Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Çıldırmıştım
ben tutucu bır sehırde unıversıte ogrencısıyım bırde ılcede kalıyorduk ben sexse cok duskudum bır gun okulun bahcesınde tek basıma top oynuyordum bırcocuk ve kız geldı kız cocugun kucagına yatmıstı dısarıdan gorunmuyorlardıkaranlıkta olmustu bende ne yapacaklar merakıyla goz ucuyla kolluyordum bı seyyoktu o ara bı gurultu geldı kızın annesı gelmıstı kıza uc kısıle bırdenoynasıyosunuz ha dıyordu ben sasırmıstım az sonra kadın ve bı adam geldı kadınbenı gosterdı adam yaklastı tokat atmaya kalktı ben engel oldum adama durumuızah ettım adam kızıyla yuzlestırmaek ıstedı olur dedım evlerıne gıttı
Kızlığım Teyze Oğlunda Kaldı
Slm ben Hale 21 yaşındayım Eskişehir`de üniversite ögrencisiyim, iki sene önce yaşadığım bi olayı anlatmak istiyorum, yaz tatilinde köye gitmitik malum tarla işleri falan, tam en azgın zamanlarım dı 19 yaşında kızoglan kızdım, herneyse eskiden beri çok hoşlandıgım teyzeoglum serkan da köydeydi onu her gördügümde içimden bişeylerin koptugunu hissederdim o yaz iyiden iyiye kızlıgımı verecegim kişiyi hayl ettim tek ve en iyi tercihimin serkan olacagına karar verdim.köyde bir sabah yine bizimkiler tarlaya gittiler bende herzamanki gibi evde kaldım çünkü şehirde büyüdüğümden tarla işlerinden anlama
Ankara`da Belediye Otobüsü
Önce kendimi tanıtayım... Yaş:28, Boy:1.83 Kilo:80 İkamet:Ankara,Bu olay 15 gün önce başıma geldi. Sabah bekliyorum. Yaklaşık yarım saat otobüs bekledik durakta ama hepsi tıklım tıklım olduğu için bir türlü binemedik.En sonunda 3-5 kişilik daha yolcu alabilecek bir otobüs geldi. Gözünü açık tutan 2 erkek ve 3 kız otobüsün ön kapısına ani bir manevra yaptık. Bu 3 kızdan birisiyle hemen hemen aynı saatlerde otobüse biniyoruz ve haftada en az 3 kez karşılaşıyoruz. 22-23 yalşarında bir hatun. Kız çok güzel sayılmaz ama vücudu harika diyebilirim. Ufak ufak birbirimize bakışlar atıyoruz hergün ama
Bakireyimmmm
Slm bn istanbuldan ismimi sölemek istemiyorum bakire bir kızım bi akşam sewgilimin ewinde kimsse yoktu bnde onun yanına gittim o maç izliyodu bnei görünce maçı falan bıraktı we hemen öpmeye başladı bn de onla öpüşmeyi çok sewdiğim için hemen karşılık werdim çünkü onun odudaklarına bayılıyorum yani heryerine snra beni yatırdı we üstüme çıktı sürtüyodu bi güzel bnde zaten of kendimden geçiyodum snra vajinamı ellemeye başladı we bn zaten zewkten apma falan diodum ama o anlamıyodu dahada hızlanmaya başladı snra onun odaasına gittik bu yawaş yawaş südyenimi açmaya başladı snra badimi çıkardı we gö
Bacaklarını Okşamaya Başladım
Bacaklarını Okşamaya Başladım Bundan aşağı yukarı 5 yıl önceydi. Yalova da yazlığımız vardı ve her sabah spor yaparak Termale kadar koşarak giderdim. Yine Bir gün orada gezinirken iki kızla karşılaştım. Biri çok güzel 180 boyunda mükemmel fizikli Bircan öbürüde en yakın arkadaşıydı. Bir yolunu bulup onlarla tanıştım ve sık sık görüşmeye başladık. Bircan benden hoşlandığını ama nişanlı olduğunu söyledi. Ben o ana kadar istediğim tüm kızlara sahip olmuş biri olarak onada sahip olmaya kararımı vermiştim. Günler günleri kovalamış artık Bircanla sevgili konumuna gelmiştik. Bir gün beni arayıp iş
Kapalı Kadını Kucağımda Becerdim
Selam seks hikayesi okuyucuları. Bir arkadaşımın türbanlı karısı ile yaşadığım seks hikayemi sizlerle de paylaşacağım. Bu arkadaşımla çok samimiyiz hatta o kadar ki yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez de diyebilirim. Arkadaşımın karısı ise türbanlı olduğu için ona karşı ayrı bir ilgim var diyebilirim. Çünkü ben türbanlı bayanlara aşırı derecede ilgi duyuyorum. Neyse çok lafı uzatmadan hikayemi en ince ayrıntısına kadar sizlere anlatmak istiyorum. Ben bekar ve
O Ne Zevkti Öyle
İygünler ben Antalyada oturan sarı saçlı ela gözlü 187 boyundayım bu olay ben 17 yaşındayken gerçekleşti.O zamanlar bizim ewin ordaki bi spor salonuna üye olmuştum ve wücut geliştirme ve benzeri şeyler yapıyordum.Aslına bakarsanız benim için wücut geliştirmekten çok ordaki tayt giymiş kadınlar ilgilendiriyordu.İşte birgün sarı saçlı düzgün fizikli birkız dikkatimi çekti anlaşılan yeni üye olmuştu.Ama ne söyliyim esneme hareketleri yaparken götü öyle bir kabarıyordu ki anlatamam işte ben tabi kızla tanışmak için deliriyordum ama spor salonundada yanına yanaşmaktan utanıyordum ne diyim.Bundan bi
Ne Konserdi Ama
Ne konserdi ama... Slm ben 21 yasinda,1.80 boyunda,fazla yakisikli olmayan ama o kadarda cirkin olmayan biriyim.. Anlatacagim sey tamamen gercek olup,gecen sene yasanmistir.ben malatyada yasamaktayim ve her sene malatyalilarinda bildigi gini;malatyada kayisi fuari olur.bu fuar etkinliklerinde acik hava konserleride vardir tabiiki;) bende konserlere bayilirim..kiracin gelecegini duymustum bi iki gun onceden.bende gitmeye karar verdim. neyse uzatmayayim konsere gittim.daha 1-2 saat vardi guzel bi yerde izlemek icin kendime bir yer bakiodum.derken konseri tma karsiden gorecek bi
Alinin Ilk Pasif Deneyimi
Alinin ilk pasif deneyimi Aliyle düzenli olarak düzüşüyorduk artık. Hangimizin evi boşsa fırsatı kaçırmıyorduk. Benimde aklımdan Aliyi düzmek geçiyordu bazen ama o buna hiç yanaşmıyordu. Sevişirken sikimi emiyor, götünü parmaklamama ses çıkarmıyordu ama iş sikmeye gelince siken hep o oluyordu. Eh bunada hiç itirazım yoktuZevce.com da kaç tane aslı varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> aslında. Gene bir gün Alilerin evi müsaitti. Beni arayınca hemen onlara gittim. Biraz sohbet ettik. Tabi mevzu hemen sekse geldi. Sikilmenin nasıl olduğunu mera
SİKTİM ONU
SLM Arkadaşlar ben mersinde oturuyorum size bir anımı anlatacağım ben ilköğretim son sınıf öğrencisiyim bir gün beden dersindeydik kız arkadaşım naimeyi sınıfta çırılçıplak görünce çıldırdım ve hayalimde hep onu sikmek vardı ve sonunda dileğim gerçek oldu naime nin yanına yaklaşıp göğüslerini sıktım ve sonra soyunmaya başladım ve hemen 14 cmlik yarağımı ağzına verdim ve deliler gibi yalıyordu ve sonra çıkarıp üstüne boşaldım sonra amına kökledim o inledikçe ben zevk alıyordum ve bu inanın inanmayın gerçek bir olaydır.
Izmirli Ayca1
Izmirli_ayça1 Merhaba. Adım ayça 28 yaşındayım ve ve izmirliyimi. 22 Yaşında evlenip boşandım ve yanlız yaşıyorrum. Benim hikayem bundan 3 sene eveli başlamıştım. Bir şirkette halkala ilişkiler müdür yardımcısıydım. Ve bir iş için işstanbula bir firmaya gitmem gerekti. Neyse firmya gittim ve birde ne göreyim eski lise arkadaşlarımdan zeynep orda çalışıyordu. Birbirimizi görünce hemen sarıldık çünkü onunla çok samimi bir arkadaşlığımız vardı. Her zaman beraber gezer tozar hiç ayrılmazdık. Biraz hoş beşten sonra neler yaptığımı nelerle uğraştığımı falan sordu. Konuştuktan sonra bana istanbu
ADAM GİBİ
ASKERDEN YENİ GELMİŞTİM NE İŞ VAR NE DE PARA TAMDA KIZGIN ZAMANIM MAHALLELERDE BOŞ BOŞ GEZİYORDUM HER KES TANIRDI BİR REZİLLİK OLMASIN DİYE EFENDİ TAKILIRDIK BİR GÜN ARKADAŞ GELDİ İŞ İŞ DİYODUN HADİ SANA BİR İŞ BULDUM NEREYE KÖYLERE HALI SATACAĞIZ KİLİM TOPLAYACAĞIZ OLSUN DEDİM KÖY KÖY GEZMEYE BAŞLADIK AMA NE GÜZEL KIZLAR VAR BİR GÜN YİNE KÖYE GİTTİK KIZIN BİRİ GELDİ HAVALI HAVALI NEDEN ARABAYI BURAYA CEKTİNİZ RAHATSIZ EDİYORSAK BAŞKA YERE CEKELİM SEN NE DEMEK İSTİYON HAYRET BİRŞEY DEFOLUN GİDİN BİZE YARIM SAAT MUSADE EDİN TEYZE KİLİM GETİRECEK ONU BEKLİYORUZ İYİ DEDİ SONRA GİDERSİZ BİR YÜZSÜZ
üniversteli selda
merhaba arkadaşlar halit ben 23 yaşındayım esmer ve uzun boyluyum.burada paylaştığım 3. hikayem.yaşadığım şehirde üniversteli arkadaşlarım var dışardan gelen.Bi akşam arabayla dolaşırken bi ahmet diye bi arkadaşımı gördüm dolmuş bekliyordu ve yanın da bi kızla.Durdum aldım arabaya bunları.Sürekli takıldığımız bi cafe wardı ahmetın evi orada kızın pansiyonu da ordaydı.Bastım geldim oraya ahmet ben inim burda yemek yiyim gelirim yanınıza siz cafeye geçin dedi tamam dedik ahmet indi arabadan.Kızla da o an tanıştırmıştı ahmet beni selda 23 yaşında dolgun bi kızdı.Geçtik kafeye oturduk kahvemizi i
Dul Cevriye Teyzem Sonunda Karım Oldu Tabiki Sexde )))
Herkese selamlar konuşkan biriyim, şaka yapmayı sever ve temizliğe önem veririm.Boluda yaşıyorum, 26 yaşındayım, adım tolga. Her sabah tıraşımı olup, güzelce giyinir işime öyle giderim. Bir gün Arkadaşım rahatsızlanınca bir kaç gün onun yerine serviscilik yaptım vardiyalı çalışan bir şirketin servisini çekiyorum. Zamanımı evimde ve kahvede geçiriyorum. İnternete bağlanalı bu kahve alışkanlığından kurtuldum. Boş zamanlarımda arabamın arka koltuğuna uzanıp print ettiğim seks hikayelerini satır okuyup iştahlanıyor, tahrik oluyorum. Arabamı çektiğim yerin karşısında oturan Cevriye adında dul bir b
BU KIZ AŞIK MI YOKSA KAŞARMI???
MERHABALAR ben ankaradan teoman 25 yaşındayım ve oldukçada yakışıklıyım :):):) arkadaşım bana bir gün tuğbanın msn adresini verdi ama sakın heveslenme bu kız vermez dedi sadece msn de sohbet edersin vakit geçirirsin dedi bende okey dedim ve başladım tuğbayla msnde sohbete epey sohbet ettikden sonra tuğba bana seni görmek istiyorum dedi sitelerde bir mağazada sekreter bende giitim yanına tanıştık suratı çok güzel değil ama amnyak bir fizik var kızda çayını içtim ve daha sonra görüşmek üzere ayrıldık. daha sonra altınparka gittik ve ankaranın karlı bir havasıydı biz soğuğunda etkisiyle i
İlk Defa Transeksüelle
48 (erkek) yasinda idim.(1,5 yil önce)Evliyim ve cocuklarimimizdavar.Almanyada yasiyorum.Bazan erkeklerle hayal ederdim ama cesaret edemezdim.Birgün Gazetede bir ilan okudum,Transexuelle aktiv ve passiv ve güzel yarraklidiye.Hemen telefon actim ve ertesi gün verdigi adrese gittim.Cok güzel birBrezilyali bayandi,güzelde memeleri vardi.anlastik ve o benim agzima verip sonrabeni sikecekti,siktikten sonra agzima bosalacakti.Soyunduk ve beni yataga yatirip agzima sikini dayadi.kücücüktü,basladimyalamaya,emmeye okadar cabuk büyüdüki en azindan 25 cm oldu.beni agzimdansikerken bende onun poposu ve m
DAYIMIN KIZI
BEN 17 YAŞINDA MAWI GOZLU SARIN SEXE DUSKUN BIRIYIM OLAY BENIM 20 YASINDDAKI DAYIMIN KIZI ILE GECTI HİÇ ONUNLA ILISKIYE GIRECEGIM AKLIMA GELMEMISTI BU ARADA OZLEM BEN TATILE ONLARA GITMISTIM BEN WE ÖZLEM ABLA GECE GEÇ SAATLERE KDR OTURUP KONUSUYORDUK WE YAZ OLDUGUNDA KISA GECELIKLER GIYIYORDU WE BEN ÇILDIRIYORDUM Bİ GUN BEN YATIYORUM DEDI ISTERSEN SEN TV IZLE DEDI WE YATTI TV AYNI ODADAYDI SAAT 4 GIBI OLMUSTU ARTIK BAKTIM O GUZEL GOTUU KARSIMDA DURUYO KENDIMI TUATAMADIM WE ELLEMEYE BASLADIM YAWAS YAWAS BEN UZERINDEKINI ÇIKARMAYA BASLADIM BI ARA UYANIR GIBI OLDU AMA TEKRAR UYUMAYA GECTI WE O
Sopasik
Merhaba arkadaşlar şimdi size adımın nerden armağan kaldığını anlatacağım sülalede herkes benim sikimin büyük olduğunu bilir askere gitmeden önce lakabım arkadaşlar arasında bile devyaraktı. Kolay değil 24 cm ve kalın bi sike sahip olmak. Amcamın kızını nasıl siktiğimi anlatmıştım size. 24 yaşındayım 2002 yılında askere gittim yılında askere gittim. İlk kontrolde herif sikime elleyemediğinden çubukla dokundu. Nese acemi birliğinde kadın subay kontrol ederken bune lan diee bi tokat attı. Hepsinden kurtuldum ve usta birliğine gittim jandarma karakolunda yazıcı oldum erkekler bilir yazıcı demek b
KiLOTLU CORABIN SiHiRi
KİLOTLU ÇORABIN SİHİRİ Merhaba 38 yaşındayım evliyim ,,inanılmaz kilotlu çorap hastasıyım ,,hasta derken ,,giyme anlamında değilde ,,hanımlarda enfes bir detay olduğuna inanıyorum ,,,benim hikayem ne bir fantazi nede hayel ürünüdür ,,tamamı yaşanmış ve gerçektir ,iki hafta öncesiydi ,,,netten benim gibi evli istanbulda yaşayan ,,45 yaşlarında bir bayanla üstelik asla sex konusuna girmeden düzeyli olarak mesaj alıp veriyorduk ,,, benim için monoton giden evlilikte ,bir nefes gibi birşeydi ,,,3 aya geçkin bir yazışmadan sonra birbirimize resimlerimizi göndermiş , eğer güven alırsak o resiml
Önce yok dedi aletin boyunu görünce
Oturduğum apartman bana ait genç yaşta miras kaldı yoksa nerede tuzluk.org bunları alacak para bende kiracım var alt katımda merdivenleri temizlerken kadının frikiklerini gördüm tahrik oldum kadını o an becermek istedim ama adam evdeydi gittikten sonra kapısını çaldım ıh mıh dese bile pes etmedim eline verince sesi kesildionu girip sikmek içiin fincanı aldıım. merdivenden inerken biiraz sessiz indim hele bakim temizlik yapıyomu indgimde banyodaymış çünki su sesi geliyordu beende hemen kapıyı çaldıım oda kimo beende ev sahibinin oglu dedim bekle dedi beende bekledim kapıyı açtı beende hemen
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/77a993628d2ece2d9db9f3a3edd518e4.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32