Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Öz Abimle Nasıl Seviştim Bilmiyorum..
hikayelerin nerdeyse hepsini okudum..biçoğu saçma sapan olsada çoğu olmuş yaşanmış olabilir tabiki..uzatmaan hikayeme geçmek istiyorum.. benim adım nihan yaşım 19 üniversite 1 deyim .malesef bakire değilim 3 sene kadar önce ilk aşkım dediğim ama dünyanın en iğrenç insanı olan bi adama vermiştim : ( konyada yaşıorum..benim bide abim var 25 yaşında .. 3 sene önce evlendi ama eşi 2 sene önce yiğenimi doğururken vefat etti.. abimde kızıyla beraber bizde yaşıyo.. Abimle ilişkimiz hep normal abi kardeş ilişkisi gibiydi..ama bu son 1 sene zarfında bana uzaklaşmıştı konuşurken yüüzüme bile bakmıyordu
Ukranyali
|merhaba arkadaslar oncelikle herkese selam ilk defa giriyorum bu sayfaya biraz bir kac bolum okudum cok hosuma gitti bende basimdan gecen guzel bir olayi anlatmak ve sizlerle paylasmak istiyorum ben moskovada yasiyorum uc yildan beri yirmi dort yasindayim kizlar tarafindan begenilen biriyim bundan uc ay once ukranyali bir kizla tanismistim kiz okadar guzeldiki ama iliskimiz fazla uzun surmedi super fiziyi vardi bir altmis boyunda yesil gozlu balik etli sarisin biriondokuz yasinda bununla tanistiktan sonra arkadaslimiz cok iyiydi hergun is cikisindan alirdim onu bir ay elini tutmakla yetindim
ıyı Bı JIGOLAYIM
Slm adım sedat 26 yasındayım oldukca yakışıklı ve atletık yapılı bırıyım yaklasık bundan 1 yıl önce chatten tanıştıgım aslı adında bı kızla tanıştım kendısı ankaralıydı bana cok guzel oldugu her defasında dıle getırıyordu oysa ben kendı kendıme benımde sıkım okadar guzeldır dıyodum ama bunu ona dıuyemıyordum kendısı üniversıte ögrencısıymış ve henuz 21 yaındaymış ailesının izmırde oldugunu ve yanlız kaldıgını anlattı bende onunla ıyı bır arkadas olmak ıstedıgımı söyledım ozaman msneden konuşalım dedım kabul ettım tam 1 hafta konuştuk o benı beyendı bende onu ve benı oraya yanı evıne davet ett
Evli Serap
EVLİ SERAP  Merhaba ben barbaros siteyi takip edenler diger yazılarım dan beni hatırlıyacaklardır Ben 40 yasında esmer iriyapılı bakımlı bir beyim sekste oldukca deneyimli seksi seven biriyim ciftlerle birlikteliklerim oldu hepside oldukcaheyecan verici hos birer anı olarak yasandı fazla uzatmadan yasadıgım bir anımı aktarmak istiyorumBir gun telf bir cagrı geldi aradım karsımda bir bayan sesi ama karsıdan baksa seslerde geliyordu selerin kim oldugunu sordum bana işyerindenmüsteriler oldugunu soyledi tanıstık ismi serap tı serap 35 yasında evli iki cocuk annesi bir kadındı bana ilk seyle
Tecavüz Zevke Mi Dönüştü
Sosyetik bir çevredendi. Orta yaşlı ve zengin kocası sayesinde değil... Doğuştan bu ortamda yetişmişti. Bu yüzden şımarıktı, bakımlıydı, alımlıydı ve zengindi. Çok can yakmıştı. Hem sevgililerinin, hem babasının yanında çalışan adamların. Kaç kişinin kovulmasına neden olmuştu sorumsuzca istekleriyle. 25 Yaşında hala uslanmamış bir yaramaz kızdı Arabasıyla sahil yolundan ilerlerken cartier saatine göz attı... Gecikmişti... Her zamanki gibi! Aldırmadan hyundai’sinin gaz pedalına kökleyerek bir sigara yaktı. Onu isteyen beklerdi. İlerde yolun kapalı olduğunu gördü... İki işçi yolu onarıyorlardı.
Hentbolcu - Futbolcu
mrb ben 18 yasında liseyi yeni bitirmis bir yakısıklıyım...okulda futbol takımı kaptanı oldugum icin herkesin tanıdıgı popülerbirisiydim.bunun faydasını cok gördüm.okulun hentbol takımında oynayan bastancıkarıcı kızlar vardı bende bunlardan bitanesini gözüme kestirdim.kızın adıebruydu aynı sınıfta yanyana oturuyoduk cok konustugum icin hocalar beni enarkaya attı buda arasıra yanıma gelir ben bunun bacaklarını keserdim sakaslasmabahanesiyle hertarafını ellerdim oda bunun farkında olurdu hosuna gittigi icinbisey demezdi.yine birgün beden dersi vardı biz nöbetci kalalım dedik hocadatabiki izin ve
Kardesim
Adım tolga ben 24 yaşında oldukça yakışıklı ve çok düzgün bir fiziğe sahip gencim yüzme sporuyla ilgileniyorum.birgün evde playstation oynuyorum kardeşim yanıma geldi.(kardeşim 18 yaşında ve gerçektenm çok güzel bir fiziğe sahip ayrıca ayaklarıda çok güzel) herneyse onunla beraber oynarkenben sigara yakacaktım çakmağımı aldım kardeşim çakmağı elimden aldı.vermem diye tutturdu (onunda üstünde bol penya ve diz hizzasında bir etek vardı) biz boğuşurken eteği filan açıldı hiç toplamak için hareket yapmadı eteği iyice açıldı tam aletimin hizzasında oturdu ben penyesinden tutarken bayağı ger
Psikoloji Hocamızın Amcığı
Mrhbalr biz 3kafadar.bu olay tamamen gercektir.ersin ve memati aynı sınıfta ben lise 2idim.okulda herkesin hasta oldugu psikiloji hocamız süper vücudü kısacası herşeyiyle dört dörtlük bi kadındı.herks okulda ona sahip olmayı isterdi ve şans bize güldü.sınıfta kimse yoktu cünkü öss yaklaşıodu herkes raporluydu memati ve ersin sadece sınıfa gelen iki kişiydi benimde dersim boştu şans eseri onların yanına gelmiştim.bizim ersin ve memati hocanın yanına gidip 2yanından el hareketleriyle şakalaşıolardı.kadında böle şeylere mailliydi.hoca kalemini bilerek yere attı o an memati göğüslerini keserken be
Hayatımdaki Üç Ahmet
Hayatımdaki Üç Ahmet Hayatıma on kadar erkek girdi ve bunların toplam giriş sayısını bilmiyorum. Biseksüel bir erkeğim. Uyarılmadıkça kadın yanım çok ortaya çıkmıyor. Genelde kadınlara ilgim vardır. Hayatıma giren erkeklerin arasında minik pipilerini kalçama dayayıp içime girdiğini sanan çocukluk arkadaşlarım yok. Ilk içime girmeyi başaran ilkokul arkadaşım ahmet olmuştu. Epey tükürükledikten sonra içime girmekten çok mutlu olmuştu. Artık karımsın demişti bana. Okadar saftımki insan karısını ..kermi demiştim kızarak. Annelerle babaların terbiyesizlik yapacağı aklıma gelmezdi. Ilk içime g
Alevin Annesi
Ortaokulda 4 kişilik grubumuz vardı. 2erkek 2 kız Her gün birimizin evinde buluşuyorduk. Alev ve ben çıkıyor gibi bir şeydik. Bir cuma okul çıkışı alevlerin evine gittik. Ailesi ayrılmışlardı. Diğer arkadaşlar gittiklerinde ben orada ders çalışma bahanesiyle kalıyordum. Yalnız kaldığımızda alevle yalnızca oynaşıyorduk. O gün annesi evde kalıcagı tutmuştu. Salonda ders çalışıyor gibi yapıp alevin hazinesini okşuyordum. Birden elindeki kolayı üzerime döktü. Bende banyoya gidip üzerimi temizlemek istedim. Kapıyı açtığımda annesi duş alırken bütün herşeyiyle önümde duruyordu. Bana baktı ve ne oldu
Seyfettin Abiye Masaj...
Merhaba uzun y?llar ankarada yaln?z kald?m, üniversite y?llar?nda eryaman ?n yüksek binalar?nda çok güzel günlerim oldu, buda onlardan bitanesi. Çocuklu?umdan beri kad?n k?yafetleri giyerim, ablam?n ve anneminkilerle ba?layan bu heves yaln?z kald???m ankarada kendi k?yafetlerimi almama kadar gitti. Eryamanda yaln?z kal?yordum ve sürekli giyinip sex oyunlar? oynuyordum. Kr?? kom?umuz seyfettin abi ara s?ra bana gelirdi, playstation ve alkol partileri yapard?k,e?i kendi halinde bir kad?nd? bizimle tak?lmazd?. Ben giyinmedi?im zamanlarda normal bir erkektim, hiçbir farkl? dü?ünce akl?mdan geçmiyo
Benden Karisini Tatmin Etmemi Istedi
Benden Karısını Tatmin Etmemi İstedi Selam ben adanadan ertac. 25 yaşındayım.178 boyunda.geniş omuzlu yakışıklı sayılacak bir erkeğim.hayatımda hep ilginç olayları yaşamış ve bu olaylara uyum sağlamaya çalışmışımdır. bir gün yine isten çıkmış adananın merkezinde sayılan Atatürk parkında oturdum.Aradan 1 saat geçti ben artık eve gideyim derken. yanıma 50 yaşlarında bir adam geldi . Oturbilirmiyim yiğenim dedi . bende otur dedim. Havalar çok sıcak deyip sohbet etmeye girişi yaptı . bende evet havalar gercekten scak bu park olmasa ne yaparız dedim.. -Evet yqa gercekten çok güzel bi
Eşyalar Arasında
Merhabalar ben murat daha önce Kiracımız Ahmet abi`ye ilk verişimi sizlerle paylaşmıştım. Bundan 3 gün önce Ahmet abinin beni siktiği dakikaları sizlerle paylaşmak istiyorum.Ahmet abi evini boya yapmış eşyalarını yerleştiriyorlardı,bende yardım için yanlarına gittim.Evde Ahmet abi ve karısı vardı. Gözüm hemen ahmet abinin üzerine çevrilmişti üzerinde sadece şortu vardı,diğer yerleri çıplaktı yarrağı şortunun üzerinden belli oluyordu bu durum ahmet abinin de dikkatini çekmiş o da bana bakarak sinsi sinsi gülüyordu.Evin her tarafı eşya dolu idi adım atmaya bile yer yoktu.Bazen eşyaların
Işte O Am
|ben size istanbuldan yazıyorum neyse hemen konuya gircem bizim komsunun kızı melekle annesi bize gelmiştiiçerde annemle konusuyorlardı bende su içerken melek ekaş göz işaretleri yaptım yanıma geldiğinde direk göğüslerini elledi oda burda olmaz dedi ikimiz birden bodrum kata indik ilk önce eteşli şekilde öpüşmeye başladım yalaya yalaya amına kadar indim eteğini kaldırıp baldırlarını elliyodum sonra eteğini indirdim beyaz kilotundan amını yalıyodum üzerindeki badiyide çıkardı portakal gibi memelerini deli gibi yalıyodum kilodunu ve sütyenini çıkardım işte o amını görünce dayanamamıştım birden b
Azgın Komşu Ve 4 Abaza
seLam ben ahmet size başımdan gecen bir olayı anlatacagım bu olay ben üç arkadaşım ve komşu kızı hülya arasında geçmiştir. Bizim hülya her gece dışarda eğlenen başı boş her gün başka bir erkekle dolaşan bir kızdı. Biz ise 4 çılgın abaza arkadaş bir gün sahil kenarında arabada hülya`yı erkek arkadışı ile sevişirken yakaladık bu olaydan bi gün sonra hülya ile konuştugumuzda onu biraz tehdit ederek birazda o korkmuş olacakki hiç teretdüd etmeden bizim teklifimize hayır diyemedi ama bir şart koşmuştu bu olay bi kere yaşanacak ve bu olaydan kimsenin haberi olmayacaktı.İki gün sonra hülyayı bizim ev
Bir Kadın Ancak Bu Kadar Acı Verebilir
Selam yine ben jigolo1977...06.08.2006 saat 15:25..canım sıkılıyor..para için bugün sikmek istemiyorum...olum alayım seni ayaküstü bi sikiver beni muhabbetleri...para bulamadım kocam hesabımı dondormuş daha sonra halletsek de versem sikermisin beni muhabbetleri....çok sıkıldım siktiri çektim.karnım acıktı istanbulun yedi tepesinden birine yemek yemeğe gittim..boğaz ayağımın altında...bir kadın..bakıyorum bakmıyor..dikkatini çekiyorum ilgilenmiyor..deli etti beni..kadın sigara çıkardı yakacak o kadar kızdım ki zippomu yere koydum bi tekme ile masasına gönderdim.ilgisini çekti eğildi zippoyu al
Koydeki Hayat 3
| evetttttttttttt sayin okuyucular simdi kendime gelebildim ve icimdeki tum sirlarimi sizlerle paylasmak uzere tekrar beraber olduk ve simdide sizlerle kardesimle ot yolmaya gittigimiz iliskimizi anlatacagim gunlerden yaz gunu ilk baharin sonlari idi biz kardesimle ot yolmak icin koylu arkadaslar bilir tarlalarin sinirina an basi deriz veyaya an olmazsa hendek dedigimiz an ciniri varsir bioz kardesimle ot yolmak icin araziye ciktigimizda ot bulabilmek icin ordan oraya kosturuyorduk nihayet guzel otu olan bir hendek bulup ot yolmaya basladik ben bir taraftan cuvali doldurmak icin ugarasiyor k
Dilek Ablamin Muhtesem Ayaklari
Dilek Ablamın Muhteşem Ayakları Ben 22 yawned bir gencim. Bizim evin üst katında dilek isimli bir komşumuz var. 35 Yaşlarında ince yapılı güzel bir hatun. Uzun zamandır onun için yanıp tutuşuyor kendimi onun hayalleriyle tatmin ediyordum. Birgün dışardan geldim. Anahtarımı yanıma almadığımı farkettim. Ve bizim evdede kimse yoktu. Dilek ablalara çıktım. Durumu anlattım ve beni içeri davet etti. Evde yalnızdı. Üzerinde kısa bir tayt ve t-shirt vardı. Salona geçip oturduk. Bana içecek bir şeyler ikram etti. Biraz evişi yaptığını ve duştan yeni çıktığını söyledi. Ben üçlü koltukta oturuyordum
Harman Zamanı Geldi
Artık harman zamanı gelmişti. Harman kovumu için yeni, genç, güçlü kuvvetli bir ata ihtiyacımız vardı. Babam Akhisar`ın hayvan pazarına gitmişti. Besili, güçlü ve uysal bir at almak istiyordu. Pazarda baba yadigarı kıratı satmış yerine esmer, iri cüsseli ve genç bir atla akşamüstü çıkageldi. Sabahları harman yerine gelip gidiyor akşamları da her sabah harıma bıraktığımız hayvanları ahıra yerleştiriyor onları yemliyor ve suluyordum. Yaz mevsimi olduğundan komşumuzun oğlu Hasan`ın da okulu tatildeydi.Onların harmanı da bize yakındı. Geceleri harman yerini yabani hayvanlara karşı korumak gerekiyo
Böyle Matematikçiye Kurban Olayım
Ben 20 yasında dersaneye giden bi ögrenciydim tabii o zamanlar. dersaneye basladıgım günden beri hayran oldugum bi matematikçi vardı mükemmel dudakları ve kalcası vardı tanrım dayanamıyordum dersi oldugu günler en ön sıraya oturur o mükemmel kalcasını seyrederedim zaman azaldıgı için ek ders yapmayı teklif etmişti sadece pazarertesi boş oldugunu ve dersinde evde yapılması gerektiğini söledi çünkü o gün dersane tatildi bunu 1 kac hafta tekrarladı bende her an bi fırsatını bulsamda kendisine acılsam diyordum havalar ısındıgı için her gecen gün ek derse gelen azalıyordu bigün sadece benle benim s
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/d26b37a121fa3778a485092715a44831.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32