Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
zevkten ucurdum
Olgun kadınlar hep ilgimi çekmişti. Bir kaç ay önce interneten bir kadınla tanıştım. Uzun süre neten sohbet ettik ve sanal seks yaptık sonunda buluşmaya karar verdik. Pazar sabahı beni karşıyaka iskeleden alkacaktı. Çok heycanlanmıştım. sabahın köründe iskeleye gittim. Beklemeye başladım yanıma 170 boylarında sarışın 30-35 yaşlarında çok seksi bir bayan yaklaştı. Birkaç adım kala durdu. Telefonunu cevirdi benim telefonum çaldı. Güneş gözlügünü indirdi bana güldü. Demek sensin yakışıklı dedi. Bende yapılı iyi egitim almış yakışıklı biriyim, güldüm. Elimden tutu arabam şurda dedi. Arabaya dogru
Tatildeki Anım
Ben 18 yaşında yakışıklı bir gencim. Artık sabrım kalmamıştı. Long beac te 1 ay kalmıştım ama hala bir kız bile sikememiştim, bu beni deliye ceviriyordu. Ne zaman bir rus görsem içim içimi yiyordu. O gece bir rusun sahilde oturduğunu gördüm. Tam yanına gidecektimki bir kıro kızın yanına gidip hello filan demeye başldı. Acayip moralim bozulmuştu. Sonra beş dakika sonra kzı öpmeye başlamazmı, bu beni deliye çevirmişti. İlk tanışma ve öpücük olmazdı.Sonra aklımca bir plan kurdum, long beach otelde bir oda tuttum. Aileme arkadaşlarımda kalcağımı söyledim. Bu ruslar okul gibi bir geziye gelmişlerdi
18 Yas Partisi
18 yaş partisi Herkese selamlar! Biz iki yakışıklı ve çılgın abaza berkan ve can. Ikimiz de birer gün arayla doğduğumuz için çok iyi dostuz. Geçen yıl temmuz ayında 18imize girdik ve tabii ki 18 yaş partisi... Güzel bi parti olması için ailelerimizi evden gönderdik ve ev bomboştu. Bütün hazırlıklar tamamdı ve kızları bekliyoduk. Eve 10-15 tane arkadas geldi. Yemekler müzik derken saat 9-10 oldu ve herkes gitti. Evde sadece ikimiz ve bizim kızlar selin ve ceren kaldık. Can hemen romantik bi müzik koydu tabii tütsü mum çok romantik bi hava... Selinin üzerinde kırmızı bi body ve mini ete
Arkadaş Kazığı
Annelerimiz o yillarda sirayla eve gelirler temizlik, çamasir vs. islerimizi hallederlerdi. Sira anneme gelmisti ve annem eve geldi. Annem o zamanlar 39 - 40 yaslarinda güzel bir kadindi. Kendine baktigindan çok hafifti ve yakisan bir kilosu vardi, okul kampüsünde bile arkadaslarimi kendine baktirabiliyordu. Neyse Annem, odasinda uyuyakalmisti. Saga sola döndügü için askili ve diz üstü olan elbisesi kaymis sütun gibi bacaklari ortaya çikmisti. Siyah külotu da tüm ihtisami ile gözüküyordu. Can, eliyle sus isareti yaptiktan sonra yanina gitti ve etegini örtermis gibi yapip iyice siyirdi.
Dul Kaynanam
|bu yazacaklarım tamamen gerçektir bundan tam bir yıl önce yaşadım birgün evde yanlızdım kapı çaldı açtığım da karşım da dilber dudaklım kaynanam yiyecekmiş gibi bakıyordu içeri davet etmeyecekmisin deyince şaşırdım çünkü tektim kimse yoktu içeri aldığımda öf çok sıcak yanıyom gibilerinden ağız arıyodu ve ben duş alıcam dedi banyoya yöneldi bana bakıyordu sanki davet edercesine ardından gittim ve sırtımı yıkarmısın diyince mahvolmuştum ogüzelim vücut karşım daydı yıkamaya başladığımda ok yaydan çıkmıştı ve vücudunun heryeriniyalıyarak bitirdim ve domalttım azgın dul sabırsızdı hadi aslanım bit
Okul Sırasında Kızlık Bozma Bi Ayrı Yaa..
Ben orta okulda iken benim sınıfımda bir orospu vardı! Kız sürekli bana asılıp çıkmak istiyodu aslında onun istediği yatmak dı! ilk zamanlar ben pek yüz vermemiştim çünkü kız okulun yarısı tarafından sikilmişti! neyse bi gün beden hocamız siz sınıfta nöbetci kalacaksınız dedi bize! kız salak salak gülmeye başladı neyse sınıfa gittik ben geçtim en arka sıraya oturdum bi süre sonra yanıma geldi ne yapacağız şimdi dedi bende otururuz dedim aslında neden olmasın dedim içimden sonra sadece bi kaç sikse neyse ama yarısı sikti okulun dedim! sence ben orospu muyum dedi bana bu arada eteğini yavaş yava
Harika Çift
|Selam sitenize yazdığım bir hikayeden etkilenen evli bir çiftin msn de tanışmamızla başlayan,çok ilginç,çokta güzel yaşadığım geceyi paşlaşmak istedim. Bu çift Hikayemi okuyup çok etkilendiklerini söylediler. Bu arada Kocası kenarda oturuyor eşi yazıyordu. Ancak yüzlerini göstermemekte ısrarcıydılar. Dün gece saat 23:00 civarında msn de konuşurken beni davet ettiler. Aynı semtte oturuyorduk. Hemen hazırlanıp gittim. Kapıyı kocası açtı. Gayet kibar bir beyefendi. Hoşgeldin / hoşbulduk tan sonra içeri girdim. Kırmızı şarap götürmüştüm giderken. Bir kaç kadeh içtikten sonra içeri gitt
Gogusleri Oyle Buyuktu Ki
Gögüsleri öyle büyüktü ki Merhaba, size basımdan gecen gercek bir hikaye yi anlatmak istiyorum. Ben 29 yasında uzun boylu esmer yakısklı bir gencim. Bir hastanede calısıyorum. Bir süre evvel calısdıgım hastaneye güzel mi güzel Sevtap adında bir bayan geldi. Muayenesi ni yaptım ve ondan sonra hastam olmadıgı icin Sevtap la muhabbettte daldık. Sevtap ın gögüsleri öyle büyüktü ki gözlerimi alamıyordum gögüslerinden. Sevtap bana bakıp gülerek. Bunlar gercek , orijinal yani diyerek gülümsedi. İnanın kim görse silikonlu sanırdı. Bu hareketinden sonra ben iyice cesaretlenip. Heryerin mi orij
Baldızım Gül`e Acımadım
Baldızım Gül`e Acımadım merhaba adım nadir bu siteye bayılıyorum.ben 33 yaşında evli 3 çocuk babasıyım,anlatacağım olay tamamen gerçektir.baldızım gül 18 yaşında fıstık gibi yavru herkesin hayal ettiği gibi karımı sikerken hep onu hayal edip sikiyordum.hergün sitenize girip ensest hikayeleri okudukça baldızımı sikmeyi çok istiyordum.karım 3 ay önce doğum yaptı bu nedenle ailesi yanında kalması için baldızım gülü bize gönderdi biz ayrıca akrabada sayılıyoruz ya bana sonsuz güvenleri vardı.bense karımı hamileliginin 9 ayında bile sikiyordum.ogün gülü kandırabilmek için her yolu deniyordum he
Sınıf arkadaşımı nasıl siktim anlatıyorum
Merhaba arkadaşlar ben 14 yaşında çok yakışıklı olmasamda fitness yaptığım için kaslı biriyimdir neyse konuya geçelim benim okuldaki sıra arkadaşım ismini vermiyeceğim ama sarışın çok seksi ve biraz saftır 2 hafta önce dersde bana dönüp oha bacaklarım çok kaslıymış dedi baksana diyip eteğini çekti (eteği zaten kısadır düşünün artık) işte bak dokun dedi bende elledim hatta biraz okşayıp sıktım ses etmedio gün okul çıkışında yanıma gelip sahile gidelimmi dedi kaykayınıda getir dedi sahilde bi tür paten sahası var o paten bende waveboard(iki tekerlekli kaykay) sürüyorum adresini tarif etti 3.30 d
AFET KOMŞUM
 Merhaba Arkadaşlar. Bende sizlerle bir anımı paylaşmak istiyorum. Dana yirmi yaşında iken komşumun kocası vefat etti. Kendisi ise otuz beş yaşında idi. O günden sonra her hangi bir işi olduğu zaman beni çağırır bende komşudur, üstelik dul erkeği yoktur diye yardım ederdim. Hatta bazı zamanlar ben bekar kalduğum eve gelir giderdi. Tabiiki benufak bir kötülük düşünmediğim gibi, aklımdan bile geçmezdi. Bu arada nişanladığımı duyunca bozulmaya başladı.  Evlendim askere gittim geldim.Bu arada da evimi yine buraya getirmiştim. Yazmayı unutum. Evlendiğimde annem babam köyde oturuyorlardı.
Tacizde Bulundum Elimde Degil
Tacizde bulundum elimde değil. buna taciz denirmi bilemiyorum ama bazan içimde öyle fırtınalar kopuyor ki anlatamam devamlı okul bölgelerinde üniversite ve lise civarlarında dolaşırken içerilerine girince hele o kızları gördüğümde içimden bir şeyler beni onlara doğru yöneltiyor ve onlara karşı birşeyler yapmamı söylyor o gün bir okulun üniversite idi burası çok büyük olan bahçesinde dolaşıyordum ve o an sadece çişim geldi ve işemek için bir trafonun kenarına durdum işerken karşıdan iki öğrenci kızın geldiğini gördüm aslında işim bitmiş ve sikimi pantolonuma koyabilirdim ama ben onlar beni gör
Sevalin Coraplari
Seval`in Çorapları Selam ben genellikle amcalarımın kızlarının çoraplarına düşkün olan biriyim ve genellikle onların çoraplarına doyası bakarak kendimden gecerim. Birgün başımdan bir olay geçti. Bayramda amcama bayram ziyaretine gittim. Kapıyı kızı açtı üstünde body ve pantolon vardı amcamlar başka yere gitmişti evde kimseler yoktu içeriye geçtim amcamın kızının adı seval. Seval``ben bi üsütümü giyiyimde geliyim sen bekle`` dedi. Bende beklemeye koyuldum. Daha sonra bir 5-6 dk sonra amcamın kızı seval geldi. Üstünü değiştimişti, harikaydı. Üstüne bluz altına kahverengi etek fazla mini değ
YENGEMDE Ä°STÄ°YORDU SONUNDA BUNU ANLADIM
Merhaba xhamster okuyucuları amcamın karısı olan yengeme son zamanlarda oldukça ilgi duymaya başlamıştım, aslında bunun sebebi daha çok yengemden kaynaklanıyordu çünkü beni her gördüğünde frikikler verip isterik konuşmalar yapıyordu… yengem 52 yaşında 1.60 boyunda iri ve dik göğüsleri olan geniş ve çıkık kalçalı oldukça sexi giyinen ve erkekleri cezbeden bir kadındır ayrıca ¤¤¤¤¤ doğurmuş olmasına rağmen deformasyon olmamış vücudunda. bir gün
Balkonda Seks
Oldum olası olgun bayanlar özellikle iri göğüslü ve kalçalar çok hoşuma gider ve tanıdığım bu tür kişileri düşleyerek 31 çekerdim yine bir gün akşam saat 22 sıralarında gelmiş ve balkona çıkmıştım ve karşı balkondaki fıstığı gördğüm tam düşlediğim gibiydi olgun ve dolgundu ve yanlız başına çay içiyordu. ve ona doru fener tutum ve işaret yaptım ve oda beliki beni tanıyordu ve çayı yeni demledim içmek isterseniz gelebilirsiniz dedi ve hiç durmadan oraya koştum ve beni balkona yanına götürdü ve kendinden bahsetti adının ayla olduğunu ve 45 yaşında 3 senendir dul olduğunu anlattı ve her gün beni g
Kırılan Mikroskop 3
Merhaba benim 3.hikayem "A" nın halasını nasıl siktiğimi anlatacam. "A" yı ve yeğenini nasıl siktiğimi anlattım.halası 40 yaşlarında balık etinde bir kadındı çalışmıyordu. "A" nın yanına gittim bana halasını sikmemi söyledi. -Oğlum kabul edermi dedim kadın. -Konuştum kabul edecek dedi. Yanına gittim "A" kapının kilidini verdi ve çıktı gitti.kapıyı kapattım kadının yanına gittim. Ağlıyordu -Yapma nolur dedi. -Olmaz dedim. hayatta ilk kez kadın sikecem dedim.ağlayarak mecburen kabul etti. -Soyun dedim. Yavaş yavaş soyundu. Göğüsleri sarkmıştı ama hala çok güzellerdi. -Yanım
HALAMIN KIZI
 slm merhaba benim hikayem halamın kızıyla ben halamın kızını pek tanımam biz istanbuldaydık nlar başka bi şehirde bi gün onlara kalmayagittik ve resimlerde gördügüm kızahiç benzemiyordu gögüsleri kocaman kalçaları tam çakmalıktı tabi onu görünce benim ufaklık balinaya döndü nese oturduk konuşmaa başladıkakşam oldu herkes yattı televizyonda güzelbi film vardı ben onu izleyecegim diye yatmadım oda bende izleyecegim diye yatmadı konuşmaya başladık okuldan falan derkeb bana hiç biriyle yattınmıdiye sordu şaşırmıştım ama alışıktık çogu kız arkadaşo,ım bu soruyu bana sormuşlardı bend ewet dedi
Yalamayı Çok Severim
Merhaba ben Bursa`dan. Çocukluğumdan beri kurduğum ilişkiyi sizlerlepaylaşmak istedim. En iyisi en son ilişkimi anlatayım. 20 ağustos günüydü,hanımı annesine göndermiştim. Ben evde yanlız kaldım. Bizim komşu çocuğunuçağırdım, çok samimi olduğumuz için onla devamlı şakalaşıdık. O gün bilgisayaraporno filim koymuştum seyrediyorduk. Bir ara elimi onun yarağına uzandım "senne yapıyorsun abi" dedi ve elimi çeki verdi. Aradan 5-10 dakika geçmişti, eskigünlerimi ona anlatmaya başlamıştım. O da beni can kulağıyla dinlemeye başladı.Ben anlattıkça zevke gelmeye başlamıştı. Hem filime bakıyorduk, hemde
Yalnızca Annem
merhaba sizin bu sitedekileri öylesine iştahla okudumki bunu kelimelere döküp anlatmak bile benim için zor.18 yaşındayım uni ye girişimizi arkadaşlarla kutladık sonra eve geldim.evdede girecegimiz tercihleri kitabcıktan bakıyordum.öylesine yakıcı bir sıcak varki bu evde bile fazlasıyla hissediliyordu.aspiratörü açtım onun serinligiyle serinlemeye çalışıyordum.evde ve ben vardık o yüzden rahattım.altımda kilota kadar çıkardım üstümde bir şey yoktu.sonra kitabcıga göz atarken annemin dikkatlice bir yone baktıgını gördüm baktıgı yer bendim ama neye o denli bakıyordu anlamadım.sonra hayırdır anne
2 Erkegim
2. Erkeğim İlk erkeğim üniversiteye gitmişti biseksüel olduğum için 5-6 ay kadar hiç aramadımama sonra birden azdım. Bizim mahallede ilk erkeğiminde çok iyi tanıdığı başka bir arkadaşım vardı aleti acyip büyüktü ama çok abazydı dur yavaştan anlmaz ve kıçımı yırtardı onunla yatmayı öncedende düşünmüştüm ama bu etken beniçok korkuttu neyse bir süre sonra niyeti bozdum benim olacaktı. Bir gün onlara gittim bizimkiler evde yoktu konuştuk bana iki travestiyi nasıl düzdüğünü anlattı acayip tahrik olmuştum eşcinsel ilişkiye olukça meyilliydi sonra ikna edip bizim eve gittik bende o zaman bil
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/1e84a86e163204339652980ce69ca718.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32