Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Sikmek
Ben bir yıldır kimseyi sikemiyorumHikayeyi Gönderenin Adı : Mehmet karabulutHikayeyi Gönderenin Mail : Yarrak55
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
mrb ben 17 yasında bir liseli kızım okul çıkışlarında metin diye bir 45 yasındaki adamın yanına gider onun sırtına masaj yapardım ilk böyle basladı adam yavasca indirdi ellerimi masaj yaparken yarragının üstüne getirdi ve ben cahilliğimle anlamadım ilk sonra onu okşa dedi meraklıyımdır. oksamaya basladım devam etti baksır üstünde vardı onun içine elimi attı ve okşamamı söyledi bu arada kamerada gizli çekim yapıyormuş bende kızıp laf söylerken kamerayı söyledi bana bende korktum ailemin tepkisi ne olur diye onun dediklerini yapmaya basladım ama istemeyerek kocaman yarragını yalamaya başladım ve
ABLAMI SİKMEK İSTİYORUM.
Selam arkadaşlar ben 27 yaşında ankarada oturuyorum ablam benden bir yaş büyük ve ikimizde bekarız ona karşı küçüklüğümden beri hep ilgi duymuşumdur ama bir sikmek nasip olmadı. kendisinden bahsedeyim 1.68 boyunda balık etli kısa saçlı siyah gözlüklü göğüsleri fazla büyük değil ama kalçaları beni bitiriyor, her 31 çektiğimde onu hayal ediyorum . Ablamı sikmemde yardımcı olurmusunuz? eğer bana yardımcı olursanız birlikte gurup yaparız bkaire daha onu bulutlara çıkarmak ve götünü dağıtmak istiyorum bu konuda sizlerin yardımını bekliyorum msn adresim utkuu_25@hotmail.comİsim : HAKANMail : utkuu_2
Azgın Ablamı Evire Çevire...
selam ben(takma) ismim mert neyse hemen konuya gireyim bizim köyün üniversiteye giden ebru adında bi kızı var benimde akrabam oluyo ama ne kız göğüsler balon gibi kalçalar zaten dolgun off bide çok güzel sadece seksi de değil yani neyse ben zaten onlara her zaman gidip geliyordum(akraba ilişkileri yani) o gün ders çalışmak için yine yanına gitmiştim hava sıcak olduğu için altında kalçalarına yapışan dar bi şort üzerinde ise kolsuz atlet tarzı bi şey vardı ama o göğüsleri resmen o elbiseye sığmıyordu ben hiç durmadan o dolgun göğüslerine bakıyordum zaten içinden de sutyen giymediği için göğüs u
Ablami Sikmek Istiyorum
Ablamı Sikmek İstiyorum selam ben ablamı okadar cok sikmek istiyorumki ama bir türlü yapamıyorum ablam çok güzel 1.75 boylarında sarışın taş gibi bir hatun ama nekadar çok sıkmek istesemde yapamadım bana fikir verin nasıl yapmalıyım. ablamın fizigide mükemmel göğüsleri yaklaşık olarak 85 falan banyoday ken anahtar deliğinden dikizlerken gördüğüm kadarıyla vücüdü mükemmel dediğim gibi göğüsleri dimdik aşağı inince kalçaları da bir okadar mükemmel hafif yuvarlak ve dışarı doğru çıkık jennifer lopezin götüne benziyor oan onun o götünü sikmek için neler vermezdim ki ölçüleri de herald
Evli Karı Sikmek Süper
EVLİ KARI SİKMEK SÜPER  En iyisi bundan 6 ay kadar önce başlayan ve halihazırda ara ara devam eden ilişkimden başlıyayım.Msn`de bir profil hazırlamış, "adult" içerikli bayanların profillerine, msn`de tanışma tekliflerinde bulunuyordum. Açıkçası pek bir şey çıkmamıştı başlarda. Bu arada şunu da belirteyim, kendi profilim baştan aşağı argo içerikli ve ne istediğimi gayet açıkça belirtiyordu. O bakımdan mesaja gelen, neyle karşılaşacağını biliyordu. Yok arkadaş öyle 6 ay sohbet, yok şöyle, yok böyle gelemem valla. Yarrak mı istiyorsun, gel esirgemiyoruz. Yok romantik mi takılacan,
Meğer Niyetleri Beni Sikmekmiş
|merhaba yine ben burak... Yazlıktayken başımdan geçen tecavüzü anlatmıştım size geçen yazımda, hani kabine zorla giren arkadaşımın abisinin askerlik arkadaşı, beni domaltıp sikmişti. Kimsenin bilmediğini sanıyordum ama, meğer arkadaşım Keremde öğrenmiş bu olayı . Tabi abisi Muratda... Şimdi size başıma gelen diğer olayı anlatayım. Ertesi kışın sömestr tatilinde arkadaşım Keremi ziyarete Belçikadaki evlerine gittim. Yurtdışına ilk çıkışımdı ve daha 16-17 yaşlarında bir tazeydim. Arkadaşım benden 2 yaş büyük üniversitede okuyordu o zaman.Abisi Muratda yine üniversitede asistandı. Beraber
Aslı, Beni Evire Çevire .......
|Merhaba ben Cenk, 32 yaşında kariyer sahibi biriyim... daha önce bir siteye gercek bir hikayemi yazmıştım...Umarım bu siteden de yazıyı okuyup bana mail atacak bayanlar olur..Birçok bayandan mail aldım...bazısı ciddi bazısı yarı ciddi... Ciddi olan biriyle 1 hafta süren bir mail yazışmasından sonra buluşmaya karar verdik... Yazılarında benimle buluşacğına pişman olacaksın, kopeklik senin içinde var....Sana öyle şeyler yapıcam ki unutamayacaksın diyordu...Adı Aslı’ydı.. 38 yaşında bir emlakçıydı... Dediğine göre 1.72 boyunda kumraldı... Mecidiyeköy’de oturuyordu. Bakırköy Carousil’de buluştuk.
Tavuk Sikmek İnanılmaz Zevk
Benim yaşım 35 İsmim Hakan. Bundan 17 sene önce tam abaza olduğum zamanlar tabii geneleve gitmeye başlamıştım. Para bulduğum zaman tabii. Birgün yine benim 18 lik kalktı canım am sikmek istedi fakat param yoktu bizim bahçemiz vardı ve tavuklarımızda vardı. Aklıma birden tavuk sikmek geldi. Tabii bunu daha önce hiç yapmamıştım ve merak edip denemeliydim. Gittim kümesten bir iri tavuk yakaladım ama bunu nerde sikmeliydim. Neyse ben bunu burada becerebirdim diye düşündüm. Daha sonra tavuğun götüne baktım birde benimkine nasıl girecektim o küçücük deliğe ve düşündüm bu tavuk kocaman yurtayı çıkarı
Bıktım Artık Seni Sikmekten Kızım
Merhaba sevgili sikişken arkadaşlar bu hikayemde size 1 ay boyunca siktiyim sekreter kızı anlatacam 19 yaşındaki sekreter 1.70boyunda sarışın ela gözlü mükemmel götlü bir bayandı amcamın bürosunda çalışıyordu yeni işen girenn selda işe yeni iş yerine alışmaya çalışıyordu bende amcamların bürosunda haftada bir mangal partisi verirdim arkadaşlarımla bir dün ilgimi çeken sekreter selda yı mangal partisine davet ettimm arkadaşlarımla tanıştırıp mangal partisi yapıyordukkk sarışın seldaya whisky leri içiriyordumm iyice başı dönmeye başlamıştı odaaa benden aşırı etkilenmiştiii masada arkadaşlarla
Sikmek Çok Güzel
Selam arkadaşlar ben CANER ben geçen gün bizim lisede bir kızla erkeğin sikişmesini izledim içimden ben niye kız sikmiyorum bir de baktım arkamda bir kız bana pardon bakarmısınız ben 9/c sınıfına gitmek istiyorum yardımcı olurmusunuz dedi ben tabi dedim ve onu kandırarak 2.binada dedim kız arkamdan geldi ve onu bir çalılığın oraya götürdüm hemen soyunmaya başladım soyundum ve sende soyun dedim kız da hemen soyundu başladım onu sikmeye ilk önce istemiyorsu sonradan ben 1 defa sokunca aklı başına geldi biraz bağırıyorsu ama ben yine götü sokup amını elliyorsum çok zevk alıyorsum tabi o da başlad
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/98690fe36d4830a51d3da01a5ca36308.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32