Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
MELİSLE AM GÖT
Selam ben istanbulda yaşayan bir gencim melis adında bir kız arkadaşım war kız çok seksi onu görünce hemen tuvalette 31 çekyom neyse.ona seni seviyorum dedim oda bende seni dedi biz tam 43 kere çıktık en sonuncusunda çok fena azmıştım melis arada bir bizim eve gelirdi ama hiç bir şey olmazdı bi gün çardım geldi üstünde siyah bady vardı bende dedimki seninle öpüşelimmi oda tamam dedi öpüştük o bende meraklı çıktı soydu beni ağzına verdim makine gibi emiyordu en sonunda azına döl fışkırdı sonra bakiremisin dedim ewet dedi amına bi soktum hemn çığlık arttı dedim sus amına 3 posta akıttım sonra g
Ablamın Oyunu Ve Tecavüz
O yıllarda çok büyük sayılmazdım ama akranlarıma göre daha gelişmiş bir yapım vardı.Uzunca boyum,sütun gibi bacaklar desem abartmış olmam, tek kusurum memelerimin küçük olması idi.Tabi daha sonraları onlarda tam kıvamına ulaştılar..Neyse, daha bir hafta önceden planlanmıştı pikniğe gidecek olmamızı ve ben sevincimden uçuyordum çünki bir yaz boyu toplasan ya iki yada üç kez piknik yapabilirdik.Babam o konularda hiç hevesli diildi,benden büyük iki kızkardeşiminse hiç umurlarında bile değildi pikniğe gidiyor veya gitmiyor olmamız çünki birer tane sevgilileri vardı ve her fırsatta onlarla birlikt
Hocanın Azgınlıgı
|slm ben bizim okuldan bir ogretmene hastayım kalcasına ölüyordum ama 1 ay sonra benle yatacagını nerden bilebilirdim we sonra hocamın benm derslrimn kötü olması nedeniyle sana ders werecem dedi bende buyuk bir heyecenla tamam dedim.bir gun sonra hocann ewine gittik ben heyecendan öluyordm sonra ewe wardık sonra ders calısmaya basladık ben iyice azdım we tualete gittim we icerde bosalırken kapayı hoca actı sonra bn penisimi sakladım.ama o alıp yalamaya basladı we agızına bosaldım sonra yataga gectik we cırılcıplaktı sonra amını yaladok yumusattıktan sonra sikimi taktım buyuk bir heyecanla gid
Yengemde Gözüm Var - Kısa
Yengemde Gözüm Var - Kısa Ben 18 yaşında bir gencim. dayım 2.hanımı almak üzere ve 2 senedir beraber yaşıorlar. benimde yengemde gözüm var. bize ilk geldiklerinde uzun yoldan gelmişlerdi çok yorgundular yengem uzandı bnm yatağa uyudu bende odayı kitleyip yanına uzandım yavaşca kalçasına elimi attım baktım tık yok elimi yavaşca bacak arasına götürdüm sıcacıktı amcığı yanıodu ama pantolonu dardı arkadan götü açılıodu dantelli bi kilotu vardı.. sora göğüslerini ellemeye başladım uçlarını yaladıkça zevkten dimdik oldu ama uykusu ağırdı hissetmiodu.sora dudaklarından hafifçe öptüm onun kalça
Askerde Yat Izni Maceram Ve Nuray
| Bundan sekiz on sene önceydi Tokatta askerdim. Kurban bayramında ev izni alamamıştım ama on gün yat izni almıştım. O zaman bir öğretmen sendikasına üye idim o nedenle on gün yat izni için ağustos ayında yıllık izne çıkmış iki bekar öğretmenin evine kalmam için bana anahtar vermişlerdi. Orada sendikadakiler de dahil herkes benim için yabancı idi. Eşimle yeniden balayı yaşayabilirdim. O nedenle eşimi yat izni için tokata çağırırken ona mümkün olduğunca dekolte olmasını ve izin boyunca oradaki tüm sikleri kaldırmasını ama sadece benimkini indirmesini istemiştim. Oda kabul etmişti. Ee karım Nu
Nalan Ve Serap : Yalan Yazanı Sikerim Ona Göre
Bu siteye hikaye yazanlar hep saçmalıyorlar. hayal edip kafalarına göre uyduruk şeyler yazıyorlar. gerçekten bahseden hiç yok.yalan yazanı sikerim ona göre. yaptığınız doğru şeylerden bahsedin de inanalım. bir gün günlerden cumartesi yayla yolunda motorsikletimle giderken yolda motor ısınınca durmakzorunda kaldım. yayla yoluda bilirmisiniz bilmem ama hep ormanlık ve ıssız yerler olur. ben de ilerde bir araba görünce motorda ısınmışken durdum. benden sonra gelen diğer arkadaşım da durdu hayırdır bu ne iş dedi. motor ısındı bekleyelim bir siğara içelim yola çıkarız dedim. sonra ilerde duran ara
Tülinin Kölesi Oldum
|merhaba ben mehmet tuvalet tamircisiyim.sizlere başımdan geçen hikayelerden birini anlatayım.kendimi bildim bileli küçük yaştan beri kadın ayaklarına ilgi duydum.bu ilgi mazoşistlikle büyüdü.izmir çankaya da ufak bir dükkanım var ufak tefek tamir işlerine koşuyorum.bulunduğum binada birçok firma mevcut ben bunlardan birçoğunun tesisat işlerini hallediyorum.bir üst katımda yaklaşık 20 kişinin çalıştığı bir muhasebe bürosu var.çalışan sekreter kızlardan biri oldukça hoşuma gidiyor.Adı Tülin.binadaki güzel bayanlarla sohbeti ilerletmek özel hobim haline geldi.binadaki çıktığım kız sayısı 9 oldu
Ablam Bunu Hiiç Ummuyordu
|slm ben mahmut19 yaşındayım geçenlerde ablamı banyo yaparken yakaladım yani eve geldiğimde o banyodaydı daha önce de onu düşünüp 31 çekerdim hemen aklıma kurnazlık geldi onu gözetleyecektim ben yakalanırmıyım yakalanmazmıyım derken ablam banyodan çıktı birden beni gördü ablam alt tarafını havluyla örtmüş üst tarafı açıktı yani meme ler dışardaydı hemen yan odaya kaçtı bende odama çıktım biraz sonra ablam giyinmiş yanıma geldi ama ne giyinme hiç giyinmese daha iyiydi üstünde askılı bir badi göğüsler dışarda göbek göğüs altına kadar açık altındada daracık bi tayt ablamı daha önce hiç bu şekilde
Ilk Tecrubenm
|slamlar ben istanbulda oturan 17 yaşındsa esmer bi kişiyim.bu olay tamamen gerçektir ven bu yüzdün isimleri farklı yazacam.başımdan geçen bu olay bugün yaşandı.bizim bi dükkanımız var ve ben oraya bakıyorum.bizim hemen karşımızda oturan benim yaşlarımde sarışın fakat pekte güzel olmayan bi kız oturuyo.onu herzaman arzuluyordum.kızla bakışmalarımız oluyordu devamlı selamlaşıyoduk.bugün dükkana geldi ve bana senin telefonunu kullana bilirmiyim dedi.bende memnuniyetle dedim.aklımda kötü olan hiç bişey yoktu.kız telefon görüşmesinden sonra -pardon elimi yıkıyacağım da bana çeşmeyi gösterirmisin d
Abim Ve Dayımla
Merhaba ben 23 yaşında siyah permalı saçlı kahverengi gözlü bronz tenli son derece seksi ve güzel ateşli genç bir kız olmam nedeniyle dul bir hemşire olan annem ve benden 6 yaş büyük olan abimle yaşadığım muhitte flört ettiğim bir kaç erkekle her fırsatta oldukça hoşuma giden ufak çaplı kaçamak sevişmeler yaşıyordum. Ancak bundan 2,5 yıl kadar önce annemin hastanede nöbetçi olduğu bir gece odamda uyumaya çalışırken birden odamın kapısının açılmasıyla üzerinde sadece şort ve atlet olan abimi karşımda görünce bir şey aradığını düşünerek sesimi çıkarmamıştım ki odamın kapısında duran abimin bir s
Hiç Aklıma Gelmezdi 2
Merhaba ben ece hikayenin devamı burada hakanla sözleştiğimiz gibi hakan ve sisi saat 2 gibi geldiler ama bir terslik vardı çünkü evde ben tango erkek kardeşim var dı okulda toplantı olduğu için erken gelmişti zil çalındığında o koştu dur demeye vakit kalmadan açtı kapıyı hemen kardeşimi içeriye çağırdım ve kimseye bir şey söylememesi için söz aldım ve sana çok sevineceğin bir şey vereceğim dedim ve kapıya dönerek hakanın yanına giderek bahçede beklemesini söyledim ve kardeşime olanları tabiki kendimi siktirdiğimi değil tangonun sisiyi siktiğini anlattım o da azının suyu akarak peki niçin b
Seks Partisi
Meraba ben simge 18 yaşındayım.Size başımdan geçen bir olayıanlatmak istedim.Benim erke arkadaşım war(kenan).O kadar iyi bir insanki 2senedir beraber olmamıza rağmen 2 kere felan ilişkiye girmişizdir.Bir gün onunlaonun arkadaşının evinde olan ne gittik ev oldukça lüks ve büyüktü.Gittikten yarım saat sonra arkadaşımın telefonu çaldı ve eve gitmesi gerektiğinisöledi bende gitmek istedim ama ordaki kızlar we kenan kalmam için ısrar etti.Tek başıma otururken kenanın en yakın arkadaşı murat geldi ve onunla sohbetetmeye başladık osırada seksi yabancı müzilker çalıp insanları azdırmayaçalışıyorlard
Bayanlara Özel
Slm ben aysel 30 yaşında evlı bır kadınım ıstanbul avrupa yakasında oturuyorum sizlere anlatacagım hıkayem,benım başımdan gecen enguzel olaydır.herşeyıyle bır gercek yaşantımdır.ben evlı 2 cocuk annesı ev kadınıyım,balıketlı kumral guzel bır bayanım.neyse bundan 8 ay once telefonda bırı ıle tanıştım zaten aşada sıze ONUN telefonunuda verıcem.yanlışlıkla aramıştı benı ve sesı okadar guzel ve tatlıydıkı benı cezvedıyordu içten içe onu ıstıyordum o konuştukca içim tıtrıyordu sankı,boşalıyordum.çunkü kocamdan ve hıçbırşeyden zevx almıyordum,uzun zamandırda orgazm olmamıştım ogune kadar hep kendım
Amelelerle
Eşim 30 yaşlarında esmer küçük göğüslü kıvırcık saçlı bir bayandır.Adı Esra...Esra ile cinsel yaşantımız oldukça iyi,sürekli fanteziler kurup cinsel hayatımızı renkli hale getiriyoruz.Bir gün karım Esraya onu başka erkeklere siktirmek istediğimi söyledim.Belki şaşıracaksınız ama hiç tereddüt etmeden kabul etti ve nasıl olacağını sordu.Evimizin yakınlarında yeni yapılmakta olan kooperatif evleri var.Burada sürekli doğudan çalışmaya gelen ameleler var.Oldukça esmer ve güçlü erkekler oldukları hemen belli oluyor.Neyse karım Esraya bir gece oraya gitmeyi teklif ettim.Gece yarısı gidecektik. Gidece
Orospulukta Son Nokta
Selam adım hande. 90 65 95 ölçülerinde esmer bir kızım. Lise 3 deiken orospulukla para kazanıyordum. Hem zevklydi hemde paralıydı. Okulda kendimisatıyordum. Bir gün aynı sınıftan biri ismi kerim di bana iş teklif etti. Bendesadece o var sanıp 150 dedim. Ama bana 8 kişi deyince bende oha demekten kendimialamadım. Biraz düşünmem gerektiğini söyledim. Tamam dedi sonraki gün geliptekrar sorduğunda kabul ettim. Çok zor olacaktı ama parayı çok alacaktım veprezervatif şartı oydum. Ayrıca hiçbir yerime boşalamayacaklarını da ekledim.Her birinden 55 milyon alacaktım. Yani bu toplamda 440 milyon ediyor
YAKIŞIkLI PATRONUM
| Ben bir muhasebe bürosunda çalışan 22 yaşında 165 boyunda 50 kg esmer bir kızım.Normal zamanlarda potronum büroda çalışanlarla işin dışında pek sohbet etmez onun içinde ne kadar sıkıcı potron diye düşünüyordum.Anlatacağım hikaye 20 şubat 2005 yılında başımdan gecmiştir.İşlerin yoğunlu nedeyle pazar gönü çalışmak zorunda kaldık.İşler bölüm bölüm olduğu için ben diger arkadaşlardan gec çıktım.akşam üstü saat 6 gibi patronum büroya geldi.işlerin nasıl gittiğini sorduktan sonra odasına gitti.5z dakakika sonra beni odasına çağırdıoturmamı söyledi.Masasının karşında bulunan sandalyeye
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
mrb ben 17 yasında bir liseli kızım okul çıkışlarında metin diye bir 45 yasındaki adamın yanına gider onun sırtına masaj yapardım ilk böyle basladı adam yavasca indirdi ellerimi masaj yaparken yarragının üstüne getirdi ve ben cahilliğimle anlamadım ilk sonra onu okşa dedi meraklıyımdır. oksamaya basladım devam etti baksır üstünde vardı onun içine elimi attı ve okşamamı söyledi bu arada kamerada gizli çekim yapıyormuş bende kızıp laf söylerken kamerayı söyledi bana bende korktum ailemin tepkisi ne olur diye onun dediklerini yapmaya basladım ama istemeyerek kocaman yarragını yalamaya başladım ve
Dilekle Sevişmemiz
Merhaba adım Neslihan. 24 yaşında 1.70 boylarında iri göğüslere sahip iyi giyinmeyi seven sarışın saçlı bir bayanım. 18 yaşından beri lezbiyen ilişkilerde bulunuyorum. En son ilişkimi sizlerle paylaşmaya karar verdim. İstanbulda özel bir şirkette market araştırmalarında uzman olarak çalışıyorum. Geçen ay iş yerimize yeni mezun, Dilek isimli bir bayan alındı. Tesadüf benim karşımdaki masayı ona verdiler. Dilek tam bir esmer afetti. Çok güzel giyiniyordu. Kalçaları muhteşemdi. Elma büyüklüğünde göğüslere sahipti. Ona hoş geldin derken aramızda aramızda bir elektriklenme geçti. Öğleye kadar sık s
Motosikletli Cilgin
Motosikletli çılgın.. 22 yaşındayken güzel sanatların heykel bölümünü bitirmiştim.Ve bunun şerefine otostopla İzmir turuna çıkmıştım.Hareket ,ve özgürlük dolu günlere..Sırtımda dar bi tişört,altımda ise götümü oldukça seksi gösteren yırtık pırtık bi şort elimde küçük bi çanta,gelip geçen araçlara işaret ediyor,beni almalarını bekliyordum. Bu çekici vücutlu delikanlının kısmetine bakalım kim çıkacaktı.Diye düşünürken farını yakmış simsiyah motor üstünde,simsiyah giyinmiş biri,sert bi frenle duruverdi önümde.Uzaydan gelmiş gibiydi.Şaşkın şaşkın suratına daha doğrusu kask içindeki güneş gö
Anemi Ralpi Ralpin Anesini
Anemi Ralpi Ralpin Anesini Ben ist den can 181 90 sarışın yakışıklı biiyim size burda tanıştıgım bir arkadaş annesi ben ve ennemin hikayesini anlatacagı bunlarla tanışdık burdan ve buluşmaya karar verdik ralp yakışıklı bir cucuktu aneside cok güzel neyse eve geldik ben ralpi anesini oda benim enemi öpmeye bşladı derken cırıl cıplak kaldık ve başladık sikişmeye anem ben ralp ralpın anesi hepimiz bir odanın icindeyiz herkes cırıl cıplak ve herkes birbirine bakıyo ralpın anesi bena benim annem ralpa sulanıyodu şahane görünüyolardı ikiside ince dantelli el kadar kilotlar birden ralpin anne
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/c19921e41ad803d7786bf6d58d8f9d62.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32