Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
KOMSU
|BIR KOMSUMUZ VAR, BANA ABI GIBI BAKIYOR AMA BENDEN COKTA KÜCÜK DEGIL. DAHA YENI EVLENDI VE BEN SÜREKLI ONU DÜSÜNÜYORUM. BANYODA BILE GECENLERDE ELIME SABUNU SÜREREK KENDI KENDIMI TATMIN EDERKEN SÜREKLI ONU HAYAL EDEREK ÖYLE BIR BOSALDINKI DAHA ÖNCE HIC BÖYLE BIR HOS HISLER YASAMADIM DIYEBILIRIM. ONA BIR YAKLASIMDA BULUNMAK ISTIYORUM AMA NASIL? BELKI BU KONUDA BANA BAYANLAR BIR TAVSIYEDE BULUNURLAR OLMAZMI. capkin_08@freenet.de DELIY OLUYORUM ONA. GECE YATARKEN HER ILISKIYE GIRDIGIMDE O GELIYOR GÖZÜMÜN ÖNÜNE. NE YAPMALIYIM
PARIS'TE SEKS BASKADIR. BOLUM 9
AHLAKSIZ KARIM NASIL KIZI?TI (Onceki bolumden hatirlatma) Karimin uzerinde kucucuk bir string kulot, coraplari ve yuksek okceli ayakkabilari vardi. Ayakkabilarinin baglarini cozdum ve ayaklarini agzima alip, parmaklarini yalamaya, ellerimle de bacaklarini oksamaya basladim. Benimkinde artik hic bir kimildama olmuyordu. Ama bunlari, yattigi yerden bizi seyreden, koca yarakli Besir'i heyecanlandirip, biraz eglenmek icin yapiyordum. Sonra, yavas yavas, Elif'in bacaklarini coraplarinin uzerinden yalayarak, amina kadar geldim. Karim, amini yalarken ufak ufak inliyordu. Bu arada, goz ucuyla Besir
Eşimin Yeğeni
Merhaba ben 40 yaşında biraz azgın biriyim hikayem 4 yıl önce gerçekleşti.benden 11 yaş küçük olan aynı zamanda evli eşimin yeğeni ile ailece sık görüşürüz.Bir sabah işte iken tlfonum çaldı arayan oydu şaşırdım beni hiç cep tlfonundan aramazdı.Bana çok acil paraya ihtiyacı olduğunu evine haciz geldiğini eşinin haberi olmamasını söyledi bende 450 ytlyi nasıl geri vereceksin dedim azar azar ödeyeceğini söyleyince tepki gösterdim adeta tlfonda yalvarıyordu benim zaten gözüm vardı kızda çünkü eşim bigün bana yeğeninle banyo yapar amının dilinin bir erkek çoçuğununki kadar söylenişti bende acaba na
Amcamın karısı ve kızını siktim
Ben 18 yaşindayim amca kızim ( hatice) 24 yengem ( fatma)ise 34 yaşında. Bir gün hatice bizde yanlız kalmıştı (2-3 saat) bende ondan sonra eve gidip geçmişe baktım hatice bizdeyken bayaği azmış ve buna gercekten bir yarak lazım olduğunu anladım ve haticeye farklı gözle bakmaya başladım. Haticenin göğüsleri ve götü bayağı büyüktü tabi yengeminki dahada büyüktü Bir gün onlarda sadece hatice ve fatma vardı bende misafir olarak onlarda kalacaktım. Onların ara salonlarında çamaşır makinesi olduğundan biraz dardı, hatice makinenin yanından geçerken bende karşısindan geldim ve tam çamsır makinasının
Bardaki Genc
Henüz 21 22 yaslarindaydim daha 19 20 yaslarinda olan ve bir barda tanistiğim gencle muhabbete girmis ve koyultmustuk derken elini sikime attiğini fark ettim ve sessiz kalmayi tercih ettim ordan ayrilip onun evine gittik eve girdik ve bir kaç biradan sonra porno film izlemeye başladik daha sonra bir gay pornosu koydu zenciler birbirlerini acimasizca sikiyorlardi tahrik olmuş onu sikmeye karar vermiştim dememe kalmadan geldi ve benim sikimi ağzina alip hizli hizli yalamaya emmeye basladi daha sonra onu cirilciplak soyup vazalinlediğim parmaklarimla o daracik göt deliğini biraz aralayip sikim
31in Zararlari
31`in Zararları Benim hikayem biraz arkadaşlar biraz bahtsızlıktan ibarettir... Neyse bi gün iş yerindeyim, çalışıyorum. Bi de bi patroniçem var ki diriyi öldürür ölüyü diriltir şeklinde sexy bi hatun. Neyse çalışıyorum, akşam mesai yapacağım kesin ama sadece ben ve patroniçem var. Odalarımız ayrı. Harıl harıl çalışıyoruz. Neyse yemek söyledik yemek geldi, yedik yemeğimizi. Derken gene işin başına döndüm ve çalışmaya devam ettim. Saat de akşam 9 felam. Iş bitti canım sıkılıyor, dedim bi nete girip porno siteleri dolaşıyım. Girdim güzel güzel hatunları izledim felam. Birden kapı açıldı pat
Dul Şükriye
Herkese selamlar konuşkan biriyim, şaka yapmayı sever ve temizliğe önem veririm sevgili fetishturk okurları. 25 yaşındayım, adım bayram. Her sabah tıraşımı olup, güzelce giyinir işime öyle giderim. çalıştığım yer ekmek fabrikasında servisciyim vardiya çalışan bir şirketin servisini çekiyorum. Zamanımı evimde ve kahvede geçiriyorum. İnternete bağlanalı bu kahve alışkanlığından kurtuldum. Boş zamanlarımda arabamın arka koltuğuna uzanıp print ettiğim seks hikayelerini satır okuyup iştahlanıyor, tahrik oluyorum. Arabamı çektiğim yerin karşısında oturan Şükriye adında dul bir bayan vardı. Bu kadın
Ablamı Götten Sikişim
Ben Tolga Size ablamı nasıl siktiğimi anlatmak istiyorum. Ablama oldum olası hastayımdır.Hep onu düşünür 31 çekerdim.Ben 18 ablam 20 yaşında adı AysunAysun ablamın harika bir götü var. Banyoda iken birkaç kez banyo deliğinden gözlemiş ve harika amını ve götünü görmüştüm.Bir Pazar günüydü evde hiç kimse yoktu. Ablamın götü aklıma geldi artık ne olursa olsun mutlaka zorlada olsa Arzu ablamı sikmeye karar verdim. Aynanın karşısında saçlarını tarıyordu..Yanına gittim ve arkadan sarıldım.Şaka yapıyorum sandı ve bırak ne yapıyorsun şaka yapmanın sırası değil dedi.Seninle sikişmek istiyorum dedim. Ol
Çılgın Lezbiyen
Yaşıtım olan değer kadın ve kızları seksı kıyafetler içinde seyretmek gibi hobilerim var. Siyah şeffaf çoraplı ince güzel bir kadın görsem tahrik olurum.Evimde bir çok çorap kolleksiyonum var. Yanlızken bunları giyer çıkartır boy aynası önünde başka bir kadın varmış gibi en hassas yerlerime bakar kendimi tatmin ederim. Paramın vadesi dlduğu için bankaya gittim.bankada hatırı sayılır param var o yüzden itibar ederler bankanın müdüresi beni odasına davet etti.Masasının tam karşına oturdum.Üzerimde siyah çeket altımda kırmızı mini etek jartiyerle kullanılan parlak çorap vardı.müdüre hanım gözl
Minubusteki Afet
Minübüsteki Afet merhaba ben istanbulda oturan 170 kumral yeşilgözlü yani çevremde de yakışıklı biri olarak bilinirim. Bir pazar animatör olduğum için bize pazar mazar yok hep iş. Neyse bir pazar işten gelirken haliyle yorulmuşum yani sex falan hiç aklımda yok minübüse bindim biran evvel eve gelip yapmayı planllıyorum kafamda. Derken hiç kalabalık olmayan minübüs aksine o akşam tıka basa doldu bende ayaktayım hay allah dedim şansa bak falan derken minübüs hareket etti. Yanımda bir kız var çok tatlı bir kız dar bir kot giymiş üstünede mavi bir badi göğüsleride zaten o biçim bende i
Sarışın Komşum
Beş yıl kadar önce, ev almak için ev bakıyorduk, en son gezmekten bıktıkayaklarımıza kara sular inmeye başlamıştı ki. İş arkadaşım yeni bir evaldıklarını, inşaatın kısa zamanda biteceğini, eğer beğenirsek , daha satılıkdaire olduğunu söyledi.Ben de eve baktım, eşimle birlikte. Ve eve bakarken komşularla da tanışmayabaşladık, Komşulardan biri var ki . Dikkatimi çekti. Hemen bu ueğer evi alırsam, mutlaka sikeceğimi kafama koymuştum. Ve evi aldık olaylargelişmeye başladı. Ben işe giderken komşumu da yağmurlu havalarda işyerinebırakmaya başladım. Bir gün komşumu rüyamda gördüm. Komşum ben evd
Canım Kızım
ben 38 yaşında eşındne ayrılmış bırıyım bu olay eşımınden ayrıldığımdan bır yıl sonra gerceklerştı gece bıraz ıckılıydım odamda oturmuş sıgaramı ıcıyordum bırden elektrıkler gıttı.kızım kızımın bağırmasına odasına gıttım kızımın adı fatma 18 inda super guzellıkte bır afet ona boyle dememın gereğı o gec yaşadığım olaydan kaynaklanıyor.ben yanına gıttım baya bır karanlıktı.baba korkuyorum dedı bende korkma yavrum yanındayım dedı yanına gırdım bundan doğalda bır sey olmazdı nede olsa benım oz kızımdı. neyse benden bıraz uzak kalıyordu bunuda normal karşıladım yanına uzandım ırt ustü yatıyordum e
Teyzem ve Teyzemin Kızları
Ben 19 yaşında bir erkeğim. Adım murat. Bir gün İzmirdeki teyzemlerin yanına gittik. Teyzem 41 yaşında ve oldukça kilolu bir kadındı. Esin teyzemin kızları ayçam ve çamay ise oldukça güzel kızlardı. Ayçam 18 çamay ise 23 yaşındaydı. Bir gün biz yani ben ve annem yatarken çok azmıştım. Ayağa kalktım ve mutfağa su içmeye gittim. Dönerken bir baktım teyzem içerde gerçekten çok açık bir vaziyette yatıyordu. Yanına gittim ve yarrağımı çıkarıp bacaklarına deydirmeye başladım. Birden teyzem kalktı bu arada teyzem dul sikimi yalamaya başladı oh oh oh oh diye bağırıyordu teyzem domaldı ve hadi gir
Artık Kız Degil Kaltagım
22 yasında oldukca alımlı bi kızdım işyerindeki erkeklerin cogu beni arzuluyordu buna emindim ama ben iclerinden bitanesini istiyordum ama bunu onla belli etmiyordum amacım onunla degilde digerleriyle ilgilendiğimi sanarak bana zorla sahip olmasını saglamaktı bana ceşitli kurlar yapıyodu ve hiç birine karşılık alamıyodu ben sürekli diğerleriyle ilgileniyodum bu onu iyice kızdırmıştı bi gece telefonuna gecen gecenin tadı halen damagımda o koca yarragını halen amımın içinde hissediyorum diye bi msj cektim ve arkasına hemen pardon yanlışlıkla oldu diye yazdım hiç bi cvp vermedi artık benim bakire
Kiz Gibi
Kız Gibi Herkese merhaba.ben alper 24 yaşındayım ve tam bir kız gibi yimdir.18 yaşından beri pasifim çok nadir de olsa aktiflik yaptım.aslında aletim gayet büyüktür (18 cm.)fakat az sonra anlatacaklarımdan dolayı neden gay oldum neden kız gibiyim beni anlayacaksınız. Ben 5 çocuklu (4 ü kız) ailenin bir erkek (denirse)çocuğuyum babam beni bulmak için çok uğraşmış fakat tam bulduğunda ölmüş yani beni görememiş.annem dahil 5 kadının içinde büyümüşüm.Küçüklüğümden beri kadın elbiseleri giymişim.Halada giyiyorum,tabi bunu sadece ailemin yanında yapıyorum. 1.ablam ilknur 37 yaşında evli
Canim Yengem Sex Kolem
Canım Yengem Sex Kölem İki gün önce amcamlar bize misafirliğe geldi 2-3 kalacaklarını söylediler.Gece yemek hazırlıkları yaparken bende yardım ediyordum bu arada yengemin hafifce gecerken bana sürtündüünü hissettim ama yanlış anladıımı zannettim(bu arada yengemin gçtüne de bitiyorum lokum gibi)gece aynısı olunca bişey lduunu hissettim artık. Bir gün sonra sabah babamla amcam işyerine gittiler babamın annemle yengemde pazara çıkacaklardı 5-10 dk geçmedi yengem gelip cüzdanını unuttunu alacanı söyledi annemin pazara gittiğini orda buluşup alışveriş yapcaklarını söyledi bu arada ayağını bu
Yağmurlu Bir Gündü
Yağmurlu Bir Gündü Sevgili okurlar, ben Murat(ThickDick)bu hikaye sayfalarını takip edenler iyi tanırlar.Çok biliyorum çok uzun süredir yazamadım, sanıyorum işlerimin yoğunluğu ve sizlere anlatmaya değer bir heyecan yaşamamış olmam buna sebep oldu.Sizlere başımdan geçenleri elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum. Yazdıklarım çoğunlukla yaşadığım olayları içeriyor, elbette yazarken bazı detayları değiştiriyorum.Özellikle kişi isimlerinde dikkat ediyorum çünkü bu maceraları birlikte yaşadığım kişilerden izin almadan onları açıklamak doğru olmaz.Onlar bu yazıları okuyunca zaten anlayıp bana ya
Hayatımda Bu Kadar Zevk Almamıstım
Canım sıkılmıstı bıraz ınternette takılayım dedım msn adresımı actıgımda bırı benı eklemıs bı arkadası benı solemıs ona ıkı tane 40 yaslarında karı koca daha once ıkı cıft yapmıslar ama pek zevk almamıslar sımdı aralarını 19luk bı ıtır ıstıyolarmıs bende tamam dedım benı cok ıyı karsıladı dordude bana cok yakındılar ılk bulusmada bıle dudaktan opustuk yemek yedık bira içtik onların benı yıcek gıbı bakmalarını hıssedebılıyodum sonra sexy bı muzık koydum cd calara sonuna kadar actım ustumde mını bı etek bayagı mını ama bıde onden dugmelı tam goguslerden dar dekoltelı gobegı acık bı bady vardı m
Yengemi Tuvalette
Ben 20 yasında su anda üniversitede okuyan biriyim.Anlatacağım hikaye yaklaşık 3-4 ay kadar önce başıma geldi.Benim Saffet adında bir yengem var.Kocası denizci ve sık sık seyahate çıkıyor.Bu yüzden esi seyahate çıkınca sürekli bize kalmaya geliyordu.Kocasının yolculukları uzun sürdüğü için en az bir hafta boyunca biz de kalıyordu. Saffet yengem de güzel bir kadındı ve insanın ister istemez bakası geliyordu.18-19 yaslarımda iken annemler dışarı çıkınca hemen gider saffet yengemin çantasını karıştırır,iç çamaşırlarını öper koklardım.Zaten iç çamaşırları da çok seksi şeylerdi ve görünce insanı az
Annem Ve Kız Kardeşim
Her hafta sonu şehrin gürültüsünden uzaklaşıp kafamızı dinlemek için şehrin 20 km. uzağında yeşillikler içindeki bağ evine giderdik. O hafta sonu babam ve amcam işlerinin yoğunluğunu bahane ederek bizimle gelmek istemediler. Bizde dördümüz gitmeye karar verdik. Teyzemin oğlu özgür hemen benimle aynı yaşlarda biraz daha irice sevimli bir oğlandı. ikimizin de bıyıkları yeni yeni çıkıyor 18 yaşın tüm enerjisini üzerimizde taşıyorduk. Yaklaşık 20 dakika sonra bağ evine vardık. Eşyaları yerleştirdikten sonra özgür ve ben yukarıdaki odaya çıktık. ikimiz üst kattaki odada annemle kardeşi ise aşağıdak
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/5c35f9fc66617a1183a82557ea946b09.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32