Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Komşumun Kızı Leyla
merhaba ben 20 yaşında bir gencim anlatacağım olay 2 sene önce yani ben 18 yaşındayken oldu.bizim bi komşumuzun kızı var leyla adında çok güzeldi çekik gözlü 24 yaşında bi hatun onu her gördüğümde elimi yarrağıma atmadan duramazdım.onu sikmek şart oldu benim için ve kendikendime bi gün seni sikecem leyla dedim.bir fırsat kolluyordum ve bir gün o fırsatı buldum evde yanlızdı bahçede çamaşırları asarken fark ettirmeden duvarın üzerinden atladım ve arkadan birden kalçalarını sıktım neye uğradığını şaşırdı birden gözlerimin içine baktı (şerefsiz herif bunu bana nasıl yaparsın dedi) konuşmasına fır
Çamur...
|slm ben 18 yaşındayım adım onur heme konuya gireyim ben olay antalya da geçti biz mirayla ikimiz yaz tatili için bi karavan kiraladık ve 15 günlük tatik yapmak için ve tatil başladı biz gece gezer sabah uyurduk... bigün canımız sıkıldı ve deniz kenarına gittik...orda yattık uzundık hertarafımız çamur oldu... karavana gittigimizde banyo yapmak için ayrıldık onu çok begeniyordum ve dayanamıyordum...onu dikizlemeye kara verdim ve anahtar deliginde onu izlemeye kara verim gittim ve 31 çekecektim tam bakarken kapı açıldı ve içri tüştüm hemen amını memelerini sakladı... noldu diye sordu bende k
Baldızım Ve Kızları
Bacanağım o hafta köye tarla ekim biçim işleri ile uğraşmaya gitmişti. Tam bu sırada küçük oğlu rahatsızlanınca baldızımda benden yardım istedi ve çoccuğu doktora götürdük. Yürüyerek gitmiştik doktora yakın sayılırdı. Giderken çocuk baldızın kucağındaydı ve baktım baldız yorulmuştu. Ver bana ben taşıyayım dedim İtirazsız kabul etti. Tam çocuğu kucağıma almak isterken uzattığım ellerim baldızımın göğüslerini çocuk yerine kavrayıvermişti. Sesini çıkarmadı aksine hafif bir tebessüm etti. Bende elime o taş gibi göğüsler gelince oldukça mutlu olmuştum. Sikimde kalkıvermişti. Neyse çocuğu doktora gö
New York Dan Geri Dönüsümüz
Sizler New York da neler basima geldigini yazmisdim.Bugün den itibaren biliyorduk evliligimiz deki seks hayatimizi degisecektin. Izinimiz bitmis biz yine is hayatimiza dönmüstük ama ben is esnasinda bile o amerkida basimdan gecenleri ve Franki düsünüyordun. Onun beni sikmesi hic aklimdan gecmiyordun. O siralari iyice farkina varmistim, kocuman belkit de benden daha cok arzuladigini benim baska bir erkek tarifindan sikilmemi. Uzatmayayim bir gün yine yatakta sarilmis yatarken kocam bana o günü unutamadigini ve adamin beni nasil siktigini közünün önünden gitmedigini söyledi. Bende ona gü
(alıntı) Ah Bu Töreler Seks Hikayesi 2. Bolum
[kullanıcı ][u ][/u ][/kullanıcı ] Sabahın erken bir saatinde uyandım. Birtakım sesler geliyordu. Tak tuk, tak tuk. Sesler biraz kesilir gibi oluyor, ama arkasından yeniden başlıyordu. Ortalık yeni yeni aydınlanıyordu. Yengem, yani karım göğsüme başını koymuş horul horul uyuyordu. Yavaşça kolumu başının altından çektim. Kolum uyuşmuştu. Onu uyandırmamak için sessizce hareket ediyordum. Yavaşça ayağa kalktım. Sesler devam ediyordu. Ne olduğunu anlamaya çalışmam fazla zamanımı almadı. Sesler üst kattan, annemle babamın yatak odasından geliyordu. Onl
kendime hakim olamadım
Selam hikaye okuyucuları ben cinnet(gerçek adım değil tabi) ben 22 yaşında bakımlı ve giyim kuşamına ve tabi bide genç ve güzel kızlara düşkün bir gencim size yaklaşık bir ay önce başlayan ve halen devam etmekte olan bir hikayemi anlatacam uzatmadan hikayeme geçiyorum. Yaklaşık bir ay önceydi saat bir gibi ev telefonumuz çaldı o gün tesadüf okula gitmemiştik telefona cevap verdim telefondaki dayımın ortanca kızı olan gültendi akşam bize yemeğe geleceklerini söyleyip kapattı. Bunu duyunca içimde ani bir kıpırdanma oldu çünkü çocukluğumdan beri dayımın büyük kızı elife ilgi duymuşumdur gençlik d
Dükkanda..
Size anlatacagım şey tamamen gerçek hikaye birgün dükkanda patronumla başbaşa kaldık içgiliydi ve benden bacaklarına masaj yapmamı istedi bende büyük bir zevkle bacaklarına atıldım.daha sonra yukarıların agrıdığını söyledi bende iyce yukarı çıktım elim nerdeyse sikine deyecekti daha sonra elimi tuttu ve kalkmış yaragının üstüne koydu çok iri ve kalkmıştı bende masaj yapmamı istedi bende oha dedim ve biryandan yapmaya başladım.sonra pantolonunu indirmek istedi bende indirdim.yaragını elime aldım çok kalındı azıma almamı istedi bende hemen aldım çok tatlı ve kalın idi deli gibi yaladım sonr
Kuzenimi amından doyasıya siktim
Merhaba arkadaşlar ben emre bundan bir ay kadar önce dayımın kızı pınarı siktim. Nasıl olduğunu hemen anlatayım isterseniz benim uyumam gerekiyordu çünkü gece işe gidecektim bir ara kapı çaldı kapıyı açtım ki pınar tam karşımda halam evde yok mu dedi bende yok gir içeri yarım saat sonra gelir dedim ve içeri girdi o günde üstünde deriden tayt gibi bir şey var üstündedi açık dekolteli kıyafet ne yapıyorsun falan filan derken benim uyumam gerek akşama işe gidicem ama uykum yok dedim o da bana istersen yanında yatarak beni uyutabileceğini söyledi ve bende istememez gibi yaptım ama içimde havayi fi
Telekiz
Telekız Geçen yaz bi arkadasimin evi bostu. Arkadasimla, bir telekiz çagirmaya karar verdik ve arkadasimin telefon defterinde hatiri sayilir bir yeri olan bir kizi çagirdik. Bu kizla daha önce defalarca birlikte olmustuk. Yaklasik bi saat sonra kiz geldi önce birer içki içtik. Biraz muhabbet ettik. Arkadasim kizin ve benim yanima geldi ve kizi öpmeye basladi. (bu noktadan sonra kizin adini yazicam: İpek) Bende elimi İpegin pantolonundan içeri sokup amini oksamaya basladim. Ortam hararetlenmisti. İpeği kucagima alip odaya geçtim. Sevistik. Daha sonra arkadasim kizla odada kaldi ben salonda
Kardesim
Adım tolga ben 24 yaşında oldukça yakışıklı ve çok düzgün bir fiziğe sahip gencim yüzme sporuyla ilgileniyorum.birgün evde playstation oynuyorum kardeşim yanıma geldi.(kardeşim 18 yaşında ve gerçektenm çok güzel bir fiziğe sahip ayrıca ayaklarıda çok güzel) herneyse onunla beraber oynarkenben sigara yakacaktım çakmağımı aldım kardeşim çakmağı elimden aldı.vermem diye tutturdu (onunda üstünde bol penya ve diz hizzasında bir etek vardı) biz boğuşurken eteği filan açıldı hiç toplamak için hareket yapmadı eteği iyice açıldı tam aletimin hizzasında oturdu ben penyesinden tutarken bayağı ger
Havuzbaşı
Bir gün ailemle köye gitmiştik.Ben köye gitmeyi sevmiyordum.Ama mecbur gitmiştim. Eve girerken bir kızın balkondan baktığını gördüm ve çok beğendim. İlk fırsatta buluşmak istiyordum. Pınarın başına su içmeye gittim onun geleceğini düşünüyordum ve bunda yanılmamıştım. Onu köyün dışında bir bahçede beklediğimi sessizce söyledim ve önden ben yürüdüm. Oda 5dk kalmadan geldi. Gelir gelmez dudaklarına yapıştım ilk başta biraz nazlandıysa da ben vazgeçmedim. Bu arada onun üstünü çıkarmaya başlamıştım ve o çırılçıplak kalmıştı ve bende gecikmeden pantolonumu ve gömleğimi çıkarmıştım. Gö
EMMELİ GÖMMELİ
 merhabalar ben 25 yaşında 1.86boyunda kumral bir gencim. adım atilla.. size bundan 1 ay önce başımdan geçen bir hikayeyi anlatıcam. bir gün evde yanız başıma sıkılarak oturuyordum. birden kapı çalındı.gelen kimse kapıyı kıracak gibi çalıyordu. kapıyı açtığımda karşımda alt komşumuzun kızı çiğdemi gördüm. tir tir titriyordu. çiğdem 1.65 boyunda sarı uzun saçlı yeşil gözlü hoş bir kızdır. ailecek görüşürüz annelerimiz çok samimidir. yedikleri içtikleri ayrı gitmez zaten o günde beraber alış verişe gitmişlerdi. herneyse kapıyı açtığımda çiğdem heyecandan tir tir titriyor ayakta duramıyordu.
ANILARIM3
Tekrar merhaba ben Sevay.Liseye başladığım yıl Mehmet Ömer ve Şenol adında üç tane arkadaşım vardı.Bebi tenefüslerde sıkıştırıp taciz ediyolardı,sıraya yatırıyolar domaltıyorlar ,eteğimi sıyırıp bacaklarımı elliyolar, bacaklarıma kopya yazıyolardı,erkekler tuvaletine sokup orda tzic ediyolar hatta ileri gidiyolardı,bir gün okuldan eve gelir gelmez,kapı çaldı baktım üçü birden gelmişti herhalde beni takip edip evimi buldular,güleryüzle biraz da şaşkınlıkla karşıladım kola ikram ettim evde kardeşim de vardı,evde kız kardeşimde vardı,Mehmet: Sevay kardeşini göndersene özel bi şey konuşacağız ded
Dedem Bıle
Ben belma oncelikle yazacaklarımın hepsı abartısız gercektır.su an 26 yasında esmer 1.65 boyunda bır kadınım.henuz 12 yaşındaydım.bayram zıyaretı ıçin dedemlere gıtmistık dedemler gıresundaydı.bayram sabahıydı babamlar bayramlasmak ıçın dayımlara gıtmıstı bende evdeuzanıyordum.hafıf ıçım gecmıstı gozumu araladım dedem acılan bacaklarıma bakıyor derın derın of cekıyordu.bır anlam veremedım ama nıyetı benı sıkmektı galıba hayır olurmu dedım kendı kendıme.aksam oldu yatmaya gıttık yer olmadıgından ben dedem ve babanemle yatacaktım. Saat gece 1.2 gıbı uyanır oldum amımın oksandıgını hıssettım kork
Kızkardeşim Ve Sevgilisi
merhaba ben sezin 24 yaşındayım ve üniversite son sınıf öğrencisiyim..oldukça güzel ve alımlı birkızım..son derece renkli bi seks hayatım var..19 yaşımdaydım.lise yeni bitmişüniversiteye hazırlık için dersanedeydim..bekaretimi 18 yaşımda lise sonsınıftayken vermiştim..ailem bu konuda fazla problem oluşturacak bi ailedeğildi..ama yinede o yaşımdayken haberleri yoktu..pelin adında bir kızkardeşimvar..o zaman 18 yaşındaydı ve şimdiki gibi çok güzeldi..o daha o yaşta biçokerkek arkadaşı vardı..oldukça açık giyinirdi..anne ve babamız çalıştığı içinbazen gündüz eve erkek arkadaşımı getirirdim..birgü
Bağırta Bağırta
Ben geçen sene bu zamanlarda Dilek ismiten süper bir kızla çıkıyordum bir gün bukuştuğumuzda bana beni neden hiç öpmedin dediben hiç düşünmedim dedim kendisini öpneni söyledi bende olur dedim ve o bal dudaklarına yapıştım bizim arada fethi paşa korusu diye bir ormanlık alan var orayagidelim dedi hemen tamam dedim ve anında oraya gittik tenha biryere geldiğimizde bana bakire olduğunu söyleri ve ilk olarak benimle yatmak istiyormuş hemen kabulettim aceleyle üstüme arladı ve beni soymaya başladı yalıyordu hemde her yerimi sonra bunu kendime doğru çektim ve dudaklarını ısırmaya başladım sonra bunu
Porno Filmde Oynadım
Adım Derya. 21 yaşında emer kısa saçlı güzel kalçalı bir dilberim. Bundan 1 sene önce bir partide tanımadığım biri sarhoşken kızlığımı bozdu ve bunun ardından bana porno filmlerde oynamayı teklif etti. Bende kabul ettim. Bu işten para kazanma fikri hoşuma gitmişti. Sadece beni sikeceklerdi. Sonra bir gün beni aradı ve film için kazaskere gelmemi söyledi. Bende gittim. Beni görünce evindi ve içeri aldı. Gittiğim ev iki odalı, küçük bir apartmanda giriş katıydı. Odalarda sadece yataklae ve kameralar vardı. Birde mutfağı vardı. Bana çay ikram etti. Biraz sohbet ettik ve e kadar alacağımı sordum,
İnternet Cafe Macerası
İnternet Cafe Macerası Ben 20 yaşında cok yakışıklı biriyim.ben genellikle boş vakitlerimi internet cafede geçiririm.gene bir gün cafede porno hikayeler okurken yan masada oturan cok ama cok seksi vücutlu iki kızı unutarak sikimle oynamaya başladım`ki birden kızların bana baktığını gördüm.Cok utanmıştım ama yapmıştım bir kere... Neyse fazla uzatmadan konuya girmek istiyorum.ben hala porno hikayeler okurken kızların beni seyretdiğini hissetdim ardan fazla zaman gecmeden kızlardan biri benden ateş istemeye geldiğinde bilgisayardaki porno sayfayı görünce sendemi diyerek yanıma oturdu ve be
Karım harika
Slm arkadaşlar ben hakan 33yş izmirde yaşamaktayım 8senelik evliyim karim günay 30yaşında minyon tipli ama muhteşem fizige sahiptir karımla 18yasında tanıştik evlenmeden herşeyi paylaşmıştık sadece benim pasif oldugum hariç evet pasiftim ama karım bilmıyodu izmiri bilenler iyi bilir fuarda topların takıldığı uzun havuz diye bir yer vardır orada toplar ve sikiciler birada gezer isteyenler sikişirdi bende orada 5sene önce 40 yaşlarında izmirde çalıştıgim şirkete yakın handa kapıcılik yapan rahmi abiyle tanışmıştım ve haftada 2yada 3kez beni handa kimse yokken sikerdi rahminin yaragı 23cm ve cok
Ilginç Koca Muhteşem Karısı
| Merhaba. Gecenlerde yaşadıklarımı sizlere anlatmış, bir çok kişiden mail almıştım. Herkesin ilgisine sonsuz teşekkür ediyorum. Daha öncede söylediğim gibi bu siteye takıldığımdan beri resmen fantaziler yaşamak yeni birileriyle birlikte olmak için can atan bir insandım. İstediklerim nihayet olmaya başladı. Bu çiftin tam benim fantazilerimde yer verdiğim bir çift olması beni daha çok heyecanlandırıyordu. Telefonda buluşacağımız yeri tesbit ettik ve buluşma noktasında benim biraz çekingen tavırlarımla görüştük.Önce beni karısıyla tanıştırdı ikiside benim yaşlarımda karısı balık
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/bde5aa2a8e96d61578ad20fca408f30f.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32