Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Tezgahtar Çocuk Annemi Yedi
Tezgahtar Çocuk Annemi Yedi Selam ben izmirden Polat ben 18 yaşındayım. Benim 37 yaşında tam sarışın bomba bir annem war. Adı Nuray Geçen hafta annemle yılbaşı alışwerişine çıktık. Annemle büyük bir alışweriş merkezine grdik annem kendine mini bir etek aldı, üstüne ise bol dekolteli bir ody aldı. Mağazadan çıktık ve annem bana iç çamaşırı almam lazımn dedi we ewimizin olduğu semt olan karşıyakaya geldik. Bir iç çamaşırı mağazasına girdik. İçerede 25-26 yaşlarında bir genç wardı. Genç anneme hemen nasıl yardımcı olabilirim dedi. Annemse bilmiorum yaaa tanga almayı düşünüyorum model
annem azmış...
merhaba adım mert 17 yaşındayım. annem isye 38 yaşında balık etli güzel bir kadındır.anneme hiç cinsellik gibi duygularım yoktu taki o azana kadar.olgun kadınlardan çok hoşlanıyordum ve internette izlediğim olgun kadın pornolarından sonra int. gecmişini silmeyi unutmuş ve diğer oda da uzanmıştım annem pc basına gecip bunlara rastlamış ve bayada bi bakmış.sonra bni çağırdı ne olduğunu sordu bn kızarmıştım annem bişey söylemeden gönderdi bni ve bir süre sonra tekrar çağırdı aralarından en güzelini seçmiş ve açmıştı daha yeni başlıyordu bna babamın artık istediği gibi olmadığını eğer istersem ben
Çılgın
Selam ben hakaneşimle evlendigimde bakire degildi.B enim için sorundegildi çünkü cagil insanla ugraşamam ben sex te doymayan biriyim herzamanaramızda erkek bayan yadfa travesti hayel edrdim.Eeşime konuyu açtım lezolabilişri dediç Bir akşam eşimi ve bekarken tanıdı bayan arkadaşını alıpeglenceye götürdüm.Eglendik ve sarhoş olmuştuk eşim hariç.Hele arkadaşı dilek ayakta duramıyorudu.Asansör bozuk oldugu için merdivenden çıkarken sürekli elimi tşortunden içerisoktum ve gögüslerini sıkıyordum gögüs ölçüleri 100 yada 110 du.Eveçıkınca eşimehadi seviş dedim eşim ellemeye başladı ama olmaz eşin yan
Teyzemlerin Kolesi  4
Teyzemlerin kölesi 4 teyzem,teyzemin kızı ve komşusu duygu yenge ve kızı ben ve kardeşim suna yla istedikleri gibi oynuyorlardı duygu abla ve kızı tam birer erkek delisiydiler.teyzemler yaz geldiği için bir arkadaşı onu yazlığına davet etmişti kızıyla birlikte yazlığa gitmişlerdi.beni ve kardeşim sunayı komşusu duygu yengeye bıraktı 10 gün gelmiyeceğini söyledi. duygu yenge ne derse onun dediğini yapacağımızı tembihledi.duygu yengeyede dinlemezlerse istediğin cezayı ver dedi.daha teyzemler gider gitmez duygu yenge bana ve kardeşime küfürler hakaretler etmeye başladı.daha önceden hazırladı
Osmanim
Osmanım Badanacı osman Eşimin adı ceyda.. 32 Yaşında, esmer, kısa saçlı ve 0ldukça sevecendir. Vucudu hafif balık etinde, geniş kalçalıdır.. Geçtiğimiz yaz evimizin bazı yerlerini hem tadilat hemde badana yaptırmaya kadar verdik. Bu işlerden anlayan birilerini bulmak 0ldukça z0rdu. 0Sman adında birisiyle anlaştım. Ertesi gün işe başlayabileceğini söyledi. sabah eşimle kahvaltı yapıy0rduk ki kapının zili çaldı. 0Smana kahvaltı yapınmı s0rduğumda, yapmadığını ve kendisinin bekar 0lduğunu söyledi. 0Ldukça şaşırmışım çünkü 0sman 40 yaşlarındaydı. Kahvaltı masasına üçümüz oturduk. Kahv
Sarışın 18 Yaşında Geç Kız Idi
|bir gün okula gitmiştim ve okulun ilk günüydü lise 1 e başlıyordum neyse arkadaşlarımla tanıştık ve aralarında pelin die bir kız vardı tanıştıktan sonra kızla çok iyi arkadaş olmuştuk iyi anlaşıyorduk ve onu sikmek istiyordum veyse bir gün kızla okuldan çıkarken bana bizim eve gidelim mi dedi ve bende bunu fırsat bilip tamam dedim eve vardık ve kimse yoktu sen odaya geç ben üstümü değiştirip geliyorum dedi tamma dedim oturdum ve yaklaşık 2 dk sonra kız beni yanına çağırdı odasına girdiğimde çırıl çıplaktı çok heycan lan mıştım ve yanına çağırdı gittim ilk önce ne yapıyorsun dedim a
Ablamın Sıcak Amı
Slm ben muahit benim gögüslri çokama çokgüzzel ablam var .ablam ço cazibeli insanı çıldırtıyor sonunda benide çıldırttı neyse konua geçelimben 17 ablam 18 yaşında annemve babam amcamgile gitmişti ikigün orada kalacaklardı ablamla ben iki gün evdeydik akşamoldu ablamyemek hgazırladı yemek yedik dahasonra ablm odasına gitti ince bir kilotlu çorap üstünede mini etek giyip içreri geldi benim yarrak dimdik oldu ablam l biraz televizyona baktık daha sonra ablam elbisemnasıl yeni aldım kimseye söyleme dedi tama dedim ... vakitgeçti yattık ablamla aynı odada kalıyorduk ablam uyudu ben gece
Selam
Merhaba sevgili okurlar ben çanakkaleden can... ben çanakkale güzel sanatlar lisesi mezunuyum mezun olmadan önce bizim sınıfta zeliha die bi kız vardı onu hep kızdırır kendimi ona dövdürürdüm.. cok sıkı tekmeleri vardı bil hassa şeyime mükemmel tepiodu bigün ona para kazanmak istermisindie sordum nedenini sordu ve dayak istediğimi söyledim tamam para falan istemiyorum evini ayarla gelip azına sıçıcam dedi bana ev hergün müsait dedim.. hep düzenli gelirdi..bigün çıktı geldi ayakkabılarını çıkardı kapıyı ben açmıstım evde kimse yoktu kokla şunları dedi ve kokladım daha duuuur dedi... odama geçti
Tesadüfen Telefonda Yanlış Numarayla Tanıştık
Herkese merhaba ben murat boludan. yazacağım hikaye tamamen gerçektir. Cep telefonumla rastgele numara çevirirken bir bayan beni aradı ve kendisine çağrı attığımı söyleyerek kim olduğumu sordu bende yanlış numara olduğunu söyleyerek özür diledim ve kapattım. Ardından hemen tekrar arayarak çok kibar konuştuğumu ve sesimin çok tatlı olduğunu söyleyerek tanışmak isteyip istemediğimi sordu bende hemen olur dedim. Mesajlaşmalar telefonlaşmalar derken aynı memlekette olduğumuzu anladık ve buluşabileceğimizi söyledi. Fakat sokağa çıkamadığı için evde buluşuruz dedi. Nasıl olacağını sorduğumda gec
Istekli Bir Kadındı
Selam. ben İstanbuldan t.t 30 ağustos 2002 tarihinde yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum. Ben İstanbul da ticaretle uğraşan yakışıklı sayılabilecek ve bir o kadarda candan biriyim Bu özelliğimi arkadaşlarım ve çevrem bildiğinden her ortama beni davet ederler. 30 ağustos günü saat 21 de telefonum çaldı Ben eşimden ayrıldığım için işyerimin arka tarafında kalıyorum. arayan yan komşumdu. Beni karşıdaki eve davet etti orada bayan arkadaşıyla kafa çekiyorlarmış. Ben yalnız olduklarını düşünerek gittim. Fakat evde bir kadın daha vardı. ya söyleseydiniz adam gibi giyinirdim diyerek espri yaptı
Otur Otur
Şimdi ben 19 yaşında bir gencim.Yakışıklıyım.Ben her yaz tatilikonya`ya dedemlere gidip keyfime bakıyorum.Evde annem beni rahatsızediyor.neyse,Benim bilgisayarlara karşı çok ilgim var.(yaklaşık 2 yıl önce).bennezaman bilgisayara otursam,oradaki kuzenim gelip kucağımaoturur.neden bilmiyorum.Beni seyretmeyi seviyor herhalde.Kuzenim o kadar yumuşakve pürüzsüz bir cilde sahip ki,gördüğün zaman boşalmamak mümkün değil.Benim kuzenim birgün geldi tam sikimin üzerine oturdu.Ben azdım!``biraz şöylegel,biraz şöyle git``dedim ve artık kıçı benim sikime sürtmeye başladı.o kadarazdım ki kuzenimi hoplattığı
EDAYLA SEVİŞMEK HARİKAYDI
BEN YAŞADIGIM BİR OLAYI SİZLE PAYLAŞICAM.BİR HAFTA SONU EVDE OTURUYORDUM SONRA APARTMANIN KAPISINA Bİ KAMYON YANAŞTI BU BENİM KARŞI DAİREYE YENİ KİRACILAR TAŞINACAKLARDI ONLAR OLMALIYDI VE NİTEKİM TAHMİNİM DOGRU CIKMIŞTI.2 ÇİFT YUKARI CIKTILAR TAŞINACAKLARI DAİRENİN KAPISINI ACTILAR İÇERİ GİRDİLER BENDE ONLARA HOŞGELDİNİZ DEDİM BUYURUN EŞYALAR TAŞINANA KADAR BURDA OTURUN DEYİP EVİME DAVET ETTİM TEKLİFİMİ KABUL ETTİLER VE İÇERİ GİRDİLER.TANIŞTIK ERKEK MEHMET BAYAN İSE EDA İSMİNDE COK TATLI VE SEXİ BİR BAYANDI VE BENİ COK ETKİLEMİŞTİ GÖZLERİMİ ONDAN BİR TÜRLÜ ALAMIYORDUM.BEN ONLARA KAHVE İKRAM E
Hatice Ve Sopa
Slm ben hakan 18 yaşındayım size komşum hatice ile aramızda geçenleli anlatıcam.hatice teyze 35 yaşında bi hatundu kocasıda subay bazen kocasının iki gün boyun ca gelmedigi oluyoldu ve işde öyle bi gün evine gitim anemler evde yoktu burda bekliye bilirmiyim dedim tamam dedi geçdim oturdum salona o mutfakta buraşık yıkıyodu tv açdım ve erotik bi filim vardı izledim benim ki karkdı aklıma hatice geldi ve onu sikmeyi kafaya koydum ne yapıyo diye mutfaga gittim sikim şahlanmış bir biçimde kapıyı açdım domalmış yere düşürdügü kaşıgı alıyodu siki dikledim ve arkasına geçip götüne yüklen dim şsşıldı
Bakkalcıyla Aralıksız
merhaba ben balıkesırden serhan sizzlere hıkayemısoyle anlatmak istiyorum.Bizim mahallede yakısıklı bır bakkal var bende bununla senelerdır sex yapmak istiyorum . her bakkala gıdısımde o hep yalnız oluyo ve bende ona hep sex hıkayelerın den bahsediyorum.elını sıkının ustunde gordugumde hep ah onu yalamak istiyorum dıyorum oda bana yala em dıyordu ama hıc bır zaman cıttı gelmıyordu bana . bır gun elını yanagına koymus oturuyordu ben bakkala gırdım ve o elınle tutucak baska bır yer bula madın mı dedım. ve sonrada ayakkabımı baglamak için egıldım.oda arkamdan gelıp tam delıgıme dayandı napıyosun
Esime Yaptigim Plan
Selam arkadaslar ben selin hatirlarsaniz sizlere daha onceki ( yabanci erkekler kocamin boslugunu doldurdu ) basligi altindaki yasadigim olayi anlatmisdim, simdide sizlerle yepyeni yasadigim olayi paylasmak isdiyorum. Esimle aksam evde oturup sohbet ediyorduk birden konu sekse dondu, hem seks uzerine konusuyor hemde oynasiyorduk esim birden porno filmi kiralasam bakarmiyiz beraber dedi bende neden olmasin askim dedim, ama kiralarsan porno filmini erkeklerin yaraklari buyuk olanini kirala dedim oda tamam deyip gitti, ben ise evde plan yapiyordum esimi nasil kandiripda gene es degisimi klu
Dul Kadın67
|slm ben berk size calıstıgımın is yerine gelen 35 yaslarında dolgun gögüslü ve cok sexsi bir kadını nasıl siktigimi anlatacam.marketen aldıgı mazemeleri tasımak icin benden evimin yakın oldugunu yardım istedigini söylemisti bende hemen cantaları alıp yolla koyulmusum.yolda sohbet ediyorduk ve yanlızlık cok zor oldugunu ve her işi kendi yaptıgını söylüyordu.neyse eve geldigimizde beni.eve davet edip cafe icmeye davet etmisti ben de iceri koltuga oturmaya baslamıstım.oda mutfatta bir seyler hazırlıyordu ve yanıma geldi ve tv acmak icin komandanının.yastıgın altında oldugunu söyleyerek benden is
Kardesim Alev
Kardeşim Alev merhaba ben volkan sizlere kardeşim alevle yaşadıklarımı anlatmak istiyorum. kardeşim yaklaşık 1.70 boylarındave ben alevin güzeline herzaman hayran kalmışım dır.onu hayal ederek çok otuzbir çekmişimdir ve gözetledim. bir gün ben bilgisayarın başında sizinsitenizi okurken alev okuldan dönmüş evde kimin olup olmadına bakarken benim odama girdi ve ne yaptımı sordu buarada alev 17 yaşında, bende bilgisayarla uraştımı söyledim ne okuyorsun deyince ne cevap vereceyimi şaşırdım . bi anda bi şey dürtü beni ve sex hikayeleri dedim öylece bi baktı ardından yanıma oturduben de özeli
Esra Ablanın Kölesiyim
İlkokul ve ortaokuldayken şubat tatillerinde dayıma giderdim. Gündüzleri evde dayımın kızı Esra ablayla kalırdık. Esra abla benden 4 yaş büyüktü, çocukluğumuzdan beri hep oyun oynadığımız için çok yakındık. Yere oturup monopol oynardık. Karşıma eteğiyle otururdu. Oyuna kendini kaptırınca eteği yukarılara doğru sıyrılır beni deli ederdi. Benim baktığımı fark eder ama bişey söylemezdi. Bazen kendi pulunu ayağıyla ilerletirdi, biçimli ayakları ve açılan eteğiyle müthiş bir manzara oluşurdu. O büyük olduğu için genelde hep oyunda daha iyi durumda olurdu. Onun oteline geldiğimde çok para ödemem ger
Ben Iyi Sikiciyim
Slm ben yusuf 28 yaşında maraşlıyım size ilk erkek sikişimi anlatacam lisede arkadaşımcenk vardı beraber ders çalışırdık birgün film almış ve geldi kendisi çok parlaktı film seyrederken evde kimse yoktu ve birden bana hadi bizde yapalımmı deyince bende hiç rettetmeden ok dedim ve benim kini yalamaya başladı harikaydı ve sevişmey başladık ben onu o beni yalıyordu ve altım yattı sikimi yavaşça sokmaya başladım harika bir şeydi o gece 3 kez siktim ve hala sikiyorum 14 cm benimki ye arkadaşlar arıyorum msn ne me ekleyin
Kayınvalidemi Zorla Siktim..
Kayınvalidem güler taş gibi bi kadındır. bundan 6 ay once oldu ne olduysa. eşim yazlığımızdaydı ve ben işlerim nedeni ile ankaradaydım.işlerimi hallettikten sonra yazlığa tatile gidecekken eşim annesinide getirmemi istedi bende kayınvalidemi aldım gece12 de yola çıktık. üzerine bol bi etek giymişti v yaka bluzundan sanki göğüsleri fırlayacak gibiydi. yolu yarıladığımızda afyonda yemek yemek için durduk yorulmuştum anne şu ilerde benzinlik var orda uyuyalımmı dedim oda tamam dedi. durdum araç transporter olduğu için arakaya geçtik. yattık ama aklım onda kalmıştı mukemmel bi kokusu vardı. yan
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/7c7ed031e7f12c5e0e2dddc6e2c341e5.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32