Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
RUS HATUNLAR VE BEN
Tekrar merhabalar yine bir fanetzimi anlatacağım sizlere.Geçen yaz bodrumda tek başıma tatile gitmiştim.Benim pansiyonda 2 rus hatun vardı.Taş gibi kalçaları ve dolgun göğüsleri vardı.Herkes onları elde etmek için elinden geleni yapıyordu.Tabiki bende.Günlerden birgün plajda birlikte güneşleniyorduk.Sigarayı yanıma almamıştım.Ve onların sigara içtiğini gördüm.Bendede ne cesaretse hemen onların yanına gittim ve onlardan bir sigara rica ettim .Gayet güzel ingilizce konuşuyorlardı.Sohbet giderek koyulaştı.Gece barda buluşmaya karar verdik.Kadehler du gibi gidiyordu.Beni odalarına davet etttiler.B
Çıldırmıştım
ben tutucu bır sehırde unıversıte ogrencısıyım bırde ılcede kalıyorduk ben sexse cok duskudum bır gun okulun bahcesınde tek basıma top oynuyordum bırcocuk ve kız geldı kız cocugun kucagına yatmıstı dısarıdan gorunmuyorlardıkaranlıkta olmustu bende ne yapacaklar merakıyla goz ucuyla kolluyordum bı seyyoktu o ara bı gurultu geldı kızın annesı gelmıstı kıza uc kısıle bırdenoynasıyosunuz ha dıyordu ben sasırmıstım az sonra kadın ve bı adam geldı kadınbenı gosterdı adam yaklastı tokat atmaya kalktı ben engel oldum adama durumuızah ettım adam kızıyla yuzlestırmaek ıstedı olur dedım evlerıne gıttı
Evde Tek Başına
|slm ben cihan 17 yaşındayım ve lise sona gidiyorum size 1 ay önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum bizim sınıfta seda diye bir kız var fıstık gibi 31 çekerken hep onu düşünüyorum 1 ay önce bir yazılı için bize gitmiştik beraber çalışmaya önce odaya girdik 1 saat kadar çalıştık sonra annemgil evden gitti ve saat12den erken gelemeyeceklerini söylediler bende bunun çok sevindim çünkü sedayla evde başbaşa kalıyorduk önce bir mola verdik televizyon izlerken ben bi ara içeri gittim bizim tv de receiver olduğundan porno kanallarıda vardı geldiğimde seda porno izliyordu ve benim geldiğimi
bana dayad 305
irgü n yalovadan kocadereye gidiyordm ben 30 yası ndayı m...bi ara baktı m minibü ste gö tü mde kocaman biş ey...uff arkamı dö ndü m ki rı za abi...benim ahretliğ iimin kocası ...Nası lsı n falan filan dedik hoş beş ettik..minibü s iyice dolunca rı za abe bana arkanı bana dogru dö nde raatsı z etmesinler dedi haklı sı n valla abi dedim.dö ndü m baktı m adyı yoda dayı yo nerdeyse hamile kalı cam...eee banada domates gü seli neriman derler yani...indik iş te aynı yerde oturuoduk..gel bi ç ay verim dedim.geldi hemen azgı n teke...ç ay doldurmatya gittim bi baktı m arkama yine dayandı belimden tut
Yengemin Daracık Amı
Slm ben emre 23 yaşindayım abimlerde kalıyorum abim bir sene önce evlendi abim 28 yaşinda eşi 24 adı ece sarışin bir afet onu gördüm göreli vuruldum 90 60 90 ölçülerinde onun her yerine hayranım ben abim bir gün iş nedeniyle şehir dışına cıktı benle yengem evde tek kaldık akşam eve geldim yengem yemek yapıyordu yemegimizi yedik tv seyretmeye başladık saat 23 gibi olmuştu bir kanalda sevişmeli flm oynuyordu derken soybet kız khakında acıldı yengem hiç kız arkadaşin varmı dedi yok dedim neden dedi beni begenmiyorlar ne alaka dedi yakışıklısın bilmem beni begenmiyorlar halbiki iki kız arkadaşim v
Ah Kiz Kardesim
Ah Kız Kardeşim Merhaba ben yaşamış olduğum bir olayı sizlere anlatmak istiyorum.Bir gün çarşıya gitmiştim ve eve geldğimde evde kimse yoktu. En azından ben öyle sanıyordum,ve odanın birine girdim.Kardeşimin yattığını gördüm ama ne yatıştı.Domalmış bir şekilde ve kalçası bana doğru bakıyordu o anda tahrik olmuştum. Dayanamayıp yaklaştım ellerimi kalçasında gezdirip göğüslerini avuçlarımın içine aldım.Altındaki elbisesini çıkartmaya çalıştığımda biraz müdahale etti,ancak bu benim gücümü kesmadi elbisesini çıkarıp kalçasını hızlı bir şekilde yalamaya başladım, amcığını yalamay
Ev Sahibine Iyilik 1
Adanaya komşu bir yöreye kocamın ve benim öğretmen olarak tayinim çıkmıştı. Burada ev bulmak çok zordu fakat şanslı idik, şehrin en çok rüzgar alan yüksekçe yerinde,iki katlı,dört daireli,üst iki dairesi boş, alt dairenin birinde ev sahibimizin oturduğu bir ev bulduk. Ev sahibimiz Necdet amca 65 yaşlarında, asker emeklisi, hoşsohbet bir insandı.Karısı on yıldan beri kötürümdü ve iki kızı bir oğlu vardı.Kocam Arda,ben, bu arada adım Emel,ve iki oğlumla ev sahiplerimizle bayağı samimi olmuştuk. Hatta küçük oğluma onlar bakarken, büyüğü okula gidiyordu.Yaşımda yirmi yedi idi. Sık sık ya onlar
Komsunun Kızı
Bir gün komsunu kızı bizm eve geldı evde kimse yoktu msn arkadasımla konusacam dedı daha sorada konusmaya basladı bnde fanta getırdım o mukemmel goguslerı gozukuyordu.neye bakıyorsun dedı.hiç dedı bir daha baktım ve anladı istiyormusn dedı evet dedım ilk once elımı tuttu ve goguslerıne goturdu daha sora soyundu ve yalamaya basladı.bnde goguslerını ellıyorum sora yatırdım ve gotten sokmaya basladım gitgeller arttı.ve o sırada kapı çaldı açtıgımda arkadası gelmıstı.bizi o halde gordu bişi demedı ve o da soyundu bn onu sıkerken komsunun kızınıda ellıyordum ve bu 1 saat kadar surdu ve artık gitme
Abla Kardis
Abla kardiş Fazla sıcağı sevmemZevce.com da kaç tane aslı varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> aslında ama bazen o serpilmiş, açılmış diri vucutlar için seviyorum. Arabamla moda`dan iniyorum. Temmuzun başları. Hava yakıcı. Sağa sola bakarken, iki kız gördüm. Biri 18 yaşlarında öteki daha ufak. Yanlarında durdum. Adabınca bir iki tatlı dille arabaya aldım. Şimdi bunları gezdirmekte var, atlamakta. Ama acele etmemeliyim. Acele etmemeliyim ama kızlar da bir acayip. Kıpır kıpırlar. Manalı gülücükler, arka koltuğa eğilirken frikikler. Küçük bir gez
Hersey O Bacaklarını Gormem ıle Basladı
|merhaba ben bı gun ınternette arka masada oturuyordum.yarım saat falan porno sıtelerde gezdım ve kapıdan bı tane lkıselı kız geldı.zayıf ve cıtı pıtı ıdı.ama etegı cok kısa ıdı ve bu da benım dıkkatımı cekmıstı.o benım oturdugum masanın karsısına oturdu.onun bacaklarını ben rahatlıkla gorebılıyordum ama o benım baktıgımı gormuyordu.neyse bu bes dakıka bacaklarına hakım olabıldı ama altıncı dakıkadan sonra bacakları gozlerımın onunde acıldı ve altta ıkıde bır saga sola dondugu icin etegı kalcalarına kadar cıkmıstı ve ben de bundan ınanlımaz zevk almıstım.benım sıkım ınanılmaz kalkmıstı ve ar
Teyzemin Kızı Evliydi
Merhaba öncelikle sitenizi çok tuttum bayadır inceliyorum neyse konumuzageçelim işler az oldugu için işe gitmemiştim evdeydim saat 11:30 cıvarlarıydıkapı çaldı kız kardeşim kapıyı açtı gelen teyzemin kızıydı(evli vede 1 çocukannesi olan t.kızı kocası ile arasında sorunlar yaşıyordu geçinemiyorlardı)bende oturma odasında altımda şort üstümde atletle yatıyordum genelde hafta da4,5 kere gelir kardeşime ev temizliyinde yardım etmeye ogün yine geldi ve çokneşeli idi erkek kardeşim ile şakalaşmaya başladılar o arada açıklar vermeyebaşladı aniden geri yatınca ayakları havalanmış iç çamaşırı ortaya çı
Ebru Ve Berkant Ve Sperm Yağmuru
|Tamamiyle gerçek bir hikayedir.Gelen-giden yüzünden bir türlü baş başa kalamamıştık.Onun götünü yalamayı çok özlemiştim.Dilimle o deliğin yuvarlaklığını hissetmeyeli abazalığım çoğalmıştı.Gün boyunca o yumuşacık göte abanarak saplanışım geldi durdu.Taşaklarımda biriken döllerim onun götüne boşalmayı arzular olmuştu.Sağlıklı düşünemez olmuştum.Haspa da 2 gündür gözümün içine baka baka kıvırtıp duruyordu.Bir gün müşterilere çay servisi yapmak için mutfağa gittiğinde arkasından gittim.merdiven altında yakaladım.Ebru dedim.Ne zaman baş başa kalacağız ?Şımarık şımarık güldü.Gözüm kararmaya başladı
Ensest - 27
Bilmiyorum anlatmalımıyım ama benim gibi ensest insanlarında olması onlarla anılarımı paylaşmak beni biraz olsun rahatlattı. olay ninenle aramızdaki ensest ilişkiden ibaret. onunla ilkkez bundan 3 yıl önce beraber olmaya başladık. ninem amcamlarda kalır çünki duldur. babamlar istanbula gitmişlerdi ben işlerimden dolayı memlekette kaldım. baba annem benimle kalcaktı. bu genellikle olurdu kalması. ama o zamnlar aklımabile gelmezdi onu sikmeki. o gün iş dönüşü baya yorgundum. yemekten önce duşa girdim. babaannem yemeği hazırladı. yemeği yedik biraz sohbet ve ardından ben uyumak için odama gittim
EvLi Bayanlarda Okusun
|Merhaba ben yanlız yaşayan yakışıklı bir erkekğim kaldığım apartmanda evli bir kadın vardı ismi pempeyi tarif edeyim 33 yaşında esmer büyük gövüslü bir bayan bende 1,80 boyunda bir erkeğim pempe ve kocasıyla sürekli konuşuyor kahve içiyorduk pembenin en güzel götü hoşuma giderdi hele o yokmu tangaları bir sabah erken uyandım uyandığım zaman benim alete kalkık olurdu herzaman canım sevişmek iseterdi hemen aklıma alt kaltta oturan pepme hanım geldi üs tümü giyindim ve bir fincan aldım elime şekeriniz varmı diye sordum eşi öğretmendi çoçuklarıda okula gidiyuor evde yanlızdı yani her neyse kap
ablamla yasadıgım güzel günler
Ben Kaan 22 yaşındayım ve 1 ablam var oda 1 yaş büyük yane 23 yasında ama o kadar güzelkii!! hayyatım boyunca hep onu sıkmek ıstemısımdır ztn 7.sınıfta sınıfta kaldıgı ıcın beraber okumustuk full onunlaydık artık zaman hep öyle böyle gecti sonra liseyi kazandım bna bir hediye araba gelmisti ondan sonra ablam bna benide gezdirirsin harelde dedi tamam dedim gezdiririm sabah erkenden yemek ymıstık ve gezmistik ondan sonra yaz geldi ve annem babam siz yazlıga gidin ve orada 2 ay dınlenın eylenın demisti biz tmm demistik bu arada ablam da cok sexsi biriydi kız resmen kızların kabadayılarıydı :D ist
Arabada Sabahladik
Arabada sabahladık. Slm arkadaslar.Ben adanadan yazıyorum.Hikayeme baslamadan önce sitenin içeriğini çok bengendiğimi söylemeliyim.Olay daha 2ay önce olmustur.Benim sınıf arkadasım olan sibele çok ilgim vardı.çok sexi bir kız olan sibeli sikmek istiyordum. sibel ailesiyle arası ii olamayan basına buyruk bi kızdır.birgün akşam dısarı çıkmak için kandırdım.gece eğlendikten sonra içkininde tesiriyle uyuklamaya basladı sibel.hemen arabayla ormanlık bir alana giderek gözden uzak olduk.sibel hafiften gözlerini açarak nereye geldiğimizi sordu. Bende rahat olmasını ve kendini ne kadarZevce.co
Sans Ancak Bu Kadar Olur
Şans Ancak Bu Kadar Olur 28 yaşında kariyer sahibi 1.79 boyunda 73 kiloda İstanbul`da yaşayan birisiyim.İşim gereği haftanın 3 günü hemen hemen gün boyu dışarıdayım ve genelliklede ulaşım yaparken toplu taşıma araçlarını kullanıyorum. Yine dışarı çıktığım bir günde Maslak`a gitmek için metro yerine Taksim`den otobüse binmeyi tercih ettim vaktim vardı ve erken gitmek istemiyordum. Otobüse bindikten sonra arkalara doğru ilerlerken bir tane koridor tarafındaki bir koltuğa oturdum ve hemen yan tarafımın koridor tarafına esmer 1.70 boylarında 50-52 kilo civarlarında oldukça güzel bir bayan
Türbanlının Baştan Çıktıgı An
Türbanlının Baştan Çıktıgı An Merhaba sevgili seks-hikaye.com okuyucuları. Ben iki yıl önce evlenmiş 21 yaşında tesettürlü bir bayanım. Size bir ay önce başımdan geçen olayımı anlatmak istiyorum. Kocam Sami ile akşam bizim gibi inançlı insanların olduğu bir lokantaya yemeğe gitmiştik. Orada karşımdaki masada daha önce hiç görmediğim mini etek giymiş çok güzel ve seksi bir bayan gördüm. Kadın da bana öyle bir bakıyorduki şaşırdım kaldım. Neyse bir ara lavaboya gitmem gerekti. Ben lavabodayken kadın da yanıma geldi ve benimle tanışmak istediğini söyledi. Ben Ayşe onun ismi de Selma. Ban
Kapici Kizi Ozlem
Kapıcı Kızı Özlem Bizim kapıcının koca göğüslü bir kızı vardı, herkes kızın göğüslerine hasta olurdu. Ben ise ayaklarına bayılıyordum. Bir gün evi temizlemesini rica ettim. Eve geldiğinde ona ayaklarının çok güzel olduğunu söyledim. Zaten onunda gönlü vardı bende, onun için kasmadan muhabbete girdim. Oda benden hoşlandığını, benimle sex yapabileceğini ancak ayaklarıyla oynatamayacağını söyledi. Nedenini sordum, gıdıklanırım dedi. Bende gıdıklandıkça yüzümü tekmelersin dedim. Neyse işi bırakıp benim yatak odama geçtik. Ona ayaklarını yumuşak bir şekilde kremliyeceğimi söyledim. Kabul etmiş
Sevgilimin Penisi Inceydi
Ben 26 yaşında özgür bir kadınım. Sevgilimle birlikte güzel cinsel tecrübeler yaşadık ama sevgilimin penisi ince ve küçük olduğundan beni çok da tatmin ettiğini söyleyemeyeceğim. O yüzden ben hep pantolan kabarıklığına dikkat ederim Bir gün iç çamaşırı almak için bir mağazaya gitmiştim. Neredeyse mağazanın kapanma saatiydi. Yakışıklı bir tezgahtar vardı orada,bana kapatması gerektiğini ve başka zaman gelmemi söyledi. Ama pantalonun önünde gördüğüm kabarıklık başımı döndürmüştü ve ısrar edip mağazaya girdim En sexsi ve açık iç çamaşırını elime alıp nerede deneyebileceğimi sordum.O da bana kabi
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/d16972b509cf157668e4effeed414b24.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32