Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Arzu`yu Izliyordum
Selamlar.sizlere daha önce kız arkadaşım arzuyla beraber yasadığımız bı hikayeyi anlatmıştım. bu kez basımızdan gecen başka bir olayı sizlere anlatıyorum.arzunun sürekli kontrole gıttıgı ve kendisinden çok hoşlandığını bıldıgım bı doktoru var.orta yaslı oldukça yakışıklı ve ısınde uzman bı jinekolog zaten daha önce grup seks yaptığımız başka cıftlerle ve insanlarla olduğumuz ıcın onunla da böyle bısey yasayabılecegımızı duşunduk.bir gün kız arkadaşımla sevısırken doktoruyla birlikte olmak ıstedıgını söyledi.bunu duyduğumda sevısmemız dehada heyecanlandı ben hızlı hızlı pompalamaya başladım ben
Kur Yaptım
Ben 17 yaşında,1.66 boyunda bütün erkeklerin hayallerini süsleyecek kadar güzel bir kızım.Bizim buralarda bir sürü azgın boğa var ve onlardan açıkçası çok memnunum.Bir gün gece 22:00 gibi arkadaşlarla bardan geliyorduk.18-19 yaşlarında bir oğlan arkadaşlarla ayrıldıktan sonra beni takip etmeye başladı.Evimi öğrenmesini istemediğim için başka bir apartmana girdim tabi ki onunla sevişmek istiyordum ve o da geldi.Önce vahşi bir şekilde göğüslerimi ısırmaya başladı,sonra kalçamı ısırdı sonra da elbiselerimi yırttı.Birlikte hayvanları andırıyorduk ve benim gerçekten böyle güçlü biriyle sevişmeye ih
KOMŞUMUZ SALİM AMCA
merhaba.Ben sibel.Sizlere yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum.28 yaşında tek çocuklu bir ev hanımıyım.İstanbulda oturuyorduk.Kocamın kendi işyeri var.Yaz tatillerinde oğlumda babasına yardım eder.Sabah yine birlikte çıktılar.Ben günlük ev işlerini yaptıım.Günler uzun olduğu için öğleden sonraları bir iki saat uyuyordum.Yine uzandım.Evimiz yüksek katlı apartmanlardaydı.Bir üst katımızda uzun yıllar önceeşini kaybetmiş,yalnız yaşayan emekli salim amca oturuyordu.Evlerin mutfağındanbir alt katın yatak odasının bir bölümü görülüyordu.Akşam yatarken perdeleri mutlaka kontrol ederdik.Salim amca 5
Kilisede
Selam ben 27 yasında bir gencim..gümrükcüyüm..hala size en sonunda itiraf edecegim büyük bi günahım var...bundan 2 sene önce bi kız vardı adı gül...beni cok seviyodu... ve biz arastırmaya bayılırız...en cok kiliseye giderdik...ve her gün büroma gelirdi birlikte sohbetler falan yapardık.cok muhtesem bacakları vardı uzun bot mini etek giyerdi hep ve bebi büyülerdi her zaman .bi keresinde büroda onu öptüm ama kızmadı..ve bi daha yapma dedi...sonra ufak ufak sevisirdik ama üstümüzü cıkarmadan..bi gün yine kiliseye gittik..geziyoduk papaz vardı sohbet ettik biraz..sonra her zaman merak ettiğimiz k
Askerlik Anılarım 2
Yeniden herkese merhaba, ilk hikayem yayınlandıktan sonra sizlere diğer anılarımada anlatmak istiyorum. Ordu evinin garsonluk görevini yapan bayanlar vardı bunlar üç kişiydi. İçlerinde en güzeli esmer olanıydı. Aylin...Tek kelimeyle süper bir kadındı. Zamanla birbirimize alışmıştık, kantine her gelişinde sohbet ederdik. Benim resim yeteneğim olduğu için boş zamanlarımda resim yapardım. Bir gün bir dergide çok güzel bir mankenin yakın çekim fotoğrafı vardı. Bende bunu karakalem çalışması olarak çizdim gerçekten çok güzel olmuştu gerçek bir fotoğraftan hiçbir farkı yoktu nerdeyse. Bu çizdiğim re
İkimizde Istedik
Halamin Oglunun Kiz Arkadasi Ve Sevgilimin En Yakin Arkadasi HalaminOglu Calisiyordu Bense Onun Ve BenimKizarkadasimla Geziyordu Onlarin Ikizi ÖndenYürürken Arkadsimis Kumas Patolonu Giymis Ve Ic Hatlari Ortaya Cikiyordu Helle OGüzel Götü Inanki Böyle Göt Görmemisinistir Harika Birsey Neyse Altinda TangasiOldu Beliydi Hem Onden Hem Arkadan Tabiki kiz Arkadasima Caktirmiyordu Aradanzaman Gecdi Kiz Arkadasimin Telefonu Caldi Annesi Cagriyordu Misafir GelmiAmcasi Gil Onun Icin Eve Gitmesi Gerekti Ve Onu Eve Götürdüm Ve ArkadasimisidaDönüsde Birakacaktim Neyse Kizarkadasimi Biraktim Ve Diger Arkad
Bitmeyenhikayeler.com
18 yaşındaydıben özel bir şirkette çalışan 20 yaşında bir gencim boyum 175cmdir günlerden birgün iş yerine erken vardım ve odada bilgisarla ilgilenirken temizlikci kız gelde temizlikci kıza günaydın reyhan dedim ve oda bana günaydın diyerek cevap verdi .....REYHAN LA NEZAMAN KONUŞSAM TAHRİK OLUYORDUM .... GÜNLERDAN BİRGÜN YİNE BENREYHANLA GÖRÜŞMEK VE BAKIŞLARINI HİSSETMEK İÇİN İŞE ERKEN GİTTİM . VE REYHANA ÖYLESİNE BAKTIM Kİ NE OLDU ABİ DİYEREKR GÜLÜMSEDİ ... BENDE ONA HEMEN CEVAP VERDİM BANA ABİ DEMENİ İSTEMİYORUM NEDEN DİYEREK CEVAP VERDİ ÇÜN
Beden Dersi
Beden dersi Akşamdan hazırlanmıştım, millet eşofman koyarken ben siyah naylon çorap ve kadın kilodu koydum, yumuşak bildiğim bir kız arkadaştanda rica ettim okul formasını giymemi sınıfın kapısını kapatıp sadece oturacaktım başka hiç bir şey yapmayacaktım. SInıfta yalnız kaldığım an bir çırpı kilodumu değiştirdim ve naylon çorapları ise tuvalette giyip üstüne pantolon giyince belli olmadı. sınıfa girip arkadasın eteğini ve gömlegini giydim bacak bacak üstüne atmıs dısarıyı izliyordum. Kendimi o elbiselerle daha rahat ve heyecanlı hissediyordum. Sınıfa konuşa konuşa üç erkek girdi üçüd
Müthiş Popo
Ben üniversitebir öğrencisi 19 yaşında yakışıklı sayılabilecek bir gencim. Bu anım yazdığım tarıhten yaklaşık 15 gün önce gerçekleşti. Anımın diğer başrolünde ise teyzem ayşe idi. ayşe teyzem balık etli güzel suratlı ve muhteşem poposu olan 35 lik bir afetti. Teyzemi bu yüzden hep begenmiş ve onu fantezilermin kraliçesi yapmıştım. Onu becerebilmek için herseyi yapmaya hazırdım. Birgün teyzemlerde vcd den film izliyorduk filmde çok ateşli bir sahne vardı. Teyzemle yanyana oturuyoduk ve teyzemin vücüt ısısını hisedebilyodum ve buda beni ateşlendiriyordu. Sikim kalkmişti ve bunu teyzemin görmes
Satılık Yenge
Selam arkadaşlar ben furkan 18 yaşındayım.biz arkadaşlarla toplanır arada kadına gideriz.yine böyle bir zaman bir arkadaş bir kadından bahsediyordu şöyle güzel falan derken 5 arkadaş karar verdik bi arkadaşın evi müsayitti unun evine çağırıcaktık aradık ve adresi verdik yaklaşık 1 saat sonra kadın geldi biz salonda oturuyoduk kapıyı açan arkadaş kadını yatak odasınana götürdü ve inlemeler gelmeye başlamıştı herkes sırayla girecekti öyle anlaşmıştık ben 4. sıradaydım diğer arkadaşlardan sonra sıra geldi odadan girdim içeriye kadın yüzüstü yatıyodu ben bacaklardan başlayıp kalçalarına kadar
Catharina Az Kalir
Catharina az kalır.. Almanya 18 Aralık 1989.. Dışarıda bir tipi var ve herkes eve gitmeye hazırlanıyordu bir okul çıkışı..... Okulun kütüphanesinde çalışma yapıyorduk..3 Alman,2 ispanyol,1Rus,2 Yugoslav toplam 8 kız...ve aralarında erkek olarak sadece ben... Okul kapandı ve biz içeride kala kaldık...okulun bütün salonlarını dolaşıyor tek tek odalara göz atıyorduk.Okul dışardan kilitlenip gidilmişti.Aynı korku filimlerindeki sahneleri andıran bir hava vardı ortamda.Bir sınıfın içerisinde toplandık ve görüşlerimizi paylaşıyorduk.. Kimisi telefonu kullanmamızı öneriyor..kimisi caml
Yengem Zeynep
Tatil için İzmire dayımlara gitmiştik. Karısı zeynepe çok önceden beri ilgi duyuyordum fakat bu kez bana daha bir çekici gelmişti.Vücudunu saran daracık bir minietek ve göğüs dekolteli pembe bir body. Evde otururken gözlerim ister istemez o muhteşem bacaklarına kayıyordu. Bir an göz göze geldik ve bacaklarına baktığımı anlayarak hınzır bir şekilde gülümsedi.Tekrar bacaklarına baktığımda bu kez kiloduna kadar görebiliyordum.Çay koymak için ayağa kalktığında da o muhteşem kalçalarını inatla kıvırta kıvırta yürüyordu.Kuduruyordum. İzmirde bir hafta böyle geçti.Ben ona bakmakla yetinirken o beni k
Ne Konserdi Ama
Ne konserdi ama... Slm ben 21 yasinda,1.80 boyunda,fazla yakisikli olmayan ama o kadarda cirkin olmayan biriyim.. Anlatacagim sey tamamen gercek olup,gecen sene yasanmistir.ben malatyada yasamaktayim ve her sene malatyalilarinda bildigi gini;malatyada kayisi fuari olur.bu fuar etkinliklerinde acik hava konserleride vardir tabiiki;) bende konserlere bayilirim..kiracin gelecegini duymustum bi iki gun onceden.bende gitmeye karar verdim. neyse uzatmayayim konsere gittim.daha 1-2 saat vardi guzel bi yerde izlemek icin kendime bir yer bakiodum.derken konseri tma karsiden gorecek bi
ANNEME TECAVÜZ ETTİM
selam arkadaşlar annem 41 yaşında memeleri iri büyük ve taş gibi sert sütyene sığmaz kendisi öğretmen her dersinde öğrencileri 31 çeker hergün eve gelirkwn bir iki kişi götünü okşar ve kalçaları yusyuvarlak ateşli azgın aldatmayı seven bi kadın ban ulaşın/// det_ayy@hotmail.com ///
Parayla Olması Kışkırttı
Yaklaşık dört aydır, internette kamerada çıplak vücudumu gösteriyorum, kalçalarımı sallıyor ve parmaklarımı, sokuyordum bir ke kadın gibi giyinip çıkmış, bir çok kez ise kamera karşısında götüme şişe sokmuştum. Beni izleyip , touz bir çeken erkekler beni çok tahrik ediyordu birde bana kendilerini beğendirmek için siklerinin resimlerini yollayanlara da bayılıyordum. yine biriyle tanışmıştım nette muhabet ve seksi görüntüler derken o farkında olmadan beni kışkırtan soruyu sormuştu. "Sikimi iyicene kazık gibi yapıyorsun, seni sikmek istiyorum kaç paraya veriyorsun" dedi. En büyük fantezim satıl
KÜÇÜK PAKİZENİN İNİLTİLERİ
|KÜÇÜK PAKİZENİN İNİLTİLERİ Yıllar önce anadolunun bir küçük köyünde öğretmendim.iki odalı bir lojman,muhtarın oğlu ve köyün imamından oluşan bir sosyal hayata mahkum olmuştum.Televizyonum ve videomla oyalanıyordum.Gençliğin verdiği heyecanlarla videoya koyduğum porno filmlerle oyalanıyordum. Köyün genç imamı ve muhtarın oğluda evde beni yalnız bırakmıyorlar,birlikte porno seyrediyorduk. Taki muhtarın oğlu Mehmetin, hoca isterser köyde yaşayan 26 yaşındaki Kocası taşocağında yıllar önce ölmüş olan Emine ile aramızı yapabileceğini söyleyince içimde kıpırdanmalar başladı.
Sivrinin Gunlugu
Sivrinin Günlüğü Birgün evde oturuyodum birden kapı çaldı. Kalktım açtım, bizim mahallenin topuç. "Ne var lan onun bunun ollu" dedim. Bana şehvetli bir bakış fırlattı. "Gene kendinimi siktirecen amın bebesi dedim", evet dedi. Dur bekle geliyorum dedim hemen bir arkadaşa telefon ettim, durumu izzah ettim. Oda hemen geliyom dedi. Sonra bizim topu evine attık. Toplam üç kişiydik ;ben, arkadaşım ve top (yani rumuzu "sivri"). Yavaş yavaş soymaya başladık bu topu. Tabi ben uyanığım yağladım malı ver ha al ha bi patırtı koptu ben işi bitirdim. Bizim topda alttan asılıyomuş oda boşalmış. Bu a
Sex Rifat ILe Sexim
Sex Rifat ILe Sexim Ben Hollywood´dan geldigim zaman,benim babamin arkadasi var,ismi Rifat.Rifat Aramisti Beni,naber jonny baban nerde demisti,ben sasirmistim kim bu pic dedim,ismini sordum bana ben rifat abin dedi Ben ona böyle dedim:Rifat abi babam rahtmetli oldu mezar tasini siktiler dedim,rifat ise bana ,,olum ananin amini sikiyim ben kimi sikecem dedi bana.Rifat abi gel beni sik dedim, adresi verdim ve ertesi gün rifat abi bana geldi.Ilk ben yüzüne bakamadim utandim.cay kahve nargile yaptim icmezi icin.icti.yaninda billyboy kondom vardi cikartdi ve bana böyle dedi:ulan orospu coc
Canım Karım
Hatayın isk ilcesinde oturan bir çiftiz bundan tam iki yıl önce ben 28 karım 22 yaşında başımdan gecen bir olayı anlatacam.Bizim oraların piknik alanları cok meşurdur deniz orman süper biryerdir neyse bir pazar günü karar verdik piknik yapacaktık bol agıçlı biryer secmiştik ve degişik fantazilerimizi uyguluyacaktık ben ve karım onu cok severim tabi oda beni neyse güzel biryer buldum indik herşeyi hazırlandık ben şort ve tşört giymiştim karım ise bol bir etek ve bluz giymişti lafı fazla uzatmıyacam yiyecegimizi yedik içtik sohbet ederken etraf tenhaydı karıma onunla burda sevişmek istedigimi sö
26 Lık Manken Yengem
Birgün fenerbahçe maçına gitmiştim ve oradanda yengemlere gidip kaldım..yengem ewde benibekliyordu ve ewde kimse yoktu daha doğrusu ewde kimse olmadığı için gel yanımda kal demişti..yengemle birlikte tv izliyorduk ve çilek yiyorduk..yengem çok kısa bir şort giymişti neredeyse götünün bombelisi görünüyodu..sonra ben ona çilek uzattım yemesi için oda çilek i bi sefer ısırdı ikinci kez ısırınca parmaklarımıda yalıyarak alete yapıştı bende dayanamayıp üzerindekileri çıkardım biraz yaladıktan sonra zaman kaybetmeden amına yavaşça zorladım ve sonra içine girebildim yengem inliyordu,yengemi siktikten
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/695f332f1c0c483b755d1230bd45c82c.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32