Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Direksiyonda Boşaldım
merhaba ben izmirde yaşayan 24 yaşında biriyim.Geçen hafta sizebaşımdan geçen bi olayı anlatmak istedim.Küzenim s.... İle beraber bir akşamüstü buluşup takılmaya sözleştik.Bu arada kuzuenim çook uzaktan akrabamolur,neyse buluşmaya 1 saat kala beni aradı.Ve yanımda bi arkadaşımı dahagetirmemi istedi sebebini sorduğumda onunda bi arkadaşı bizimle olacakmış.Tamamdedim ve arkadaşımı aradım.Oda araca modifiye yaptırıyomuş saat 23 00 gibigörüşebiliriz dedi.Bende kuzenimin yanına gidip durumu anlattıım arkadaş gelenekadar takıldık.Ve geldi sonun da:) izmir incir altına doğru yola çıktık birazalkol al
Sonunda Siktim
|Mrb ben bursadan Tugay.Bende sizlerle bir anımı paylaşıcam.Bu olay birhafta önce oldu.Ben 18 yaşındayım futbolcu olduğum için vücudum kaslı ve bu yüzden çoğu kızlardan ilişki yaşamak için teklif alıyorum ama hiçbiri beni ilgilendirmiyordu çünkü benim aklım bizim mahallede oturan yeşim diye bir kızdaydı.Çünkü birtek onu elde etmek istiyordum.Yeşim bizim mahalleye iki sene önce taşındı ve biranda mahallenin sevgilisi oldu.Çünkü dolgun göğüsleri ve harika götü vardı ayrıca bacaklarıda cabası.Mini etek giydiği zaman herkes altına halı olmak istiyordu.Neyse daha fazla uzatmayayım.Birgün tüm cesare
AH ULAN HAMDULLAH
|meraba bu anlatacagim hikaye tamammen gercektir bu olay gecen sene oldu benim adim anil yildiz lise 2 de okurken en yakin arkadaslarimdan hamdullah elalmisla okulda kalmistik bu arada ben asiri solcuyumdur hamdullahsa dehapli kurtlerden yani iyi anlasiriz neyse ben hamdullahla sinifta otururkenkonu sexe geldi ben devamli endos(endonezyali)siukerim hamdullahta bana birtane filipinliu siktigini soyledi bende ona oglum sen oglancimisn dedim o bana cevap olarak evet hemde en yakin arkadasim olan seni bile sikecekkadar dedi ben anlamistim bu niyetini bozdu siniftan kacmak istedim ama kapi bozuktu
Bagımlılık Yaratan Yarrak
Hikayame başlamadan önce şunu belirtmek isterim bu hikayeyi okuyacak bayanların dikkatine ulaşmak isterseniz bir daha kurtulmanız imkansız olacaktır bagımlılık yaratırım neyse hikayeye geçelim Ben 1.85 boyunda kahve gözlü beyaz tenli atletik istanbulda mankenlik yapmaktayım izmire bir fuarda yer almam gerekiyordu izmir fuar bittikten sonra izmir çeşmede biraz tatil yapıp sonra gitmek istedim izmirin güzel kızlarını duymayan yok zaten gelmişkende bir iki ayarlarım dedim denizde yüzerken 17 veya 18 yaşlarında yeşil gözlü iri gögüslü yuvarlak popolu bir kız yanıma gelip çok güzel yüzüyorsunuz b
Oda Komşum Duygu
Geçtiğimiz yaz tatilinde Bodrum’daki yazlığa gitmeye karar verdik. Bizde yazlık bol. Babamın işleri yüzünden bu yıl annem, ben, ablam, eniştem ve yeğenlerle gidecektik. Bu yıl yengem, çocukları ve kız kardeşi de amcamın yoğun işleri sayesinde bizimle gidecekmiş. Bunu duyduğumda o kadar çocukla gelmelerine önce karşı çıktım. Onlar gelmesin demiştim ama nerden bileyim tatilimin tadının rus kızlar değil de yengemin kız kardeşi Duygu olacağını? Neyse sadece 4 yaşında ki kuzenimi alacağını duyunca gelsinler bakalım dedik. Ailenin tek erkek çocuğu olduğumdan bi dediğim iki edilmez. Yengem 35 yaşı
Halamın Kızı Aysu
Halamın Kızı Aysu Merhaba Sevgili seks-hikaye.com okurları, Ben Mevlut 18 yasındayım.Sizlere anlatacagım hikaye yaklasık bundan 6 ay once basımdan gecti.Bir c.tesi pazar aksamıydı halamın oglu evlenmiş onun dugununden gelmiştik ve halamın koyde kalan kızı aysuda bizimle beraber gelmişti cunku bizde adet gerdek egcesi evde gelinle damattan baska kimse kalmazdı ve oda koyden geldigi icin dayısı gilde yani bizde kalacaktı buda benim icin ele gecmez bi fırsattı cunku aysu cok guzel bir kızdı bende ona hasta oluyordum evde de benim odanın yanındaki oda dan baska yatabilecegi bir yer yoktu (iki o
Benim Herşeyim
Slm ben banu 22 yaşındayım sıze yaklaşık 4,5 ay önce yaşadığı bir ilişkimi anlatmak istedım . Ben haftata sdonu için kız arkadaşımla birlikte alışverişe gitmek için pazartesinden hafta sonunu kendımıze ayırmıştık.pazar gunu eldı çatı.saat sabah 10 civarıydı serpil benı almaya geldı serpıl ise 36 yaşında .Alış verişimiz öğlene doğru bitti pek fazla uzun sürmedi zaten ben eve gidecektimki serpil eve davet etti bende kıramadım gıttık .serpil yıyecek birşeyler hazırladı yedıkden sonra kendısıne aldığı gece elbisesi ve yeni iç şamaşırlarını denemek için odasına gitti bende lavaboya gıttım ki k
Reisler Sikti
Reisler Sikti Sevgili arkadaslar, sıze cok ozledıgım ve unutamadıgım bir sex anı yazmak ıstıyorum...Su an unıversitede olmamdan dolayı lısede yasadıgım bu sikilme olayını cok ozluyorum...Ben lise 1 deyken bizim okulda Feti adında bır cocuk vardı.Bu cocuk okulun belalısıydı,hani bilirsiniz su reis olayları filan... Feti beni cok severdı ,sureklı kollardı.Bır gun beden egıtımı ıcın tum sınıfla beraber soyunma odasında soyunuyorduk.Feti yakısıklı bır cocuk sayılmazdı ama tekvando yaptıgı ıcın mukemmel bir vucudu vardı.Soyunurken ona buna laf atıp dalga gecerdi ve benım gozum hep onun vucud
Yengemin Daracık Amı
Slm ben emre 23 yaşindayım abimlerde kalıyorum abim bir sene önce evlendi abim 28 yaşinda eşi 24 adı ece sarışin bir afet onu gördüm göreli vuruldum 90 60 90 ölçülerinde onun her yerine hayranım ben abim bir gün iş nedeniyle şehir dışına cıktı benle yengem evde tek kaldık akşam eve geldim yengem yemek yapıyordu yemegimizi yedik tv seyretmeye başladık saat 23 gibi olmuştu bir kanalda sevişmeli flm oynuyordu derken soybet kız khakında acıldı yengem hiç kız arkadaşin varmı dedi yok dedim neden dedi beni begenmiyorlar ne alaka dedi yakışıklısın bilmem beni begenmiyorlar halbiki iki kız arkadaşim v
Hayallerim
Merhaba, benim hayalerimde aslinda hep kadinlar oluyor tabiki erkeksiz olmaz ama sonradan devreye girmen lazim. Su an ben evimdeyim ve kapi caliyor dustan yeni ciktigim icin uzerimden havlu var ve kapida guzel bir hatun iccamasiri pazarladigini soylerek iceri giriyor ve hazir sizde ciplakken rahat denersiniz diye sakalasiyor benimle.Basliyor camasirlari gostermeye bu arada altinda mini etek var ve firikik veriyor dantelli kilodu gozukuyor ve birden icimde bir seyler kipirdaniyor. Neyse sacmalama diyorum kendime ve daha sonra bana " su teninize cok guzel olur diyerek bana bir takim veriyor ve b
Ah Esma Ahh
Selam arkadaşlarr bir önceki hikayemi begendigimizmi bilmem başlıgıda şudu manyak sikişş ben kendimden bahsedeyim 16 yasında kahverengi gözlü siyah saçlı birisiyim gelelim asıl konuya esmaa çook cilveli çook tatlı ve hoşbir kızdırr (orospum benim) onu nasıl siktigimi anlatacam size şimdi biz herzaman ki gibi okuldaydık tabi esmanın beni kestigini farkettim ve ikimiz kesişmeye başladık gözlerinde bir piçlik vardıı tabi bugun böle geçti ertesi gün hiç bişi olmamış gibi davranıyodum ve işte kendi kendime ben buna çıkma teklifi edersem daha kolay sikerim die düşündüm ve dogru çıktı gttim yanın
haticenin bekaretini aldım
Alında bu olay yeni olmuştu.Okullar ara tatile girmişti ve ben dersaneye gidiyordum.Orada süper bir kız vardı.Adı haticeydi.Aslında onun süper götüne gerkez hastaydı.Biz onla beraber dersten atıldık.Sonra yukarı çıktık ve orda kimse yoktu.Dersanenin yasak olan bir yeri vardı. Oraya kimse giremezdi.Hatice bana ne yapacağız dedi.Bende azımdan istemeden bir anda sevişek lafı çıktı.Aslında oda istiyordu ama ben üzerine gitmek istemek istemedim.Sonra o bana yasak olan yeri gösterdi ve bura olurmu ded.Bende hayır bizim ev daha iyi.Evde kimse yoktu ve biz soyunduk.Aslında hatice bakireymiş. Benim
Korkum 2
| Eşimin bu tavırları beni korkutuyordu ama diğer taraftan da heyecanlandırıyordu. Eşimin babası kalp krizi geçirmişti. 1 haftalığına samsuna gidince bende fırsattan istifade evi gizli kameralarla döşettim. Normal zamanda televizyon gibi çalışan bir monitörde her şeyi izleyebilecektim. 1 hafta sonra eşim geldi. Babasının durumu iyiydi. Seni özledim diyerek kilodunu çıkarttım amını yalamaya başladım. Hemen zevke geldi. Amının suları akmasına rağmen benimle çok ilgilenmedi. Sikimi soktum. 5 dakkada boşaldım sırtımızı dönüp yattık. Ertesi akşam eşim yattıktan sonra bantları döndü
Kuzenimmmm
Ben hakan 19 yasında 185cm boyunda 75 kilo esmer ayıptır sölemesi yakısıklıyımdır... kuzenim benden iki yaş kücük ama enfes bir kızdı tabi o zamana kadar kzenle bir gün dereye kimselerin olmadıgı yerde yuzmeye gittik ona yuzme ogretecektim onla daha önce de olayımız olmuştu ama bu daha güzel ögreirken sürtünmeye basladı mm tabi o hisettti ama ben gögölerine elliyom bişe diyemiyo dese yatırıp sikecegimi biliyo sonunda güneslenirken üstüne krem sürmemi istedi ben de tamam dedim tabi aklımda neler gecmediki ilk sırtını sonra kalcaalarını derken benim sey baya bir sert oldu (benimki19cm)oda bunu f
Tatli Karimi Paylasmam 1
Tatlı Karımı Paylaşmam 1 sex hikayesi okurları daha önce sekreterim le olan anılarımı yazmıştım şimdide karımla olan anılarımı sizlerle paylaşıcam umarım zevkle okursunuz.işlerden bunalmış karımda ev işlerinden bunalmış akşam konuştuk aşkım seninle başbaşa tatile gidelimmi dedim hemen aşkım iyi olur dedi ertesi gün mevsimde kış olduğu için sakin kafa dinlemek için antalyayı seçtim rezervasyon yaptırdım . çocukları babannesine bıraktık ve antalyaya gittik.otelimize yerleştik istirashat ettik akşam üzeri alışverişe çıktık .karıma sexsi iç çamaşırları mayo lar kıyafetler aldık otele döndük
Hayallerimi Süsleyen Komşum
Yaşım 20 ve benim 1-2 senedir hayalini kurduğum bir üst kat komşumuz var. İnanın bu nasıl başladı ve nasıl onu düşünerek fantazi kurmaya başladım bilmiyorum. Çünkü kendisi annemin 10 senelik arkadaşı 10 senedir ona Nevin teyze derim, ama nasıl olduysa onsuz bir fantazi kuramıyordum. Evli, 18 yaşında bir oğlu var, sarışın, mavi gözlü 1.65 - 1.70 arası, etine dolgun acayip bir hatun. Onu apartmana girerken yada dışarıda görüp selam verdiğimde bana bakışları çok değişikti, bunu fark ediyordum fakat yanlış bir mana çıkarmak istemiyordum, aksi taktirde başımıza gelecekler çok vahim olabilirdi nede
İstanbulda Bir Gece
Merhaba arkadaşlar ben istanbuldan Turaç 26 yaşındayım ve daha taze bir gayim aslında aklımda böyle bir düşünce yoktu ama anlatacağım bu anımda olanlar beni sevindirdi. 26 yaşında atletik bir vücuda sahibim tabiri cayiz ise kızların karşı koyamayacakları biriyim bundan 3 ay önce beraber olduğum kız arkadaşımı zar zor kandırıp eve atmaya uğraşırken kız arkadaşımdan ummadığım bir teklif aldım bize gidelim dedi. Ailesi tatile gitmiş kendisi çalıştığı için burada kalmıştı. Bende balıklama atladım tabi teklifin üstüne. Hemen bir taksiye atlayıp evlerine gittik gerçekten kimse yoktu ve biz muhabb
Ağabeylerim
ben 18 yaşında liseyi yeni bitirmiş bir eser ela gözlü fizigim düzgün bir kızım...benim 2 tane abim var.ewde onlar aynı odada ben tek kalıyorum abilerim 23 ve 25 yaşlarında yakışıklıdır...bir akşam annemle babam yemge gitmişlerdi abimlerle oturup telvizyon izlerken abimler birden odaya gidyoruz dedi...bende üstüme rahat bişi almak için gitmiştim odaya uzun gecelimi giydim.abimlerde buxer larını giymiş geliyorlardı neyse tekrar televizyon izlemeye başladık...filimde sevişme sahneleri vardı... abimler hemen tepki göstermğişti aletleri kalkmay başlamıştı.büyük abim koltukta yatıyordu...bende abim
Citir Kuzenim Yarenle Zevkin Doruklari
Çıtır Kuzenim Yarenle Zevkin Dorukları Çıtır kuzenimle yazın yaşadıklarımızı daha önce yazmıştım.okumayanlar için hemen söyleyeyim kuzenim 16 yaşında bir çıtır.yazın denizde yaşadıklarımızdan sonra halen fırsat yaratıp buluşuyoruz.evlerimiz yakın olduğu için sık sık ders çalıştırma bahanesi ile ya onu çağırıyorum ya da ben gidiyorum yanına, yine böyle bir gün evde yalnız başıma film seyrederken yaren mesaj çekerek yanıma geleceğini söyledi hemen sonra teyzem aradı,yaren ders çalıştırmam için yanıma gelmek istiyormuş,müsaitsen bize gel dedi,bu fırsat kaçarmı?bizimkilerin anahtarı yok evd
Reklamcı Ve Ablam
|ablam kısa zaman önce basladığı çapkınlılara bir yenisini daha eklicekti. yılmaz reklam işi ile ugrasıyordu dükkanı ablamın evinin tam karsısındaydı nasıl oldu anlamadım ama ablam bi punduna getirip yılmazı baglamıstıgünlerden pazardı dolaşmak için dışarı çıkıp kısa süre sonra eve geri döndüm normal bi şekilde eve girdim ama kimse ses duymadı ama ablamın odasından konuşmalar geliyordu . kulak verdim ablamla yılmaz öpüşüyor ve ablam yılmazın aletine övgüler yagdırıyordu aralık olan kapıdan izlemeye basladım ablam övgüler yagdırdığı aleti azına almaya ve yalamaya basladı. inanılmaz emiyordu
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/b94c13a3a436e82616e4d70e7e2f5017.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32