Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Amca Kizini Goturusum
Amca kizini göturusum slm bu siteye ilk defa girdim okudum yazilanlari begendim bende basimdan gecen olayi anlatmak istedim.amcamin kizi yeliz 15 yasinda ama süper bi kiz. ona durmadan tacizlerde bulunuyordum.tabi caktirmadan.bir gun ebde yanliz kaldik ben bilgisayarda porno sitelere girelim dedim.oda olur dedi. girdik sayfanin birine ben ona.sona dayanamayip sikistik
Karimi kardesiyle beraber siktik gizlice
D aha dun gibi hatirliyorum ailemin en kucuk cocuguydum nazli buyutulmustum,sevgiden bol birsey gormedim ama buyudukce bu sevgi yetmez oldu. Yaz aksamlari sokak aralarindaki oyunlar hava kararincaya kadar surer altmisli yillar daha tv yok ama onun yanida bol bol oyun cesidi vardi .Tabii bu arad anlamadan yaptigimiz sonradan dusununce gayet uyarici buldugum seksle alakali islerde yapmistik mesela birgun komsumusun kizi nuray ile kardesi beraber oynuyorduk bos bir insaata girdik hala oyuna devam ediyorduk nuray benim yasimda kardesi ahmetse bizden bir yas kucuktu tama hatirlamiyorum ama laf b
Msn Ve Msnde Sex
Selam arkadaşlar benım ismim tamer size gercek bir hikayemi anlatacagım bire bir ve yaşanmş bir hikayedir artık sizin elinizde..:) ben msn alemınde takılmayı cok severim genelde chat sohbet odalarında takılır daha sonra msn alemıne suruklerdım elde etmek istedıgım kızı yine bir gün sohbet odalarının bırınde isminin banu oldugunu söyleyen bir kızla tanışttım kızla bıraz sohbet ettıkten sonra buranın sıkıcı oldugunu mse gelmesını soledım ondanda onay aldıktan sonra bu kız tamam demıştım:) gec saat lere kadar sohbet ettık havadan sudan ve en sonunda konuyu sexe getırdım onun da istedıgı buymus ka
Düşüncelerim
4 Sene önceydi. Kız arkadasımla dısarı cıkarken iç çamaşırı giymemesini ben istemiştim. Bütün gece barda, eve dönerken de takside elim bacaklarının arasındaydı. Gecenin sonunda sevişirken sıra esas sürprize gelmişti: Vibratör! Kıyamet koptu. Kesinlikle reddetti. 2 yıldır cıkıyorum ve onu hala çok seviyorum. Başka takıntılarım da var. Onu başka erkeklerle sevişirken seyretme isteğimin önüne geçemiyordum. Çok güzel bir kadındı. Seksin ve aşkın farklı duygular olduğuna inanıyorum. Erkeklerin ona arzuyla bakması beni tahrik ediyordu. Sevişirken benden önce kimlerle ve nasıl beraber olduğunu anlatm
Doymadik Doyamadik
Doymadık, Doyamadık Meraba arkadaşlar biz fucker-team (ben, kardeşim ve kankim). Kankimin acaip bir grup-sex fanatiği hep bize gelin grup yapalım der ama biz kabul etmezdik. Bir gün gine bize teklif etti neden bilinmez biz de kabul ettik. O günün akşamında bir cafede iki afet kestik kardeşim ile ben. Yarına söz kestik. Benim kankimde iyi bir manita bulmuş meğer. Aradan 3 gün geçti. Kızlarla artık yoğun ilişkiye girmeye başladık. Bizim kankide artık yapalım şunu diyince iş bize düştü. Neyse uzatmiim kabul ettiler. Akşam kankimin evi boştu geçtik oraya kızlarla. Kankim ve kız soyunmaya başl
Komşumuz Azgın Bir Kadındı
Merhaba arkadaşlar bizim üst katımızda otururdu bütün mahalle onu severdi tabii ki yaşlı ve sevimli bir kadın olduğu için değil yaşına rağmen düzgün fiziği ve dolgun göğüsleri için herkes ona bayılırdı yaşım 25 idi yani tam otuz yaş fark ama onu görünce deli oluyordum sanırım kocasının yaşı yetmiş falandı bitkin bir insandı bi gün eve geldi annem evde yoktu kapıyı açtığımda gözlerime inanamadım o gelmişti zaten sabahın dokuzu ereksiyondayım benim canavar ayaklanmış üstüne o gelince elim ayağım dolaştı biraz kahve varmıydı acaba dedi evet var buyrun dedim rahatsız etmem dimi dedi hayırtabii ki
Dilek Ablamin Muhtesem Ayaklari
Dilek Ablamın Muhteşem Ayakları Ben 22 yawned bir gencim. Bizim evin üst katında dilek isimli bir komşumuz var. 35 Yaşlarında ince yapılı güzel bir hatun. Uzun zamandır onun için yanıp tutuşuyor kendimi onun hayalleriyle tatmin ediyordum. Birgün dışardan geldim. Anahtarımı yanıma almadığımı farkettim. Ve bizim evdede kimse yoktu. Dilek ablalara çıktım. Durumu anlattım ve beni içeri davet etti. Evde yalnızdı. Üzerinde kısa bir tayt ve t-shirt vardı. Salona geçip oturduk. Bana içecek bir şeyler ikram etti. Biraz evişi yaptığını ve duştan yeni çıktığını söyledi. Ben üçlü koltukta oturuyordum
Annemi Siktim
Merhaba Ben 20 yaşında bir üniversite öğrencisiyim. Fiziğim düzgün ve bir kız arkadaşımvar. Bu güne kadar yaklaşık 5 kızla beraber oldum ancak hiç biri Annemle 1 yılönce yaşadığım birliktelik kadar güzel olmadı. Annem ben 5 yaşındayken babamlaboşandı ve o 15 yıldır dul bir kadın. Annemin fiziği mükemmeldir iri kalçası vegüzel göğüsleri herkesin ilgi noktası olmuştur. Bu zamana kadar baya bi evlenmeteklifi aldı ama hiç birini kabul etmedi. Anneme olan ilgim lise 3`te başladı.Bir gün annem banyo yapıyordu ve benden ayna istedi bende verdim ama neden aynaistediğini merak ettiğim için eğilip anaht
Seksi Popom Ilk Iliskim
Seksi Popom (ilk İlişkim) Merhaba.. ben Burak 1,78 boyunda 70 kilo olan çok bakımlı düzgün giyimli azgın bir gizli gay im yaklaşık 4-5 yıldır aklımı çelen bir şey var bir hemcinsimle sınırsızca ilişki yaşamak çünkü artık sıkılmıştım kadınlardan yeni yeni heyecanlar arıyordum.. birgün karar verdim Ankarada terminale gidip orada sıralarını bekleyen yani geceyi otobüslerinde geçiren şöförlrin yanına gitmeye.. bir umuttu benim için belkide mükemmel,sınırsız ve hyecan dolu bir olay beni bekliyordu..Büyük bir heyecanla hazırlandım ve dolmuşa bindim.. heyecandan tir tir titriyordum.. ne kadar ük
Sınıftaki Sexsi Kız
Slm ben 18 yaşında bir gencim adım semih lise3 te okuyordum bu sene lise 4 e geçtim yaklaşık 2 ay önce başımdan geçen bir olayı anlatacağım.Ben okulun popülerindendim bir sürü kız benle çıkmak isterdi ama bende istemezdim sadece bir kız benimle çıkmak istemezdi burcu.o çok sexsi bi kızdı onunda sevgilisi yoktu öyle güzeldiki benim ela gözlümdü bi gün öğretmenler bizi pikniğe götürdü burcu kısa bi etek ve sıfır kol bi buluz giymişti hiç sexsi düşünmüyordumo gezmeye başladı bende yanına gittim ve ona teklif etti koşarak kaçtı ve ağladı bende yanına gittim ne oldu dedim mutluluktan dedi ve kabul
Okulda Hademeye Yakalandım
Merhaba benim adım Deniz. Oldukça çekici ve kadınsı bir vücudum var. 12yaşindan bu yana benden bir yaş büyük olan ablamın elbiselerini, külotunu vekülotlu çoraplarini giymeye başladım. Bundan buyuk zevk alıyorum ve kendimiengelleyemiyorum. Şu anda 19 yaşındayım. size gecen yıl yaşadığım ilk tecrübemianlatmak istiyorum.O tarihte artık okula giderken içime ablamın ipek külotunu, sütyenini ve siyahkülotlu çoraplarını giyerek gitmeye baslamıştım. Yine birgün tüysüz vücudumaablamın iç çamasırlarını ve traş ettiğim tüysüz bacaklarıma teması başımıdöndüren ince siyah külotlu çorabını giymiştim. Bütün
Ablasını Sonra Annesini - Komik
Ablasını Sonra Annesini - Komik Benim hikayem biraz uzun okursanız sevinirim. Benim iri göğüslü 165 boyunda ablam var.Ablamla çok fazla dertlaşmeyiz.Birgün arkadaşım beni ve ablamı doğum günü partisine çağırdı bizden kabul ettik.Arkadaşım beni ve ablamı arabayla alacağını söyledi.Biz onu bekliyoduk sonunda geldi.partide 30 kişi vardı biz bi köşeye çekilmiş konuşuyoduk ablam bana sex den bahsetti bende ablamla sex den konuştum. Uzun bir süre konuştuktan sonra ben dayanamayıp ablama amını parmaklayıp parmaklamadığını sordum ablamda parmakladığını söyledi.Benim 18 lik hemen dikildi ablam g
Ablamın Komşusu Fatoş
Ablamın Komşusu Fatoş Ben 19 yasında 1.75 boylarında üniversite öğrencisiyim ailemle birlikte izmirde yasıyorum. Neyse konuya geceyim anlatcağım hikaye tamamen gerçektir. Okullar tatile girmişti ve ben ablamlara gitmiştim ablamların 28 yaslarında sarışın güzel vucudu olan bi fatoş adında bi komsusu vardı. Her sene gittigim için muhaabettim baya iyiydi hergün ablama gelirdi bense onun o muhtesem vücudunu düsünerek kendimden gecerdim.Bu mükkemel kadın artık rüyalarıma girer olmustu ne yapıp edip bunu sikecektim.Cok iyi bildiğim bişey vardı kocası bunu aldatıyordu bunu ablamla konusurken d
Ayaklar Arasında
Üniversite yıllarında serap diye bir kız arkadaşım vardı. İlk seks tecrübemizde bakire olduğundan kilodunu çıkarmadan sevişirdik!ben tamamen çıplak o külotla sürtünür dururduk o boşalırdı ben kalırdım! Bir gün seni ayaklarımla getirmek istiyorum deyince sikim kazık gibi oldu ve o yumuşak ayak tabanlarını sikimde gezdirmeye sikimi okşamaya başladı ayakları arasında sıkışan sikim kıpkırmızı olmuşken ayakları arasından suratına kadar patlamıştım bundan çok zevk almıştık 5 yıllık ilişkimiz boyunca bu şekilde seks hayatımız oldu Yaz tatillerinde ayrı kaldığımızda ayaklarını hayal edip otuz bir çeke
En Zor Anlar - Kısa Hikaye
En Zor Anlar - Kısa Hikaye Lise ikideydim sınıftan bi çoçukla çıkoduk bi gün beni ders çalişmaya die ewine çağirdi bende gittim önceleri hakkten ders çalişioduk fakat sonra birden hadi film seyredelim çok güsel bi film aldım dedi ben de olur dedim filmi seyrederken eliyle kalçalarımı okşamaya başladı çok güsel okşuodu ona doğru baktığım da benimle yatar mısın? dedi we öpmeye başladı yatak odasına gttik beni soydu sona kendi soyundu siki tam 20 cm imiş ole soledi sewişmeye başladık we yawaş yawaş sokmaya başladı o soktukça ben inliodum sona beni sikinin üstüne oturttu çok fena zıplatıod
Okulda Siktim
Slm bn ist tan mehmet . 15 yasındaım bu olay basımdan yaklasık 1 yıl once gecti .su an lise 1 de okuyorum .bnm eski okulda 7. sınıftayken a b c vardı 8 e gectiimde d sınıfı acıldı ve bn o sınıftaydım .bzm sınıfta ismi lazım diil bir kız wardı.massallah nazar deemsin karpuz gibi gotu wardı.sikmek hiç aklımdan gecmıodu ama bi gun ing dersinde herkes hocanın etrafına toplanmıstı.bn kızın onunde oturuodm.yanımdada bi ark wardı ama o baska işlerle ilgilenio du.bnm alet uzamaya basladı.bn de elime aldım kapalı br sekilde 31 cekidum.arkama bi dondum kız guluo (hosuna kacmıs olmalıki). bn de utand
Çıldırtan Deneyim 2
Tolga öyle bir acı çekmiştiki, sokup çıkarıyordum. acı çekerken zevk aldığını meralden anlıyordum. meral zevkten benim göğüslerimi emmiyor resmen koparırcasına ısırıyordu. üçümüzde çığlıklar atarak boşaldık. ben muziplik yaparak sevgililerim çoğaldı dedim istediğim zaman bana girecek sevgilimde var istediğim zaman benim gireceğim sevgilimde var dedim. üçümüz birlikte duşa girdik. sonrada çıkıp biraz uzandık ve akşama size süprizim var dedim. erkek arkadaşıma telefon ettim akşam bizi gezdirmesini istedim tamam dedi. neyse kalktılar meral yiyecek bir şeyler hazırlıyordu bizde tolgayla oturuyordu
Kocamın Arkadaşı
Biz geçen sene kocamın arkadaşı ve karısı ile beraber tatile gittik Bartın inkumuya orada çok güzel eğlendik yalnız benim dikkatimi çeken bir konu oldu zaten ne oldu ise ondan sonra oldu kocamın arkadaşının bana dikkatli bakması idi anlayamadım mayolu halimle benden gözünü alamıyordu çaktırmadan tabi sonraları bende ona bakmaya başladım hem cilvelenerekten ona cesaret aşılamaya çalışıyor o anı daha da heyecanlı bir hale getirmek istiyordum sonuç itibari ile bana eşimin yanında yaklaşamazdı ama önü belirgin bir şekilde belli oluyordu olağandan hayli iri görünüyor buda beni etkiliyordu benim vüc
Liseli Kadınsı Pasif Askım
Slm gecen hafta ınternette tanıstıgım pasıfle bulustum ne goreyım 18 yasında hafıf sarısın kadınsı bır pasıf benımle bırlıkte olmak ıstedı tabıkı bende beraberce eve gıttıkhosbesten sonra bıralarımızı yudumlarken benım aletı elıyle oksamaya basladı benımkıde tas gıbı olmustu bende onu yavasca cırılcıplak soydum kılsız tertemız vucudu vardı once heryerını optum ve yavas yavas yaladım zevkten ınlıyordu hadı kocacıgım senınım nasıl ıstersen oyle sık benı dıyordu benımkını agzına aldı kemık gıbı yaptı bende onu sırt ustu yatırdım ve bacaklarını omzuma aldım aletımı yavasca daracık gotune yerlestır
Ilk Kez Sikildim Alışkanlık Yaptı
Mrb ben 28 yaşında evli ve gizli bir gayim.geçen yıl eşim evde yokken benim çok yakın arkadaşım ve onun patronu A. ile birlikte kaldım 1 hafta.o da evliydi.akşam tv izlerken filmin birinde sex sahnesi gördük.orda başladık konuşmaya sex hakkında.ikimizde ateşlenmiştik. konu karılarımıza geldi ikimizde yaptığımız en güzel sexi anlattık.sonra hadi biraz içelim dedi.aşağıya indik bira aldık A. film almaya gitti porno almış önce şaşırdım sonra sevindim.eve gidince önce içtik sonra oturup porno izlemeye başladık.çırılçıplak soyunduk vücudunu sevmiştim.yarrağı kocamandı iyice azdım.laf arası düştüğü
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/c7b81845ca278b8dbf4919ef4114bad9.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32