Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Rus  Kızının Ilk Gördüğü Aşk
Merhaba bende bu hikayeleri geçen sene birkee okumuştum ve bugün tekra okudum ben marmariste restaurant işletiyorum adım keko derler benim işim ruslar sezonun bitmesine 3 hafta kalmıştı ve artıkbiti güzel ruslar giti diyip kendi kendime üzüliyodum menünün başında beklerken bir anda kaldırımda yürüyen bir kız gördüm yogundu ve elinde çantası vardı bana yaklaştığında kendi kendime dedim bu kız asla bana vermez kim bilir hangi erkek sikiyor bunu çünkü 1 80 boyunda zayıf beli ince götü kalkık dolgun memeleri limon gibi ufak sertti bianda mehaba dedim oda durdu
Karım Ve Annesi
Evliliğimiz 2 ayında kayın pederi kayıp ettik. Eşim 2 kardeşlerkendisi ve abisi abisi işlerinden dolayı istanbulda yaşıyor. Mecburen kaynanam bizmle kalmak zorunda kaldı. aylar ayları takip ediyor kaynanm birtürlü eski neşli halini alamıyordu . ona iyi davranıyor her istediğini yapar olmuştuk. aradan 1,5 yıl geçti eşimde bende çalışıyoruz. kamuda. rahatsızlığımdan dolayı izin aldım biraz. evde kaynanam ve ben baya iyi anlaşıyorduk. dertleşiyor konuşuyorduk. arada bir el şakalarımız bile oluyordu. neyse uzatmayayım. Böyle bir günde onunla sabah programlarını izliyorduk daha doğrusu o izliyor b
Offf
Ben aytunç, evli olmama rağmen ve eşimdende cok memenun olmama rağmen, hep değişiklik istiyordum.ben aytunç, evli olmama rağmen ve eşimdende cok memenun olmama rağmen, hep değişiklik istiyordum. Nette bu denli yazışmalar yapıyordum. Bir gün Muratı tanıdım nette, bana hemen telefonunu verdi. ara hadi dedi. çok şaşormıştım o ana dek hiç telde olsa reel bir şey yaşamamıştım. aradım bana karısndan ve kendinden söz etti. telefonda birlikte karısını ve Muratı becerdim. ve ısrarla evlerini davet etti beni. çok heyecanlıydım ve ne yapacağımı bilmiyordum zira ben nete öylesine giriyordum. her şeye rağm
Unutamadigim   Gay
Unutamadığım gay Ben 28 yaşında yapılı esmer kıllı vücutlu, kirli sakallı birisiyim... bir yaz günü soğuk birşeyler içmek için bir cafeye girdim... ve etrafa pek bakmadan boş bir masaya oturdum... ama iyi kide o masaya oturmusum yani... karşım da 20-22 yaşlarında parlak ve bebek yüzlü birisi oturmuş beni süzüyordu... ilk bakışta anlamıştım onun ibne olduğunu... bir yandan onu nasıl sikeceğimi hayal ederken bir yandan da onunla tanışma yollarını arıyordum... ama sağolsun tanışma işini o halletti... neyse tanıştık... ikimiz de aradığımız tipleri bulmuştuk sanırım... o yapılı kıllı erkeklerd
Kuzenim Merve`nin Gögüsleri
Kuzenim Merve`nin Gögüsleri mrb millet bundan bir ay önce başıma gelen olayı sizlerlen paylaşmak istiyorum adım Eray istanbulda oturuyoorum 20 yaşında bir gencim.Bundan bir ay teyzemlere gittik teyzemlerde gebzede oturuyoyorlar bi gün evde kuzenimin haricinde kimse yoktu ne annem ne teyzem nede babası güzel güzel muhabbet ediyoduk sevgilin falan filan varmı ve daha sonra erotiğe dönüştü bu muhabbet bi yandanda muhabbet ederken hep gülüşüyoruz kuzenim gülerken elini hep pantolumun üzerine koyup duruyo bende dayanamadım gögüslerini sıktım odasına geçtik yatağa yatırdım kuzeni ateşli bi
Yigenimi Bagirta Bagirta
Yiğenimi Bağırta Bağırta Ben 24 yaşında oldukça yakışıklı biriyim anlattığım olay tamamıyle yaşanmış gerçek bir olaydır. yaklaşık bir ay önce bir akrabanın düğününe gitmiştik gece saat 11 civarlarında düğün bitti ve eve dönüyorduk, yiyenim aysu 18 yaşında sarışın cıtır mı çıtır birkız kalabalık geldiğimiz için biz, eniştemler cocukları hepimiz bir mıtsubişhi minibüsle gelmiştik dönüşte bir akrabamız daha bizim arabaya ailecek bindiler. araba tıklık tıklım olmuştu oturacak ye yoktu, ben en arkaya oturdum yiğenim aysuda yanımda oturuyordu onunla daha önce el kol şakası yapardık ama öylesi
Ablalar Ve Teyzeler
Ablalar Ve Teyzeler Annem erken evlendiği için teyzemlerle aramızda fazla bir yaş farkı yoktu.benim 2 teyzem ve 2 ablam var. Ablamın birisi birgün evdetek başına ders çalışıyordu. Bende salonda televizyon seyrediyordum.Ablam yanıma geldi ve ben banyoya giriyorum dedi. Banyoya girdikden 5 dakika sonra beni çağırdı ve su ısınmadı bir bakarmısın dedi.Bende banyoya girip suya baktım su sıcaktı. Arkamı döndüğümde ablam Aylin cıplak olarak karşımda duruyordu.Soyunmak için daha ne bekliyorsun dedi ve elini sikime attı,okşamaya başladı.ben daha ne olduğunu anlamadan sikimi ağzına aldı ve emmeye
Koca Aletli Travesti
Slm arkadaşlar bu siteyi daha yeni keşfettim ben de başımdan bundan bir ay evvel geçeni anlatacağım. Ben 45 yaşlarında odukça karizmatik biriyim 2 kr evlendim ayrıldım kadınlarla sex hayatım çok düzgündür bir nevi am hastasıyımdır yakışıklığımdan her zaman kadın bulmuşumdur sikmeye ama bazen alkol alınca gizli duygularım kabarıyor o zamanlar evde yalnız olunca ne varsa arkama sokarım boşalan menilerimi ağzıma alırım nasıl bir taddır diye ben hep kadınların ağzına akıtırımda onlarda güzelce yutarladı, evet bundan bir ay evvel chat odasına girdim bir de kendime rakı koydum başladım siteleri gezm
FANTAZİ
|seninle uzun bir süre mail ve telle konuştuktan sonra beni davet ediyorsun evine geldigim an heyecandan kalp atışlarım hızlanıyor ve zili çalıyorum kapıyı açtıgın an ilehe gibi karşımda üzerini sıkıca saran bady ve üzerindeki mini eteginle tüm seksiligin ve sıcaklıgınla karşımdasın aman tanrım kaslbim duracak sanki beni içeri davet edip hoşgeldin diye elini uzattıgın an seni kendime çekip dudaklarından öpmeye başlıyorum ellerim kalçalarını sıkarken dilimle dudaklarını ve kulak memelerini emiyorum elimi eteginin altından içeri sokup muhteşem kalçalarının sıcaklıgını hissetmektürk porno
Değiştik
Selam !Üniversite mezunu bir gencim.Eşimle cinsel konularda benim erken boşalmamdışında bir problemimiz yok.Yani eşim de her sevişmemizde boşalıyor,ama oralyolla.Yani onu önce yalayarak orazma ulaştırıyorum,sonra ben içine sokuppatlıyorum.Ama her sevişmemizde o da boşalıyor. Bizim çok samimi görüştüğümüz bir çift var.İki ay kadar önceboşanma noktasına geldiler.Ama dediğim gibi çok samimi olduğumuzdan iki kadınher şeyi konuşuyorlar tabii olarak.Dolayısıyle ben arkadaşlarımızın cinselyönden problemleri olduğunu da biliyorum.Çiftlerden erkek olanı yani serkanınannesi alzheimer hastası
Annesin Oglu Mustafa
Annesin Oglu Mustafa Ben 18 yaşında annesiyle yaşayan biriyim. Annem ise 42 yaşında.Babam birkaç sene önce öldü. Ogündür annemle yalnızız. Annem birgün banyodayken beni çağırdı. Küvete oturmuş banyo yapıyordu. Tabiki çıplaktı, sabun bezini verip sırtımı sabunlar mısın? dedi. Sırtını sabunluyordum ama annemin harika memelerini de seyrediyordum. Ne kadar güzeldi annemin memeleri. Banyodan çıkar çıkmaz mastürbasyon yaptım. Ne kadar güzellerdi onlar. Annem her banyoya girmesinde beni çağırıp sırtına sabunlattırıyordu. Her defasında da onları zevkle seyrediyordum. Ama mastürbasyon yetmez olmuştu
Beni Acımadan Siktiler
Selamlar.Aslında bu başımdan geçenleri kimseye anlatmak niyetinde değildim ama burada ki bu anlatılanları gördükten sonra belki de anlatmam en iyisi olacak diye düşündüm. Neyse kısa kesip hikayeme geçmek istiyorum. Ben bugün 23 yaşında bir bayanım. Başımdan geçen olay ben lise birinci sınıftayken gerçekleşti. Yani yeni yeni gelişip sex videoinsanlari ve kendimi tanirken. Ben yaşıma göre oldukça gelişmiş bir genç kizdım. Bu yüzden erkeklerin dikkatini çekerdim her zaman yani benden büyük veya benimle yaşıt olmaları farketmezdi. Yani dışarıda günlük kıyafetlerimin içindeyken benden çok büyük e
VaNeSSa
|merhaba ben 19 yaşında antalya sidede verano otelde resepsiyonist olarak çalışan bir gencim bu sezon başımdan geçen bir olayı sizinle paylaşmak istedim gece mesaisinde yani 12 8 çalışıyordum. vanessa diye bi hatun vardı 412 numaralı odada kalıyo saat 3 gibi otele girdi resepsiyona geldi anahtarını isteyecek bende tam abazalıktan kuduruyorum o günlerde. aramız iyidir bununla 25 yaşında alman bi hatun son derece hoş bi fiziği var. aram çok iyidir onunla.her neyse karı diskoda içmiş zil zurna sarhoş olmuş yürüyemiyo bile. bende fırsat bu firsat dedim yaklaştım vanessaya sen dedim bu halde odana
CANAN ÖLDÜ ÖLDÜ DİRİLDİ
Oncelikler herkese merhaba.Ben Batu 21 yasindayim cok aman aman yakisikli karizmatik bilmem ne falan degilim.(bazı arkadaslar abartıyolar yok cevremdekiler bole dio bilmem ne falan) herneyse ben kendimi övmektense başkalarının beni övmesini severim Anlatacagim bu olay daha 1 hafta once basimdan gecti.Silivrideki yazligimizda.Her sene oldugu gibi kardesimin okulu biter bitmez yangından mal kacırırcasına apar topar dogru yazlıga.Yaklasık 15 yıldır orda oldugumuz için sitede beni tanımayan yoktur.Gerek saygımdan gerek esprilerimden dolayı hemen hemen herkes sever beni. Yazliga gittigimiz ilk gu
Zevkialem
Slm ben ahmet annemi hep hayal ederdim annem 37 yaşında oldukça güzel biridir annemi hep arzulamışımdır annemle birgün evde yanlızdık annem mini bi etek bide sıfır kol giymişti onu çok istiyordum ve annemi sikecektim annem su doldurmak için eğilmişti ve ben annemim o güzel götünü görüyordum annem de hafiften farkına varmıştı baktığımın annnem dahada eğiliyordu ben yavaşça yaklaştım ve arkasına ve ona sarıldım ve annem panikledi olum sen ne yapıyorsun dedi bende seni sikecem dedim ve onun üstündekileri yırtmaya başladım onu deliler gibi öpüyor ve yalıyordum çılgınca ve onu yere yatırdım o
Evde Tek Başına
slm ben istanbuldan bir ögrenciyim 18 yaşindayim birgün dersanaden sonraeve geldim evde kimse yoktu odama geçip müzik dinliyordum birden kapı çaldıkapıyı açdıgımda karşimda duran bir kız bizim alt komşunun kızı bana dediki büktencereniz varmı dedi bende bir bakmam gerektigini söyledim istersen içeri geçdedim hemen içeri geçti ben tencereye bakmak için mutfaga gittim aradımtencereyi bulamadım kıza dedim ki en iyisi ben bidaha bakayim dedim içeri gittim5 dakika sonra içeri geldi ve arkadan saçimi okşadı ben önümü döner dönmez 17cmsikimi tuttu ardidan dudagıma yumuldu sonra odaya gittik beni soyd
Aradigimi Sonunda Buldum
Aradigimi Sonunda Buldum merhaba Ben Tamer 29 yaşindayim,yaklaşik 16,17 yaşimdan beri gayim bu uyumu pek sevmem ama icimde bir başka kişilık daa var er zaman duygularimı basırmaya calişsamda bir gun bir sekilde ortaya cikiveriyor, bu esnada yilda en azindan bir iki kişi ile oluyorum bu hep boyle devam etti. çok farkli kişilerle tanistim gay olupta gaydegilim diyen bana gore bir erkekle sevismek aktiv veya pasif gaydir bunu kabullenmeyen cok cok salaklar var, birde kucucuk sikleri ile dolasan onlarla capkinlik yapanlar dokunmadan erken bosalanlar sikmek isterken sikleri kalkmaz boyle ola
Genç Misafirimiz  Bölüm 2
Hava alan?na giderken kar?m oldukça heyecanl?yd?. Selim'i kar??lamam?z daha ço?kulu oldu bu sefer. Ne de olsa daha yak?nla?m??t?k ilk ziyaretinde. Sar?l?p öpü?tük. Dilek'in davran??lar?nda pek çekimserlik hissetmedim. Konu?tuklar?m?z bir ?ey de?i?tirmemi?ti.  Bir kaç gün geçmi? bu durumu kabul etmeye ba?lam??t?m. Selim eve al??m??t?. Okulu yoktu. Gündüzleri ç?k?p dola??yor daha kendi hayat? olmad??? için ak?amlar? genellikle beraber yemek yiyorduk. Bir ak?am eve geldi?inde Dilek de i?ten dönmü?tü. Selim'in elinde kocaman bir çiçek Buket'i vard?. -Dilek ablac???m, bunlar sana. -Nerden
TEMİZLİKÇİ
Ewde temizlik wardı. canım çok sıkılıyodu. bende porno film izlemeye we mastürbasyon yapmaya başladım. tam o sırada temizlikçi odaya girdi pornoyu gördü sırıttı we geri çıktı. ben çok korkmuştum bu kadın kesin anama babama söyler dedim. ama tam o sırada kadın içeri girdi we hep bu anı bekledim dedi. ne diosun dememe kalmadan bana gerçek boyutlarda bir zenci yarrağı gösterdi. dana gibi bi vibratör. kadın soyundu vibratörü bacağına geçirdiwe gel orospu deedi bende korkmuş olmama rağmen ço merak ediyodum sikilmeyi. beni soydu we beni yere yatırıp amımı yalamaya başladı. benim zevk sularım akmıştı
Annemle Babam
Size annemle babamı nasıl dikizlediğimi anlatacağım.bir gün gece yarısı tuvalete kalktığımda annemin banyodan çıktığını gördüm.birden babam aşkım nerde kaldın diye seslendi. Aklıma bunlar kesin sikişecek diye geçirdim. Annem kapıyı örttükten sonra sessizce kapı deliğinden izlemeye başladım.annemin üzerinde zaten bornoz vardı.babam birden sıyırınca her yeri meydana çıktı. O memelerini görünce sikim dimdik oldu.babam annemi yatırıp dudaklarını emmeye başladı. Daha sonra memelerini yalamaya başladı. uçlarını iyice emiyor annem zevkten inliyordu.bir eliyle annemin amcığını okşuyordu. Annemde babam
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/f6c3c17a12ca1debc2070d7312532b14.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32