklif etmişti sadece pazarertesi boş oldugunu ve dersinde evde yapılması gerektiğini söledi çünkü o gün dersane tatildi bunu 1 kac hafta tekrarladı bende her an bi fırsatını bulsamda kendisine acılsam diyordum havalar ısındıgı için her gecen gün ek derse gelen azalıyordu bigün sadece benle benim s
Muhteşem Manzara
MERHABA adım ferhat yaş 30 özel bir şirkette çalışmaktayım fazla yakışıklı sayılmam neyse konuya girelimyine herzamanki gibi sabah erken saatlede işime gitmek için kalmış evin balkonundan servis aracı gelmişmi bakmaktaydım ki karşı binada biri gözüme ilişti çok hoş bir kızdı 24-25 yaşlarında zun boylu esmer bu kişi sonraki günlerede benim ona baktıgımın farkına vardı ne istedigimi oda çok iii bilmekteydi ve bunu bildigi için bir gece saat 24:00 civarlarında balkona geçmiş domalmış bana götünü kıvırtıyordu o ne ydı aklıma geldikçe 31 çekesim geliyordu neyse bende artık dayanacak güç kalmamış bi
Ev Sahibinin Kızı
Ev sahibini kızıyla aynı sınıfta okuyoruz.Aynı sınıfta okuduğumuz için ev ödevlerini de genellikle onların evinde yapıyoruz. Bir gün yine ev ödevlerini yapmak için onların evine gittim. Evin kapısını çaldım kapıyı o açtı içeri girsene dedi. İçeri girdiğimde kimseyi göremedim. Ailesi akrabalarını ziyarete gitmişti. O ders çalışmaya ben gelmeden önce başlamıştı hemen bende masaya oturup ders çalışmaya koyuldum ama bir türlü derse konsantre olamıyordum çünkü giydiği elbise yüzünden vücudu tamamen açıktaydı. üzerine giydiği daracık,beyaz ve dekolte badyden neredeyse göğüsleri dışarı fırlayacakmış
Ailecek
|bir gün teyzemler gitmiştim annem gelmedi teyzem tek yaşıyodu.onu hayal ediyodum hep.sonra teyzem tuvalete girdi.kapıyı açık bıraktı.galiba bile bile bıraktı.62 çekiyordu.sonra çıktı yemek yedik.duş almaya gitti.sırtımı keselesne dedi.bende gitti. dedi çıkar üsütndekileri sikim kalkmıştı.keselmeye başladım.sonra arkasından dayadımo da biraz daha dedi soktum bende zevkleniyordu.sonra çıktık yatakta devam ettik.anneannem geldi.bizi böle gördü.ben de gel dedim geldi anneanenmin amını yalarken teyzemin götüne sokuyordumçok güzeldi.isityen gelsin gay de olur.turkey_of_sex@hotmail.com
Canlı Canlı
İşte arkadaşlar canlı canlı inanın şu an karşımda komşu oğlu hakan karım sema yı sikiyor daha doğrusu sikini yalıyor offff harika bir şey ya ne zamandır hayalimdi işte şimdi ayaktalar ve koca sikini geçirdi hakan eşim çıldırıyor hadi hepsini sokk demeye başladı offff ben de çıldırıyorum şimdide domalttı ve geçiriverdi eşimin çığlıklarını duymanızı isterdim geçir erkeğim kocamın yapamadığını sen yap diyor doğru diyor çünkü ben onun kadar sikemiyorum offf şimdide göte sokuyor ve eşim acıdığını söylüyor hayır çıkar diyor olsun be hakan çıkarda bana sok ben alırım.neyse evet işte hakan boşalıyo
ZEVKIN DORUGUNDA CILGINCA VE ATESLI SEX
ZEVKIN DORUGUNDA CILGINCA VE ATESLI SEX selam..2 sene once basimdan gecmis olans ex hikayemin bu gun bukadar begenilecegini ve bana onlarca mesaj yollanicagini aklimin ucundan bile gecurmezdim...herkeze tesekkureler.. hikayemi yzdiktan 2 gun sonra bi suuru mesaj geldi ..hepsi de samimiydi..iclerinden biri resimde yollamisti tam aradigim nitelikte bi bisexuledi//.. esmer yesil gozlu ve atletik....birkac gun once telefonalstik telefonda sex yaptik ...sonra hafta sonu taximde bir ceffe de bulsutuk..hosbes sohbet ettik ve evimize donduk iki ucgun sadece birbirimizi tanimaya calistik..once i
Msn Güzelliği
Evet arkadaşlar bu benim burdaki 2. anım olacak. İlk anımı okuyup benimle Konuşan yazışan tanışan herkese teşekkür ederim.best_of_leader@hotmail.com İşte bunlardan biri Aslı. Aslı şayet okuyusan o gün halen gözlerimde canlanıyo tadını unutamadım. Senin için ne yapsam azdır. Aslı benim daha önce yazdığım hikayeyi okuyan biri. Henüz ünv. 1. sınıfta. Msn mi açtığımda tabiki beni eklemek isteyenlerle karşılaştım şimdiye kadar kimseyi engellediğim olmadı. Aslı o gün online dı ve ben ofiste yalnızdım. Akşam saatlerinde tabi msn listem kabardıkça kabardı. Ama aslı çok meraklı heyecanlı ve üstelik b
Yenikent Minübüsü
ben 32 yaşında esmer 178 boyunda 82 kilo atletik fazla sexi olmayan birerkekğim.size 1 hafta önce başımdan gecen bir olayı anlatmak istiyorum.pazargünleri y.kaptanda kurulan pazardan bir şeyler almak için y.kentten minübüsebindim.araba baştan kalabalık değildi ama bir iki durak sonrakalabalıklaştı.yine bir duraktan yolcu almıştı.bir bayan 43 yaşları civarı veyanında üç kız 20-27 yaş arası.bende bayana yer verdim bana teşekküretti.sıkışık bir ortamdaydı hiç aklımda yokken kızların biri tahminen 25yaşlarında olanı arkasını bana sürtüyordu.gitgide sikim kalkmış vesertleşmişti.kızda bunu çok iyi
Birlikte 4
Birlikte (4) Erkek: Yanına geliyorum ve seni kollarından tutup döndürüyorum yavaşça. Beş hayvan adam da çevrende, daire şeklinde, yaraklarını okşuyorlar. Önüne geldiğin kişi durduruyor ve sikini ağzına veriyor emmen için. Bir süre emdirdikten sonra tekrar çeviriyor ve bir sonrakine sunuyor. Teker teker hepsininkini diriltene kadar çeviriyorlar seni daire içinde. Nefes almakta zorlanarak emiyorsun adamların kalkan yaraklarını. Seni ne zaman bırakacaklarını ve bu eziyetin ne zaman biteceğini bilmiyorsun. Ayak bileklerin sızlamaya başlıyor; kan sızmaya başlamış zincirin kestiği yerden. Bun
Anneme Merdivende Yardım Ettim
Ben İzmir’de oturmaktayım. Anlatacağım olay bundan 2 sene önce oldu. O zamanlar 17 yaşındaydım ve küçük sayılabilecek evimizde ben, 11 yaşındaki kız kardeşim ve annem yaşamaktaydık. Babam ben 6 yaşındayken ölmüş.Ben o zaman lise ikideydim sanırım. Okulun da son haftalarıydı. Ben biraz yaşımın birazda etraf da ki hatunlar sayesinde iyice azmıştım. Artık dışarıda görüp görüp azdırmamak için okuldan çıkar çıkmaz eve koşuyordum. Eve geldiğimde ya televizyon seyreder yada bilgisayarımla uğraşırdım, ama yine bunlardan sıkılır duramaz günde 2-3 posta atardım. Artık o kadar azmıştım ki kız kardeşimi g
Hayalim Fato Abla
Çok sevdigimiz komşumuzdu fato.istedigi zaman girip çıkabilir di bize.dul bir kadındı.bazı akaşmlar bizde yatıya bile kalırdı.eve dijital uydu almıştım, salonda filim seyrediyorduk bir hafta sonu idi.cocuklar ve eşim uykuya gittiler biz fato ile beraber saloda tv yi seyre devam ettik.başka kanallarda ne var diye dolaşırken porno kanalına denk geldik ben degiştirmek isterken,o bakmak istedigini söyledi. kanalı seyre başladık,sesi kısık seyrediyorduk.gidip ışıkları kapadımtv nin ışıgında fatoyu seyre başladım sanki normal bir filim izler gibi izliyordu.zaman geçtikce ben iyice tahrik olmuştumgec
Asansörde Kalmıştı
selam Ben sibel 22 yaşındayım ve inan ki su zamana kadar çok erkekle birlikte oldum ama ölesine bi zevki tatmadım.Neyse ben hikayeye gireyim.... Ben yine balkondo o yakışıklı genci gordum ve o an her zamanki gibi hayallere daldım.O erkek üst komşumuz Kamildi.Üniversite öğrencisi kendi.Bi ara mutfağa ve asansörden beni burdan çıkarın die bağıyordu neyse bende hemen asansöre doğru koştum ve baktımki Kamilmiş.Hemen kapıcıyı çağırdım ve onu asansörden çıkarttık ve oda bu iyiliğimin karşılığı olarak beni kahve içmeye çağırdı.Bende fırsat bu fırsat deyip hemen kabul ettim ve evine cıktık(tabi yüri
Kucuk Kizimi Ve Beni
Küçük Kızımı ve Beni askerden yeni gelen yeğenim ali bana bursada ibne çokmuş bulup sikelim dedi bende benim tanıdığım yok dedim o da 6 aydır sikişmediğini kendisine tam bi sex kölesi aradığını askerden önce 16 yaşında bir ibneyi devamlı siktiğini bursadada bulabilirsem sikeriz dedi o gece gay cd lerini alıp gelmiş ve izlemeye başladık aslında mütişlerdi ama çaktırmıyordum hele o zenci azmanlar 16 17 yaşlarında çocukları inleterek sikişleri beni çok etkilemişti ali sikini çıkartıp 31 çekmeye başladı inanılmazdı alinin siki rahat 22 cm vardı ve çok kalındı ben kalkıp yatım ama uyuyamadım
Şehvetet Yolculuk
ŞEHVETE SEYAHAT Uzun süredir çalıştığım okulda kelimenin tam manasıyla insanın aklını başından alabilecek çelicilikte esmer bir öğretmen arkadaşım vardı;Fakat ne yazık ki evli ve bir çocuğu olan Tülin sadece heyecanlı hayalleri süsleyen uzak bir zevk ögesi olabilmişti benim için. Giydiği dar pantolonlar uzun bacaklarını tüm güzelliğiyle sergilerken kıyafetinde mutlaka dekolte detaylar bulabilirdiniz. Hele diz seviyesindeki eteklerindeki küçük yırtmaçlar otururken kendisine ,acaba bilerek mi yapıyor diye düşünürdüm hep, verdiği seksi hava ağzınızı kuruturdu. Beraber gittiğimiz
Yengemi banyoda sikiyorum
Selam arkadaşlar.sicakhikayeler.org Sex Hikayeleri sitesine kısa zaman önce tesadüfen girdim. Yengesini sikenlerin hikayelerini okuyunca, demek ki sadece ben değil, birçok kişi yengesini sikiyormuş diyerek, cesaretlendim ve hikayemi yazmaya karar verdim. Bu arada ben Kamil, 31 yaşında ve 1.80 boyundayım. Evliyim ve karımla normal seks hayatımız var, mutlu ve huzurlu yaşantımızı elimizden geldiğince devam ettiriyoruz. Benim abim benden 5 yaş büyük (36 yaşında). Abimin karısı (yengem) ise 31 yaşında, 1.60 boylarında, balık etli, esmer, alımlı bir kadındır. Abim sürekli alkol alır ve yengemi döve
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/3dfaeb200d2c405314b2bd2ec0a524e7.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32