Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Sinana Uydum
Onsekiz yasindaydim, ailemle birlikte yaz tatili için köye gitmek zorundaydim. Benim kisisel tercihim fistik gibi kizlarin cirit attigi güney sahilleri olamsina ragmen Babamin baskisiyla yola çiktik.Ilk gün bol bol uyudum. Aksam ise köydeki çocukluk arkadasim Sinan beni disari çagirdi. çocukken hep köye gittigimde oyun oyandigim arkadasimdi Sinan. Geçen zamanda epey gelimis ve karayagiz bi delikanli olmustu.bakkaldan bira alip sinanlarinn evin çatisina çiktik içip konusmaya basladik. onsekiz yasinda üretken her gencim konusucagi tek sey wardi sex tabi ki.Sinan bana essek siktigini ve bunun çok
Popomu Dağıttılar
Selam yine ben konserdeki anımı anlatmıştım ordan tanırlar baya meşhur olmuşum hikayemi okuyup ekleyen gençler popomu dağıttı. Yeni hikayem ben 162 boy 52 kilo temiz parlak külotlu çorap ve tanga kullanan pasif bir gayım. Popomda kıl yoktur. Neyse hikayeme geçeyim hikayemi okuyan iki gençle msn de tanıştık. Cam falan açtık birbirimizi beğendik ve buluşma kararı aldık. Neyse çıktım yola Mecidiyeköy’de beni karşıladılar buluştuk ve evlerine gittik ben iki kişi beklerken tam üç kişi karşılamıştı. Üç tane birbirinden yakışıklı erkek ama durumu anlattılar bulusunca evde bir kişi daha va
Televizyon Izlerken Ablamla
AİLEM 4 KİŞİLİK ABLAM BEN ANNEM VE BABAM.TELEVİZYON GENLEDE BENIMODAMDADIR.AKŞMLAR ERATİK FİLİM İZLEMKTEN COK HOŞLANIRIM.ABLAMDA BİRAZ KISA AMAVÜCUD SÜPER BİR BAYANDIR.BİR GÜN ABLAMLA TELEVİZYON İZLİYORDUK KIŞ OLDUGU İÇİNYATAGIMIN İÇİNE GİRMİŞTİK.ABLAMLA YATATAK İZLİYORDUK.BEN sikisABLAMINARKADSINDAYYDIM.YANI SİKİM ABLAMIN GÖTÜYLE BİR Dİ.NEYSE FİLİM GEÇ SATLERİ KADARUZADI.İİY BİR FİLİMDİ ARDA ZAP YAPRKEN EROTİK BİR FİLME RASLADIM ABLAM KIZLDIKAPAT DİYE BENDE HEMEN KAPTIM ABLAM İÇİRİ GİTTİ BUARDA ANNEM GELDİ BİZYATIYORUZ DEDİ.TAMAM DEDİM.ABLAM KLASIK YATIGI UZUN GECELİYLE GTEKRAR GELDİ BENABLA
Damızlık At
Merhaba ben Emire sultan. Bu yazımı semihden habersiz yazıyorum. Çünkü onun gerçekten haberi yoktu. Yazı yayınlanırsa belki okuyarak anlar. Belki de ben okuturum o anki ruh halime bağlı eşimle ben severek evlendik ama evliliğimizin 3 yılında benim herif çok değişti. Hep sevişmelerde konuşuyor ve son zamanlarda ise hep erkekleri bana yakıştırıyor. İşte şu seni sikse ne olur falan gibilerinden anlatırkende at yarrağı gibi diyerek misal verirdi. Ben at yarağı görmedimki nereden bileyim elalemin sikinin büyüklüğünü. Anlattığına göre iri olmalıydı. Neyse bunları köyde çiftliği var sülale geniş ben
bacımın amcığı ve göt deliği
MERHABA İSMİM BERHAN ELAZIĞDA OTURUYORUM.BACIMIIN İSMİ NURCAN.BEN O ZAMANLAR 19 BACIM 15 .YAŞINDAYDI.LİSEYİ BİTİRMİŞTİM.BACIM NURCAN İSE LİSE 3 TE İDİ.BEN EVDE DERS ÇALIŞIRDIM.KARDEŞİM DE OKULDAN GELİR GÜZEL PİJAMASINI GİYERDİ.YEMEĞİNİ YER AYNI ODADA DERS ÇALIŞIRDIK.O EVDE YOKKEN ONUN BEYAZ HAFİF ÇİÇEKLİ KÜLOTUNU ALIR ODAMA GÖTÜRÜRDÜM.ÖNCE DİLİMLE AMCIĞINA VE GÖT DELİĞİNE GELEN BÖLÜMLERİ YALARDIM.SİKİMİ KÜLOTUNA SÜRERDİM.ODADA ARKASINI BANA DÖNER PİJAMASI YARIĞININ ARASINA GİRERDİ.BEN DE ARKAM DÖNÜK OLURDUM.AMA GÖZÜM O GÜZEL YARIĞINA HEP TAKILIRDI.BAZEN ARASIRA ŞAKALAŞIRDIK.BİR GÜN BANA PIŞIK
Yengemi Boyle Siktim
Yengemi Böyle Siktim bediş yengem çok iri göğüslü,taş gibi hatun.her zaman sikmek istemişimdir.tuvalete girdiğinde onu dikizlerdim.banyodayken anahtar deliğinden bakarak 31 çekerdim.birgün dayım şehir dışına gitmiş, yengem yalnız kalmıştı.beni çağırdı.gece tv izledik.ben hep Erotik filmi açıp açıp kapatıyodum.gülüyordu.yaz günü olduğundan terliyorum deyip üst pijamasını çıkardı.o iri göğüsleri ortaya çıktı. ben fazla dayanamayıp sikmeye karar verdim.ve üzerine atladım önce şakalaşıyor gibi yaptım.sonra memelerini ellemeye başladım.bunu sen istedin deyip her yerini somurmaya başlad
İlk Erkegim Ali
|Ben 26 yaşında bi-seksüel bir gencim. İsmim Hakan. Boyum 1,75, kilom 72. Kumralım. Erkeklere karşı ilgimin başlaması lise yıllarıma kadar uzanır ama bundan altı ay öncesine kadar sadece bayanlarla ilişki kuran biri olarak yaşıyordum ve çevrem tarafından normal bir erkek olarak tanınırım. Mühendisim. Bir özel şirkette yöneticilik yapıyorum. Gay olduğumun duyulması hiç istemediğim bir şey ve bu yüzden hiçbir erkeğe tam olarak güvenemiyordum. Ta ki size bahsedeceğim o muhteşem erkekle karşılaşana kadar. İsmi Ali. 38 yaşında. 1,80 boylarında, esmer, pek yakışıklı sayılmayan ama temiz yüzlü biriy
Ah Derya
|slm ben mustafa sıze bu yaz basımdan gecen bı olayı anlatacagım bı hafta sonu kız arkadasım derya ıle bıze gıttık evde kımse yoktu tabı ben bunu fırsat bılıp deryayı azdırmaya calıstım bu arada derya 90 60 90 bır kızdır bı turlu azdıramamıstım en sonunda yandım dıyen deryaya ustunu cıkarmasını soledım oda kabul edıt ustunu cıkaracaktı ama bırden ustumu sen cıkar demezmı bende hemen kabul ettım ve yavsa soymaya basldım gomlegını cıkardımda kırmızı bır sutyenı vardı zaten tahmın etmıstım ondan sonra sıra pantulona geldı ve dumelerını actımda kırmızı bı tangası vardı ona benı soymasını soledım v
Tenisçi Kız
Bulunduğumuz yerde büyükçe bir spor tesisi var. voleybol, basketbol, tenis, vs.. Neyse bir gün yalnız başıma basket oynamaya gittim.Biraz oynayıp yan tarafta tenis oynayanları izlemeye gittim.Hemen oturduğum yerin önündeki kortlarda 17-18 yaşlarında 2 tane harika kız tenis oynuyorlardı. Bir tanesi kumral,iri göğüslü ve harika bir fiziğe sahipti.Giydiği kısa tenis kıyafeti de beni daha çok tahrik ediyordu.Bir süre sonra onu süzdüğümü fark etmiş olucakki o da bana bakmaya başladı.iyice tahrik olmuştum,oyunları bittikten sonra soyunma kabinlerine doğru yöneldi ve ben de arkasından tabiki Tam da
Otobüsteki Türbanlı Kız
Sıcak günlerden nefret ederim….birde temmuz sıcağında ego otobüsleriyle işe gidip gelmek insanı öldürür…yine sıcak bir akşam üstü tıklım tıklım olan otobüse kendimi attım…kalabalıkla beraber otobüsün ortalarına doğru ilerledim ve hiç olmazsa daha iyi nefes alayım diye köşede cama yanaştım….otobüs doldukca doldu…dışarıyı seyrederken yanıma biri kısa boylu gözlüklü diğeri orta boylu iki türbanlı kız yanaştı...ben dışarıyı seyrederken onlarda benim sağımda sırtları bana dönük olarak yerleştiler…otobüs ani bir kalkış yapınca kısa boylu olan istemiyerek bana doğru kaydı ve yumuşacık kalçaları iki ü
Ah Esma Ahh
Selam arkadaşlarr bir önceki hikayemi begendigimizmi bilmem başlıgıda şudu manyak sikişş ben kendimden bahsedeyim 16 yasında kahverengi gözlü siyah saçlı birisiyim gelelim asıl konuya esmaa çook cilveli çook tatlı ve hoşbir kızdırr (orospum benim) onu nasıl siktigimi anlatacam size şimdi biz herzaman ki gibi okuldaydık tabi esmanın beni kestigini farkettim ve ikimiz kesişmeye başladık gözlerinde bir piçlik vardıı tabi bugun böle geçti ertesi gün hiç bişi olmamış gibi davranıyodum ve işte kendi kendime ben buna çıkma teklifi edersem daha kolay sikerim die düşündüm ve dogru çıktı gttim yanın
Sevgilim Ve Annesi
Birgün kız arkdaşımın evine ailesiyle tanışmaya gitmiştim.evde kız arkadsım esra ve annesi kalıyolardı babası ise görev geregi sehirbirgün kız arkdaşımın evine ailesiyle tanışmaya gitmiştim.evde kız arkadsım esra ve annesi kalıyolardı babası ise görev geregi sehir dışındaydı annesiyle tanıştım çok canayakın birisine benziyordu fakat biraz sonra olacakların hayatımın en zevkli dakikaları olacagını kim bilebilirdiki.her sey sakin ve iyi başladı derken yemegi yedik ve ben kız arkadasımla odasında otururken annesi geldi ve duşa girecegini ve bizim rahat olmamızı söledi.neyse annesi gittikten sonra
Otobüsteki İlk Maceram
Otobüsteki İlk Maceram mrb.sayın seks.hikaye okurcuları ben öncelikla biraz kendimden bahsetmek istiyorum yaşım 22 1`80 boyunda esmer tenli biriyim evet sanrım artık kendimi de tanıttığıma göre anlatcağım şeye geri dönsem iyi olur.bu yaşıma kadar pek ulaşım araclarıyla işim olmazdı askerden sonra yeni işmden dolayı ulaşım araclarını kullanmaya başladım.kullandım kullanmasına ama hayatımda belki birileri bu yaşadığım olayları bana söyleseydi hayatta inanmazdım. hergün işe gitmek için saat 7:00 le 8:30 arasında otobüs durağında oluyorum ve otobüsü beklemeye başlıyorum,benle beraber bekley
Anneme Hediyemiz
Annem 42 yaşında fakat taş gibi kadındır ve annemi ben ufakken evde beyaz iç çamaşırlarıyla dolaşırken görüp geceleri babamla sevişme seslerini duyduğumdan beri annemi çıplak görüp cinsel organının bir yabancı tarafından sikildiğini görmek gibi bir arzum var.içkisine hap atıp arkadaşlarıma siktirmeyi bile düşündüm.O hafta annemin doğum günü vardı ve babam odama girip bana "anneni nasıl buluyorsun evlat?" dedi bende çekinerek "güzel" dedim ve o da biraz azmış olcakki "peki anneni birinin altında sikilirken görmek istermiydin deyince şok oldum ve ya istemezse deyince fark etmez biz zaten ona doğ
Tatilde Abimle
AİLECEK BİR TATİLE GİMİŞTİK ABİM BEN BABAM VE ANNEM.GÜZELCE KUMSALDAGÜNEŞLENİYORDUK DENİZE FİLAN GİRİYORDUK ABİM BİRDEN GEL SENLE JETSKİ YE BİNELİMDEDİ.BENDE KABUL ETİM İYİYKİDE KOBUL ETMİŞİM.ABİM SORT MAYO GİYİRDU BENDEBİKİNİİ.NEYSE KİRALDIK ABİM ÖNDE BEN ARKADA DENİZDE DOLŞMAYA BAŞLADIK BİR ARAABİM BİZİ DÜŞÜRDÜ JETSKİ TEKRAR CIKNCA E BİÇİM KULANIYOSUN BE DEDİM ŞAKASINA COKBİLİYOSAN SEN SÜR DEDİ BENDE KABUL ETİM ÖNE GEÇTİM VE ABİM BENİM ARKAM GEÇTİSÜRREKEN ABİM BAN GİTTİKCE DAYANIYORDU.VE GİDİKCE ALETİ BÜYÜYORDU BEN DOGALOLRAK KARSILADIM AM ABİM HİÇDE DOGAL DEGİLDİ BENİ AYA KALDIRDI NEDEN OLD
7 Yaşındaki Baldızımı Götünden Siktim
Merhabalar.Ben Kemal.24 yaşında ve iri-yarı biriyim.Ama sikim biraz ters gibi o 14 cm.Eşimle birlikte çok güzel bir seks hayatımız var.Eşimin kız kardeşide anne ve babasının ölümünden dolayı bizde kalıyor.Onun adıda Melis.Melis 7 yaşında bir kız.Geçen ay eşim Melisi doktora götürmüştü.Doktor Meliste basurun olduğunu söylemiş.Melis sürekli olarak götünü kaşıyordu.Evdede kimseinin olmadığını fırsat bilerek Melise yorulduysan ben kaşıyayım dedim.Meliste Enişte çok tatlı kaşınıyor sanki hoşuma gidiyor dedi.Ama çok istiyorsan kaşıyabilirsin dedi.Bende tamam dedim.Pantalonun üstünden kaşıyodum bana
Mersinli Lezbiyen
Merhaba. Ben Mersinden Merve.19 yaşındayım ve dayımın oğlunun dükkanında çalışıyorum.Dayımın oğlu Sedat ile küçüklükten beri kardeş gibi büyüdük. Ama yaşımız ilerledikçe birbirimize karşı hissettiklerimiz değişti. Birgün Sedatın sevgilisi Banu dükkana geldi.Ben Sedat ve Banunun planından habersiz kendimize içecek bişeyler hazırladım.İçkisini Banuya uzattım.Banu içkisini içerken benim bacaklarıma bakıyordu. Birkaç dakika sonra Banu içkisini üzerine döktü. Bunu kasıtlı yaptığını düşündüm ve haklı çıktım. Banu üzerindekileri dükkanın mutfağında çıkarıp kurutmak istedi. Benimde yanında gelip ona
Çılgın Bakire Hürrem Sultan
selam size lisede başımdan geçen olayı anlatıcam.lisede bütün hocalarımıseverdim ama en çok sevdiğim bir hocam vardı adı hüreyya hoca.hocamın fiziği vetipi muhteşemdi.fakat bir kusuru vardı çok sinirliydi.heralde bu o yaşta bakirekalmasından dolayıdır!neyse.ya hocam yazılıları okurken herkesi yanına çağırırdıabartısız herkeks-ben dahil-onun başında dikilir boyun tarafından göğüsleriniseyrederdik.herkes bundan büyük zevk alırdı kızlarda dahil.hoca herkese karsıçok sert davranır fakat bana karsı çok yakındı.derslerim kotu olduğu zamansürekli aileme haber verir.benimle özel görüşmeler yapardı.yin
BARDAK FANTEZİSİ
 merhaba ben mersinden erhan size basımdan gecen bir hikayemi yazmak istiyorum...ben suan 24 yasındayım teyzemin kızı tugba ise 21yasında kenidi kapalı ve duldur...abimin pezaj işletmesinde eleman olarak onu aldık bir gün öğle yemek yerken sohbetin konusu el atmadan cıktı ve işciler yemek yedikten sonra bana sana el atmak yasak değil dedi benimde aklımdan gecmiyor değildi neyse ben bunun kalcasını gögüslerini falan oksarken bir müddet böle devam ettik ve bir gün buna mesaj cektim senle iliskiye girmek istiyorum diye oda simdi olmaz ilerde dedi bende tamam dedim ve konuyu orda kapattım..bi
Cok Istiyordum
Çok istiyordum Selam adım emel özel bir şirkette sekreter olarak çalışıyorum, işyerimizde 2 bayan ve 30 erkek bir arada çalışırız,ve ben genelde cilveli hareketlerimle ve tüm vücudumu ortaya çıkaran kıyafetlerimle erkekleri tahrik ederim,bu çok hoşuma gider ama dedikodu çıkacak diye hiç birinede vermem, Bir gün yine tüm dişiliğimle durakta bekliyordum aynı duraktan bindiğimiz ve çok samimi olduğumuz işyerinden arkadaşım selçukla servisi bekliyorduk neyse beraber servise bindik yanyana oturmuştuk gayet normaldi ama bu ssabah ben ondan müthiş bir elektrik alıyordum ve bacaklarımız birbi
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/e989e6b80ff084b71c1d21a0964adb09.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32