Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Venüs&Eros 2
Eros´un ağzımda boşalmasını çok istediğini biliyorum, ama benim hoşlanmadığımı da kendisi bildiği içinde hiç bir zaman bana karşı ısrarcı olmadı. Bu huyunu çok seviyorum Erosun . Kafama koşmuştum onu ağzımda patlatacaktım sürpriz olsun dedim kendimce. Gene on-line olmuştu ve yazışmaya başladık Bir müddet sonra yine bizim sohbetimizin rengi değişti. Nedendir bilemem bu adam beni azdırıyor. Birbirimize kuduruyoruz yazışırken niklerimizi gördüğümüzde zaten fisekleniyoruz. Eros sevişirken hırpalamayı ve can yakmayı seviyor. Bunu iyi biliyorum çünkü her sanal seksin sonunda sanki yaşamış gibi oluyo
Özlemi Ilk Ben Dağıtım
Özlem bizim yan komşu önceleri özlemi balkondan izlerdim ama yüzü asık ve bana hiç yüz vermez birkün o balkon süpürekene eğilince göğüslerinni gördüm onu izlediğimi gark etti ama önü kapatmadı anlamadım kendini siktirmekmi sitiyordu ondan sonra onu hep arzulamaya başladım birgün bizim eve elinde bir fincanla kahve almaya geldi üzerin dar bir bady ve altında ince mini etek eteği çok inceydi ve beni kudurttu onu içeri çağırdım birşey içelimmi dedim oda olabilir dedi ve ben tvye porno film koydum ve o utandı girmek istiyordu birden dudaklarına yapıştım öpüşmeye başladık beni itiyordu yapma ne
Bitmeyenhikayeler.com
Hiç aklıma gelmezdi - 2merhaba ben ece hikayenin devamı burada hakanla sözleştiğimiz gibi hakan ve sisi saat 2 gibi geldiler ama bir terslik vardı çünkü evde ben tango erkek kardeşim var dı okulda toplantı olduğu için erken gelmişti zil çalındığında o koştu dur demeye vakit kalmadan açtı kapıyı hemen kardeşimi içeriye çağırdım ve kimseye bir şey söylememesi için söz aldım ve sana çok sevineceğin bir şey vereceğim dedimve kapıya dönerek hakanın yanına giderek bahçede beklemesini söyledim ve kardeşime olanları tabiki kendimi siktirdiğimi değil tangonun sisiyi siktiğini anlattım o da azının suyu
Kuzenim
Slm ben hakan bursada yaşayan 17 yaşında bir delikanlıyım.anlatıcağım hikaye 2 hafta önce gerçekleşti.kuzenlerim 2 haftada bir bize gelirler 2-3 gün kalılar birinin adı buse diğeri büşra buse 15 yaşında büşra 14 yaşındadır onlara karşı hiç özel bişey hissetmemiştim taaki bu olay olmayana kadar buse ve büşra o gün yine bize gelmişler benimde maçım wardı ordan geliyordum onları birden görünce çoook şaşırdım annemlerde ananeme(mudanya)ya gideceklermiş bene gitçektim ama kuzenler kalmam için ısrar etti bende kaldım neyse akşama da çook güzel bir korku filmi wardı onlar onu seğrediyolardı ben fa
Havuzda Bir Bakire
Selam, benim size anlatacağım olayım Ankara’da geçiyor. Bundan yaklaşık 1 yılönce arkadaşımın düğününe gitmiştim. Düğünde tabii ki diğer arkadaşlarımdavardı. Arkadaşlarımdan biri benim yüzmeyi sevdiğimi ve devamlı havuza gittiğimibilir. O gün gene bana havuza sık olarak gidip, gitmediğimi sordu. Bende tabiiki sık gittiğimi söyledim. O da bana ağzındaki baklayı çıkardı. ‘Benim ablamınçalıştığı yere bende sıkça gidiyorum’ dedi. Ablamın 37 yaşlarında bayan bekarpatronu ile konuşması sırasında benden ve yüzmeden bahsetmiş. Ablasının patronuyüzmeyi çok sevdiği için hep beraber havuza gitmemizi tekl
Kamyoncu
Ben İlk deneyimim bir tecavüzdü..14 yaşında bir kızdım ve sadece eğlenmek istiyordum. . Arkadaşlarımla dışarıda oynuyordum O herif bir kamyonla geldi ve yol sormak için bizi yanına çağırdı. Ben ve arkadaşlarım onun kamyonuna gittik. İçeri girmemi ve şehir dışına nasıl çıkacağını haritada göstermemi istedi. Ben ne olduğunu anlamadan gaz pedalına yüklendi. Bağırmaya ve ağlamaya başladım, Bağırmamamı rahat olmamı söylüyordu. Bana hep sadece yolu tarif etmemi isteğini söylüyordu. Ben ona tamam dedim ama bana ne yapmak isteğini anlamıştım. Arabadan atlamak istedim fakat arabanın kapısının kilit
KORKUNUN VE ZEVKiN DORUgA CIKTIg AN
KORKUNUN VE ZEVKİN DORUĞA ÇIKTIĞ AN Çok değerli okurlar sizinle daha önce ilk kez bir gayla yaşadıklarımı açık yürekle paylaşmıştım, bundan da oldukça zevk aldığımı bilmenizi isterim. Şimdi sizlere anlatacam olayı yaşayana kadar bende böyle bir yaşantı tarzının olabileceğini bilmiyordum Daha önce bir gayla olan beraberliğimi sizinle paylaştıktan sonra çok sayıda (selımm40@mynet. Com) adresime mail aldım bunlarla zaman zaman konuştum bu maillerin içerisinde biriyle uzun zaman mailleştik ve benimle buluşmak istediğini söyle bunun üzerine buluşma yerine gittiğimde daha önce yaşadığım heycanı
Boylarıkalkmadan Götleri Kalkınca
|merhaba ahikaye okurları sızlerle paylaştıgım bu anım tamamıyle gerçektir ben 26 yaşında serbes meslekle ugraşan biriyim biz üç kardeşiz ikisi kız biride ben ben askerden geldikden iki aykadar sonra anemi ve bababımı tirafik kazasında kaybettik o zamandan beri 8 yaşında kiz kardeşimla yalnız enbüyük ablamız çok oldu evleneli birde onunkızıvarkı evlere şenlik anlatacagım olayda zaten yigenim tugçe ve kız kardaşimle ilgili ben bazankızkardeşimle yatardımonunla çok içiçe olmuştuk geceleri uyandıgımda onu arkadan kucaklar ona sürtünürdüm yaptıgımın dogru olmadıgınıda biliyodum ama yinede dayanama
YENGEMİ ÇOK KÖTÜ SİKTİM
 ben 18 yaşında esmer ela göz oldukçada yakışıklı biriyimdir.ben ezeden beridir yengeme hasta oluyoru ama bir türlü ona söleyemiyorumdum bana kızmasıdan çok korkuyodum.Ama nerden bilebilirimki yengeminde benimle yatmak istediğini.ney bir gün kafaya koydum yengemi sikicemama nasıl eniştemin kardeşinin düğünü var herkez oraya gitti tabi haliyle bende gittim.yengemin kız ağladı durmadı annem bana dedim olm yengeniewe götür bende tamam dedim.Yolda yengemi nasıl sikerim deiye düşünüyorum aklıma hiç bişey gelmiyodu o anda neyse ewe geldik ewede ben ve yengem varız yiğenim yatmıştı(2yaşında)neys
GÖRMEDEN BİRBİRİMİZİ
merhaba sevgili arkadaşlar size 1 yıl önce başımdan gecen bu olayı anlatayım izmirde yaşadığım için arkadaş ortamım tam fırlamalarla dolu birgün ismail diye bi arkadaşım vardı polis onunla bi arkadaşımızın yerel bi radyosu vardı ve yanına gittik. misafir odasına girdikradyonun ve arkadaşım telefonla bi kızla konusuyordu. bende sordum dedimki kim bu kız kızlar 3 arkadaşmış ve evde yanlızla kalıyorlar dedi. ben olaydan hemenn bi plan çıkardım anında ve bunlarla tanısalım dedim. arkadaşım ise bana acele etme dedi ve biz zaten 3 e 3 olduk ve her birimiz ayrı telefonlarla konusyorduk. fakat bulusma
Esimin Dort Arkadasi
Eşimin Dört Arkadaşı Ben degisik seks yapmaktanda hoslanirim. Özellikle kölelik yapmak ve cezalandirilmak çok hosuma gider. Bunu bir seks biçimi olarak görüyorum ki gerçekten çok hoslaniyorum. Tercihim iki erkekle seks yapmaktir, bundanda çok hoslaniyorum. Kocam Hasan, beni çiplak sekilde görmekten çok hoslanir ayni sekilde bende çiplak sekilde görülmekten çok hoslanirim. Iki hafta kadar önce bana dört arkadasinin gelecegini ve benim onlara karsi da çiplak görünmemi istedi. Elbette bundan bende çok hoslanirim. Misafirlerimizin gelecegi gün her tarafimi temizledim ve özel aletlerimi dik
Halami Nasil Siktim
Halamı Nasıl Siktim ? Bundan 7 yıl önce ailece memleketimiz giresuna gitmeye karar verdik. Oldum olası karadenizin yeşillğini severim.Yazın fındıkla uğraşması ırmakta balık tutması oldukça değişik gelir bana. İstanbuldan memlekete doğru arabamızla yola cıktık. 8-9 saatlik bi yoldan sonra köyümüze vardık. Dedemler bizi karşıladı. Kısa bi sohbetten sonra babam yorgun olduğumuzu söyledi. Ev fazla büyük değildi annemle babamı bi odaya benide halamla aynı odaya yerleştirdiler. Oda ufaktı ve tek bi yatak vardı. Halam bu gece benimle beraber yat yarına bişeyler ayarlarız dediğinde biraz utanmı
Sınırsızım 2
Merhaba sevgili okuyucular..İlk hikayemden sonra bayağı yoğun ilgiyle karşılaştım çok teşekkür mail yollayanlara..Uzak illerden gelen bir mail dikkatimi çekmişti.İlk yaşadığım deneyimi yıllardır biriyle yaşamayı isteyipte yaşamayan orta yaştaki bir çiftle mailleşmeye başladıktan sonra telefonda görüşmeye başladık..Artık görüşme zamanının geldiğini beni bir hafta sonu misafir edeceklerini açıkça anlattıktan sonra yola koyuldum.Yorucu bir yolculuktan sonra ethem ve gülerlerin kapısını çaldım.güler kapıyı açtı. Eşide geldi .hoşbeşten sonra yorgun olduğumu belirtip odama çekilmek istediğimi akşam
Kuzenim  2
Kuzenim - 2 Çetin le yatak hanedeki odeyimimden sonra yatakta devam eden bi düzine ilişkimiz oldu ben onu o beni hergün sikiyorduk Yine birgün banyoya girdik çetinin önüne eğilip sikikini ağzıma aldım muhteşem bi siki vardı emdikçe emesim geliyordu daha sonra domaldım çetin sikine şampuan sürdü arkama geçip yavaşça ve zorlanmadan kökleyi verdi hızlı bi tempo ile gidip geliyordu uzun bi süre boşalmadı beni doyasıya sikti sonra bütün spermlerini ağzıma boşalttı sıra bana gelmişti onun ağzına sikimi verdim büyük bi iştahla yalıyordu bende zevten inliyordum daha sonra onu domalttım siki
Bi DAHA
Bİ DAHA!!!! Bu siteye ilk kez giriyorum ve ilk kez yazıyorum... Ben 23 yaşında kumral sarı saçlı 1. 68 Boylarında 53 kiloyum. 2 Yıllık güzel bir evliliğim var. Ve biz birgün eşimle yatakta yine sexs yaparken üst kattaki kadının çığlıklarını duymaya başladık zevkten dört köşe olmuş bir şekilde inliyordu. Vücut olarak fazla güzel olmasada çok sexsi görünümlü bir bayandı ve tabi çok bakımlı. O gün eşim bana dediki bizim komşular çok gelip gitmiyolar yarın çağıralımda iyice tanışalım. Olur dedim ve yarın çağırdık onları. Mini bir etek dar bir gömlek ve çıplak bacaklarıyla yine çok güzel g
EŞİM
, BALDIZIM VE BEN Ben Avcılarda bilgisayarcıyım..İki yıldır evliyim.Çocuğum yok.Eşim Semayla sekste her şekli denedik bugüne kadar..  Baldızım dul ama çoook güzel ve seksi bir bayandır..Eşiyle 2 yıl önce boşandılar.Baldızım benden 5 yaş büyüktür..Ve baldızım bizimle birlikte kalır..O evde olduğu zaman sevişirken fazla ses çıkarmamaya çalışırız..Bir akşam eve geldiğimde evde baldızın olmadığını gördüm.Eşim televizyonun başında aşk filmi izliyordu..Şimdi rahatça sevişebiliriz diyerekteneşimle öpüşmeye başladık..Öyleki bir ara kendimizi kaybetmiş çılgınca sevişiyorduk.Kapının açıldığını
Sikilmek Güzeldi
ben kuşadasından mine size sınıf arkdasım oğuz ilesınıfta yasadıgımız sexı anlatacagım. bu hıkaye dıgerlerınden farklıdır cunkutamamı bastan sona doğrudur onun ıcın dıkkatle okuyunuz. biz ikimiz kuşadasılısesınde lıse 3 ogrencısıyız oğuzlada cok samımı arkadaslardık ama bır gun onunbenım bacaklarıma baktıgını gordum bacaklarıma cok ıcten bakıyordu ben bunufarkettım ben bıraz hınzırlık yapmak ıstedım ve eteğimi yukarıya doğrusıvazlayıp onun kılaodumu gormesını sağladım kılodumu gorunce ıyıce yaragıkalkmıstı ve ben bu olanlardan sonra oğuzun benı sıkmek ıstedıgını anlamıstım.ve bos derste onunla
Kaynanam Kaşınıyodu
Anlatacağım bu olay gerçektir.eski nişanlımın annsini tamı tamına 2 yıl becerdim.işte kaynanamı siktiğim ilk günü anlatağım sizlere.özellikle olgun ve dolgun hatunlar okusun?nişanlım ile üniversitede tanıştık.manisalı lar kendileri benim okul bitmişti.nişanlım hayriye nin okulu 1 yıl sonra bitecekti.o hregün okula giderdi ben ise çalışırdım ve onlarda kalırdım.hergün saat 5 e gider 23.30 da gelirdim gece.gece yatakta kızını sikerdim gündüz kaynanamı.kaynamı ilk sikişimi anlatacam sizlere.adı naime idi. ben kızını sikerken yada öpüp okşarken naime hep bizi gözetirdi.birgün ben kalkmıştım saat
DARACIK LALE
mrb ben marmaris içmelerde ikamet eden genç bir bayım.size başımdan geçen o unutulmaz anlardan birini anlatıcam.aynı işyerinde çalıştığım bir bayan vardı. onun yaşı 27 benim ise 25 idi işyerinde bana askıntı olduğunu her hali ile bana belli etmeye çalışıyordu.bende günün birinde boynumun ağrıdığını kendisinin ovarsa iyi geleceğini söyledim hemen kabul etti kendine ait ofise geçtik boynuma masaj yapmaya başladı.bir süre sonra masajın şekli yerini inlemelere bıraktı.biranda dudak dudağa yapıştık.dudaklarımın kopacağını sandım. elini biranda 22 cm.lik sikime attı.bende elimi onun zevkten sulanmış
Abim
Hayatımın en güzel yazını yaşadım, beklemediğim bir sürü olay oldu ve öyle güzel zevkler tattım ki anlatamam. Ben 19 yaşında, esmer, kıvırcık siyah saçlı, minyon tipli bir kızım. Çok güzel sayılmasam da yüzüne bakılmayacak gibi de değilim. Yani normal bir kızım. Vucudum hiç fena degildir, incecik bir bel, yuvarlak kalcalar ve orta boy, yada ortadan biraz daha kucuk gögüsler işte buyum. Lisede arkadaşlarım hep birseyler yapıyor, erkek arkadaşları oluyor, öpüşüyorlar, bazıları vucudunu okşatıyor sonra gelip anlatıyorlar. Gıcık oluyorum bunlara, bari anlatmayın diyorum. Yok dururlar mı
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/1ff7772137ac4a2d5686f9fa88bc33ca.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32