Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Kuzeniyle
Kuzeniyle Bi sevgilimle onun evine gitmiştik sex hayatımız renksizdi evde bi de kuzeni vardı biz odaya çekildik ikimizde azmıştık kıyafetleri deli gibi çıkardık elini amıma soktu diğer elide memelerimi mıncıklıyordu doruklardaydık beni yatağa attı yarağını amıma soktu hızlı hızlı pompalıyordu ikimizde geldik ama yatmedi kıçıma girdi çığlıkları kontrol edemiyorduk kıçıma girdikçe ben apartmanı inletiyordum tam gelirken yarağını çıkarıp her yerime fışkırttı yetmedi kuzenini çağır dedim o azgınlıkla çağırdı kuzenin yarağı seslerden çoktan kalkmış hemen soyundu hep onu istiyordum heme
Ablamı Çoraplarıyla
Merhaba bu anlatacağım olay bundan 1 yıl önce yaşanmıştı. O zaman daha 17 yaşındaydım. Ergenliğin en azgın olduğu zamandaydım. Önüme annem gelse sikecek gibiydim. Bir de dünya güzeli bir ablam var. Yaşı o zaman 18di. Adı nesli olan bu abla parçasının müthiş güzel bir dolgun kalçası ve harika düzgün ve uzun bacakları vardır. Her okuldan geldiğinde eteğini ve siyah opak külotlu çorabını çıkardığında, odadan çıkar çıkmaz ben odaya girer eteğini de çorabını da döl içinde bırakırdım. O, 1.75lik boyuna göre o kadar kısa etek giyerdi ki azmamak elde değildi. Ablam mutfağa gittiğinde bende hemen su iç
EVLİ BAYAN
selam ben serkan bu siteyi 1 aydan beri takip ediyorum benim yağanmış bir hikaye kusura bakmayın o kadar atıp tutamam ve fazlada abartamam.bir gün murat adında bir arkadaşım vardı hep ben onların evine giderdim gecenin geç saatlerine kadar kalır oyun oynardık eşinin ismide nurcan bir gün kızlarının doğum günüydü ve benide nurcan davet etti eşi görevde olduğu için eşi evde yoktu ama ev tıklım tıklım dolu bayandı neyse bir hediye alıp evlerine gittim oturdum çay içtim pastamıda yedikten sonra kelktım evden nurcan beni uğurlamaya çıktı gece musaitsen bize gel muratla oynarsınız bende size çay yap
Annemin Eski Sevgilisi
slm ben osman.ben 21 yasında bir gencim.anlatacağım olay gecen yaz basıma geldi.annem 39 yasında tas gib bi kadın.her erkeğin sikmek isteceği 31 cekerken(ben dahil)hayal edeceği bir kadındır.167 boyunda orta buyuklukte gogusleri olan sut tenli bir kadın.bir seks objeside diyebiliriz.yazın malum insanlar tatile gider bizde ole yaptık ben ve annem tatile cıktık.tatille 39 yasında bi adamla kanki oldum rastantı bu yaa adam annemin onceden arkadası imiş.Daha dogrusu eski sevgilisiymiş evlenmeden onceki.bunu ogrendiğimde adam annemi yine sikiyodu yeniden diyorum oncede sikmis birakmıs.ben hakanla b
Meral
Onunla bir eski eser alımında tanışmıştım, yani bir müzayede salonunda. Hem de onunla müthiş bir savaşla tanışmıştım. Müzayede de çok değerli bir eser satılıyordu. Açık arttırmada belli artırımlar sonucunda ikimiz kalmıştık. Satılan eseri ikimizde istiyorduk. Bir o fiyatı yükseltiyordu, bir ben. İşin sonucunda ayırdığım miktarı aştığımdan eser onun oldu. Çok üzgün bir şekilde orayı terk ederken peşimden geldiğini fark etmemiştim. Arabama bindiğimde cama eğilerek "Seninle bir yerde konuşmak istiyorum, benimle gelir misin?" dedi. Ona hırsımı kusmak maksadıyla isteğini kabul ederek lüks bir kaf
Ayşeyi Domalttım
|slm ben kayseriden sinan anlatacağım olay başımdan geçen yıl geçti.17yaşındayım lise 2deydim oda yani ayşede orta sondaydı ama bir görseniz sanki 20 yaşında gibi fiziği memeleri götü vardı yani bi bakan bidaha bakıyodu.bizimde okulun karşısında bir işyerimiz vardı. zaten liseyle ortaokul yakındı birbirine.ben okula gitmeden dükkanı açtım kızları izliyodum ve elimde bir sex dergisi vardı.31 çekiyodum. o yani ayşe bir anda dükkana daldı şok olmuştum sikim elimde dergi önümde neyse öylece kaldım. sonra dergiyi eline alıp baktı ve sende istermisin dedi bende neden olmasın dedim. öğle yemeğinde bi
Sikin Beni
Nolur beni gotumden amimdan agzimdan sikin ben orospunun tekiyim neyse fazlauzatmadan hikayelerimize geçelim artık. Aslında birbirinden enteresan bir çokmacera yaşadım ve hangisinden başlayacağımı bilemiyorum. En iyisi bundan 6 aykadar önce başlayan ve halihazırda ara ara devam eden ilişkimdenbaşlıyayım.Msn`de bir profil hazırlamış, "adult" içerikli bayanlarınprofillerine, msn`de tanışma tekliflerinde bulunuyordum. Açıkçası pek bir şeyçıkmamıştı başlarda. Bu arada şunu da belirteyim, kendi profilim baştan aşağıargo içerikli ve ne istediğimi gayet açıkça belirtiyordu. O bakımdan mesajagelen, n
Ben Ve...
herkese slm ben genç bir gizli gayım azdığımda yapmadığım şey yoktur mesela sokaktaysam bizim yakındaki bir hamama giderim orda müşterilere beyaz peştamal dağtırlar aslında beyaz bez parçaları belli oluyor çok inceler ıslanınca içim olduğu gibi gözüküyor etrafımda biri varsa onun gözünün önünde sounup kuru peştamal takıyorıum neyse her yerde gay pornoları arıyorum gay sitelerine giriourum bir gün teyzemin oğlu geldi almanyadan daha ve babası bizde kaldılar.teyzemin oğlu ve ben aynı odada ve yatakda yatıyorduk.sabah uyandı bende uyanmıştım kalktı bavulunu açtı benden ufaktır kendisi pijamalrını
Çocuklarla Baş Başa
Ben 26 Yaşında Bekar Bir Gencim Başıma Gelen Olay Daha 1 Ay Önce Oldu Akrabamn Vefaat Etmesinden Dolayı Annemlerle Teyzemler Cenazeye Gitmişlerdi 2 Kızı 1 Oğlunu Bana Bırakmışlardı Çocukların Az Akli Dengesi Yerinde Değildi Ayşe 14 Fatma 16 Ali 19 Yaşındaydı Koca Çocuklardı Ama Akıl Yoktu Akşam Oldu Saat 9 Oldu Bakalım Sex Konuşacağım Ne Diyecekler Dedim Açtım Konuyu Cinsellikten Kimse Bir Şey Bilmiyordu Ayşe Senin Amını İşaret Ederek Önünde Ne Var Orda Dik Bir Şeymi Yoksa Dudaklı Bir Şeymi Ayşe Dudaklı Dedi Fatma Senin Ne Var Dudaklı Dedi Ali Senin Ne Var Dedim Bazen Dikleşen Bazende Ufalan B
Hayatın Gerçek Tadı
Ben diyarbakırdan oktay yasım 35 yakısıklı sayılamasamda karizmatik olduğumu söylerler 182 boyunda atletık bır yapıya sahıbım bilgisayar hocalığı yapıyorum konuya gırelım uzatmadan soguk bır kış aksamıydı okuldan eve donuyordum yakın ark mustfalara gıtmekteydim eve gıttım kapıyı caldım annesi bahar abla kapıyı actı yaklaşık 45 yaşlarında ama yüzü harika ve tombuldu onu ne zaman gorsem ıcım urperıyordu bakımlı ve hos kadındı mustafayı sordum ıceri gel gelcek dedı bende emen kabull ettım dusunmeden fırsat bu dedım kendı kendıme ve ıcerı gırdım ve beklemye basladım mustafayı annesı icerı geldi
Kaynanamın Muhteşem Götü
Merhabalar benim hikayem yaşanmış gerçek bir ensest olaydır.hikayemi bütün çıplaklığı ile abartmadan olduğu gibi yazacağım.hiçbir ekleme ve fantezi olmaksızın Kayınvalidem olan güzide hanımla yaşadıklarımı sizlere anlatacağım. adım Mehmet 1.5 yıllık evliyim.mersinde yaşamaktayım ben özel şirkette çalışmaktayım. karım ise devlet dairesinde memur.. Üniversite yıllarında tanıştığım karımla üç yıl çıktıktan sonra evlenme kararı aldık zaten ailelerimiz çıktığımızı biliyorlardı.onlarda bu ilişkimizin adının koyulmasını istiyorlardı.çıktığımız yıllarda karımı annem ile tanıştırdım. Karımda beni kendi
Teyzemi Kudurttum
teyzem benden 3 yaş büyük başından kısa bir evlilik geçmiş birisidir bunu bildigim için yanu-ında sürekli şortla gezip onu kudurtur yanından geçerkende sürtünürdüm.aryık teyzem bazı şeyleri anlamıştı ve oda artık bana degişik gözle bakar olmuştu bir gün evde oturuken teyzem beni eve bırak sen sonra dönersin deyip anneme söyledi annemde okeyi verip beni teyzemle gönderdi.işte ogün gelmişti eve vardık ve içeri girdigimizde teyzem hemen benim dudaklarıma yapışıp saldırıya geçip sen beni kudurtursan bede seni kuruturum deyip holde sevişmeye başladık ve soyunarak salona geçip kanepede çırılçıplak k
40lik Azgin
40`lık Azgın Merhaba ben memoc@n. 18 Yaşında yakışıklı bir gencim. komşumuz olan hatce teyze ile yaşadığım ilişkimi anlatacağım. Hatce 40 yaşlarında ev kadını, güzelliği idare eder ama götü, memeleri manyak güzel ve çekici olan bir kadındı. Bir aşure gününde aşure dağıtırken son aşureyi ona saklamıştım, zillerini çaldım. Kapıyı hatce açtı ve hatce teyze aşuren dedim. Sağol memom, ellerim hamurlu sen koyuver içeri dedi. Bende tezgaha koydum. Ince pijaması götünün arasına girdiğinden, siyah donu, götü başı ortadaydı. Sikim bir an taş kesilmişti. Sikime bakıp duruyordu. Memom şu leğene uzanı
Kivircik Mivircik
Kıvırcık Mıvırcık Merhaba. Ben emrah. Erzurumda üniversite öğrencisiyim. Basımdan gecen komik bir sex hikayesini sizinle paylasmak istedim. Gecen sene erzurum`da arkadaslarla eve çıktık. Benimde önceden bağladığım hatunlar vardı, yiyişmeye yer arıyodum. Evi tutunca bi haftasonu bizim elemanları postaladım ve bi tane kızı eve getirdim. kız üniversitenin en kaşar kızlarından biriydi. Karizmatik davranarak onu tavlamayı basardım. Arkadaslar dediler "ulan bu kel kafayla bu hatunu nasıl tavladın, sende şeytan tüyü var olum" diye. Saclar biraz seyrek söylemesi ayıp. Neyse hatunu eve getirdi
santajla götten amca kızını
mrb ben can bursadan biz amcamlarla aynı bınada oturuz aılelermiz tutucudur.bu anlatıcam olay gercekdir yalansızdır..bir gün amcamalara indim bzde pc ve net yok bir seye bakmak icin amcamın kızı azra acdı kapıyı azra 21 ysında 1 70 byunda 75 kg gozluklü tombul gotü baya büyükdür memeleri de orta haldedir neyse pc ye gecdim bakıcam siteyi gezerken muzik acim dedim müzik ararken sohbet günlüklerıme takıldım bakdım azranın sohbet gunlukleri bakım dedim erhan diye briyle yazışmış canımlı cıcımlı konuşmalar amcamdana fena korkar azra içimden dedim azraya santaj yaparak sikerim dedim cünkü azra bab
Komşumuz Seher Abla
Anlatacağım olay geçtiği zamanlan 17 yaşımdaydım. Gerçek bir ilişki için ne kadar yanıp tutuştuğumu bilemezsiniz. Okuldaki kız arkadaşımla flörtten öteye gidemiyorduk tabii sonuçta aldığım zevkin yanı sıra bana kasık ağrıları kalıyordu. 31 çekmekten bıkmıştım. Bir gece müthiş susadım ve doğru mutfağa gittim yan komşumuz olan annemin samimi arkadaşı seher teyzenin mutfağının ışığı da yanıyordu.apartman boşluğu çok dar olduğundan hareketlerini çok rahat görebiliyordum.Perdesinde ciddi bir aralık vardı. Eşi şoför olduğu için geceleri çoğunlukla yalnız kalırdı. Komşumuz seher 32 yaşlarında 169 boy
Lezler Boylesini Yasadim
Lezler Böylesini Yaşadım Yaşadığım ilk deneyimden sonra o kadar çok pişmanlık duymuştum ki bir daha yaşamama kararı verdim. Ama bu hayal de olsa hikayeler yazmama engel olamazdı. Size anlatacağım hikaye gerçek ve yaşanmış bir hikaye değildir tamamen benim fantezi dünyamda geliştirdiğim bir üründür. En azından bunu dürüstçe söyleme gereği duydum. Bu arada gönderdiğim yaşadığım olay bu zamana kadar ki en büyük puana sahip lezbiyen hikayeymiş ilginize teşekkür ederim. Neyse gelelim hikayeme. O gün canım çok sıkkındı ve arabayla biraz gezme isteği duymuştum. Hava yağmurluydu ve ben yağmurlu
Sekreter Yelda
Adımı vermek ıstemıyorum. ozel bır sırkette sekreter olarak calısıyorum, patronum ve ıs arkadaslarımla aram cok ıyı. yalnız yasıyorum ve bır erkek arkadasım var. esmer 1.70 boyundayım, fızıgım oldukca duzgun... erkek arkadasımla ılıskım uzun suredır devam edıyordu. ta kı onun benı bır sarısınla aldattıgını ogrenene kadar. dunyam basıma yıkılmıstı, evlenmeden bekaretımı kaybetmek ıstemedıgımden erkek arkadasımla hıc ılıskıye gırmemıstım. bazı geceler bırlıkte yatar uyurduk ama hıc cınsel bırlıktelıgımız olmamıstı, ılıskımıze ve benım bekarete verdıgım oneme saygı duydugunu soyluyordu ve ben onu
Ablamın göğüslerini yalıyorum
Önceki hikayemde teyzem elifle bursadan dönen annemi aramıza alarak nasıl siktigimizi anlatmıştım simdide teyzem İstanbul döndükten epey sonra eniştemle kavga eden ablamın bursadan bize gelmişti ilk günler hep ablamı teselli ediyorduk ve ablamdan çekindiğimizden dolayı annemle sevişemiyorduk ablamsa bana aglıyarak eniştemin yanlış yaparak onu aldattığını asla onunla barışmayacağını söylüyordu bende bunun büyütecek bir şey olmadığını her erkeğin arada bir kaçamak yapmasının normal olduğunu eniştemi affederek evine yuvana dön diyordum oda asla diyor başka bir şey demiyordu fakat ablamın bizde ka
ESIM NALAN
SELAMLAR BEN ALMANYADAN ESIM NALAN 28 YASINDA BEN 30 ESIM KISA BOYLU BALIK ETLI BIR KIZ ESIMLE HER TÜRLÜ SIKISIYORUZ AMDAN GÖTTEN AMA YETMIYORDU ARTIK MOLOTON OLMAYA BASLADI BIR GÜN ESIME TRANSPARAN BIR GECE KIYAFETI ALDIM SIYAH RENKDI AMA ICI TAMAMEN GÖRÜNÜYRDU BIRDE BEYAZ TANGA ALDIM BELLI OLSUN DIYE EVE GELDIM ESIM BU NE DEDI HAZIRLAN ASKIM CIKIYORUZ DEDIM NERE DEDI GEZMEYE DEDIM CIKDIK YEMEGE GITTIK RESTORANTTA HERKESIN KOCASI NALANA BAKIYORDU SIKMEK ICIN NELER VERMEZLERDI YEMEGIMIZI YEDIK CIKDIK SWINGER KLUBE GITTIK BURA NE DEDI GEL ASKIM DEDIM OLMAZ DEDI UZULDUMU GÖRÜNCE TAMAM ASKIM AMA
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/81597946d541913f10af2adaf940f476.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32