Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Banyoda Mukemmel DoRTLu
Banyoda mükemmel DÖRTLÜ slm sex manyakları benZevce.com da kaç tane aslı varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> aslı adanada oturuyorum size çok özel bir hikaye yazmak istiyorum ben ve lise arkadaslarım sürekli evde toplanıp kız kıza konuşuyorduk bir gün hava çok sıcaktı evde ise arkadaslarım vardı banyo yapmak istiyordum arkadaslarımdan izin aldım ve banyo ya girdimZevce.com da kaç tane aslı varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> aslında niyetim banyo değildi kendi kendimi düzmekti işe koyuldum arkada
Amcam Oğlu Ile Erkek Erkeğe
Slm ben 16 yasında bir delikanlıyım.bu olay 1 ay önce başımdan geçti.amcam oğluda 16 yasında bir gün amcamlar akşam misafirliğe gittiler.amcam oğluda beni evlerine çağırdı.bende 1 kere verirsen gelirim dedim oda sen gel yeterki dedi bende gittim ve hemen amcam oğlu soyundu banyodan sabun getirdik ve ilk önce ben sikime sabunu sürdüm ve sokmaya başladım.ilk girdiğinde sabunlu olduğu için hemen girdi ve amcam oğlu bağırmaya başladı sonrada kan aktı ben zevkten deli oluyorum.sonrada o sikine sabun sürdü ve bana koymaya başladı ilk girdiğinde çok acıdı ama çok hoşuma gitti.ama benim deliğimde büyü
Arkadasım Gaymiş
Slm arkadaslar ben 17 yaşında bir erkeğim halamın oğlu 20 yaşında bi gün evine gittiğimde halam çalıştığı için ev boştu bana benim odama gidelimmi dedi bende zaten bilgisayarda çet yaparız diye tamam dedim evde onun baba sı yani eniştem vardı fakat eniştem yaşlı olduğu için odasıda kapanmış herşeyden habersiz yatıyordu içeri girdik ve bigisayarla oğraşırken bu birden bilgisayarda porno film açtı ve birbirinden güzel porno filmlerle beni iyicene etkilemişti benim sap baya sertleşmişti bu birden yatağa yattı bilgisayarı izleyerek bana dediki yanıma gelsene zaten havada kapalıydı biraz karanık so
BEYAZ TEN
merhaba bende bi anımı paylaşmayı istedim sizlerle... ilk olarak kendimi tanıtayım ismim erdem 21 yasındayım 175 boylu 60 kilo esmer birisiyim ishte.... anım aysel isminde bi kız vardı kendi sınıfımızda hos bi kızdı fakat benim ilgimi hic cekmiyordu hem baska bi kızlacıkıyordum bi gun arkadasların evinde sınıfca toplandık film seyredip oyunlar oynuyorduk icki icip dans ediyorduk neyse evde 2 saat gectikten sonra 2 arkadas kızlardan ikisini alıp diger odaya gittiler bir kac arkadas ta misafir odasına girdi biz ayselle aynı odada kaldık bilgisayarda grup dusten sevdan bir ates calıyordu benimle
Komşu Kızını Patlattım
Komşu Kızını Patlattım Selamlar uzun zamandır bu bölümü okuyup büyük zevk alıyorum kemal ben 21 yaşında atletik yapılı kendi halinde normal birisiyim anlatıcağım hikaye 2 yıl önce başıma geldi komşu kızı ebru ateşli mi ateşli 18 yaşlarında bir piliçti Hemen hemen hergün onu görür bana gözüyle hareketleriyle cilve yapardı bende onu düşünür 31 çekerdim kız daha yarakla tanışmamış körpe amcıktı kalçalarını kıvırışı başımı döndürüyordu ama onu sikmek neradeyse imkansız geliyordu çünkü onun ailesi çok tutucuydu fırsat çok azdı Günlerden bir gün benim ailem hafta sonu için akraba ziyaretine
amca kızı selda
Merhaba ben hakan 30 yasındayım gecenlerde basıma gelen güzel bir anımı anlatmak isterim.Ben yıllardır amca kızının hayali ile mastırbasyon cekiyorum.Her aklıma geldiğinde benimki ni zapt etemem imkansızdı ama bir kaç defasında fırsatını bulmama rağmen onu istediğimi anlatamadım.Bu arada amca kızının ismi selda 25 yasında ve mankenlere taş cıkartacak bir güzellikte.Neyse lafı fazla uzatmadan konuya girmek isterim aynı apartanda uturuyoruz ve o gün aile tamamen bir düğüne gitmiş bende evde yalnızım ve kapı calındı actığımda selde karsıma dikilmişti üzerinde bir bir badi altında bir şurt adamı b
Kızım Hamile 6
|Birbirimize sarılarak yattık. Sırtını bana döndü bende yaklaşıp belinden kavradım. 7 aylık karnını sardım sarmaladım. Kendini iyice bana yaslayıp kedi gibi mırıldandı. Ellerimin altındaki karnından torunumun hareketlerini hissediyordum. Hiç durmadan karnını, göğüslerini okşadım ve ellerim ağır ağır bacaklarının arasına doğru inmeye başladı. Sonunda o tatlı üçgene ulaştım. Dudaklarının arasında gezinen parmaklarım yeni bir keşfe çıkmış gibiydi. Filizim parmaklarımın altında yaprak gibi titriyordu. Orta parmağımı biraz bastırınca ıslanmaya başlayan amcığın dudakları arasından kayarak giriverdi.
Kardeşime Dikiz
size kardeşimi nasil götten siktiğimi anlatmıştım. Şimdi de onu halamın ogluyla şikişirken gördüklerimi anlatacağım Halamınoglu hasmet bize gelmişti evde sadece kardeşimle ben vardım. annemler köydeydi. aksam olunca hasmetle ikimiz bira içmeye basladık. saat 11 e dogru biralar bitti ve kafalarimız kıyak olmamıştı o yüzden ben bira alamya çıkacaktım. ama kardeşimle hasmetin yalnız kalınca ne yapacaklarını da merak ediyordum. evimiz bahçeli yer eviydi. gitmeden perdeyi az bişey açık bırakarak çıktım beş dk bekleyip camdan kafamı uzattığım da kardeşimle hasmeti öpüşürken gördüm. hasmet biryandan
Teyzemlerin Kolesi2
Teyzemlerin kölesi..2 teyzem ve komşusu önce kardeşim sunayı dışarı çıkardılar.hava sıcak olduğu için hortumla yıkayacaklardı.teyzem kardeşimin südyenini ve donunu bir çırpıda çıkardı.suna çırılçıplaktı kızlar salondan bende odadan onları seyrediyordum. suna eliyle amını ve göğüslerini kapamaya uğraşıyordu.teyzem buna çok kızdı.ve kızından ip getirmesini söyledi sunanın ellerini arkadan bağladı.sunanın amı tüm güzelliğiyle ortadaydı.suna ağlamaya başladı.teyzem ağlamasına kızıp sunayı hem yıkıyor hemde dövüyordu.götüne şaplakları atıyordu. kızlar ve ben camdan olanları seyrediyorduk t
Mualla Kızlığını Verecek Erkek Arıyordu
Yılbaşı olduğu için işte size bir yeni yıl hikayesi. 1998 yılında sevgilimden ayrıldığım için bunalım bir şekilde İstanbulda North Sields denen bir bara gittim. Acayip sarhoş oldum ve eve döndüğümde tek hatırladığım şeyin kargo arabası ile eve döndüğüm olduğuydu. Sabah cüzdanıma baktığımda kargo şirketinde çalışan bir kızcağızın kartını buldum. Adı Mualla idi. Aradığımda bana oldukça sıcak ve yakın davrandı ki, ben hala bugün bile o gece ne olduğunu hatırlamıyorum. Daha sonrası tabi ilginç.Tanışmamızdan 1 hafta sonra yılbaşı idi ve ben de tekbaşıma geçirmek istemediğim için onu aradım.Oldukç
Azmis Cift Kayseride
Azmış çift kayseride Azmış cift kayseride.... Merhaba ben Koray. Çok sıkıcı bir öğrencilik hayatım vardı ta ki onlarla tanışana kadar. Bir gün okuldan cıkmış eve gidiyordum, otobüste bir bayan yanıma yaklasıyordu ve o sıra otobüs sallandı kadın hafif üzerime yaslandı. Sonra pardon falan derken muhabbete girdik. Beni sordu nasılsın birisin gibisinden bende anlatıyordum öğrenciyim flan dedim aslen buralı olmadıgım derken duraga geldik ben incem dedim oda işin varmı dedi. Ben yok deyince benimle durakta indi bir sey demeden. Biraz yürüdük ve şu kafede oturalım mı dedi ben baya şaşırdım s
Koca Götlü Hayriye
Ben almanyada yaşayan gurbetçi bir vatandaşım yaz aylarında 2 3 haftalına türkiyeye gelirim yaşım 26 1 85 boyum var yakışıklı kalın ve uzun yaraklıyım neyse hikayeye gireyim ben bu olay 2 hafta önce oluyor filyosa tatile gelmiştim burda amcamlar var ama ben abazaydım yanımda karımda YOKTU ve herkeze sapık gözüyle bakıyodum amca ogluna sordum burda sike bileceğimiz bikız varmı diye oda koca götlü hayriye var ayarlamaya çalışırız dedi neden koca götlü dedin direk böylemi tanıyo herkez dedim oda sadece kötünden siktiriyormuş aslında kızmış dedi bende bozarım dedim ozaman ama kimseye vermiyo dedim
Imparator
Selam ben imparator başımdan geçen bu olay lise yılarındayken oldu lise yılarındayken biraz kariyer sahibiyken bana arkadaşlar imparator derlerdi neyse ben1.75 boyunda ela göz.atletik yapılıydım o nedenle bütün kızlar bana hastaydı ama benim gözüm onların içinde sadece birini görürdü ismi reyhan olan bir kızdı aynı sınıftaydık ama ben reyhana biterdim reyhan 17 yaşında sarı saçlı mavi göz. sütun gibi bacakları ve müthiş kalçaları ve göğüsleri olan bir kızdı her zaman arkasında oturun ve arkadan kalçalarına ayaklarımı sürterdim ama hiç tepki vermez sürekli gülerdi ne yapıp yapıp reyhanı sikmeli
Köpeğimin Kulübesi
Bir gün Evde kimseler yoktu.. Evin arka bahçesinde köpeğimiz tomun kulubesi vardı.. Biraz köpekle oynayayım diye arka tarafa gittim.. köpek kulubesinin dışında değil içerideydi.. Bir kaç defa seslendim çıkmadı.. Kulube bir insanın içeriye rahat girebileceği kadar büyüktü..Bende içeri girdim köpek sikini çıkarmış yalıyordu ilk defa böyle bişi görüyodum.Elim amıma gitmiş kendimi okşamaya başlamıştım.Amım iyice sulanmış vıcık vıcık olmuştu Dayanamadım köpeğe daha yaklaştım başını tuttum ve amıma doğru çektim. Köpek zaten bana alışıktı hiç yadırgamadı ve amımı yalamaya başladı.Müthiş bir zevk veri
Arkadaşlarım Fena Dağıttı
Merhabalar,şu an 28 yaşımdayım bunda 3 yıl önce taksım de bi barda biriyle tanıştım.Gece ilerleyen saatlerde hadi benim evimde içmeye devam edelim dedi ve gittik.Evde bana ertan bira verdi,biralarımız içerken bak sana ne seyrettiricem diyerek bi pornı film koydu. Film de gayler vardı ve birbirlerin yalıyorlardı çok etkilenmiştim.Eskiden beri zaten içimde bi kadınlık hiissi vardı.Ertan anlamış olcak ki bakıyorumda hoşuna gidiyo galiba dedi. Kalktı yanıma geldi ve birden pantolonunu indirim sikini ağzıma dayadı.Çok heyecanlandım hiç bişi demeden başladım yalamaya öle bi emdim ki onu birden
REHBERLİK YAPARKEN
Küçüklüğümde amcam bir gün beni avlanmaya götürmüştü. o gün dağların sukunetine aşık olmuştum. Karakter olarak insanlardan soğuk olmam da beni dağlara daha çok bağladı. yıllar sonra iki dağın arasında ormanlık bir arazide insan eli değmemiş cennet bir köşe keşfettim. kücücük bir şelale ve yaklaşık yarı olimpik bir yüzme havuzu büyüklüğünde bir göl vardı. heryaz oraya gider bir ay tatil yaparım. Neyse üniversite de okurken maddi durumum pek iyi değildi. bir gün bir arkadaşım geldi ve dağcılık yapmak isteyen bir turist kafilesine rehberlik yapmak isteyip istemeyeceğimi sordu. kişi başı 1
Dilaranınsıcak Amı
Slm ben 17 yaşında bir lise öğrencisiyim birgün derse öğretmen gelmemişti herkes gitti bi ben bide sınıfın en sexsi kızı dilara vardı dilarayı ne zaman görsem sikim fırlıyordu sonra yanına gittim erkek arkadaşın varmı dedim o da vardı bıraktım dedi o da bana sordu bende yok dedim sonra dilaranı eli benim sikime doğru gidiyor ve yavaş yavaş okşuyordu bende dilaranın eteğini açıp amını okşamaya başladım sonra benim fermuarımı açıp sikimi hem yalayıp hemde sakso çekiyordu ve ona kapıya yaslan köpek duruşu yap dedim o da yap tı arkasına geçipgöt leğini yalamaya başladım dilara iyice yumuşadı
Ayak Fetişi
Ben cuma günleri çetin emeç blv beklerim, genellikle saat onbirde, önüme gelenin ayağını öpüp yalamam Bir kere,öpeceğim ayağın çok bakımlı olmasını isterim. Çok olmuştur,ayaklarına bakım yapmasın isteyerek geri çevirdiğim hanım sayısı ..Başta da söylediğim gibi, lakabım wwano 30 yasındayım, dalgalı saçlı, yakışıklı bir delikanlıyım. Beni tanıyanlar "W" derler bana... Mekânım, simdi çetin emeç. Cuma günleri saat onbirde orada beklerim, çünkü telefonum yok.almakta istemiyorum Çok ünlü kişi tanır beni... Mesela, bunlardan biri, 60 yasında olmasına rağmen yılların eskitemediği bir kanto sanatçısı.
Bakıcı Kız
10 yıllık evliyim.Kocamla bir partide tanışmıştık.O anı dün gibi hatırlıyorum.Arkadaşlarla doğum günümü kutlamaya bir bara gitmiştik.4 kişi deli gibi eğleniyorduk.Müzik bizi çoşturmaya yetmişti.Çılgınlar gibi dans ediyorduk.O sırada bana hafif çekingen bakan bir çift göz fark ettim.Beni süzüyor,sonra gözlerini çekiyordu.Başka taraflara bakar gibi yapıyor,daha sonra tekrar beni izliyordu.Birinin beni izlemesi içimi gıdıklıyor,kendimi tuhaf hissediyordum.Yavaş yavaş bana yaklaşıyordu.Çekingen biri olduğu her halinden belliydi.Bu tür yerlerin insanı olmadığı kesindi.Müzik susduğunda hafifçe kulağ
Yilbasi Gecesi Baldizimi
Yılbaşı Gecesi Baldızımı Bu olay daha yeni oldu. Yani 2005 yılbaşı gecesi. Bütün aile yılbaşını kutlamak için bizim evde toplanmıştık. Yaklaşık 15 kişi vardık. Kayınpeder, kayınvalide, baldızlarım ve kendi tarafım. gecenin ilerleyen saatlerine doğru alkolünde etkisiyle herkes iyice çakır keyf olmuş hoş bir vaziyetteydi. Bende alkolün etkisiyle kafası iyi olmuş baldızıma bakıyordum. Çünkü giydiği etek sıyrılmış bacakları gözüküyordu. İçimde bir anda onu sikmek için büyük bir istek uyandı. Sikim kazık gibi olmuştu. Hemen tuvalete gittim ve bir posta boşaldım. Fakat yetmemişti. Onu muhakka
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/fbb0ec1e641547098b5caefa634e5a84.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32