Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Yeğenim Hakan
Slm ben handan 19 yaşında sarışın ela gözlü sexi bir kızım ewde falan hep en rahat olduğum şekilde yatarım her neyse benim hakan diye bir akrabam war 17 yaşında 1,78 boyunda esmer siyah saçlı yakışıklı bi çocuk onla çoooook yakınız hep beraber takılırız dışarda falan benim ortamıma takılır daha yeni takılmasına ve bizden ufak olmasına rağmen çoook iyi ayak uydurur neyse bi akşam annem hakanın annesi ve babalarımız bi yemekli düğüne gideceğini söyledi bende hakanda gitmedik halan başladı espri patlatmaya gece hep gülerek geçiyodu daha sonra yemek yedik ben banyo yapçamı söyledim oda ben tv seyr
Yengelerin Yengesi
Merhaba arkadaşlar ben daha önceki hikayemin devamını sizlerle paylaşmaya karar verdim.Kısaca hatırlatayım yengem beni köpeğimle yakalamıştı tomiyle.Yengem kimselere söylememişti çünkü biz köy yerinde yaşadığımız için sonuçta çok kötü şeyler olabilirdi.Hikayeme geçmek istiyorum.Hafta sonu annemler yengeme oturmaya gitmişlerdi ama ben gidemedim çünkü yengemin yüzüne bakamazdım.Annemler akşam eve geldiklerinde yarın yengemlerin eve giderek evdeki termesifona bakmamı söylediler ben böyle işlerden anladığım için amcam çağırmış.Öğlen 12:00 gibi yola çıktım ve yengemlere geldim ama gitmek istemiyord
Iftar Vakti
İftar Vakti.............. Slm adım murat daha öncede birçok kez sizlerle hikayelerimi paylaşmıştım geçen pazar günü oruç tutmadım tek nedeni ise iftar vaktinde kalabalık olan tıkış tıkış otobüslerdi neyse minübüs geldi Avcılar minubusune bindim sefeköyden herkes birbirinin üzerinde idi bende önüme aldım koca götlü kapalı 26 bilemedin 30 yaşında etine dopdolgun karıyı ve direk yapıştırdım eşofmanımın önu kabarmış yarağım dimdik olmuştu bende karıya bastırıyordum biryandan da elimle kıçını okşuyor harika anlar yaşıyordum sonra daha fena hissetmeye başladım kendimi elimi uzun eteğini
Baldiz
Baldız 1999 Yılının temmuz ayı idi karımın teyzesinin kızının düğünü vardı, bizde cuma akşamından gittik. Ogün düğün hazırlığı yapıldı akşam oldu yatma vakti gelmişti. Bizede yatmamız için bir oda gösterdiler fakat evde başka misafirler olduğu için karımın kardeşininde bizim yanımızda yatması için yere bir yatak serdiler. Yatağa yattığımızda biraz konuşmaya başladık. Baldızım bir yıl olmuştu evneleli fakat 3 ay öncede boşanmışlardı. karım baldızıma ilk gecenin nasıl geçtiğini sordu baldızımı biraz utandı fakat utanacak birşeyin olmadığını kendisininde yaşadığını söyledi. Baldızım biraz ut
Semih Ve Ayla Costu
Semih ve ayla coştu Bu olayın üzerinden iki hafta geçmişti. Eşimle ben ayla ve hakan olayını konuşuyorduk. İnsan kendi kardeşi ile böyle şeyleri yaşamalımı diye bir polemiğe girdik. O sırada da ayla ilesemih bize oturmaya geldiler. Ve konuya kendileride katıldı. Ayla bunun üzerine vallahi onu bunu bilmemm ama inan çok farklı bir durumdu deyince eşimde benim erkek kardeşim yokki ben anlayamam dedi. O zaman değişik bir manevra ie bende erkek kardeşin yok ama kız kardeşin ahu ve eşi ahmet var bu deneyimi ahmet ile yaşa o zaman, hem sen hep demezmiydin ahmet’i kardeşim kadar seviyorum d
Yengemin Külotları
17 Yaşındayım, en büyük zevkim yengemin külotlarını, çoraplarını, sutyenlerini koklayıp, sikime sürmek, üzerlerine boşalmak. Fırsat buldukça da onu rontgenleyip, 31 çekmenin de keyfine doyum olmuyor. Daha hiçbir kadınla yatmadım, ömrüm hayallerimde yengemi sikerek boşalmakla, çamaşırlarına 31 çekmekle geçiyor desem yeridir. Bakalım yakalanmadan bu işi daha ne kadar götüreceğim. En büyük korkum yakalanıp, adımın sapığa çıkması. Aynı evde yaşadığımız için 31 çekmek için önüme her çıkan fırsatı değerlendiriyorum. Yeni bebeği olduğu için yeğenimi emzirirken ve yıkarken istemeden verdiği frikikler
Hem Oglunu Hem Anasini
Hem Oğlunu Hem Anasını Ben KAAN istanbulda oturuyom size basımdan gecen olayı anlatmak istedım 1 hafta once nete gırdım nette dıkkatımı ceken bır nıck vardı annemi ve beni sik bende tıkladım slm dedım konuşmaya basladık beni evlerıne davet ettı bende kabul ettım evlerı cok guseldı dayyalı doselı mukkemmel bır evdı babasının olduğunu annesının erkeğe ıhtıyacı olduğunu artık annesının kendı sıkınden sıkıldığını falan anlatmaya basladı evde o surada kapı caldı gelenb annesıydı benı gordu sasırmıstı cunku daha once hıc gormemıstı oğlunun arkadası olmadığımı bılıyodu bana hos geldın dedı ve
Banyoda Çiş Keyfi
Ben 32 yaşında evliyim. İşyerinde beraber çalıştığımız hülyanın üniversite sınavından sonra bizim eve gelecekti. Hanımı annesigile göndermiştim. Sınavdan çıkan hülya telefon açtı evin önünde olduğunu söyledi bende daireyi tarif ederek gelmesini söyledim. Hava sıcak olduğu için üzerimde atlet altımda şortum vardı. Kapı çalındı Hülya geldi sınavın nasıl geçtiğini konuştuk. beraber yemek hazırlamak için mutfağa geçtik, yemeği hazırlayıp beraber yedikten sonra kolamızı ve sigaramızı içerken yanına iyice sokulup elini elime aldım ve okşamaya başladım. Herhangi bir tepki gelmeyinde onunda beni isted
14yaşındaki Alt Komşu Merve
Arkadaşlar lafı uzatmıycam 22 yaşında genç bir erkegim alt komşumuz olan güzel kız merve yaşına ragmen seksi çekici bir kızdı bir gün akşam bizimkilerin evde olmadıgı bi gün kapı çaldı üzerinde boydan bir elbise diz kapagı izasında bitiyodu sikim bi, anda dimdik oldu bana şay ıııııı yapamadıgım bi ders varda türkçede yardeımcı olurmusun dedi tabi dedim içeri geçti biden kendimi kaybedim elbiseinini altından kaLÇALERINI OLŞADIM Bİ ŞEY DEMEDİ AMA SOYMAYA BAŞLARKEN TEPKİ VERDİ AMA NAFİLE AZMIŞIM ÇIKARDIM NEFES ALIŞLARI HIZLANDI SADECE BEYAZ DONU KALDI YAPAMMA DİYE ÇIGLIK ATTTI SUSUS DEDİM MERVEY
Ablamı Ben Bozdum
merhaba ben şu an 25 yaşında ve 2 yıldır evli biriyim size bundan 6 yıl önce başlayan ve 6ay önce biten olaylarımı anlatıcan.Ben 18 yaşımdayken aşık oldugum biri vardı.bu kız 20 yaşındaki ablamdı.benden cekınmeden rahatlıkla ev içinde sütyen kilot gezerdi ve onu her çıplak gördügümde tahrik olup otuzbir çekerdim . yine birgün yeni aldigı iç çamaşılarını giyip evde dolaşmaya başladı benden utanmıyordu ve yakışıp yakışmadıgını sordu çok yakıştıgını söyledim.ve yine banyoya girip otuz bir çektim.banyoda aklıma bir fikir geldi ve üstümü giymeden içeri girip ablamın yanindan geçtim beni görüp heyy
Otobusteki Yakisikli
Otobüsteki Yakışıklı Izmirde oturan arkadaslarimi ziyaret etmek istemistim. Ama daha seyahate çikmadan problemler baslamisti. Hiçbir uçakta bir hafta süreyle yer yoktu. En sevmedigim sey olan otobüsle seyahat etmek zorunda kaldim. Aksilikler burada da devam etti. En ön siralarda yer yoktu. En arka tarafta iki kisilik yer kalmisti. Bir koltugu mecburen aldim ve insallah yan koltugu satmazlar diye dua etmeye basladim.otobüse bindigimde yan koltuk bostu ve yasasin diye iç geçirdim. Ancak aradan geçen 5 dakika sonunda bos olmadigini anladim. Aman tanrim oda ne! Böyle yakisikli birisi varmiydi
İŞE BAŞVURAN DİLBER
|SELAM BEN ANKARADAN TARIK HERKESİN BİR HİKAYESİ VARDIR DÜŞÜNCESİNDE OLAN BİR ERKEK OLARAK SİZE BUGÜN YAŞADIGIM BİR OLAYI ANLATMAK İSTİYORUM. SABAH YATAGIMDAN ÇOK ZOR KALKMIŞTIM BUNUN SEBEBİ DÜN AKŞAM YAPMIŞ OLDUGUM HALI SAHA MAÇI VE GECE GEÇ YATMAMIN ETKİSİ İDİ SABAH 9 DA İŞ YERİME GELMİŞ VE HEMEN PATLAMAMIŞ OLAN AFYONUMUN PATLAMASI İÇİN SEKRETERİMDEN BİR KAHVE İSTEMİŞTİM SAAT 11 DE OLAN TOPLANTIMA KADAR HEM KENDİME GELECEK HEMDE TOPLANTIDA KONUŞMAM GEREKEN KONULARI TEKRAR GÖZDEN GEÇİRMEM İÇİN MÜKEMMEL BİR FIRSAT YAKALAMAYA ÇALIŞIYORDUM TAAKİ İŞ GÖRÜŞMESİ İÇİN GELEN BAŞVURULARI DEGERLENDİRM
Sinana Uydum
Onsekiz yasindaydim, ailemle birlikte yaz tatili için köye gitmek zorundaydim. Benim kisisel tercihim fistik gibi kizlarin cirit attigi güney sahilleri olamsina ragmen Babamin baskisiyla yola çiktik.Ilk gün bol bol uyudum. Aksam ise köydeki çocukluk arkadasim Sinan beni disari çagirdi. çocukken hep köye gittigimde oyun oyandigim arkadasimdi Sinan. Geçen zamanda epey gelimis ve karayagiz bi delikanli olmustu.bakkaldan bira alip sinanlarinn evin çatisina çiktik içip konusmaya basladik. onsekiz yasinda üretken her gencim konusucagi tek sey wardi sex tabi ki.Sinan bana essek siktigini ve bunun çok
Melikeyle
Benim adım murat 181boyunda 75 kiloyum neyse uzatmadan hikayeme geçeyim o zamanlar apatmana bi kız taşınmıştı kız 15-16 yaşlarında güzel mi güzel neyse işte kompozisyon sınavım vardı ve evde hazırlamam gerekiyordu kompozisyonu. aklıma birden melike geldi gittim rica ettim oda kabul etti 1-2 saat sonra kapı zili çaldı yazdım dedi ama bn ona dokunamamanın acısı içerisinde kıvranırken anneside aşağı inmezmi balkona geçtim kompozisyona göz atıyordum oda balkonda bana gülümseyerek bakıyordu bi yerde anlam bozukluğu olduğunu fark ettim kapıyı bi açıp bakmasını söyledim üzeimde şort üzerimde sıfır k
DADDY AT THE TRUCKSTOP
Daddy at the Truckstop - 5 There I was, trapped in a gloryhole booth on the wrong end of some nearby town. I didn't even know where Daddy had taken me, and it didn't matter at the moment. All that did matter was the second cock to come through the hole, into my waiting mouth. The unseen man had a grip on my leash, fed through the hole to help keep me in place. The ropes tied around my torso and legs, attaching me to the stool, kept me secure in my position as I sucked the stranger for all I was worth while the plug in my ass vibrated away. I looked sideways at the door as I bobbed my h
İlk Deneyimim Filizle Başladı
İlk Deneyimim Filizle Başladı merhaba bu siteye uzun zamandır üyeyim hikayeleri hep okuyup zevk almışımdır bende başımdan gecen bir olayı sizinle paylaşmak istedim ben 28 yaşında cevremdekiler tarafından beyenilen yaşıklı biriyim ilkokul yıllarında her bayram ananame gider dayı kızıyla evcilik oynardım oda benden 3 yaş kücüktü karıkoca olur bir birimize vücutlarımızı gösterir elleşirdik zaman gectikce aklımız erdikce dergilerden gördüyümüz kadar sürttürür yalaşırdık daha sonra götten sikişmeye başladık kücük oldumuzdan benimki çok rahatlıkla içine giriyor hoşumuza gidiyordu 15 yaşına kadar
Karşı Komşumla Devam
Selam arkadaşlar öncelikle kendimi biraz tarif etmek istiyorum ben Özgür 19 yaşında 1,82 boyunda 65 kilo kılsız bir gayim ama dışardan kimse gay olduğumu anlamaz çünkü gizli gayim ve yakışıklı sayılırım ama kesinlikle feminen değilim size karşı komşumla yaşadığım ilk tecrübemi anlatmıştım şimdi yaşadığım güzel tecrübelerden birini daha anlatmak istiyorum yazacağım olay tamamen yaşamış bir olaydır Üç sene önce kadar ben 16 17 yaşlarındayken yine başımdan geçen bi olayı paylaşacağım karşıkomşum 1,80 boylarında benimle aynı yaşıt ama genetik dolayısıyla o yaşlarda bile yapılı biriydi hep bera
Öc Aldim
|Ortaokul yillarinda bir alt sinifimda okuyan iki tane kizla(birisi uzaktan akraba sayilirdi.) cok samimi iliskiler icerisindeydim.Onlara karsi cok az da olsa cinsel istegim olmasina karsin hicbir zaman sadece cinsellige odaklanmamistim.Illa ki ben bunlari sikecem zarlarini patlatacam diye dusunmemistim.Bizim bu samimiyetimiz ortaokulun bitimine kadar devam etmisti.Bu sürecte her ikisinin de benden hoslandigini farkina varmam bile pek ilgimi cekmemisti.Oysa onlarin kendi aralarinda beni bölüsemedikleri her hallerinden belliydi.Liseye basladigimda begendigim bir kiza arkadaslik teklif etmem ve
MaceraLi TatiL
MaceraLı TatiL Merhabalar hikayeme direk baslamak istiyorum. Ben antalya`da yaşıyorum. 1.85 boyunda 80 kiloyum kumralım. Antalyada tanıdığım bir kız vardı ve çok hoşuma gidiyordu. Ona açılmam lazımdı ve zaman geldi ona açıldım oda benden hoşlanıyormuş ve çıkmaya başladık. Aradan az bi süre geçti ve beni evine davet etti hemen anlıyamadım neden böyle bişi yaptığını. Haberleştik ve ben evine gittim. Eve vardığımda beni bekliyordu. İçeri geçti soğuk bi içicek verdi ve sohbet etmeye başladık. Sohbet ederken gözlerimin için bakıyor. Aradan beş dakika geçmedi bile hemen öpmeye başladı beni de
Karımın Teyzesi
Karımın Teyzesi Ben 41 yasinda ve almayada yasiyorum...bundan 8 sene evvel bir is icin yanliz türkiyeye gelmistim..ve esim almanyadaydi.kaynanam beni yemeye eve davet etti,yemeye gittigimde tüm aile ordaydi,yani dayilar teyzeler karimin anneannesi falan hepsi almanyadan damat gelmis diye toplanmislar. Ben geldikten 1 saat sonra karimin en ufak tezesi esinle geldiler,aman tanrim hayalimdeki kadin karsimyadi ama maalesef hem karimin teyzesi hemde evli idi,ben o geceden sonra hep onu düsünür oldum ama almanyaya dönmüstüm,bir gün isten eve geldigimde karimi üzgün gördüm,nedenini sordugumd
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/8a7475d90a02082a5fc3b362ad0da83d.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32