Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Yengemi Çatır Çutur
Meraba ben istanbuldan yazıorum isim vermek istemediğim için gerçek isimleri kullanmıycam.Benim adım eren yengeminki ise tuğba...Herneyse olanların hepsi yazlıkta başladı.Ben ezelden beri yengeme hasta olmuşumdur.Yengem sahte sarışındır,fazla büyük olmayan göğüsleri,mükemmel orantılı süper düzgün bacakları ve en süper yeri yani götüyle inanın bana porno yıldızlarına taş çıkarıcak bir kadındır..34yaşında 2çocuk annesidir aynı zamanda..Neyse yazlıkta yengemi dşünerek nerdeyse hergün 31 çekiyordum.En sonunda bir karar aldım ve gizlice onun fotoraflarını çekmeye başladım..Götünü bacaklarının,herye
Yanlış Parti
|Size,çok samimi bir çift arkadaşımızın başlarından geçen ve bize zorla anlattıkları bir olayı size nakladiyorum ve daha sonra ben ve eşimi de davet edeceklerini eğer istersek, söyledi. 4 yıllık, çok uyumlu bir çifttik.Maddi ve cinsel yönden hiçbir sıkıntımız yoktu.Son günlerde eşim eve geç gelmeye başladı ve çevresinden öğrendiğime göre,otel barlarına,publara arkadaşları ile gidip,alkol alıyorlarmış.Gel evinde iç diye serzenişte bulundum.Bir iki defa eve arkadaşlarını getirtip,onlara içki servislerini yaparken,beni yiyecekmiş bakmaları,şaka altında,alenen el kol tacizleri ve iltifatlarında
Tangali Komşum
Merhabalar ben 19 yaşında bir gencim oncelikle size başimdan geçen olayı anlatacağim bizim altta bir kadın vardi kalçalari o kdar guzeldiki yumacıktı aynı hamur gibi bir he irde çocukşları var erkek ama daha küçük bir gun aklıma bir ibnelik geldi aşağiya indim kapıyı oğlu açti bende ona nasılsın fala sorum o da ii yim dedi sonra o dişiarı çıktı onla beraber kaldık içerde oda yerleri siliyordu içri gifiıp bir kolay gelsin diyecektim tam diyecektim altında normal tayt vardi tanga giymişlti tangası gözukuyordu benim sikim iice kalkmaya başaldı ve yanuına gittim seni sikecem yetti artık kaç se
Annemi Seyrettim
Ben Metin Annem 40-41 yaşlarında esmer uzun boylu bir kadındır. Giyinmeyi sever. Beğendiği bir elbiseyi mutlaka almak ister. Bundan 3 yıl önceydi. Yine bir gün birlikte alışverişe çıkmıştık.Gezerken vitrinde bir elbiseyi çok beğendi.150 milyon TL paramız vardı.Umarım çok pahalı değildir diyerek dükkana girdik. Dükkan sahibi 475 milyon olduğunu söyledi. Annem biraz üzülmüştü. Yinede denemek istedi. Adam tabi dedi. Kabini gösterdi.annem içeri giyinmeye girdi. Daha sonra adamı şurası özürlü mü diye içeri çağırdı. Adam içeri girdi. 6-7 dakika içerde kaldılar.Az sonra birlikte çıktılar. Annem elbis
Alinin Ilk Pasif Deneyimi
Alinin ilk pasif deneyimi Aliyle düzenli olarak düzüşüyorduk artık. Hangimizin evi boşsa fırsatı kaçırmıyorduk. Benimde aklımdan Aliyi düzmek geçiyordu bazen ama o buna hiç yanaşmıyordu. Sevişirken sikimi emiyor, götünü parmaklamama ses çıkarmıyordu ama iş sikmeye gelince siken hep o oluyordu. Eh bunada hiç itirazım yoktuZevce.com da kaç tane aslı varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> aslında. Gene bir gün Alilerin evi müsaitti. Beni arayınca hemen onlara gittim. Biraz sohbet ettik. Tabi mevzu hemen sekse geldi. Sikilmenin nasıl olduğunu mera
Ayaklarimin Altinda3
Merhaba tekrar ben. Kendimi tanitmayacagim. isteyen bu sitede bulunan http://www.123hikaye.com/hikaye2615-ayaklarimin-altinda.html ve http://www.123hikaye.com/hikaye2684-ayaklarimin-altinda2.html linkli hikayelerimi okuyup nasil biri oldugumu anlayabilirler. Birgun is cikisi eve dogru giderken kendi kendime yaza giriyoruz birseyler yapmak lazim dedim.alisveris yapmaliydim dedim kendi kendime ve bana gore en guzel alisveris merkezine gittim.elbiselerimi aldim ve en onemli aksesuarim olan ayakkabilarimi almak icin magazanin birine girdim.raflari dolasirken orayla ilgilenen cocuk geldi.yard
Halala Sex
Eniştem o sene yeni ingiltereye işi için gitmiş ti daha benim de halama ilgi duydugum yıllardı ö gün halamın ogullaruı ile beraber kalmıştık . halamın ogulları erkenden okula gitti benim ise okulum 10 da idi ben yatarken halam geldi halam hakkında acaip şeyler düşünüyordum aklıma hemen fikir geldi ve halama viagra işçirip onu azdirdım zatern o da benden bunu bekliyormuş yatak odasına çagırdı beni şu yatagı bi kaldırı ver belim egrıtyor dedi ben yeni yatak tan kalkınca benim alet diklikti.halam baktı ben çok utandım halam utanma dedsi dayanamadım elimdeki yatagı bırakıp memelerine sarıld
Ilk Kez
İlk kez...! 20 gün önce bir atölyede çalışmaya başladım 14 kişi çalışıyorduk akşam olunca herkes eve gidiyor cuma ise orada kalıyordu ertesi gün cumaya nedenini sordum o antepten geldiğini kalacak yeri olmadığından atelyede kaldığını söyledi cuma 22 yaşındaydı onunla bir kaç gün çalıştım bi hafta sonu ona bu akşam içelim dedim olur dedi ama patronların haberi olmasın kızarlar deyince gece yanına gittim içmeye başladık o film seyredelimi diye sordu bende porno olursa olur dedim hemen filmi koyup seyretmeye başladık film gay filmiydi ben ne ulan ibnemisin deyince yooo ibne sikerim deyip s
Bilgisayar Tamiri
Dersimin olmadığı bir gün ara sıra yanına uğradığım ilçe milli eğitim şube müdürü arkadaşımın yanına uğramıştım. Otururken kırk yaşları civarında oldukça bakımlı bir bayan geldi. Elinde istatistik benzeri belgeler vardı bunları onaylatmaya çalışıyordu. Masanın üzerine koyduğu belgelere doğru eğilip kalktıkça altındaki beyaz pantolonun içini gösterdiğini fark ettim. Kadının altında pembe dantelli küçücük bir külot vardı. Bayağı da belli oluyordu. Konuşmalarından ilçede bir güzellik kursunun sahibi olduğunu anladım. Bakımlı olmasının sebebi buydu da böyle erotik sayılacak bir kıyafetin sebebi bu
Arkadaşımın Ablasıyla Birlikte
Ben 18 yaşında lise 3`ye giden bir öğrenciyim, Bir gün okuldan evegeldiğimde kapıyı çaldım ancak annem evde yoktu, ne şanstır ki anahtarımıdayanıma almamışım. Tam o sırada napayım derken partmanımızda oturan en yakınarkadaşımı gördüm biraz sohbet ettik, sonra kapıda kaldığımı içeri giremediğimisöyledim o`da bende işe gidiyorum ama bizim evde şu anda ablam var git bizimeve annen gelene kadar bizde kal dedi. Bende tamam dedim. Evlerine gittim kapıyıçaldım karşıma 18 yaşındaki ufak tefek çıtır, iri göğüslü, geniş kalçalı ablasıG. karşıma çıktı. üzerinde sadece t-shirt vardı altında ise sadece kil
Sabah Saat 811 De Basladi
Sabah saat 8:11 de basladı Merhaba ben emre bız erkek arkadas lar la sabah saat 6 ya kadar beyoğlu ıstıklal caddesın de gezdık butun kızlara laf pandık ve sıkımızı salladık hepımız abaza genclık tı eve mahhalleye geldıgımızde bızım oranın en orospu kızı olan hanıfe yı sabah ekmek almak ıcın dısarı cıktıgını gordum ama arkadaslar gormemıstı ben kızı kımse gormeden camının arkasına goturdum ve hemen sıkısmeye basladım kıza sokuuyordum kız banamasın demıyodu bıle tınladamadı ben de sıktık ten sonra arkadasların yanına goturdum yanı 8 tane abazanın arasına gırmek kolay olmamıstı kız ıcın bız
 EN SONUNDA YEGENİM MELİKE YOLA GELDİ
Selam ben istanbuldan şaban yaş 23 belki beni diyer hikayelerimden tanırsınız meil ve yorumlarınızı bekliyorum ama bu hikayemde en sonunda istedigime kavuşuyorum. Hikayem yegenimle ilgili adı melike ...yaşında 1.65 boyunda fizigi süper olan bi kız hele bi götü var hep beni çıldırtmıştır lise bire gidiyor uzun zamandan beri yegenimin peşindeyim ama bi türlü sikemiyordum bi seferinde uyku ilacı verdim uykuda arkadan sürtünerek boşaldım ama bu böyle olmuyordu ona açılmaktanda korkuyordum ben bir süre çalışmadım bizim iş yeri ekonomik kriz nedeniyle kapalıydı bende uzun bi süre ablamın evinde kald
TeK GoZLu ODaDa
TeK_GöZLü_ODaDa Selam ben ömür 17 yasında lise 3 ögrencisi biriyim okulda tanıdıgım seval diye bi hatun var dı acayıp asıktım ona 1 sene falan peşinde koştum ama bi türlü elde edemedim bırgun bana işi duşmuş yardım edermisin dedı bende tabı dedım nede olsa matamatıkte superım bunu eve cagırdım tabı geldi işte hemen başlayalımmı falan dedı ben dur bıseyler ıcelım falan dedım ... neyse biz başladk muhabbete onunla yatmak istediğimi soyledım hayır asla olamaz dedı sonra ben kapıyı kılıtleyıp zorla sahip olmak istedim neyse zarsor arkadan gırdım artık oda istemeye baslamıştı sıkbenı d
HALAMLA ANLAŞTIK
SLM MİLLET BEN SİZE DAHA ÖNCE DÖNSÖZLE OLAN İLİŞKİMİ YAZMIŞTIM ŞİMDİ İSE HALAMI ŞANTAJLA NASIL SİKTİĞİMİ ANLATACAM BİR GÜN İŞTEN ÇIKTIM GEZİYORDUM SONRA HALAMIN YANINA GİDİYİM BİRAZ OTURURUM DEDİM.İŞ YERİNE GİTTİĞİMDE KAPALIYDI.AMA İÇERDEN SESLER GELİYORDU İÇERİ GİRDİM(BİR ZAMANLAR ORDA ÇALIŞTIĞIM İÇİN ANAHTAR VARDI.)VE YAVAŞ YAVAŞ İLERLERKEN HALAMIN SESLERİNİ DUYDUM YAPMA COK ACIYOR DİYORDU HEMEN BİR YERE SAKLANDIM VE TELEFONA ÇAKMEYE BAŞLADIM OROSPU ASIL İNLİYORDU VE BENİM YARRAK HEMEN KALKTI VE ADAM HALAMI DOMALTMAYA BAŞLADI VE GÖTÜNE BİR ANDA GİRDİ OROSPUNUN GÖTÜ İYİCE AÇILDIĞIİÇİN FAZLA A
Ozlem
Ben ozlem sevgilim murat(barıs)evliydi,onunla sex yapmaktan cok hoslanırdım hergun cılgınca sevisirdik ama bu sevismelerimizi karısınında gormesini cok istiiyordum.bu istegimi murada soyledim kabul etti .bir gün bir davete karısınıda getirdi masada bir yanında ben bir yanında karısı oturuyoduk murat masanın altından elinipantolonumun icine sokmus amımı oksuyordudayanılmaz olmustu amım ıyıce sulanmıstı bende elimi muradın pantolonunu icine sokmus sikini oksuyodumikimizde iyice kabarmıstık .masada oturan arkadaslar dagılmaya basladılarbir karısı bir ben kalmıstık murat parmagını amımın deligine
Nasıl Oldu Anlamadım
ben 27 yasindayim. firsat buldukca spor yaparim. sabahları kosarim. yinebi sabah kosmaya cikmistim. fazla gec kalmadan yarim saat kosup eve donmeliydim.malum ise yetismem gerek. saat 7 de evden ciktim. hava sicak oldugu icin beyaztshirt ve beyaz sort giyip basladim sabah sporuma. yakınlarda bi park vardikosmak icin tam musaitti. yaz oldugu icin kimsenin sporla ilgisi yoktumuhtemelen tatildelerdi ve ya gece gec yatmislardi. 20 dk kadar kosmustum vebiraz nefes acmak icin durdum. kenardaki cesmede elimi yuzumu yikadim.terlemistim. ter cenemde akiyodu. beyaz tshirtum uzerime yapismisti. sonrakosuy
Yengem Yanımda Soyununca
Yengem Yanımda Soyununca ben turkiye izine gitmistim kis gunuyduhava okadar soguktu ki abimlerde kaliyordum yengemle aramiz cok iyidi cunku abim yurdisinda kaliyordu bir kac gun gecmisti ki yengemle aramiz okadar iyi oluyordu ve birbirimiz cok isinmistik her aksam sabaha kadar sohbet ediyorduk ve yengem okadar guzeldi ki anlatamam cok harika bir bayandi birgun ben disarida kafayi cektim eve geldim yengem kapiyi acti nerdesin bu saatece cok korktuk dedi bende dedim arkadaslara takildik neyse osirada sana biseyler hasirlayimi dedi hayir dedim yatacam uykum var dedim yengem ve cocuklar
Couple Sex Cok Guzel
Couple Sex Çok Güzel Merhabalar sizlere başımdam geçen güzel bir anımı anlatıcam. askere gimeme 20 gün falan vardı hergün internet cafe ye giderdim ve chat yapardım kendime uygun birini arardım ama hiç bulamazdım.aradabi gay kanallarına girer muhabbet edrdim bazende buluşurdum onlarla çok gay le birlikte oldum herneyse kısa kesicem bi ara sex kanalına girmeyi düşündüm baktım FM diye bir nick vardı.onunla muahbbet etmeye başladım asl sini sordum f olduğunu söyledi .muhabbete devam ettik konuştuklrımız sadece sıradan şeylerdi ne yapıyorsun falan filan.bi ara konu cinsellik oldu kadınla ba
Kalite
Selam,ben 30 yaşında 1.70 boyunda kumral,yeşil gözlü 60kg dabiriyim.Oldum olası hep olgun bayanlardan hoşlanmışımdır.Hikayem de bundan 5 yılönce yaşandı...O zamanlar çalıştığım yerde güzel bulduğum bir bayan vardı ama yaşça bendenbayağı büyüktü ve hep mesafeli davranırdı ama o muhteşem kalçası hepaklımdaydı.Bir gün iş çıkışı arabayla bırakıyordum ve işinin olup olmadığınısordum ‘yooo’ dedi ‘iyi gidip bir şeyler içelim o zaman’ dedim kabuletti.İçkinin etkisiyle bayağı rahatlamıştık ikimizde ve ona açılmaya başlayıphislerimi açıkladım, önce gülümsedi ama ‘bakalım ne kadar beceriklisin’ dedi veis
Müşterim Karısını Teklif Etti
Tekrar merhabalarBen holladadan Mert (25 yasindayim ) size daha once fetish ve esler hikayelerimi yazmistim okuyamayanlar icin ozetle anlatayim.Benim devamli musterim hasan abi karisini tatmin edemedigini bana guvendigi icinde karisini teklif etmisti ve bende karisi ilen cinsel iliskiye girdim.Gecen hafta selda hasan abi ilen tekrar hollandaya geldi ve hasan abi seldayi bana biraktiktan sonra kendisi tekrar turkiyeye dondu karisi ilen 10 gun ben ilgilenmeliydim ve bana belirli miktarda para birak i seldanin butun ihtiyaclarini karsilamam icin. Neyse selda ilen devamli gittigimiz turk restauran
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/fea2e85cc5f522c6d814421067912a6a.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32