Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
TEYZELERİMİN SUYU
|Ben şu anda 33 yaşındayım.Anlatacağım bu olay 20 yıl önce 13 yaşındayken başımdan geçti ve tamamen gerçektir. Annem ve babam köye gitmişlerdi ben okula gittiğim için beni annemin en iyi arkadaşı olan güler teyzeye bırakmışlardı. Güler teyze 40 yaşlarında oldukça güzelve birazcık şişmandı ben sokakta biraz oynadıktan sonra eve gittim teyzem mini eteğini giymiş televizyon izliyordu ve sürekli ayaklarıyla oynuyordu ben tamamen iyi duygularla teyze ayağında bir rahatsızlık mı var deyince o evet çok yorgunlar onlara mbiraz masaj yaparmısın deyince ben ayaklarının önüne oturarak ayaklarını ovmaya b
Toptancımız Yabancı Uyrukluydu
Toptancımız Yabancı Uyrukluydu
Kuyumcu
Kuyumcu 21 yaşında evlenmiştim ama aklımda hep kendi hemcinslerime ilgi duyuyordum. Evleneli 15 gün olmuştu. Bir iş yerinde çalışıyordum. Öğle tatilinde iş yerinin önüne çıkıp sigara içmeye başlamıştım. Bizim iş yeri pasajın içinde. Yanımızda kuyumcu vardı. O sırada kuyumcuya daha evvelde devamlı gelip giden genç bir kız vardı. Yine o gelmişti. Doğum günü olduğunu, kuyumcu arkadaşlarının çikolata ikram ettiğini ve kendisinin hepsini yiyemeyeceğini söyleyerek bana da ikram etti. Yeni evli olduğumu bildiği için bana iyi geleceğini söyledi. Gülüştük. Beni öğle tatilinde pastanede bekle
Matematik Ödewi
|bnm matematiğim iyidir bu yüzden mahallede herkes bana sorular sorar öğrenmek istediklerini yapardım bir gün mahallede duygu bana matematik yazilisi oldupunu we benim onu çaliştirmama gerektiğini söyledi bende tamam ama akaşam saat 6 dan sonra gel ewimiz yanna idi okey çekti o ğün bizimkiler düğüne gitmişlerdi ben yazlız kalmiştim bilgisayarın başina oturup sex sitelerine bakiyordum ki zil çaldı baktim duygu site sayfasini kapamayı unutmuştum odaya bi girdi bilgisayarı gördü bora bu ne dedi şaşırıp kaldım ne diyecegimi unuttum bende arada bir bakiyoruz zat en sewgilimiz yok die geçiştirme
Elda Frankoyla Sex Odasi
Elda Frankoyla sex odası!!!!! Yine ben yani İlker size bi hikayemi daha anlatmak istiyorum. Bu kez de yine harika ve müthiş seksi bi öğretmenden bahsedicem. Adı: elda franko bu kadın musevi ve harika. Bu güzel hanım ingilizce öğretmeni o da bizim okula bu sene geldi, bizim okulda ne kadar sexi varsa topluyo valla, müthiş kalçaları var ve bunu zaten bana gösterdi. Sürekli dekolte şeyler giyiyo ve göğüsleri patlicak gibi ben bi yerden daha önce bi pornoda oynadığını duydum neyse, bu seksi şey her gece okulda sınav felan kontrol ediyo ben sürekli onla yanlız kaldığımı ve onla harika fantezil
Tugbis 4
Tuğbiş 4 Selma`nın ailemi ikna etmesi gerçekten de sandığımızdan daha kolay oldu. Eşyalarımı topladım vedalaştım ve içimde gerdeğin heyecanıyla müstakbel kocamla yaşayacağım eve doğru yola çıktık. Hayatımda ilk defa evimden başka bir yerde kalacaktım. Ama gittiğim eve aslında gelin olarak gidiyordum. Bunun heyecanı Selma`ya olan aşkımla pekişince kalp atışlarım hızlandı, arabada elini tuttum onu çok sevdiğimi ve onu hep mutlu edeceğimi söyledim. Bana ihtiras dolu bir öpücük vererek lolitam aşkım seni zevkle ve mutlulukla örülülü bir hayatımız olacak, hele bu akşam sana zevklerin en gü
Ilk Defa
Ben sedat size bir hikaye mi anlatacam iyi durun sakın azmayın ben lise son sınıftayken kader sınıfa diye bir kız yeni gelmişti ve benim arkamdaki sırda oturmaya başladı tabi bende sohbete baylırım onunla sohbet ederek kendime çekmeyi başardım müzik derslerinde yanımda otururdu ama 3 kişi otuyorduk ve onu en köşeye alıyordum ben ortda oturuyordum bacaklarını benim bacaklarımın üstüne koyuyurdu beni ve bana huylanıyormusun diye soruyordu bende hyr diyordum ben seni azdırmasını bilirim dedi bende nasıl dedim o sırada elini benim yavruya göturdu tam o sırada zil çaldı ve bende gel bize gidelim
GÜZEL KAYNANAM
Karımla cok guzel bi beraberligimiz vardı gecen seneye kadar maddi problemlerden dolayı tabi. Oncesine donelim kayın validem bosanmıs dul bir kadındı bizden ayrı baska bi adamla nikahsız yasıyodu bizde karısmıyoduk. Uc sene onceydi yaklasık bigun aksam bize cıkageldi ve bizde kalcagını soyledi. ne oldu diye sordugumuzda ayrıldıgını soyleyerek aglmaya basladı. Ve ustune gitmedik ogun odasını hazırlayıp yatırdık. Kayın validem 42 yasında 1.60 boylarında fizigi cok guzel bir bayandı. Aradan bir iki ay gecmisti. Bigun gece yarısı karımla deli gibi sevişiyordukki kayın validemin bizi izledigini far
SEKS YAPMAYI SEVIYORUM YA
slm lar oncelıkle arkadaslar hıkayeme uzatmadan gırmek ıstıyorum cunku sıcagı sıcagına daha guzel analtılır guneydoguda kamuda memur olarak calısmaktayım bır gun kozmetıkcı arkadasımda otururken dukkana cok guzel beyaz tenlı sarısın uzun boylu goguslerı buyuk bı hatun geldı ama ne bıcım manyak bırsey delı oldum hatuna hatun bı kac parca aldıktan sonra cıktı gıttı sonrdan ogrendımkı arkadasımdan ogretmen oldugunu neyse ben bunu bı ara arabayla eve gıderken durakta bekeldıgını gordum hemen aklımdan bı cınlık gectı yanına yaklamasamzdım cunku herkes benı tanıyordu oyle sap dıyede sızden hoslanıyo
Kız Arkadaşım
Merhaba ben Murat, Kız arkadaşım Pelinle liseden beri çıkıyorduk üniversiteyi kazanınca ayrı yerlere düştük. Ama bulduğum hermerhaba ben Murat, Kız arkadaşım Pelinle liseden beri çıkıyorduk üniversiteyi kazanınca ayrı yerlere düştük. Ama bulduğum her fırsatta onun yanına giderdim. Pelin uzun boylu çok tatlı bir kızdır. İlk defa lise 2 nin yazında birlikte olduk o günden beri her buluşmamızda delice sevişiriz. Bir gün yine Pelinin yanına gitmek için fırsat buldum, benim okulum 20 gün önce kapanıyordu, bende bu 20 günü kız arkadaşımın yanında geçirmeye karar verdim. Ve yola çıktım. Pelin evde kı
Özlemi Ilk Ben Dağıtım
Özlem bizim yan komşu önceleri özlemi balkondan izlerdim ama yüzü asık ve bana hiç yüz vermez birkün o balkon süpürekene eğilince göğüslerinni gördüm onu izlediğimi gark etti ama önü kapatmadı anlamadım kendini siktirmekmi sitiyordu ondan sonra onu hep arzulamaya başladım birgün bizim eve elinde bir fincanla kahve almaya geldi üzerin dar bir bady ve altında ince mini etek eteği çok inceydi ve beni kudurttu onu içeri çağırdım birşey içelimmi dedim oda olabilir dedi ve ben tvye porno film koydum ve o utandı girmek istiyordu birden dudaklarına yapıştım öpüşmeye başladık beni itiyordu yapma ne
KOMŞUMUN AZGIN KIZI
evet sevgili sex düskünü internet kullan1c1lar1 ben yusuf benim oturdugum mahallede pek yak1s1kl1 erkek olmad1g1ndan mahallen1n butun k1zlar1 bana hayrand1.hatta ben b1 kac1n1n fark1na yen1 var1yorum.neyse mahallede (kod ad1 hulya)1sm1nde b1 k1z vard1.surekl1 gorusurdukama akl1ma kotu b1sey gelmezd1 annemle aralar1 1y1 oldugundan dolay1 surekl1 gel1p g1derd1.b1r ara ben porno f1lm 1zlerken akl1ma hulya geld1 onun 1c1n kotu b1rsey dusunmezken b1rden onu arzulamaya hatta onun o guzel gogus ve gotune masturbasyon yapmaya baslam1st1m.o zevkl1 dak1kalar b1tt1kten sonra hulyaya 1lg1 duymaya baslad1m
Tanrim
Tanrim! Sizlere gecen gun basimdan gecenleri anlatmistim... En yakin arkadaslarimdan biri olan berna ya da anlattim! Ona internette cok guzel; bir site buldugumu ve oraya basimdan gecen bir hikayeyi gonderdigimi soyledim! Ne oldugunu cok merak etti! Benim evimdeydik hemen internete baglanip ona hikayeyi gosterdim! Sok olmus gibiydi! Neden kendisine bunlardan hic bahsetmedigimi sordu! Bende boyle seyleri denemek istiyorum diyince cok sevindimmm... Onu belkide yuzlerce defa ciplak gormustum, etkileyici bir vucudu vardi, esmer bir teni, dolgun kalcalari ve cok hos bir karni... Kasiklari ile
Sıcağı Sıcağına
Sıcağı sıcağına. Selam ben 50 li yaşlarda bir tarfadan siken bir tarafdanda göt siktiren birisiyim.Götümü ilkokul yıllarından itibaren siktiriyorum.Götümü siktirdiğimi eşim bilmezlikden geliyor.Ben genelde aile içi kişilerle sikişirim.Çocukluk döneminde aile içine babamda dahil.Görümüm olarak çok harika vucuda sahibi.Beni çıplak görenin herhangi bir tahrik etmeden yarağı kazık gibi olur.Evde yanlız kaldığım zaman çırıl çıplak soyunurum kendi vucuma bakarım baktıkca yarağım dimdik olur.İki evli kızım var birisi eşinin işi gereği başka şehirdeler.Bundan dörtgün önce tel açarak ev değiştirecek
Merhaba Iligilenenlerin Dikkatine
Merhaba iligilenenlerin dikkatine ! slm size basımdan gercekten gecen olayları anlatmak istiorm.oncelikle size kendimdedn bahsdeyim : yasında dul ama ilişkisi olan bir bayanım bundan yaklasık ay kadar once esimden bosandım ve bosanmadan once eşimin ablasının ogluyla ilişki yasamaya basladım bunu neden yaptıgımı bilmiyordum fakat neddense esimle birlikte olmaktan daha guzel gelmeye baslamıstı gunler gectikce artık dayanamadım ve esimden bosanmak istedigimi soleyince esim bunu beklermiş gibi kabul etti cocuk da yoktu ve problem olmadı neyse artık ozanla deli gibi sevişebilioduk daha yas
Halamla
Merhaba ben 19 yaşındayım.ensest hikaye hiç aklımda yoktu ama birden oldu ve gondermeye karar verdim.bu hikayelerin çoğu yapmacık gibi geliyo ama benimki gercek.bi haftasonu halamlara gitmiştim..orda kalcaktım halam 32 yaşında evliydi.2de çocugu var.o gun eniştem işten gelmişti fazla oturmadı yorgunum dedi halamla kaş goz yaptılar bende çaktım olayı ama anlamamış gibi yaptım.eniştem yattıktan 10 dk sonra halamda yattı yerin hazır uykun gelince yatarsın dedi tamam dedim.çocukar uyumuştu.5 dk sonra bende gittim çaktırmadan sesizce halamalrı izledim delikten.sikişiyorlardı eniştem halamın üstüne
cok acimisti
en 19 yaşında sexsi vucudu olan genc vbir bayanım ben erkek arkadaşımla gezmeye cıkmıştım dolaşırken saatin nasıl gectigini anlayamadım erkek arkadaşıma telefon gelmişti arayan babasıy dı ayrıldık ve ben taksiye bin miş tim eve gitmek icinüzerim de mini etek ve dar bir tişort um vardı taksinin ön koltuguna oturdum ama tüm vücüdüm belli oluyor du taksi şöförü beni sözüyor du ve benim nerteden geldigim i sordu bende cevap verdim her neyse taksi şöförü benim oturdugun evin ters istikametine gidiyor ben de korkuyordum ve sordum neden ters istikamette ilerli yorsunuz diye o da o tarafın yolunun iyi
Karım Ve Türbanlı
BEN 35 YAŞINDAYIM ADIM METİN İZMİRLİYİM KARIM ŞEİMA 30 YAŞINDA COK GUZEL BIRIDRI KARIM KENDISI CALIŞMAZ BENSE TAM LISE KARSISINDA BIR DUKKAN İŞLETİYORUM O OKULDA BIR COK GUZEL KIZ VAR İÇLERİNDEN BIRI DIKKATIMI CEKTİ UZUN ZAMAN DEVAMLI BIZIM ORDAN GECER COK GUZEL BIR KIZ TATLI SONRA OGRENDIGIME GORE LISE IKIYE GIDIYORMUŞ AMA KENDİSİ COK MUTSUZDU BUGUNE KADAR HİÇ ARKADAŞIYLA GECTIGINI GORMEMİŞTİM COKTA KAPALIYDI HİÇ BAŞINDAN EKSİK ETMEDİGİ BİR TURBAN ETEGIDE ARKADAŞLARINKINE GORE COK UZUNDU HALBUKİ OYLE BIR GUZELLİGİ VARDIKI KALCALARI O UPUZUN ETEGINDEN FIRLAYACAKMIŞ DIBIYDILER GOGUSLERİ YINE
19lik Lolitayi Kendi Evimde Becerdim
19`lık lolitayı kendi evimde becerdim... merhaba seks hikayeleri okuyucuları Ben serdar 19 yaşındayım ve ankaradan yazıyorum.Bu siteyi sürekli takip edenlerdenim.Hikayem tamamen gerçek olup 15 günden az bir süre önce gerçekleşti. chat ortamından tanıştığım semra adlı kızla bir süredir yazışıyorduk konu dönüp dolaşıp sekse gelmişti hiç yaptın mı dedim oda hayır hiç denemedim demişti. Birgün buluşmaya karar verdik cumartesi günüydü biraz dolaştıktan sonra bize gidelimmi çok kalabalık heryer dedim oda tamam dedi ve geldi.Biraz tv izledik ve bişeyler içtikten sonra konuyu yine sekse get
2 Kişi Bi Nilayı
Nilay çok güzel vede sikişmeyi çok seven henüz 16 yaşında taş gibi bi hatundu.bir pazar günü dükkanda temizlik yapıyordu çalıştıgı küçük bir magazada raflları silerken eteginin alltından pembe kilotu gözüküyordu bizde arkadaşla dükkanı temizlleyip bunu eve götürmeye hazırlanıyorduk aslında hemde aynı mah. oturuyorduk neyse biz bunu eve götürmek üzere yolla çıktık sigra içerek eve gittik mah.akşam oturuyorduk annesi falan yoktu babasıda öllmüştü zaten derken bizim bayrama baktım kızı bi güzel soymuş içerde fingirdeşip duruyollar bende bunları izlerken 31 çekiyoordum.derken bizim ipne baktım g
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/b475cd0bb6863789d391ed5815579e70.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32