Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Ayaklarına Boşaldım
Merhaba ben size mutlu olduğum seks türünü anlatacağım. Bir gün dükkanı kapatıp çırakla beraber birahaneye maç seyretmeye gittik. Benim çırak alkolü sevmezdi o akşam ona ısrarla birasını içmesi için ısrar ettim oda beni kırmayıp 4 tane bira içince sarhoş oldu e bende baya bira içtiğim için bende sarhoş oldum. Onu taksiyle evine götürdüm. Kapıyı çaldım annesi çıktı annesi beni çok sever ve güvenirdi. Çırağın annesi 40 yaşlarında kısa boylu ve ileri derecede miyoptu yani gözlüksüz göremiyordu. İsmi ayşeydi kocasını sorduğumda. Fabrikada gece vardiyasındamış. Bana rica edip. Bu akşam. Orda kalmam
Köy Hayatı
O zamanlar daha 17 yaşındaydım ve babamın isteği doğrultusunda yazları köye giderdik. Ben genellikle istemezdim ama mecburdum. Bu yazda köye gittik. Köy hayatını bilirsiniz ot ağaç böcek falan. Bir sabah erkenden uyndım ve bahçede dolaşmaya başladım. Karşıda babaannemin komşusu vardı aslında akrabada işte dış kapınınmandalı. kadın 50-55 yaşlarında kısa boylu tombul bir kadındı. Beni gördü ve yanına çağırdı. Biraz sohbet ettikten sonra yeni süt sağdığını ve istersem verebileceğini söyledi. Bende olur dedim ve ahırın önündeki bir tencerenin içindeki sütü almak için eğildi. Aman tanrım o ne kar
sevişmek bir sanatsa ben bir sanatkarım
bir işe baş vurmuştum konfeksiyon işiydi neyse işe başladım kapalı bir kız vardı yanyana calışıyorduk bunla konuşmaya başladın çyle havadan sudan 3 gün sonra kız bana yakınlaşmaya başladı birgün öyle paydosunda lavaboya girdim tamcıkarken benim üstüme geldi tabi ben cekildim kız namaz kılıyordu benim aklımdan öyle şeyler gecmiyordu daha sonra bana neden ogün bişey yapmadın dedi bende biri görür diye bişey yapmadım hafta sonu geldi buluştuk bir pastanede pastane iki katlıydı merdivenleri demirdi garson geldi bizde cay istedik sonra sonra kızın dudaklarına yapıştım görüğlerini okşadım eteğini
Oldu Bikere
mrb ben murat antalyalıyım 19 yaşındayım evimiz bir beldede ve büyük bir ev ben kız kardeşim annem ve babamla yaşıyorum kardeşim 18 yaşında ben bir gün okudan çıktım eve geliyordum peşime bir köpek takıldı ben ne kadar kovaladıysam yinede geliyordu henüz büyüme çağında olan bir köpekti ve eve kadar geldi bende onu eve aldım aslında bizim eve bir köpek lazımdı neden bizim olmasın diyerek eve aldım ailemle de konuştuktan sonra ona bir kulube yapıp eve bağladık karma kangan cinsi idi ve aradan 6 ay geçmişti ki köpek çok büyük ve bakımlı bir köpek oldu adınıda tom koymuştuk tm artık tam bir yetiş
Aramızda Kalsın
Slam dotlar simdi size olumune siktigim kızı anlatcam ben optisyenım gözlukcu yanı bi müsteri geldi bayan dukkana ya amına kodumun kızı yapma bebek sanki bu kadarmı sexsi olur kahbe o gozler o fizik kalcalar memeler off analarıyın amına koyum nasıl dogurmus seni dedim kendi kendime neyse gunes gözlugu alcakmıs arkada cıkardım modelleri falan bakıyoruz hepside mukemmel oluyo orusbuya guzel yuzu var bi tanesinde karar verdik sira fiyatına geldi kahbeye safılodan etro sattım 800 ytl ye cok falan dedi haladeriz yardımcı oluruz sizin gibi bayana siz kafanızı takmayın dedim hele bi otur bırseyl
Gayyyyy
Mrb arkadaşlar ben 18 yaşındayım taş gibi bir erkeğim 15 karı bile olsa bir anda hepsini sikecek gücüm var ama birgün arkadaşın biri ibnelik yapıp sikimi ellemeye başladı ya siktir git dedim bana dur dedi bana bırak dedi bana sen sadece yat dedi.bende yattım baktım ağzına aldı kanırta kanırta yalıyor yarrağım oldu kazık gibi ben koptum ama görcekseniz.benim gözlerim kapalı adam benim ağzıma veriyor bende yalamaya başladım emmeye başladım.sonra başladı yarrağımın üstünde gidip gelmeye deliği yardım elimle yarrağı soktum içine bir kaydım bir boşaldım bardak dolusunca sonra oda bana kaydı güzeldi
Yengem Azdırdı
Ben 24 yaşındayım bugüne kadar bir kadınla bile ilişkiye girmemiştim taki yengemle girinceye kadar bir gün köyde tarlaya çapa yapmaya gittiğimizde yengemle o gün yengem bir beyaz tişort ve hafif rüzgar esince havalanan ince etek giymişti ben çapa yapıyordum yengem ge tarlaya tohum atıyordu o sırada rüzgar esince eteği havalandı ve kusursuz vücudu ortaya çıkmıştı o vücudu aklıma takılmıştı o akşam yengemle evde yalnız kalmıştım bende bir tane uyku ilacı vardı onu yengemin gazozuna kattım ve yengem 15 dakika sürmedi ve uykuya daldı tabi ben biraz daha bekledim yaklaşık yarım saat sonra yengem
Misafirlerimiz
Eşimden önce telefona ben yetiştim ve el setini elime aldım. Karşımdakinin sesini tanımamam mümkün değildi. "Bir dakika Tülin hanım, eşimi veriyorum hemen" diyerek eşimin bulunduğu tuvalete yöneldim. Kapıyı açtığımda eşim klozetin üstünden kalkmış, kağıtla arkasını kuruluyordu. "Tülin arıyor" diyerek telefonu eşime uzattım ve elindeki kağıdı alıp kalçalarının arasını kuruladım. Karım zaten, "Tülinciğim merhaba" diyerek konuşmaya başlamıştı hemen kadınla. Tülin, kendisi bekar olmasına rağmen evli çiftlerin çöpçatanı bir seks meleğiydi adeta. Kırksekiz yaşında, olağanüstü deneyimli bir kadındı v
Pompacıydımm fırsatını yakaladıgım anda Pompaladım.
28 Temmuz 2009 Salı pompacıydım pompaladım..:)) Merhaba hikaye severler daha önce sizlerle paylastığım Liseli Hatunumm adlı anımın tutması üzerine bi anımı daha sizlerle paylaşmaya karar verdim.. izmitten serdar ben 23 yasındayım... hikayeme gelince..askerden yeni geldiğim sıralar kriz nedeniyle iş bulmam biraz zaman aldı ve izmit merkez 'de sonunda petrolde pompacı olarak işe basladım şimdiye kadar yaptıgım en sevdiğim tek iş (POMPACILIK)..:)) işe adepte olmam kısa zaman aldı ..3 wardiya çalışıyorduk en sevdiğim 00:00/08:00 vardiyası nedeni ise herturlu manitanın petrole dusmesi zaten gece
Türbanlı Sevgilimi Ateşli bir şekilde götürdüm
Merhaba değerli seks hikaye sikiş hikayeleri okurları Hikayelerim biraz uzundur ama sıkılmadan sonuna kadar okuyacağınızı tahmin ediyorum? bileklere kuvvet? Biz Gaziantep merkeze bağlı küçük bir köyde çiftçilikle geçimini sağlayan bir aileyiz. Ablam Hasibe 25, ben Atakan 22, küçük kız kardeşim tuğçe 20, ve en küçük kardeşimiz ramazan 17 yaşında. Babam hiçbirimizi okutamamış zar zor liseyi bitirttirmişti. Ben zaman zaman babama tarla işlerinde yardım ediyor, sezon durduğu zaman da Gaziantepe gidip restoranlarda falan garsonluk yapıp ev ekonomisine katkıda bulunuyordum. Aile olarak mutaassıp
YANLIŞ YAPTIM
Sabah saat 06:30 da kalkar evimizin üst yolunda koşu yoluna gider koşu yapaım.Bir gün yine koşarken benimde herzaman gördüğüm kız yine koşuyordu.Ben oğün dağlık araziye yönelince beni takip ettiğini gördüm.kız 18 yaşında ve üstünde göt ve ammının tam paketlendiği tayt ve memelerinin tam sıkıştırılmış bady üstündeydi.biraz dinlenip su içmek için ağaca yaslanıp oturdumyanıma gelip benden su istedi.bende suyu verdim.yanımda spor hareketleri yapmaya başladı.bacaklarını ayırıp şov yapıyordu.kendi aletime dayanamayıp kızı ağaca dayanıp ona bi hareket göstereceğimi söyledim.ağaca yaslandı ve bende on
Dayanamadım Gittim Satın Aldım
|slm arkadaşlar ben hayvanlara sex konusunda aşırı düşkünüm dür onları sikmek bana öyle haz veriyorki anlatamam ist de beker kalıyom gece canım öyle sikmek istedi anlatamam porno filme bakıp azmıştım ne yapayım diye düşünürken sokaga çıkıp bir köpek bulma aklıma geldi saat 2 civarıydı dişi köpek bulup getirip baglayacaktım sonra sabaha kadar ammından çıkarmayacaktım kafaya koymuştum bikere yanlız yaşamak güzel yaaa özgür oluyo insan neyse çıktıp fakat okadar dolaşmama ragmen bitane bile bulamamıştım canım sıkıldı tabi eve döndüm ama uyuyamıyordum bu iş böyle gitmez dedim aklıma köpek satın alm
Abime Sikildim Ohhh
Ben 18 yaşında güzel bir kızım bunları anlatmama gerek olmadığını düşünerek konuya girmek istiyorum . anaeyse günlerden birgün evde yanlız kalmıştım ve bir filim izliyordum ve birden sevişme sahnesigelmişti biraz izledikten sonra sanki amımdan sular geldiğini hisetmiştim ve açıp bakınca hafif ıslanmıştı ve sanki kendi kendimi sikmek istiyordum ama yapamıyordum amımı elimle okşayıp göğüslerimiokşuyordum bi erkeğin kapıdan girmesini öyle istiyordum ki çok geçmeden kapı çalındı ve ben toparlanıp kapıyı açtım abim gelmişti heyecanla filmi kapatmamıştım ve abimde izlerken bana bakıp sen bunumu izli
Hala Kızı
|slm ben ahmet sıze halamın kızını nasılsıktıgımı anlatacam.bır gun evde kımseleryoktu ve hala kızı bıze geldı o lıse son sınıfda bense lısaeyı yenı bıtırmıstım.ve ona okul nasıl gıdıyor dıye sordum ıyı dedıçve ona erkek arkadaslarıyla olan ılıskısını sordum sınıfda hıc senın gıbı cekıcı erkek yok dedı bende kımse brnım gıbı olamazdedım ve ben kalkıp odama gıttım tam ustumu degıstırırken bırden odaya gır ne oluyorburda dedı.bende bırsey yok dedım ve bana basdan asagıya bır suzdu ve benım altımda sadece kılot vardı.ve ben kırmızı olmustum bana gel deneyelım mı dedı bende hemen onu yadaga attıgı
ENİŞTEMİN KARDEŞİ
Ben 23 yaşındayım ismim serkan eniştemin kardeşi fatma bizim evdeydi ablamda bizdeydi zaten fatma bizim sokakta oturuyordu eşinden ayrılmış her zaman dikkatimi çekiyordu benimlede çok yakın davranıyordu.bende ona karşı öyle davranmaya başlamıştım fatma bigün bizim eve oğlunu bilgisayarla oynatmam için gelmişti evde de kimse yoktu bende eve aldım oğluna bilgisayarı açtım fatma sigara içerken bana bakıyordu bana kızlarla aran nasıl diye sordu ben bozuk dediğimde sankiş sevinmişti ben öteki odada televizyon izlerken oda geldi çok i duruyordu bana istermisin diye soru sordu bende anlamamış gibi
En Güzel İkram
Merhaba arkadaşlar ben Okan. 27 yaşındayım bir kamu kurulusunda devlet memuru olarak çalışmaktayım. Bulunduğum ili yazamayacağım çünkü Marmara bölgesinin küçük bir ilinde bulunmaktayım. Eşim Sema ile 2,5 yıllık evliyim. Sema 168 cm boyunda 54 kg ağırlında kumral (boyalı sarı saçlı) yeşil gözlü öyle çıtır pıtır bir kadındır. Benim başımdan geçen olay yaklaşık 1 sene önce meydana geldi. Ben evlenmeden önce bir çok kez erkek arkadaşlarımla pasif ilişkiye girmiş bi seksüel birisiyim ancak bundan karımın haberi yok. Girdiğim ilişkiler sırasında bana küfür edilmesi beni aşırı derecede tahrik eder v
Ikimizde Acemiydik
Bir gün Çok yakın bir arkadaşımın evinde oturuyorduk... Birbirimize erkek arkadaşlarımızı, Ve yaşadıklarımızı anlatıyorduk... O bana erkek arkadaşının neler yaptığını anlatıyordu... Bende ona... İkimizde uzun zamandır biriyle çıkmıyorduk...Bu tür bir muhabbette de hemen canımın nasıl çektiğini ona anlatmaya başladım... Daha sonrada tedirgin bir şekilde lezbiyen ilişkiler hakkında muhabbet açtım. Bir süre bu konudan konuştuktan sonra lafı bir kere denemeye getirdim. Arkadaşımda hemen olur diye atladı...Konuştuklarımızdan oda etkilenmişti... Çok acemi bi şekilde nasıl ve ne yapacağımızı konuştuk
Komşum
Ben 18 yaşında bir gencim bir gün evde yalnızdım kapı çaldı açtığımda mahalle güzeli hülya karşımda beliriverdi annen evdemi diye sordu bendeğil dedim hayırdır ne oldu diye sordum hülya işim onunla diyerek cevap verdi ben içeri buyurmazmısın dedim oda tabi diyerek içeri girdi oturduk biraz sohbet ettik bir süre sonra cesaretimi toplayarak ona göğüslerin çok güzelmiş dedim önce şaşırdı ama onunda ateşi başına vurmuştu sikin pantolonun altında sıkılıyor istersen serbest bırak hemen dudaklarına yapıştım dilim diliyle adeta dans ediyordu biraz sonra elimi amına koydum biraz okşadım oda elini si
Dağın Zirvesinde
mrb arkadaslar ben izmirden ahmet.sizinle eski kız arkadasım seville yasadıgım sex deneyımlerımden sadce bırını anlatıyım.bundan 2 sene evel aralık ayında izmire baglı guzel bır ilçe olan kemalpaşanın armutlu koyunde mahmut dagının zirvesıne 4 kısı ıkı cıft olarak cıkmaya karar verdık zorlu bır yürüyüşten sonra.ilk kamp alanına geldıgımızde ortalıkta yagmur yuzunden yakacak bırsey olmadıgı ıcın zırvedekı yangın klubesıne cıkmaya karar verdık.yangın klubesını acmak bıraz zor olsada cıktıgımızda yemegımızı yedıkten sonra kafaları cektık bır guzel benım kızı bır gorucektınız anlatamam kafayı bulm
Tom Ve Melissa
Tom işyerindeki bir kadına aşıktı. Ne yazık ki, kadın biseksüeldi ve beraber olduğu bir kadın vardı. Yine de ince fakat kuvvetli ve güzel vücudu vardı. İsmi Julie idi. Minyon yapılıydı ve kısa sarı saçları vardı. Tom haftalardır onunla iletişim kurmaya çalışmış ve en sonunda kendisinden hoşlanmasını sağlamıştı. İyi arkadaş olmuşlardı. 6 aylık çaba sonunda Tom, onun Melissa yani partneri hakkındaki düşüncelerini değiştirebileceğine inanmaya başlamıştı. Tom , Melissa`dan hoşlanmıyordu ; kaba ve erkeksi bir görünüşü vardı. Kaslı vücuduna rağmen oldukça etkileyici aynı zamanda korkutucu bir vücudu
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/c0f06b84c11f9a1218627ee61b2a2019.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32