Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Dominant Sevim 2
|sevim teyze artık bambaşka bir kadın olmuştu bana karşı benim kendisinden çok etkilendiğiminde farkındaydı ne derse ikilemiyor istekleriniharfiyen yerine getiriyordum.annemler gideli iki gün olmuştu ama son gün hiç uyumamıştım ertesi gün okula gittim sevim teyzenin muhteşem vucudu ojeli uzun tırnakları gözümüm önünden gitmiyordu.ne kadar acımasız sert bir kadındı tokatlarken,kırbaçlarken ne kadarda zevk alıyordum.saat üçe doğru okuldan çıktım.eve girdiğimde sevim teyze annemle konuşuyordu gayet neşeliydi anneme bi ara seninki cok yaramaz nazan dün çok üzdğ beni dedi.annemin dediklerini duyamı
Ablam Banyoda
Ben 18 yaşında yaşıtlarıma göre biraz kısa ama sikim baya büyüktür.Ben geçen yaz başıma gelen bir olayı anlatıcam. Benim 22 yaşında yeşil gözlühafif esmer harika götlü bir ablam var. Malatya da inünü üniversitesinde okuyor.Biz Elazığ da oturuyoruz. Eve fazla gelmiyor. genelde tatillerde Malatya dakalıyor. O yaz da epeydir eve gelmemişti.gediğinin ikinci günüydü. Ben dışarıdamaç yapmıştım her tarafımdan ter akıyordu. Annem. Dışarı çıkıyordu ablama esraşunu banyoya sok temiz gene yıka bir haftadır yıkanmıyor dedi. Ablamda başındansavmak için tamam dedi. Hemen banyoya dedi bende abla boşver şimdi
Dilegim Kabul Oldu Sonunda
Dilegim kabul oldu sonunda Ben suat ve esim32 yasinda ve 14 yildir lmanyada yasiyoruz. Esim bir gün telasla eve geldi ve kendisine sözlü tacizde bulunuldugunu söyleyince ilk önce öfkelendim ve o sahisi bana göstermesini söyledim. Tamam, yarin gösteririm dedi. Aksam oldugunda olanlar aklimdan gitmiyordu v esimi baska birileriyle düsündükce cildiriyordum dayanamayip esime:ceydacigim ben olsaydim sözde kalmam seni sikerdim evire cevire dedim esim sok olmustu. Bu arada esimi soymaya basladim öpüsürken beni sana laf atan kisi olarak hayal et dedim ve esiminde ateslendigini farkettim. Esimi
Dusuncesizden
Dusuncesiz`den Merhabalar.. ben Istanbul`dan 17 yaşında genç yakışıklı bir cocuğum. kızlara karşı ilgisizliğim çekingenliğimden gelir.. Kendime gay demesemde öyle sayılıyorum herhalde. Neyse konumuza geçelim. Anlatacağım anım yaklaşık 3 ay önce oldu. Arkadaşıma X diye Hitap edeceğim. , Her günkü gibi yine akşam olmuş herkez evlere dağılmış biz mahalle arkadaşlarımız ise buluşmuş sohbet edıyorduk.. Saat 22.00 suları arkadaşlarla evlere dağalmaya karar verdık ben ve X bir sigara içmek ıcın kaldık. Bakkalda 1 dal sigara aldık ve 2-3 sokak ilerledik. İkimizdede ateş yoktu ve tanıdık da ki
Özge`nin Ayakları
Ben 19 yasında ilk deneyimimi özgeyle yasamıs bırıyım . Özge sarısın balık etlı bir kızdı. Hava cok soguktu okula gıderken donmustum acaip kar yagıyordu. Sınıfa girdigimde sınıfta bitek özge vardı. Oda buz kesmişti baska kimse yok daha sonra biz eve gitmeye karar verdık.O onumde yururken gozlerımı poposunda ayıramıyordum.sonra dolmusa bındık dolmus tıkıs tıkıstı. Ben özgenin onudeydım.Arkasında ıse 35-40 yaslarında bı adam vardı ve benım özgeme dayıyodu. Özge bundan rahatsız olmustu zaten bi sure sonra ındık olayı bana anlatıyodu. tabıkı benımcadır kurulmustu. defterle gizlemeye calışıyodum. A
Ucu Bir Arada
Üçü bir arada Ben 19 yaşında zıpkın gibi bir delikanlıyım. kızlarla aram çok iyidir. ben antaltada oturuyorum. günlerden cumartesiydi,mahallemizin orospularından olan gizem, betul ve gonca orospuları ben ve ibo`yu internete çağırdılar fırsat bu fırsat bunları tenha bir yere götürmek gerekiyordu ve aklımıza şeytanca bir fikir geldi. gizemin annesi ve babası ayrı olduğundan annesi bu yüzden çalışıyordu.annesinin adı semra oda taş gibi bir karıdır gözü hep dışardadır.mahallenin erkeklerine hep iş atar bu arada benim ve ibonun akrabasıdır. sonunda internete gittik. gizem benim yanıma otur
Amca Kizini Gotten Siktm
Amca Kızını Götten Siktm selam ben istnbulda oturuyorum yasım 29 bız 4 katlı bır apartmanda amcamlara aılece kalıyoruz yani her katta bırımız oturuyoruz neyse hikayeme gelelım . benim ortanca amcamın 3 kızı var en buyügü E ile aram cok iyi yası 22 kendisi 1. 65 civarında kocaman gögüsleri ve gocaman cıkık bir göte sahip bana devamlı el sakası yapar tabi bende ona ama bu sıradan seyler olarak kalır bir gun apartmanda sadece ıkımız kalmıstık gunlerden pazar dı ve ben evde porno film izliyorum birden kapı caldı ve panik oldum ama aklıma E den baskası olmuycada geldı neyse kapıyı actım E na
Kayınpederim
Selam ben hacer. 28 Yasindayim. Belçikaya gelin olarak geldim. Kisa bir sure sonra kocam bedelli askerlik için turkiyeye gitti. Ben dul olan kayinpederim ile birlikte kalmaya basladim. Tesetturlu ve dindar olmama ragmen bazen masturbasyon yapiyordum. Kayinpedim beni dikizliyormus. Tabii benim bunlardan hiç haberim yoktu. Bir gece yine ben kendi kendimle oynarken odama aniden giriverdi. Ben yari ciplak bir vaziyette ne yapacagimi bilemez bir halde iken korkma kizim bunda utanacak bir sey yok dedi ve yatagimin kenarina oturdu. Ben tabii yorgani ustume cektim ama yine bazi yerlerim acikti ve o
Annemi Uyutarak
Merhaba arkadaşlar ben size 14 yaşındayken başımdan geçen olayları anlatmak istiyorum. Bir gece yatak gıcırtıları inilti ile uyandım biraz durdum ve dinledim ses annemle babamın yatak odasından geliyordu.. Kulaklarıma inamadım bu ses annemde çıkıyordu bazen inliyor bazen tısılıyor kısık sesle fısıldaşıyorlardı Annem :yavaş ol çocuk uyanacak Babam:top atsan uyanmaz korkma Yatak öyle gıcırdıyordu ki kırılacaktı sanki kapılarının arası birazcık açıktı bütün olayı görüyordum annemin bacakları babamın omuzlarında idi annem o koca götünü kaldırmış amı tabak gibi karşımdaydı annemin amını i
Dilenci Kadın
Slm. bu ikinci hikayem bir gün evde yalnız başıma oturuyordum dairenin kapısı çaldı karşımda dilenci bir kadın ben orta yaştayım o da aşagı yukarı benim yaşımda zannettim amna degi lmiş üzerindeki kıyafet öyle gösteriyormuş neyse gelelim hikayemize bana bir sadaka verirmisin dedi benimde o anda vevesim geldi elimi kot pantolonun cebine attım fermuar o zamanmı açılmış yoksa daha öncemi açıktı bilemeyecegim elini önüme soktufermuarın açılmış a be dedi bende öylemi dedim elini tuttum benim içimdeki şeytan dürttü bozuk para odada gel orada vereyim dedim biraz çekinceli vaziyette tamam a be dedi a
Artık Kız Degil Kaltagım
22 yasında oldukca alımlı bi kızdım işyerindeki erkeklerin cogu beni arzuluyordu buna emindim ama ben iclerinden bitanesini istiyordum ama bunu onla belli etmiyordum amacım onunla degilde digerleriyle ilgilendiğimi sanarak bana zorla sahip olmasını saglamaktı bana ceşitli kurlar yapıyodu ve hiç birine karşılık alamıyodu ben sürekli diğerleriyle ilgileniyodum bu onu iyice kızdırmıştı bi gece telefonuna gecen gecenin tadı halen damagımda o koca yarragını halen amımın içinde hissediyorum diye bi msj cektim ve arkasına hemen pardon yanlışlıkla oldu diye yazdım hiç bi cvp vermedi artık benim bakire
Bacak Sefasi
Bacak sefası slm ben 17 yaslarında tipi fena olmayan bi gencim ha bu arada cok da azgınımdır. neyse konuya gireyim bizim sınıfta acayip sexi bi kız vardı.tabi bede onu keser,hep onu sikmenin hayalini kurardım. bi gun okul cıkısından sonra okulda kaldım sıranın altna kopya hazırlayacaktım bizim sınıfta kızlar tuvaletine pek yakındı.o sırada bazı sesler duydum .kız- bu arada adı zeynep-ın sesini duydum.telefonda konusuyodu aklım birden onun gusel gotune kaydı kopya fln unutmustum.bu arada o kızlar tuvaletinden sınıfa girdi o gunde boxer giymisim benim ki kalkınca cok belli oluyo kız
Süper Kalça
ben 18 yaşındayı lise öğrencisiyim komşumuzun kızı oldukça alımlı veseksi birisidir.geçen yıl yaz aylarıydı.Annesi ve babası şehir dışınaçıkmışlardı.bende fırsattan istifade onunla sevişmek istiyordum.bunu fırsatbilip onu aradım.buluşmak istedim oda kabul etti neyse biraz muhabbet edip onaonu sevdiğimi söyledim. oşaşırmıştı ne diyeceğini bilmiyordu. daha sonra o dabeni sevdiğini söyledi. bende evlerinin boş olduğunu bildiğimden evde birkutlama yapalım dedim.oda kabul etti.ben iyice heyecanlanmıştım.niyetim onusarhoş edip sikmekti! içkileri alıp eve gittik. oturduk içmeye...daha sonrakızın sarh
Almanyada Alman Ciftiyle Sikismem
Almanyada alman ciftiyle sikismem meraba ben almanyadan köln sehrinden yaziyorum. Adim cem ve 38 yasindayim.Yillar önce ve aslinda hala da devam ediyorum, evli bir calman ciftiyle tanistim bir alman dergisi araciligiyla.Üclü sikisme icin bir erkek ariyorlarmis ve ben de kabul ettim, randevu yaptik ve bir hafta sonu evlerine vardim. kadin orta yaslarda memeleri epeyce sarkikti ama, iriydi memeleri ve güzel ve büyük bir kalcasi vardi. Adi petra idi ve kocasi da hans, o da orta yaslarda idi.Birza hos bes ve cay sigara derken hans bir porno filmi koydu ve seyretmeye basladik. Yavas yava
Hayatimin Sexsi
Hayatımın sexsi.... biz iki arkadaş jigoloyuz 181 80 sarişin kaslı yakışıklı biri 175 65 kumral yakışıklıda diyerimiz can vede cemde takma isimlerimiz. siz yaklaşık iki senelik bir olayı anlatacam .gecen sene yazdı bir müşterimiz yine bizi aramıştı vede gitmemizi isemişti ama işin thaf bir yanı vardıki iki mizi birden istemişti önce şaşmışltım tabiki ama sonrasından dedimki vardır bi bildiyi ve gittik aman alahım oneeeeee? bide ne görsem iyi icerde 7 tane bayan var olamaz dedim vede 7 bayan bizimle sex yapmak istiyo hemde hepsi birden kdınların en ufagı bizi arayanyaşı en az 50 ve baş
Yengemden Çocuğum oldu
Ben 18 yaşında, Lise 3 öğrencisiyim, adım Emre. Dayımın taş gibi bir karısı (yengem) var. Oldum olası yengeme hastayımdır, devamlı 31 çekişlerime konu olmuştur yengem. Yengemle ile aram gayet iyidir. Arada bir onlara gider yengemle sohbet ederiz. Sohbet konularımızın başlıca konusu fıkralardır. Arada bir bel altı fıkralar da anlatırız tabi. Şu sıralar hamile olan yengeme aşerdiği için tarhana götürmüştüm. Yengemin üstünde beyaz lakoste bir tişört, altta da genç maksi tipi bir etek vardı. O gün dikkatimi çeken şey, memelerinin normalden daha büyük görünmesiydi. Sanırım sutyen takmamıştı. Arkada
Koyunları Otlatmak Bana Kalmıştı
Otuz altı yaşında bir bayanım. Onsekiz yıllık evliyim. Evli olduğum onsekiz yıl içinde kocamı bir çok kez aldattım. Bunu inkar etmenin hiç gereği yok. Çünkü kocamda biliyor ve benim çapkınlıklarıma göz yumuyor. Zaten aksini yapsa onu hemen boşarım. Onun yüzünden en sevdiğim şey olan seksten mahrum kalamam. Sizin anlayacağınız kocam iktidarsızın biri hem de uzun zamandır. Gerçi ben onu henüz gücünden bir şey kaybetmemişken aldatmıştım, fakat o zaman çok ilginç bir olay olmuştu. İşte bu olay her şeyi değiştirmişti. Üç yıllık evliydim o zaman yani 21 yaşımda sekse en duyarlı istekli olduğum çağım
Komsudan Patrona
Komşudan patrona merhaba bendeniz istanbuldan ece. direk konuya gelelim. işyerinde internete yeni bağlandığımız günlerden biriydi. merak işte bende şu porno siteleri merak ettim ve bi şekilde bi site bulup girdim(bu arada kimse yok iş yerimde). ilk ya acayip hoşuma gitti. tabi ben müptela oldum bu sitelere. dükkanda mastürbasyon yapmak alışkanlık haline geldi hergün. yine böyle ben mastürbasyon yaparken öyle dalmışımki aşağıya yan komşumuzun geldiğini farkedemedim. tabi herif beni o halde gördü kendimden geçmişim. dururmu hayvan atladı üstüme. kör istedi bi göz allah verdi iki göz tabi be
3 Erkek Tarafindan Ayni Anda Sikildim
3 Erkek Tarafından Aynı Anda Sikildim selam,oncelikle kendimden bahsedeyim biraz. yesil gozlu, kumral ve guzel bir kızım. Erkekleri tahrik etmekten aacayip hoslaniyorum ki bu bazen basima isler acabiliyor. Bundan 6 sene once Ankarada universitede okurken 3 arkadasim vardi ayni evi paylasan. Benden 2 ust sınıftalardi ve okulda hayli dikkat cekerlerdi. Yakisikli cocuklardi yani. Ben ise onlarla tam kanka olmustum. Mac seyrediyor beraber icki iciyorduk . daha sonralar baktimki artik bunlar bensiz hic vakit gecirmemeye basladilar. Egleniyorduk anlayacaginiz. Bir aksam hep beraber disari
Ali Hocayla Dvam
Sizlere kıllı ali hocayla yasadıklarımı anlatmıstım. Bu hikaye tamamen gercek ve 3 saat önce olmustur. Yine sabah kalkıp kızılay otobüsüne bindim ve dersaneye gittim. Dersin birinde hizmetlilerden biri bugun ders çıkışı zorunlu etüte kalacağımı soyledi hemde ders fiziktendi yani kıllı hocamla. Dersler bitti bn çok heyecanlıydım etüt odasına gittim. Etüt odasında kocaman bir masa vardı. Oturduk nasılsın sikin nasıl fln dedi çünkü önceden 2 kez sevişmiştik. İiyiym seni çok özledim dedim ben o da gotum sana muhtaç dedi ve dudaklarımız yapıştı.. Hemen soyundu çünkü ders 45 dk. ydı. o kıllı
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/59e00a698ff64d5439cb54d897b30056.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32