Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Olgun Gelinim
Olgun Gelinim..! Merhabalar ben istanbul dan yazıyorum.43yaşında165 boyundayım. Bundan 8 ay önce hayatımı değiştiren bir olayı paylaşmak istiyorum.Gelinim 32 yaşında 178 boylarında gayet iri memeli sarışın,geniş kalçalı afet bir kadındır,oğlum25yaşında 170boylarında normal bir geçtir.Oğlum bundan 4 yıl önce yaş farkı olduğu için istemediğim bir evlilik yaptı.Ama gelinim çok akıllı ve saygılı,uyumlu biri çıktı. Bir sabah oğlanın odasından kavga sesleri geiyordu,oğlum:``bıktım artık senin bana çocuğunmuşum gibi davranmandan,defol git başımdan``diyerek evden çıkıp gitti,tabiki karımd
Annemmmm
annemmmm slm ben timuçin ben size bundan 2 hafta önce başımdan geçen bir olayı anlatacam. 28 şubat günü 2 arkdaşımla porno filim aldık ve bize izlemeye gittik.. . evde annem(meral) vardı .ANNEM 36 YAŞINDA SARIŞIN TAŞGİBİ BİR KADINDIR. çevremdeki herkesin anneme ilgisi vardı, ellrinden gelse hepsi annemi sike sike öldürür. eve gittik zile bastık kaoıyı annem açtı, ve arkadaşlarımın gözleri fal taşı gibi açıldı, annemin üzerinde siyah bir tayt ve beyaz bir badi vardı. ve bizi içeriye buyur etti.biz hemen odaya geçtik. arkadaşlarım annemin arkasından öyle baktılarki sanki annemi gözleriyle s
Ilk Erkegim Part III
İlk Erkeğim Part III Bu adam bende bağımlılık yapmıştı hatun beceriyordum ama illa onunlada yatacaktım yine akşam kapı çaldı gelen benim tokmakcım bize gel dedi bende sex kölesi gibi gittim ama durum farklıydı. Biraz önsevişme yalaşmalr sonucunda yine oralsex yapmaya başladım bayağı zevke geldi sikinin kafaından başlayıp enson iri yumurtalarını somuruyordum bu arada yumurtalarının kokusuda beni çıldırtıyordu sonra tam ben domalacakken engel oldu benimkini ağzına almaya başladı ben ilk şoku atlattıktan sonra partnerin sikimi kremlemeye başladı sonra yavaşça üstüne oturdu bayağı zorland
Minubusteki Afet
Minübüsteki Afet merhaba ben istanbulda oturan 170 kumral yeşilgözlü yani çevremde de yakışıklı biri olarak bilinirim. Bir pazar animatör olduğum için bize pazar mazar yok hep iş. Neyse bir pazar işten gelirken haliyle yorulmuşum yani sex falan hiç aklımda yok minübüse bindim biran evvel eve gelip yapmayı planllıyorum kafamda. Derken hiç kalabalık olmayan minübüs aksine o akşam tıka basa doldu bende ayaktayım hay allah dedim şansa bak falan derken minübüs hareket etti. Yanımda bir kız var çok tatlı bir kız dar bir kot giymiş üstünede mavi bir badi göğüsleride zaten o biçim bende i
Isterik Kız
Ben 54 yaşında biriyim. Başıma bu tür olaylar pek gelmiyor onun için sizlerle paylaşmak istedim. Çalıştığım işyerinde ben babacan sevecen bir adam olarak tanındığım için kimse ile yakınlık gösteremiyordum buda benim çok hoşlandığım sikmek istediğim kızlardan uzak olamama sebep oluyordu içim içimi yese de yine babacanlığa devam ediyordum. Bir gün yeni işe başlamış 18 yaşına daha varmamış bir kız. Ben servisi kaçırdım beni eve bırakımısınız diye sıkılarak yanıma geldi bende geç vakit eve yalnız gitmesin diye babacanlıkla tabi kızım olur dedim masamı toplayıp çıkalım diyerek beklettim daha sonra
Ablamı köpek siker gibi siktim
Merhabalar ben Hüdai 19 yasinda 175 Boylarında Ablamsa 27 yaşında 1.65 gibi falan etine dolgun Turbanli kocama memeli koca gotlu 80 kilo. bir bayan Bundan bir hafta önce eniştem sabah ise gitmis bense onlar evine yeni taşınmışti bendr yardım için evlerine gittim yegenlerimide krese koydum eve gittim sonra içeriye girerken insaat ustası ablamın bir bacağını omzuna almış amindan veriyordu şaşırdım gözlerime inanamadım o anda ablama karşı bir sikisme isteği doğdu bunun.
Canım Bediş
Ben Mehmet Özel bir şirkette Pazarlamacı olarak Çalıştığım günlerde yaşadım bu olayı Bütün gün istanbulda arabayla dolaşırdım ama hiç böyle bir olay yaşamak kısmet olmamıştı. Dört yıl önce başımdan geçti bu olay. Şirkette bizlerin Cay olayına bakıyordu.Biz ona Bediş derdik. Orta boylu etine dolgun iri göğüslü bir kızdı. (yani ben kız olarak biliyordum) Hep etek giyerdi. Kalçalarını bir sallayışı vardı gözümü alamıyordum. O firmada işe başladıktan sonra dışarıdaki dolaşma saatlerini minimuma indirdim. işe geç çıkar,erken dönerdim. Onunla daha fazla vakit geçirmek için her şeyi yapıyordum. Neyse
Komşumun Kapalı Karısı Ve Taze Kızı
| selam deniz ben kendimben habsedeyim 30 yaş fak mez çalışan biriyim antalyada ikamet ediyorum yakışıklı ve sakın biriyim. Oturduğum binada bir kımşum ve kızı var aile reisi tır şöfürü eve fazla ğraamz karısı 35 yaşalrında afet binaya diaareye giereken sssürekli kadını keserim kızı var liseye giden o hada afet biri.Anasına bak kızıznı al demişler 175 by 55 kg 90-60-90 esmer bob,mba sanki .. Ben bilgisayar proğmcısıyım bir akşam komşum kapıyı çaldı kocası bilgisayrlarında propem oldduğunu söyledi baktım rem belleğini söktüm tamir için götürdüm bir gün sonra gri getirdim..taktım bilgisa
Dayı Kızı Emine
|merhabalar suan 23 yasındayım ve bundan tam 6 yıl önce basımdan gecen bir olayı yazıcam dayı kızım emine var benden 5 yas küçük ozamanlar yeni ergenliğe giriyor memeleri yeni büyüyordu yaz aylarında köyde anneannemgilde kalırdık herkes iş güçle ugrasırken ben ve emine tv izliyorduk daha türk pornosonra şeytan geldi başladı dürtmeye bende eminenin yanına oturdum adetin basladımı dedim çok sasırmıstı abi utanırım sus lütfen dedi bende bişi olmaz böyle şeylerin ayıbı olmaz anlat dedim başladı anlatmaya o anlatıyor ben ise bütün vücudunu gözümle sikiyordum birden eelrime hakim olamdım ve memeleri
Cok Harikaydi
Çok Harikaydı mrb sizinle ilginç bir hikayemi paylaşmak istiyorum,chetleşmeyi hiç sevmem birgün canım çok sıkıldı geyigine giriyim dedim ayla isimli bi kızla chette tanıştım 10 gün chetleştik yüz yüze görüşmeye karar verdik.ve buluştuk görünce çok hoşlandım 180 boyunda sarışın renkli gözlü mükemmel bi kızdı cafeye gittik gözümü ondan almaıyordum oda bana sexi sexi bakıyordu benim alet dimdik olmuştu biraz muhabbet ettikten sonra ona istersen sana çalıştıgım magazayı gösterbilecegimi söyledim önce çekinir gibi oldu sonra kabul etti yolda yürürken elini tutmak istedim ve kabul etti magaza
Süper Sikiştik
|o gün işyerinden erken cıkmıştım. biraz yürüyüş yapayım sonra giderim eve dedim kendi kendime. yürürken telefon caldı. işyerinden arkadaş(bayan) aradı. sesi gayet hoş geliyordu. ne yapıyosun diye sordu. bende eve dogru gittiğimi söyledim. yalnız yaşadıgımı biliyor. espri yaptı erken cıktın ince işin var heralde dedi.bende yok öyle planım olsa koşa koşa giderim dedim. benimde tadım yok sana geleyimmi diye aradım dedi. ben önce anlayamadım. sonra gel dedim olur ben direk geceyim sende cıkışta gelirsin dedim.neyse zil caldı actım ve karsımda.davet ettim içeriye.girdi.oturduk sohbet ettik biraz.
Kapalı Kızı Siktim Cok Azgındı
Slm herkeze bu site sayesinde tanıştım bi kapalı bi kızla ilişkimi anlatcam anlatıklarım tamamen gercek size ismi önemli deyil daha önce buraya hikaye yazdım ve msn bağlandı bi kız görüştük kamerayla izmirden kendisi bende ist buluştuk iznirdeydim yeni geldim sizlerle paylaşmak istedim.yanlız oturdu icin eve girmem sorun olmadı girdik oturdum bekle canım dedi rahat bişeyler giyeyim tamam dedim 5 dakika sonra geldi sexi bi gecelikle nasılım yakışıklım sordu sexi ve cok tatlısın deyince ben hemen yanıma geldi ve öpmeye başladı dudaklarımdan dilini vererek elimide gecelin altına attım camaşır yok
Kılıç Balığı
|Kılıç Balığı “M” YAKLAŞIK 1,5 YILLIK EVLİ İDİ, KOMŞUMUZDU, HEMEN YAN BİNAMIZDA OTURUYORDU. “M” HENÜZ ÇOCUK SAHİBİ VEYA ANNE ADAYI DEĞİLDİ, DURUMU MAHALLENİN KAŞARLARINA SORDUĞUMDA, “M” O’NLARA : “ BEN DURAMAM, İYİCE SEKSE DOMAM LAZIM” DİYE İFADEDE BULUNMUŞ!!! “M” UZUN BOYLU, HAFİF KIVIRCIK SAÇLI, ÇOK ZARİF, 25 YAŞINDA VE HER ŞEYİYLE MÜKEMMEL BİR KADIN İDİ...BEN İSE 30 YAŞINDAYIM, O ZAMANLAR İŞSİZDİM. “M” İLE ARASIRA GÖZ GÖZE GELİYORDUK. BEN UTANIP BAŞIMI ÇEKERDİM, “M” ISRARLA BANA BAKARDI. GÖZLERİN
Türbanlıydım
Ben özel bir şirkette çalışan tesettürlü bir kadınım. İşyerine pardösülü başım eşarpla örtülü olarak gidiyor, içeride sadece pardösümü çıkarıyorum. Şirkette benden başka hiç bir bayan başını örtmüyor, çoğu mini etek giyordu. Eşimin anı ölümünden sonra şirketteki bayanlardan etkilenerek makyaj yapmaya başladım. Bir müddet sonrada pardösünün altından mini etek giymeye başladım. Bir sabah patron beni odasına çağırıp içerisinde elbise olan bir poşet verdi. Bana " bundan sonra işe gelince arşiv odasına üzerini değiştirip bu elbiseleri giyeceksin " dedi. Bende arşiv odasına gidip üzerimi değiştirdim
Dag Basinda Kaybolduk1
Dağ Başında Kaybolduk.1 sevgilimle birlikte dağ sporlarını sevdiğimiz için her zamanki yine bir gün başka bir dağa tırmanmaya karar erdik.dağ epey yüksekti 2 saatlik ürümenin ardından yemeğimizi yedik.biraz dinlendikten sonra tuvaletlerimizi yapmak için ayrıldık.5 dakika sonra az önceki yere geldiğimde sevgilim eda henüz gelmemişti. biraz bekledim eda halen yoktu edaya seslendim fakat hiç ses yoktu edayı aramaya koyuldum.hem bağırıyom hemde arıyordum.edanın sesi uzaktan duyulmuştu sevgilim gel buraya buradayım dedi.eda yı görmüştüm eda nın yanına yaklaşınca kendimi tuzak bir çukurda bul
Kadınlığı Komşumuzda Tattım-2
|evet kaldığım yerden devam ediyorum.. komşumuz boşanmış vede erkeklerden kaçıyordu ara sıra eve kız arkadaşları yatıya kalıyorlardı..şimdi onun kadınlardan hoşlandığını anladım bana üstüne bişey alda bana çıkalım dedi burda bu vaziyette yakalanma dedi bende üstüme annemim parüsessini vede kendi eşyalarımı aldım ve üst kata onun evine çıktık.. bana kendi kullandığı bi peruk getirdi be eşarbı çıkarttı..böyle dahada kadınsı oldun dedi dolaptan bira getirdi bardaklara koydu ve birer de sigara yaktık onun beni çılgınca arzuladığını hissediyordum..bana dahada yaklaştı ve beni öpmeye başladı öpmedik
Ev Sahibinin Kızı
Ev sahibini kızıyla aynı sınıfta okuyoruz.Aynı sınıfta okuduğumuz için ev ödevlerini de genellikle onların evinde yapıyoruz. Bir gün yine ev ödevlerini yapmak için onların evine gittim. Evin kapısını çaldım kapıyı o açtı içeri girsene dedi. İçeri girdiğimde kimseyi göremedim. Ailesi akrabalarını ziyarete gitmişti. O ders çalışmaya ben gelmeden önce başlamıştı hemen bende masaya oturup ders çalışmaya koyuldum ama bir türlü derse konsantre olamıyordum çünkü giydiği elbise yüzünden vücudu tamamen açıktaydı. üzerine giydiği daracık,beyaz ve dekolte badyden neredeyse göğüsleri dışarı fırlayacakmış
Kuzenim Burak`ın Evi
Sahra`yı ele geçirdikten sonra onu yatağa atmak için fırsat kollamaya başladım. Her gün, her dakika onu düşünüyordum. Tozlu, daracık bodrum odasında ona istediklerimi yapamamıştım (doğal olarak). Sürekli aklıma yeni yeni fanteziler geliyordu. Okulda, otobüste, yolda, her yerde. Sahra`dan uzak kalmaya uzun süre dayanamayacaktım Beklediğim fırsat çarşamba günü karşıma çıktı. Sahrasızlığımın üçüncü gününde yani. Eh, bu kadar güzel bir kız her zaman "ele geçmez". İnsan birlikte olmak için her fırsatı değerlendirmek istiyor tabi. Her neyse, sonuç olarak Sahrayı sikeceğim bir yer bulmuştum: . Şimdi
Kiracıyı Sikiyorum
Bizim bi kiracımız vardı çok sexsiydi ben daha 15 yaşındaydım içimden ah ulan bi büyüsem su kadından kira falan almam bana göt versin yeter neyse bi gün beni ekmek almaya gönderdi ekmeyi aldım zile bastım bide ne göreyim kadın mini etekli cok sexsı bir biçimde kapıyı actı bi banhane uydurdum ve içeri girdim sonra kadının yanına yaklastım amını oksatım baktım kadın coştu hemen eteğni indirdim gögüslerini yaladım o meme ucların ağzıma aldım ısırdım saatlerce memelerini oksadım sonra sikimi yalamaya basladı dudakları cok güzel di ayağa kaldırdım ve öpüşmeye basladım adeta kadının kudaklarını yiyo
Karıları Değiştik
Selam ben ankaradan serkan 26 yaşındayım bir firmada çalışıyorum karım ebru 21yaşında 170 boylarında büyük göğüslü sexsi bi yaratık ev kadını evleneli 2 yıl oldu anlatacağım olay yaklaşık 3 ay önce gerçekleşti neyse uzatmıyayım karımla benim çok güzel bir sex yaşantımız vardı fakat ben farklı şeyler arıyordum mesela birileri karımı gözümün önünde siksede izlesem diyordum işyerinde çalışan arkadaşım ceminde böyle bir niyeti olduğunu konuşmalarından anladım cem evli 27 yaşındadır ve karısı gül22 yaşında birgün cemle bir plan yaptık akşam bize geleceklerdi içip eğlenip daha sonrada karıları deği
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/9c6ec4534285057e8fdcde2d72595fbf.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32