Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Azgın Ablamı Evire Çevire...
selam ben(takma) ismim mert neyse hemen konuya gireyim bizim köyün üniversiteye giden ebru adında bi kızı var benimde akrabam oluyo ama ne kız göğüsler balon gibi kalçalar zaten dolgun off bide çok güzel sadece seksi de değil yani neyse ben zaten onlara her zaman gidip geliyordum(akraba ilişkileri yani) o gün ders çalışmak için yine yanına gitmiştim hava sıcak olduğu için altında kalçalarına yapışan dar bi şort üzerinde ise kolsuz atlet tarzı bi şey vardı ama o göğüsleri resmen o elbiseye sığmıyordu ben hiç durmadan o dolgun göğüslerine bakıyordum zaten içinden de sutyen giymediği için göğüs u
Ne Oldu Anlamadım 2
Merhaba daha önceki hikayemde size arkadaşımın beni becerişini banyoya kadar olan kısmıyla anlatmıştım şimdi sırada banyo kısmı var. Banyoya önce ben girdim küveti doldurmak için eğilmiştim ki arkamdan arkadaşımın gelerek bana sarıldığını ve kıllı vajinasını arkama sürdüğünü hissettim. Kollarını belime dolamış vajinasının kıllarını arka deliğime sürerken seni sabaha kadar defalarca düzecem ve seninle birlikte bulutlara çıkacağız diyordu aslına bakarsınız bende o kadar açtımki beni sabaha kadar günlerce düzse yok demeyecek haldeydim ama bunu ona söyleyemiyordum çünkü hala nasıl karşılık vereceğ
Bi Bira Alabilirmiyim Melek
Bi Bira Alabilirmiyim Melek?? slm ben celal. kısa kesmek ve hikayemi anlatmak istiyorum. bu arada 26 yaşındayım. istanbula üniversite için gelmiştim. geleli 5 ay olmuştu. kaldığım evin karşısında bir dükkan vardı. geldiğim ilk günden beri orda çalışan bi kıza aşıktım. duygularımı ona açıklamış ancak red cevabı almıştım. üstüne üstlük bana arkadaş olmamızı teklif etmişti.güzel bi arkadaşlığımız vardı taki o akşama kadar. o akşam dükkanlarına bira almaya inmiştim.o ana kadar melek için hiç fena düşünceler içine girmemiştim.neyse dükkana girdiğimde meleğin üzerinde kısacık bir etek altın
Komşumuz Karım Kızım
Selam ben Kaan istanbulda bir inşaat şirketinde inşat mühendisi olarak çalışıyorum.36 yaşındayım.sporla uğraştığım için atletik vücudum var. Evliyim birde 17 yaşında kızım var.eşim Eczacıdır ama diplomasını bizim komşumuzun oğluna kiraladık. Karım 30 yaşında mavi gözlü buğday tenli siyah saclı bir afettir mankenlere taş çıkartacak bir kadındır.kızım duygu çok güzel çekici annesini kızı anlatmaya gerek yoktur. Eşim ve kızım açık giyinmeyi seven insanlardır benim hoşuma gitmiyor ama laf dinlemiyorlar. Bundan 6 ay önce başladı. Komşumuz Mustafa bey 45 yaşındadır oturduğuz apartman onundur. Oğlu B
OLDU BİR KERE
BU SİTENİN MÜDAVİMLERİNE MERHABA ... ŞU AN 36 YAŞINDAYIM . BUNDAN ON YIL ÖNCE BAŞIMDAN GEÇEN BİR OLAYI SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM . İZMİR,İN ŞİRİN Mİ ŞİRİN TURİSTİK BİR İLÇESİDİR FOÇA. OLAY ORADA GEÇTİ . O YILLARDA İŞİM DOLAYISIYLA FOÇA  DA BULUNUYORDUM. DENİZ KENARINDA KAMPİNG VE RESTAURANT İŞLETEN BİR ARKADAŞIMIN MEKANINDA MAYIS AYI BAŞLARINDA AKŞAM YEMEĞİ YİYORUZ ARKADAŞLARLA ... KIZLI ERKEKLİ BİR GURUBUZ.. İÇKİLER GIRLA GİDİYOR MUHABBET KOYULAŞIYOR DU GİTGİDE.. GURUBUMUZUN İÇİNDE ÇOK HOŞ 1.65 BOYLARIN DA ÇITI PITI VEDE SEXY EMEL ADINDA BİR HATUN VAR.BU MUHABBET ESNASINDA SEX KONULU ŞA
Azgın Halam
Azgın Halam Ben 20 yaşında esmer 1.85 boyunda bi gencim.2 yıldır okulum yüzünden ailemden ayrı yaşıyorum.ilk iki yıl yurtta kaldım.Daha sonra rahat ders çalışamadığım için aileminde isteğiyle aynı şehirde yaşayan halam lara yerleştim.Halam 41 yasında 1.78 boyunda esmer çok güzel bi kadındır.Her zaman cok bakımlıdır. halam bi kamu kurulusunda çalışmakta eniştem ise serbest meslek sahibi bide kuzenim var 11 yasında ismi Aslı.Yurttan sonra ev çok rahat olmuştu okuldan sonra eve geliyor derslerime rahatlıkla çalışıyordum.eniştem ve halamda bana çok iyi davranıyorlardı.halam çok modern bi ka
Dayanamadım Siktim
|ben 17 yaşında bir lise öğrecisiyim ve bundan yaklaşık bir sene önce arkadaşım bana bir kızla çıktığını ve onunla seviştiklerini söylemişti.ben ise bunun gerçek olduğuna inanmıyorudum.okul dewam ederken bunlar ayrılmışlar ve kzı bi akşam bize gelip ona bilgisayar kullanmayı öğretmem için rica etti bi süre sonra ben onunla şakalaşmaya başladım ewde misafirler omasına rahmen kapıyı kitlemiş ve pcde müziğin sesini sonuna kadar açmıştım ve ona koltuğa oturmasını söyledim ve oturdu üzerinde beyaz bir bulüzü vardı çok seksiydi ve etli butlu bir kızdı arkadaşımın anlattıklarından sonra bu fırsatı k
sürprizim mahvetti ikimizide (memelerimin kölesi)
SEvgilimle aşk dolu bir gece daha yaşadık.Tabaktaki bütün üzümlerive kirazları tek tek memelerimin arasına koydu ve ordan yedi her seferindede diliyle meme ucuma dokunuyor daireler çiziyordu.meyveler bitti öyle nazik öyle güzel bir şekilde meme ucumu tatlı tatlıemmeye devam etti.beni zevkten kıvrandırıyordu.kafasını iyice memelerime bastırıp gömüyordum.o arada arkadaşım Amerikadan arıyordu teli açmak zorunda kaldım.Ben konuşurken sevgilim memelerimi deli gibi emmeye devam etti. Ses tonumdan arkadaşım anladıçunki kesik kesik nefessiz konuşuyordum. Kızım ne şans sendeki dedi.Adam bıkmadan usan
Mektup Arkadaşımla
Merhaba, ben Koray, 19 yasindayim.Simdi anlatacagim öykü, bir hafta önce basimdan gecti ve inanilmaz harikaydi Universite sinavina yeni girmistim. Bu yil ikinci girisimdi. Ailemle Marmaris`e yazligimiza gittik. Her yil oldugu gibi. Bir yildir yazistigim Macar bir mektup arkadasim vardi. Adi Franz. Bu yil onu da Turkiye`ye davet etmistim. Marmaris`e yazligimiza geldi. Franz`i fotograflarindan biliyordum. Uzun boylu, siyah sacli, lacivert gözlü, cok yakisikli bir cocuktu. Benden 5 yas buyuktu. Yani 24 yasinda...Gayet sicakkanliydi. Hemen kaynastik. Gunduzleri tüm günü plajda geciriyor, aksamlari
Evlilerin Özeli
Merhabalar ben 34yasındayım 175 boyunda 79 kilo ağırlığındayım iyi giyinmeyi seven temizliğe önem veren biriyim cümlelerımle kendimimerhabalar ben 34yasındayım 175 boyunda 79 kilo ağırlığındayım iyi giyinmeyi seven temizliğe önem veren biriyim cümlelerımle kendimi kısaca anlatarak baslamak istedim sözlerıme bundan bir yıl önce idi sanırım yine böyle bir gunde nette tavla oynarken bir kişi bana çok değişik enteresan gelen seyler anlatmaya baslamıştı evli çiftlerın farklı seyler yuasamak istediklerınden bahseettı vede bununla ilgi bir kanal adı vermişti bana bende merak ettim mynette cinsellik k
AHH BALDIZZ AHH
AHH BALDIZZ AHH arkadaslar siz bana inanmaya bilirsiniz ama bu hikaye yüzde yüz gercektir . bu olay gecen yaz tatilinde geldi basima hale aklimdanda cikmiyor ve sizlerle paylasmak istedim ben 25 yasinda yakisikli iyi bakimli bir gencim karim selma oda baya güzel bir kadin gelelim hikyemize ben evlenmeden önce baldizim olacak ebruyla devamli tacizde bulunurdum o devamli bana kizardi izine gittigimde bize gelirdi ve hergün ona tacizde bulunurdum ozamanlari 17 yaslarindaydim ebruda 14 yaslarindaydi iste tesadüf bende onun aplasiyla evlendim ben yurt disinda yasiyorum izine gittigimizde b
AZGIN GÖT
Uzun zamandır internet dışında götümü siktirmek için partner aramamıştım. Msnlerde bulmak artık rutinleşmişti. Eskiden yaptığım gibi birini ayartıp götümü siktirmeyi çok özlemiştim. Bu heyecanı tekrar yaşamayı kafaya koydum. O gün iş yerinden gelirken otobüste, kirli sakallı, yapılı, uzun boylu ve acayip yakışıklı bir genç gördüm, tabii içimden göt geçirdim ona. Otobüs kalabalıktı, o da ayaktaydı. Ona baktığımı hissetti mi ne benim oturduğum koltuğa yanaştı. Kottan yarağı süper seksi duruyordu ve benim baş hizamda 1 karış ötemdeydi. Bir şekilde ayaga kalkıp sürtmek istiyordum, belki de onu aya
aksarayda basladi
slm arkadaslar öncelikle bu hikaye gerçekten başından sonuna kadar gerçekdir.neyse mevzuya gelelim bn 20 yaşlarında kumral hijyene önem veren yakışıklı fortçuluk yapan ve fort yapmayı adet haline getiren biriyim durakalrda dolu otobüslere binmeyi severim.bir gün aksaray yusufpşa durağında oturuyordum birden çok güsel bir bayanın otobüse bindiğnin gördüm bnden büyüktü yasca ama çok beğenmiştim ve çok sexsi vucudu vardı.hemen arkasına geçtim otobüste sesini çıkartmıorudu ve elimi onun önündeki demire attım oda ellerini bnim ellerimin üstüne koydu çok zevk alıyorduk ikimizde ellerimi alıp göğüsle
Kolejli Burcu
Kolejli Burcu Selam millet. Beni daha önce şeyma ile yaşadıklarımdan hatırlıyorsunuzdur. Bu sefer de size orta okulda başımdan geçen bir olayı anlatacağım. Orta okulu kolejde okumuştum. Kolejdeki kızları bilirsiniz, hepsi bir karış etekle gelirler okula. Öğretmenler falan da kızmaz, sağolsunlar. :) Biz de kızları rahat rahat seyrederdik. Hepsi de çok güzeldi gerçekten, yalnız aralarında burcu diye bir kız vardı ki, o hepsinden beterdi. Orta sona kadar kendine yeni etek almadığından artık bir karıştan da kısaydı eteği... Bir de çizme giyerdi ki altına ders mers dinlemezdim, paso kızı dikiz
Yatılı Okuyordum
ve okulun sonları yaklaşmıştı . Hepimizi diploma heyecanı sarmıştı . Tatlı günlerin bitmesini hem istiyor hem de istemiyor gibi bir hal vardı herkeste. Hepimiz , yani sınıfta çakanlar hariç hepimiz hemşire olacaktık. Her türden çılgınlıklar yapılıyordu yatakhanelerde hatta bir keresinde tuhaf sarma bir sigara bile getirmişlerdi sanırım içinde başka şeylerde vardı normal sigara değildi yani . İçki falan rahatlıkla giriyordu yatakhanelere , yöneticilerde son günler diye pek ilgilenmiyorlardı. İçimizde güzel olanlarda vardı afetlerde vardı ee kırk üç kişiydik sınıfımızda bense güzellikte ortalard
Yasak Fantezi
Mrb ben aşkın 3 yıllık evliliğimizde eşim aynurla aramızda herşeyi denemiştik.aramızda fanteziler kuruyot her türü deniyorduk çok zaman sevişirken eşim bana farklı bir isimle seslenir kocam gelmeden sik beni derdi tabi aynı andada ben.birgün ben aynura yataktayken eski sevgilisinin adını sordum.oda volkan olduğunu söyledi ve peşinden bana sordu.bende asya dedim biraz sessiz kaldıktan sonra eşime sarılıp asya seni çok özledim diyerek eşimi okşamaya başladım öpüyor yalıyordum oda bana sarılmaya başlamıştı ben inat edercesine asya diyordum ve boynunu göğüslerini yaladıktan sonra bacaklar
Ilk Fetisim
Ilk Fetisim Ben 1. 81 Boyunda 70 kiloda antalyada yasayan ve fizigime güvenen bir gencim, fazla uzatmadan konuya gireyim. Bundan yaklasik bir yil önceydi, rock müzik dinledigim için hep rock bara takilirim bir gün bara gelen full siyah giymis 18`lik bir hatun gördüm adi ayse(isim takma) çan tipi mini etek fileli çorap siyah makyaj anlayacaginiz mükemmel... Neyse tanistik ve konu kisa sürede cinsellige geldi, bende fetisist olduumu söyledim gözleri fal tasi gibi açildi. Ertesi gün bekar olan arkadasimin evine götürdüm yalnizdik o gün ise altina örümcek agi desenli siyah naylon çorap giymis
Alanyada Bir Gay
Alanyada Bir Gay Merhaba ben alican 18 yaşındayım bakirim ve gay düşüncelerim var tabi geçen seneye kadar size bu maili alanyadan yazıyorum neyse ben size bundan 1 yıl önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum 17 yaşında kızlardan nedenini bilmediğim bir sebebten dolayı nefret etmeye başladım bu neden erkeklikZevce.com da kaç tane arzu varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> arzularımı giderecek yönetemler aramaya başladım masturmasyonlar artık çare olmaz oldu ve artık abaza gibi ortalıkta dolaşıyordum birden aklım hep yaraklara takılmış
eşimin hastalığı beni ensest yaptı...
şimdi okuycanız hıkaye tamami ile gerçek ve hayal sizdir ben ozamanlar 25 eşim fe ise 20 yasındaydı çok güzel geçen evliligimiz ve sexs hayatımız vardı eşimin bırden bıre rahatsızlanması ve hastenedeki uzun sure tedavı görmesi gerekiyordu eşimin annesı ve kız kardeşı refakatcı olarak kalmak için bizim yanımıza geldıler kayınvalıdem ,sa, ozamanlar 39 baldızım ise 18 yasın daydı ve hastanedekı vardıya usulu refatkacılık yapıyorlardı ben uyku halındeyken çok sersem bırhalde oluyorum havalar oyaz okadar sıcaktıkı .. şortumla yatıgım o gece nasıl oldugım hatırlamıyorum gece şortumu ç
Kızkardeşimi Becerdim
Merhabalar bunu sizinlede paylaşmak istedim o zamanlar kız kardeşimhenüz 18 yaşında ben ise 22 yaşında idim beni sürekli tahrik ederdi bende onubanyo yaparken çaktırmadan izlerdim bir gün kafaya koydum ve onu sikecektimailemin olmadığı bir gece yatak odasına gittim haziran ayı olduğu için yatarkenüzerine hiç bir şey almamıştı süzerinde sadece şortu ve sütyeni vardı korkaraktaolsa göğüslerini ellemeye başladım harikaydı benimde ilk deneyimim olacaktı veyavaşça elimi şortundan içeri soktum amı sıcacıktı harikaydı uyanmıştı ama banabelli etmemeye çalışıyordu ben amını okşamaya devam ediyordum o i
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/16d16fb002875dc9d3ec66bd16fc83c9.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32