Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
En Sevdıgım Sehır ızmır
Arkadaslar ben ankaradan ahmet yasım 23 bu olay 12 agustos 2006 size kuzenimin karısı ile yaşadıklarımı antacagım.birgun ankaradan yola cıktım ızmıre gıdıyorum yol bıttı ve ızmıre vardım ızmırde kalan teyzem ve oglu karısı ve teyze oglunun kızının yanına gıttım.teyzem 49 yasında kuzenım 32 yasında kızı 30 yasında ve kızlarıda 11 yasında sadede gelelım.ben kuzenın karısına bıtıom bır ıcım su teyze oglunun bakkal dukkanı var bende bunlarda kalıyorum.benım ılk gunum kızlarıyla aynı odadakalıyorum kız da kucuk olmasına ragmen anasına cekmıs ıste kız benımle beraber aynı odaya gırdı amca arkanı don
Kiz Kardesim
-------------------------------------------------------------------------------- Kız Kardeşim ! Selam ben Eskişehir`de kamuda çalışan birisiyim.Bundan bir yıl önce başımdan geçen bir anımı sizlerle paylaşmak istedim. Kamuda çalişmam nedeniyle Eskişehir`de bulunmakdayım yanlız olmam nedeniyle ev işleri ve yemekler nedeniyle zorluk çekdiğimden dolayı memlekette bulunan kız kardeşimi yanıma getirdim. Kardeşim oldukca çekici ve alımlı olmasına ragmen bir okadarda güzeldir.Fakat bu olayı yaşayana kadar kardeşimle böyle bir ilişki yaşayacagımı hayatda düşünemezdim.Kardeşim benim yanımda ol
Hayrettin Koca Götü
Ben aslında erkeklere ilgi duymam.Ancak mahallemizde Hayrettin Kabaca adlı bi çocuk vardı.Yaşı 15 veya 16 idi.Birgün annem evde yok gel porno film izleyelim diye beni evlerine çağırdı.Hemen gittim tabiki.Filmde koca götlü bi karıyı büyük yarraklı bi adam götünden bağırta bağırta sikerken bi anda olanlar oldu yan yana otuzbir çekerken hayrettinin koca götü gözüme çarptı.Parlak etli büyük bi götü vardı.Hayrettine götün çok güzel dedim harika sikilir diye takıldım espriye vurdum ama hayrettin bi anda ayağa kalktı domalıp eliyle götünün dilimlerini ayırdı hadi gel sende o adam gibi sik beni dedi.İ
BENİM GİBİSİ VARMI__???
Selamlar,ben SAVAŞ.Ben 20 yasindayim ve İSTANBUL da yasiyorum. Ben 1.89 boyunda esmer yakisikli bir gencim.Bizim sevda adinda guzelmi guzel evli bir komsumuz var.Sevda 32 yasinda ama harikami harika bir kadin.Okadar cok guzelki ve cok seksi.Kendine bakmasini bilen kadinlardan ve iki tane cocugu var.Ama gorseniz bu iki tane cocugu nasil dogurmus dersiniz. Neyse lafi uzatmadan ben hikayeme geciyim.Yaklasik iki ay once oldu bu iliskimiz.Ben Sevdadan asiri derece cok hoslaniyor ve etkileniyordum onu nezman gorsem onun hayalini kurar ve odamda cogu zaman onu dusunerek 31 cekerdim.Bana cok iyi davra
Ayla
merhaba benim adım size bundan 3 sene evvel başından geçen bir olayı anlatacağım. ben o zaman 22 yaşlarındaydım evde genelde gece annemle babamın sevişmeleri sırasında çıkan o muhteşem inleme seslerine alışmıştım artık. bir yine annemle babam sevişirken onları izlemeye karar verdim. ve babamın o koca yarağı annem kah ağzında kaf amında ve götüne girip çıkıyor annem inlemeleriyle bende etkilenip elimi vajinama atıp kendimi rahatlatmaya çalışırken onlar odada ben kapının arkasında boşaldım ve yatağıma geçtim. o olaydan sonra babama deşik duygularla bakmaya başladım. ben babamla arkadaş gibi sam
Götçü Abim
Bir gün nette chattteydim biriyle konuşuyordum o bana dedi ki seni sikmemi istermisin dedi olur dedim ne dediğimi bilmiyordum ve o sırada abim içeri girmiş baktı dedi ki yabancıya gitme daha iyi sikerim ben dedi ve koltukta aldığuı gibi beni yatağa fırlattı senem dedi bağırma dedi kapıyı kilitleyip beni soydu her yerime krem sürdüve ben napııyorsun napıyorsun diye bağrıyordum oda sus dedi yoksa kötü şeyler olur dedi tamam dedim oda beni yüzüstü yatırıp bacaklarımı açtı bu benim ilkti dedi ki kız senin götünü yerim bune dedi ve soktu ağlamaya başladım çok acıyordu dedi ki güzelim dedi sakın b
Tuvalette
Bizim ailede herkes spora meraklıdır. Özelliklede basketbola. Mesela babam beni küçükken her hafta sonu basketbol maçlarına götürürdü. Hatta bazen annemde bizimle maçlara gelir , tezahüratlara katılır heyecanla takımını desteklerdi. Ama uzun bir süredir maçlara gitmemeye başlamıştık. Artık babam bizi maça götürmüyor , doğrusu zaten bende bizimkilerle maça gitmeye değil ama arkadaşlarımla gezmeye daha fazla hevesliydim.Hem son yıllarda basketboldan daha fazla futbolla ilgilenmeye başlamıştım. Hatta okul takımında oynuyordum. Takımın defansında liberoda oynuyordum. Bir hafta sonu tuttuğum basket
Borç Tahsili
Arkadaşlarımızla beraber eğlenmeye gittiğimiz bir gece benim sürekli kavga ettiğim fakat, özellikle vücudu güzel olan (bu arada yüzü de fena değildi) kız arkadaşımız fazla içkiyi kaçırdığı için yolda geri dönerken kusmaya başladı. Bende arabanın içi pislenmesin diye bir torba verdim. Ertesi günü arabamda evrak ararken akşamki torbada olduğu aklıma geldi ve kız arkadaşı arayarak senin yüzünden işim yattı, bana borçlusun dedim. Bir kaç zaman sonra muhabbetimiz iyice ilerledikten sonra arkadaşlarla onu benim eve davet ettim ve o gece kalması için ikna ettim. Biz kızla beraber aynı
Hocamla Ilk Defa
Hocamla ilk defa 9-10 Yaşımda daha ilkokula giderken 31 çekmeye başlamıştım ve zamanın az bulunan porno dergilerini alıp saklayıp onlara bakarak zevk alıyordum. Özel ders aldığım üniversiteli bir abla vardı. Sobalı bir evde abisi ve annesi ile yaşıyordu. Eve gittiğmde o yalnız oluyor abisi sonradan geliyordu. Tek oda sıcak olduğunda o da yanımızda oturup gazete okurdu. Dikkat ettiğim şey giydiği eşofman altına hiçbirşey giymemesi ve sikinin oldukça belli olmasıydı, kız kardeşinin rahatsız olmaması ilgimi çekiyordu. Onu abla olarak görmem gittikçe yerini yaş farkımıza rağmen içimde yeni se
Yaşlı Dilenci
Merhaba bir gün evde kendime aynanın karşısında masturbasyon yapıyordum kapı çalındı üzerimdeki eteği aşağı indirdim ve kapıyı açtım kapıda yaşlı bir adam duruyordu baktım buyur amca dedim adam yavrum bana bir hayır diye boynunu büktü bende ne istersin diye sordum adam ne verirsen diye yine boynunu büktü peki dedim çantamda zaten fazla olmayan paramdan biraz verdim adam bana yavrum birde su ver dedi içim yandı ben bir an önce içeri girmek ve masturbasyona devam etmek istiyordum peki içeri buyur dedim ve içeri aldım Kanepeye oturdu bende suyunu aldım geldim suyu uzattım karşısın
Olgun Çıtır
ben izmir den mert bu sitede çok hikayeler okudum ve bu hikayelerbana esin kaynağı oldu:) hikayeleri uygulama zamanı gelmişti...bi gün ünlü kemer altı çarşısına gitmiştim malum oraları kalabalık oluyo.busıkışıklıkta yürürken sürekli kadınlara arkadan sürtüyodum. ama biri vardı kitam bir afet 40 45 yaşlarınsa olmasına rağmen göğüsleri dik kalçaları büyükçe ve.ok taze görünüyodu. ilgimi çekmişti onu takibe aldım. durduğu her yerdearkasına geçiyodum bi ara döüp ters ters baktı ama ben bozuntuya vermedim buarad benim 17 lik dimdik olmuştu o da bunu farketti ama bişey sölemedi bu banacesaret verdi
Ah Sen Neymişsin Funda Abla
Slm arkadaslar ben dırek yasan mıs olayımı anlatmak ıstıyorum bızım evın yanında oturan funda abala dıye bırı var yası 25 ama felaket bırı esmer yesıl gozlu ve 1.88 boylarında bırı cok guzel kalcalara sahip birisi ve cok sex sı bırı bır gun bızım eve annelerı ıle oturmaya geldıler ve bende onu gorunce kafama da bır plan kuruyordum onu nasıl sıkerım dıye o da benı gorun ce nbr falan demeye basladı ve anlamıstım kı bıseyler soylemeye calısıyor ben benım odama cağırdım geldı ve bılgıayarımda nbdığımı sordu bende hıkaye okudumu soyledım hadıya ne hıkayesı falan dedı bende sex dedım hadıya ben
KARIMIN AKRABASI BELKIS
ABLA selam size anlatacağım bu hikayede herhangi bir yalan yoktur. yaşım 30 bu olayı geçen sene belkız ablanın almanyadan yaz tatili için yurda dönmesi ile başladı. belkız ablayı karşılamak  için eşimle beraber atatürk havalimanına gittik. bir kaç saat sonra uçak havalimanına indi. bu arada belkız eşimin dayısının oğlunun karısı belkız abla bizi karşısında görünce çok sevindi. bu arada belkız abla 40 yaşında 1.65 boyunda 120 kilo ağırlığında toplu birisi yalnız  seksi bir kadın  istanbuldan bursa ya evimize geldiğimizde saat hayli geç olmuştu ben uyuyacağımı söyleyim. yatak
komşu ablam
ben emre yaşım 15 yan komşumuz nur abla benden 4 yaş büyük göğüsleri büyük ve dik minyon bir kız ben 31 çekerken hep onu arzularım.çok samimiyiz akraba gibiyiz.hikayeyi yazdığım yıl 2010. bundan 2-3 sene önce tam hatirlamiyorum nur ablanın kardeşinin pc sine bir şey bakmaya gitmiştik yanimda da arkadaşim vardi o pc başina oturdu kardeşine yanındaki kanepeye abla kardeş ayni odada kalıyolardi bende nur ablanin yatağina pc nin tam arkasında nur ablanın üstünde beyaz askili altındada çok kısa bir etek vardı biz samimi oldoğumuzdan muhabbet ederdik biz pc de bişey silicektik ona sorduk oda ba
Yaz Gecer,yine Gelir
Gecen yaz komsularimiz Akdeniz turuna cikmisken ,bizim yazliga da ugramislardi.Tek gece bizde kalacaklar,sonra yola devam edeceklerdi.Saffet Bey mangal partisinde aldigi ickinin ve ertesi gun yapacagi yolun etkisi ile geceyarisi bizle vedalasti.Kumsala indik elimizde ickilerle.Isin dogrusu esim ve Dilek oldukca sinirda idiler.Kumsalda Dilegin sut beyaz bacaklari eteginin yirtmacindan aciliyor,icindeki beyaz dantelli ic camasiri gozukuyor,esim ters tarafta oldugundan bunu farketmese de bakislarimin surekli oraya kacmasi Dilek tarafindan farkediliyor,ama o hic orali olmadan sohbete kahkaha ve sa
Sıkışık Takside Kardeşim Beni
Slm ben 19 yaşındayım kardeşim ise 16 bir hafta sonu pikniğe gitmek için hazırlandık komşumuzla beraber bizim arabaya sıkıştık ve ben kardeşimin kucağında zor yer buldum yolda ilerledikçe kardeşim kıpraşmaya başlayınca baya bozuldum arkaya dönerek sert sert bakınca ya abla ayaklarım ağırdı arasıra kalk otur dedi benimde ayaklarım nefes alsın deyince kendisine hak verdim ve arasıra kalkıp oturmaya başladım ama her oturuşta siki götümü dahada zorluyordu bunu normal görmeye başladım nede olsa o bir erkekti ve istemedende olsa benden etkilenmesi normaldi anormal olan benim onun kucağında olmam di
Azgın Kızıl
Her insanın hayatında önemli etkiler bırakan ve bundan dolayı unutulmaz olan insanlar olmuştur. Bu insanlar o denli etkiler bırakırlar ki bazen üzerimizde yaşam yollarımızı ayırsa da biliriz ki son nefesimizi verene dek aklımızda ve hayallerimizde yaşamaya devam edecekler. Ben henüz yirmi beş yaşımdayım ve yeni hayata atılıyorum ama daha şimdiden benim için asla unutulmayacak deneyimler yaşatmış böyle bir insan var hayatımda. Artık birbirimizden haber alamıyor olsak da, üniversitenin ilk yıllarında ki kız arkadaşım Selin. Her ikimizde cinselliği birbirimizin bedenlerini keşfederek tanımıştık.
Hayatın Tadı - 1
bu yaz başımdan geçen korkunç fakat çok ama çok zevkli anılarım oldu ve hala devam ediyor. yaz tatilinde annem ve babam çalıştıkları için yazlıkta abimle beraber kalıyordum annem ve babam hafta sonları gelirlerdi bir akşam sahilde arkadaşlarla abim dahil gezerken bira içiyorlardı bende abimden ısrarla içmek istediğimi söyledim zorda olsa bir bira kopardım biralarımızı içitik beni azda olsa sarhoş etmişti abim seni götüreyim dedi eve bıraktı geç geleceğini söyleyerek gitti bende duş aldım kilotumu giymeden şortumu ve yalnız bir atletle balkona oturdum ne olduysa bu andan sonra oldu bahçeye koca
İlk Domalışım
slm ben almanyadan cem su an 38 yasindayim benimkisi bundan 20 sene once basimdan gecen gercek bir olayi anlatmak istiyorum ben daha o zamanlar 18 yasimda iken ailemle almanyada yasiyorduk abim babam ablam ben ve annem bahceli bir evimiz vardi komsumuz helmut o zamanlar 45 yaslarinda idi ve ailemizin ve babamin cok samimi bir dostu idi o yaz gunu karisi rahatsizlanmisti biz sicaktan bahcede otururken ben kisa pantolonla oturuyordum ve helmut geldi babama benim kendisine yardim edebilecegime musade istedi babamda olur tabi diyerek beni gönderdi ne yapacagimizi sordum evde kimse yoktu karisi h
Harika Yengem
Merhaba ben bursadan yazıyorum adım mehmet 35 yaşındayım 1,80 boyunda 78 kilo siyah gözlü biriyim karımın kardeşinin karısı hep ilgimi çekiyor bir fırsat kolluyordum karımla ilişkimiz sıkıyor yeni bişeyler arıyordum aklım f,krim eniştesi olduğum orospudaydı.. 1.70 boylarında ela gözlü dolgun göğüslü harika kalçalı biriydi. aynı binada altlı üslü oturuyor her seferinde kaçamak bakışlarla onu gözlüyordum bir gün eve gittiğimde evde kimse yoktu ve kapıyı o açtı şaşırdım ben alkollü fakat kendimdeydim evde kimsenin olmadığını söyledi ve bize gel sana bir kahve yapayım dediğinde afallayarak tam
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/d55c7db6ee3a010bfef620aef3681c7d.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32