Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
GÖTTEN İLK SİKİLİŞİM
Henüz 16 yaşında liseye gidiyordum. Uzun boylu, atletik, tüysüz, çok yakışıklı bir gençtim. Erkek arkadaşlarım vucudumun seksi olduğunu söylerdi. Beni gören erkekler bir daha dönüp bakmadan edemez, adeta götleri geçerdi.. o zamanlar haftada biri hendi yaşıtlarınla diğeri bendne 2 sınıf üstteki arkadaşlarla halı sahaya giderdim. soyunma odasında herkes bana sulanır, bacağımı okşamak, seksi götümü parmaklamak, iri gögüz uçlarımı öpmek için şakayla karışık davranışlarda bulunurlardı. Kızların dışında erkeklerinde ilgisini çekmek hoşumada gitmiyor değildi. Büyüklerle halı sahaya gittiğim bi
Annem Oynuyordu
Annem 32 yaşında bir kadındır. Dolgun kalçaları iri memeleri ve güzel yüzüyle herkesin gıpta ile baktığı bir hatundu. Tabiki en büyük hayranıda bendenizdir. Uzatmadan konuya giriyorum. Günlerden perşembe amcamın oğlu Vedat bize gelmişti. O bilgisayardan iyi anlıyordu ve zorla babama bilgisayar aldırmıştı. Sık sık bize gelir bana öğretirdi. Annemde çeşitli ev işleriyle ilgilenirdi. Babam ile annemin cinsel yaşamlarında ise bir sorun yok aksine ikiside azgındı. Çünkü hemen hemen her gece babam annemi sikerdi. Annem kahverengi süper mini eteğini giydiği anda anlayın ki yine sikiş var demektir. Ve
MiniliP
Merhabalar Sizlere paylaştığım 3 gerçek yaşanmış hikayem oldu.İşde bu hikayemde bana gelen maillerden tanıştığım Pasifle yaşadığım güzel dakikaları sizlerle paylaşmak isterim.. Birsürü mailler gelmişti arasında tek tek seçiyordum ama çoğunun sanal olduğunu icraata gelince bişi çıkmadığını gördüm ama briis vardı iddalı konuşuyordu bana demek kadınsı giyinen cd plerden hoşlanıyorsun tanışalım ben yalnız yaşıyorum msn adresimi veriyim görüşelim diye mail atmış bende msn ekledim başladım sohbete sohbet ettikçe saatler hızla ilerliyordu gece yarısı falan oldu artık resmini göster seni merak etti
Köpek Hamile Bırakamaz
30 yaşında güzel bir kadınım; kocamdan ayrıldıktan sonra on yaşındaki oğlum Tolga`yla birlikte kalmaya başladık. İyi bir işim var, iyi bir evde oturuyorum. Ancak yaşadığım evlilikten sonra yeni bir erkekle ilişki kurmaktan kaçınıyorum. Sürekli ayakta olan cinsel arzularımı ise Kaplan sayesinde bastırıyorum. Kaplan senbernar cinsi köpeğim; onu sikişe alıştırdım. Her istediğim zaman kendimi siktiriyorum. Alıştırmak çok kolay oldu, önce çırılçıplak soyunup, başını bacaklarımın arasına alıp amımı yalattım. Sonra, yarağıyla oynayıp kaldırdım sonra da dört ayak üzerine çömelip domaldım. Köpek iyice
Komsu kızı burcu
Slm ben ahmt.sze basmdan gecen bi olayı anlatacm.ben 19 yaslarnda yakısklı bi gencm.komsumuzun burcu adında bi kzı var.burcu cok sexy bi kızdr.hep onu hayal edrek 31 cekerdm.bigün burcuya onla bsey konusmam gerektigni söleyen bi msj attm.bunu uygun bi yere cagrdm.geldi tabi.ne var dye sordu.bende ondan hoslandgmı söledm ve drekt dudaklarna yapstm..hayr yapma dmesne ble izin vermedm.bunu hemen yere yatrdm.amını yalamaya bsladm.bu bna drenmeyi braktı ve karslık vermeye bsladı.hadi beni becer demeye bsladı.bende skimi ckarp amına öle bi soktm ki anlatamam.oda artk kendndn gecmsti.ve bna durma ask
Komşumun güzel kızını sikiyorum
Merhaba,sicakhikayeler.org hikayeleri uzun zamandan beri takip ediyorum.Ben ve eşim bu hikayelerin etkisinde kalarak dayımın oğlu ile güzel bir gün yaşadık.Ve bu ilişkiyi sizlerle paylaşmaya karar verdik. Ben serkan 33 yaşında özel bir şirkette çalışıyorum.Eşim funda 26 yaşında ev hanımı.Her ikimizde ideal ölçülerde,mutasıp yaşayan bir aileyiz.1 tane çocuğumuz var.Bundan 8 ay önce idi eşimle bir gece eşler bölümündeki hikayeleri okuyup kendi kendimize fantezi üretiyorduk. Ama böyle bir ilişkinin olabileceği ihtimalinide pek düşünmüyorduk tabii.Ancak zaman geçtikçe okuduklarım benim içimde karş
UNUTULACAK GİBİ DEĞİLDİ
 merhaba ben kadir, ankarada yaşıyorum ve kamuda görevliyim, yaklaşık 10 yıllık evliyim, başımdan geçen olay 4 sene önce meydana geldi. buradaki hikayeleri okudukça bende etkilendiğim için benimde başım gecen bu unutulmaz olayı sizinle paylaşmak istedim, dediğim gibi 4 yıl önceydi ve baldızlarımdan büyük olan evlenecekti ve düğün ankarada olacağı için tüm aile ankaraya gelmişti, ve bizde kalınacaktı ertesi gunde düğün yapılacak ve baldızım evlenerek antalya ya gidecekti, her neyse yemekler falan yendi, hazırlıklar yapıldı ve ankarada aile büyüklerinden birini ziyaret etmeye karar verildi
Astsubay In Liseli Kizi
Astsubay ın Liseli Kızı Merhaba ben 17yaşındayım ben bir sene önce basımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum ben diyarbakırda lise öğrencisiyim ben lisedeyken okulda assubayın onbeş yaşında bir kız vardı adı aylin sürekli onu eve götürürdüm her seferinde uzun uzun sohbet ederdik birgün yine böyle sohbet ederken bana sordu kızarkadaşın varmı dedi bende kızarkadaşımın olduğunu söyledim onunla sevişip sevişmediğimi sordu bende onunla hergünseviştiğimizi anlattım benimlede sevişebilirmisin diye sordu bende böyle bir teklif bekliyordum hemen kabul ettim ve biryere çektim ve sevişmeye baş
Olmazki Böyle Dedim Ama
ÇOOOK FENA SİKİŞTİK merhaba arkadaşlar ilk deneyimlerimden sonar daima aranır olmustum.bir erkek veya kadın bulup sikmeli veya siktirmeliydim 40 üstü yaşında olmama ragmen seksi çok severim. Traşımı oldum banyomu yaptım.kendimi aynada görünce sikim havada daha fena kudurdum, artık büyük biristekle sikmek, sikilmek istiyordum ama saat daha dokuzdu vaktim vardı. banyoya giderek götümü biraz kremledim. neyse saat 07:00 olmuştu. evden çıkıp arabama binerek düvenönü kaleye yer altı çarşına dogru araba ile turluyordum,yavaş yavaş ilerliyordum gözlerimle kale kenarında arama yapıyordum,
Mükemmel Bir Anne - 2
Annem başka bir zenciyle daha yakınlaştı ama ardından hemen uzaklaştı. Ne oldu diye sordum. Adam ter kokuyordu dedi. Bu arada diğer zenci arkadaşlarına bizi gösterip bir şeyler anlatıyordu. Üç dört zencinin bakışları üzerimizde toplanınca tedirgin olduk. Ortam tehlikeli bir hale bürünmüştü. Bu zencilerin içinde çeşit çeşit adam vardı uyuşturucu satan, kadın satan esrarkeş eroinman. Böyle birine çatmaya ve başımızın belaya girmesine imkan vermeden oradan hızla çıktık. Taksiye atlayıp başka bir semtteki. Dinleti müziği yapan, kırmızı loş ışıklı bir bara girdik. Burası daha çok sohbet etmek ist
Karımı Kim Düzecek
Karımı Kim Düzecek Karım ve ben 32-28 yaşındayız. İzmirde yaşıyoruz. Zamanında ihtiyarlar çok çalıştıkları için biz artık çalışmıyoruz. Eee ikimizde boş oluca işi gücü sekse döktük. Benim zilli harikadır ya nasıl anlatayım görmeniz lazım.3 yıldır nerdeyse hergün beceriyorum eskitemedim ya sanki daha o lisede tanıdığım kız gibi. Bizim en büyük zevkimiz bu tip sitelerdeki hikayelerdir, adetimiz gereği o duşa gittiği zaman ben siteler giriyor ve beğendiğim hikayeleri indirip ona okutuyorum. O okurken bende artık masanın altına girip gerekeni yapıyorum. Son zamanlarda özellikle eşler gurp g
Hocam Ve Ben
Merhaba ben lise son sınıf öğrencisiyim okulda çok hoşlandığım bir öğretmen vardı yeni tayin olmuştu genç ve yakışıklı birisiydi onun derslerinde gözümü ondan ayıramıyordum zil çalmıştı sınıftan çıkarken semra diye seslendi yanıma gelerek birazda sıkılarak bana ev işlerinden anlayan iki tane kız arkadaş lazım biraz evi toparlayacağız malum bekarım dedi bende tabi olur hocam dedim ne zaman gideceğimizi sordum hafta sonu dedi bende arkadaşım haleyi alarak evine gittik.
Beklenmedik Bir Anda
Beklenmedik Bir Anda... Merhaba arkadaşlar başımdan geçen bu olay daha 2 hafta önce yaşandı ve gerçek.Ben 1.80 boylarında mavi gözlü kumral çevresi tarafından beğenilen bi erkeğim şimdiye kadar çok sayıda kız arkadaşım oldu ama şimdi anlatıcaklarımı bana yaşatan kızın yeri hayatımda apayrı.Kız arkadaşımda 170 boylarında ela gözlü esmer ve lise 3`e giden aşırı derecede dikkat çeken biridir. Birgün yani 2 hafta önce cumartesi dersaneye gitmeden önce bizim eve gel beraber çıkalım dedim.Telefonda konuşmamızdan yarım saat sonra evimdeydi.Kapıyı açtığımda elime bi fırsatın geçtiğini ve bu fır
EVİM EVİM-1
Kızım Hale (18), oğlum Mert (19), karım Deniz (36), annem Figen (56), babam Yaşar 68 ve Ben Demir 37 yaşında birlikte yaşayan mutlu bir aileyiz. Babam ünlü bir mimardır bende onun izinden yürüyüp mimar oldum ve okuldan çıkınca onun bürosunda çalışmaya başladım. Sonra evlendim, çocuklarımız oldu, Bu arada hep kira evlerinde oturduk. 2 yıl önce dededen kalan bir arsa üzerine planını kendi çizdiğim tripleks bir ev yaptık. Üçüncü katta Denizle benim yatak odamız, bir banyo ve benim çalışma odam, ikinci katta Hale’nin, mert’in odaları, annemle babamın odası, 2 banyo ve bir büyük elbise dolabı odası
Yaşlı Bakireyi ben bozdum
merhaba değerli www.tuzluk.org okurları biz emre ile erdil..biz iki kafadar değişik seylerı yapamayı seven bırıyız..gunlerden pazardı ve bız idmandan geldık..mahallenın delısı dıye adlandırılan yaslı kadın (40) bıze dık dık bakıyor ve bız 18`lik delıkanlılar..ou nasıl sıkebılırız dıye planlar yapıyorduk..pazartesı okıla gtmedık.erdıl onu cok yakın tanıyordu..erdeılı yanına cagırdı ve ona bakkala permatık almasını ıstedı.erdıl hemen kosa kosa gıttı..permatıgı beraber vermeye gıttıgımız de..kapıyı caldık.kapıyı actıgında ustunde tulden baska bırsey yoktu..içi dısı meydandaydı.erdıl bızı ıcerı
2 Kişi Bi Nilayı
Nilay çok güzel vede sikişmeyi çok seven henüz 16 yaşında taş gibi bi hatundu.bir pazar günü dükkanda temizlik yapıyordu çalıştıgı küçük bir magazada raflları silerken eteginin alltından pembe kilotu gözüküyordu bizde arkadaşla dükkanı temizlleyip bunu eve götürmeye hazırlanıyorduk aslında hemde aynı mah. oturuyorduk neyse biz bunu eve götürmek üzere yolla çıktık sigra içerek eve gittik mah.akşam oturuyorduk annesi falan yoktu babasıda öllmüştü zaten derken bizim bayrama baktım kızı bi güzel soymuş içerde fingirdeşip duruyollar bende bunları izlerken 31 çekiyoordum.derken bizim ipne baktım g
Kankam Sagolsun Yardimci Oldu
Kankam Sağolsun yardımcı oldu :) Ben 19 yaşında istanbulda yaşayan bir tikkboy`um :) benim kankamda öyle ozamanlar okuldan yeni mezun olmuş bir şirkete girip çalışmaya başlamıştım eeeee iş bunalımını herkez bilir bende napim iş bittikten sonra benim kankalarla akmerkezde buluşup otururdum çay falan içerdik muhabbet ederdik fazla uzatmadan konuya geçmek istiyorum? Benim bu hıyar kankalar gelmemiş sadece gökhan diye bi kankam vardı yanımda otururken ben bi kıza takıldım kaldım bizim karşı masada oturuyordu ( sinemanin karşisindaki masalardayiz piyasa yapanlar bilir :)..... ) Kızı bi gör
Telefonda Başladı Yatakta Bitti
Merhabalar ben erzurumdan yolcu başimdan gecen gercek bir olayı daha sizinle paylaşmak istedim bu olay 10 gün önce oldu karşı komşumuzun kızıyla sürekli bakışırdık ben telini istedim sağolsun kırmadı verdi telefonda birbirimize güzel iltifatlar savuruyorduk zaman la işi ilerletip sexse cektik artık tlf da sexs yapıyorduk nefes almaları beni tahrik ediyordu ailesi köye gitmişti dayanamayıp elektik sayaclarını yazan biri gibi evlerine gittim zili caldım kapıyı acınca şok oldu cünkü beni beklemiyordu artık dayanamadığımı ondan geldiğimi söledim oda istiyordu ama kimseler görür diye korkuyorduama
Liseli Çıtırım
Slm ben selim suanda 20 yasındayım neyse konumuza donelım lise yıllarımda aynı sınıfta bulundugum ozlem vardı bır ıcım sugbydi hayallerımde hep onla sevşme vardı ama nedense cıkma telıfımı kabul etmıyordu bende arkadasım haanı devreye sokarak kabul ettırdım ılısımız duzeylı bı sekılde devam ederken aklım hep unun ırı gouslerındeydı es sonunda dayanamayıp onu eve davet ettım annem ve babam calıstıgı ıcın ev bostu okulu asıp eve gıdecektık fakat obul etmedı neden dıye sordugumda bana devamsızlıgım cok dedı swen merak etme rapor aırız dedım ve ına ettım okulumuz tam gundu ogleden sonra asıcakt
Hakanla Tesadüfen Karşılaştım
Geçtiğimiz günlerden bir gün , uzun yıllardır görüşmediğim adaşım ,arkadaşım hakanla tesadüfen bir iş gezisinde karşılaştım.. hakanın nazik teklifi sonucunda karısı zuhal ve baldızı ayla ile bir akşam yemeğine çıkmaya ikna oldum.. yoğun programım içinde bu benim için bir dinlenme olabilirdi.. Neyse akşam oldu , hakan beni kaldığım otelden aldı ve hep beraber güzel bir restorana gittik ... başlarda biraz resmi olan gece zaman ilerledikce ortamın sıcaklığı ve alkolün etkisi ile iyice renklenmiş eğlenceli hale gelmişti.. saat ilerledikçe zuhal ve aylanın neşeleri iyice artıyor du.. h
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/d3d301c9142dc8d67644c2ec905b7f46.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32