Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Götümden Sikildim
Ben 1.80 boyunda beyaz tenli oldukça yakışıklı biriyim.yaşadığım yer küçük bir ilçeydi.istediğim gibi kız bulamıyordum bu da beni çok kötü yapıyordu.neredeyse konuştuğum kız bir vardır bi yoktur.böyle olunca benim sikmeye olan ihtiyacım çok feci bi şekilde arttı.yani çok kötü bi abazaydım.herzaman porno fşlm alıp izlemeuye başladım ve defalarcada 31 çekerdim.artık başka şey düşünemiyordum.seks seks seks. bi ara yine porno film almıştım aldığım film hem gay hem de hayvanla sex le alakalıydı.bu beni çok tahrik ediyordu.acaba ben de götümü siktirsem mi diye düşünüyordum.böyle şeyler ilk defa d
Öğretmenim ile Sikişiyorum
Merhaba Arkadaşlar Ben bu olay olduğunda 17 image yaşındaydım penisim 15-16 cm falandı.Okulumda Bir İngilizce Öğretmeni Var Adı Özge Ve Okuldaki Tüm Erkekler Götüne Hayrandır Zayıf Ama Kalçaları Büyük bir Kumral Bombadır.Bir Gün Annemlerden Üyelik Kartını Alıp Spor Salonuna Gitmiştim birde ne göreyim Özge hocada orda Hemde inanılmaz bir taytla bide biraz araya kaçmazmı benim ufaklık uyandı tabi.Ben Sporumu Yapma Devam Ettim Tabii.Özge Koşu Bandındayken Ben Arkasındaki Koşu Bandında :D Her Neyse sonuç olarak harikaydı.Birkaç Saat Sonra Sporumuz Bitmişti Soyunma odasına girmemle çıkmam bir oldu
Ten Rengi Çorap
Ben 23 yaşındayım ve Külotlu çorap dendiği zaman kendimden geçiyorum yaklaşık 1 yıl önce başımdan çok ilginç bir olay geçti bizim kapıcının oğlu Ali yaklaşık her gün bizim eve uğruyor kablolu TV den film filan seyrediyordu Ali 18 yaşında Lise son sınıf öğrencisiydi ve ben bu piçi çok fazla sevmiyordum, Bir gün evde yalnız otururken kapı çaldı ve ali geldi, bende haince planımı uygulamaya karar verdim, Aliye çok terlemişin pis kokuyorsun gel yıkan bizde sıcak su var dedim ilk başta hayır filan dedi ama ben ısrar edip sert çıkınca mecburen olur dedi ve bunu bir güzel banyoya soktum ve soydum Be
Yelizle
|alt komsumuzun kızı yeliz,ilk günden beri hastası oldugum bi kızdı.o da bana karşı boş değildi,zaman zaman beni yiyecekmiş gibi bakardı ama tabi ki muhabbetlerimiz abi-kardeş konuşmalarından öteye gidememişti.Çünkü ailesi biraz sıkıydı.Ama artık delirmek üzereydim,henüz 18ine yeni giriyordu ama muhtesem bir kız olmuştu.Ailesi okuldan almıştı,bi kuaförde çalışıyordu.Bir akşam iş dönüşü rastlaştık,biraz konustuk.İnanılmaz güzelleşmişti,bir an kenara çekip yarın bana gelsene sohbet ederiz dedim.İyi de abi iş var biliyosun dedi,ben patronunla konusurum,izin verir dedim.O zaman da babama söyler am
Yıllar Önce
1942 yazında Adana Osmaniye’ ye indiğimde yaşamın beni nerelere sürükleyeceği konusunda fazla bir fikrim yoktu.ikinci dünya savaşının sürdüğü bu günlerde memlekette her şey karneye bağlanmış ,paran bile olsa çok fazla seçeneğin olmayan bir ortam hüküm sürüyordu. Karadeniz in denize paralel inen dağlarından ,coğrafik şartların sert rüzgarları ve yağmurlarıyla yoğrulmuş 30 yaşına gelmiş bir insandım. Buraya bir asker arkadaşımın yanına gelmiştim .yorgunluk çayımı içerken arkadaşım olan kürşat geldi .Arkadaşım Osmaniye nin dışında bir çiftlikte kahya olarak çalışıyordu.Uzun zamandır beni yanına
İlk Ve Tek Deneyim
Slm arkadaşlar ben şu 23 yaşlarlarındayım ismim mehmet size ilk vetek gay lik maceramı ve ilişkimi anlatacam tam olarak kendimi gay hissetmem liseöğreniminimin başlarında başladı evde tek başınayken kızkardeşleriminellbislerini giyiyor kendidi kendimi tatmin ediyordum bu benim çok hoşumagidiyordu aynı zamanda kızlara da ilgim vardı her iki duyguyu biraradayaşıyordum neyse hikayeme geleyim yaz aylarındaydık okul bittiği için benmarkette çalışıyordum iki haftada bir Pazar günleri izinliydim o Pazar daakrabalarla birlikte kalabalık bir grup kaplıcaya gittik benden 2, 3 yaş küçükakrabamız tolga
Ne Derseniz O Olsun
Dedim ya,.Ava giderken avlanmak ta olabilir,bir eli yağda bir eli balda da mı?Karım Yasemin, 27 yaşında 178 boyunda,sarışın bir afettir.Onunla çok renkli bir sex yaşamımız olmasına rağmen,biraz değişiklik,biraz da heyecan aramak için,başbaşa yediğimiz yemekten sonra,Beyoğlu`nda bar aramaya çıkmış idik.Sonunda karar verdiğimiz M...`dan içeri girdik.Hıncahınç dolu idi.Hemen diplere doğru geçerek balkonumsu barın köşesinde biralarımızı da alıp bir çiftin önünde mevzilendik.Sigara dumanı ve canlı rock müzik ortamı yeteri kadar karatmış idi.Önce karım ile bir iki öpücük,derken elimi göğüslerine ve
Sperm Yiyenler
Sperm Yiyenler Ben İstanbul`a gelmişim gay sevgilimle bir gay bara gitmişiz. Erkek kıyafetliyiz ama onu içinde kadın çorabı beninmkinde g-string var. Bara oturuyoruz, oral seks üzerine konuşurken konuşmalarımızı duyan barmen "size özel bir kokteyl hazırlayacağım yalnız tek bardaktan ikiniz içeceksiniz" diyor. Büyük bir bardak alıp içeri giriyor, çıktığında salep gibi bir sıvı olan bardağı önümüze koyup iki pipet veriyor. Önce kokluyoruz, o ekşimtrak kekremsi koku buram buram yakıyor genzimizi. Spermleri görünce gözlerimiz parlıyor. Kimin bu spermler diye sorduğumuzda, barmen "kokteyl de
Çağla Ile Grup Seks
Çağla ile Grup Seks Hikayemize başlarken hepinize ii şikişli günler diliyoruz lafı fazla uzatmadan hikayemize geçelim biz dersadenen 3 arkdaş uğur memhmet ahmet üçümüzde komik şahsıyetler olduğumuz için erafımızdan kızlr eksik olmaz bi özelliğimizde çok sex muhabbeti yapmamız gelelim hikeyemizin baş kahramanı çağlaya, çağla ilk zamanlar bizle fazla kouşmayan bir tipdi ama daha sonraları bize yakın davranmaya başladı bizde tabiii ağrı sapıklar olarak hemn ona kucak açtık ben yanii uğur biraz daha samimi olmuştum çağlayala sabahları deraneye biraz erken gelip internet odasında msn falan giri
Makinayı Öğretmemi Istedi
Çiğdem tam bir afrodit gibi kızdır çok mühteşem götü ve memleri vardır. Çiğdem öylen yemek paydosunda yanıma gelerek benden kendisine bende kabul ettim. Ve ne zaman musaitsen öğretebilirim dedim. O da bu akşam olabilir mi dedi bende benim için farketmez ok dedim.Akşam saat yedide bütün işciler paydos etip gittikten sonra ben Çiğdemle yanlız kaldık. İş yerinde bende çiğdeme hangi makinayı öğrenmek istediğini sordum. O da bana ponterizi öğrenmek istiyorum dedi. O gün Çiğdemin üzerinde leopar desenli geniş v yakalı bir bady siyah dar kesim likralı bir pantolon vardı.Ben makinaya oturdum ve çiğde
Aşk Meleği
Merhaba arkadaslar hikayelerinizi ilgiyle okuyorum ve inanin artik tumsex yasantim bu hikayeler uzerine kurulu bende size cok guzel bir animi anlaticam.ben kktc de universitede okuyan birogrenciyim aksamlari arkadaslarla eglenmek icin internet kafeye giderdik vebazende chat yapardik birgun yine chat yaparken 26 yasinda bir bayanla tanistimbaya muhabbet ettik konu sex se geldi kadin (banu) fantazimi sordu bende onaevli bir ciftle grup sex yapmak oldugunu soyledim ve o ana kadar onun evlioldugunu bilmiyordum o da bana esimle benimde boyle bir fantazimiz vargerceklestire biliriz dedi ben ilk onc
Ayaklarımızı Yutuyorduk
Merhaba ben Betül. Seki çok seviyorum erkek arkadaşımla beraberliğimiz üç yılı geçti. Başka kimseyle birlikte olmayı düşünmüyorum ama nette hikayeleri okudukça azmaya da devam ediyorum. 30 yaşındayım bekaretimi erkek arkadaşıma verdim ve o zamana kadar niye sakladığımı bilemiyorum . sevgilimle her şey iyi gidiyor aslında ama bir gün düşündüm bir kadınla beraber olmak. Lezbiyen değilim ama nasıl olur merak ediyorum . sevgilime bunu söyleyemezdim. Çok istiyordum bir kadının bedenini hissetmek onunla her şeyi yaşamak. Ayaklarımın benim için çok çok önemli olduklarını söylemeliyim.39 numara ve hep
Ilk Ve Son
Şimdi size başımdan gecen bir olayı gonderıyorum. benim kalcaları dolgun mu dolgun memeleri dik süper bir yengem var bazen onu aklıma getırerek 31 cekıyorum. hep onu sikmeyi hayal etmısımdır. birgun yengem dayım işi cıktıgı için bizim evde yatıyordu bende yıne aynısı gıbı 31 cekıyordum . yengem beni gordu bende yengemi kilotlave südyenle gordum . hemen kkalkıp üstüne doruu yurudum yengem kacmaya cakıstı bende hemen kapıya yoneldım sonra hemen kapıyı kılıtledım agzına biraz capıt koydum basladım neft koklatmaya daha sonbra bayıldı . vbasladım soymaya muhtesem vucudu daha sonra amına krem surup
Üvey Annem
Ben ali ben 17 yaşında bir erkeğim benim annem ben 9 yaşımdaiken öldü sonra babam başkabir kadınla evlendi ben ozaman 13 yaşındaydım bu yaşadığım olay daha bir hafta önce geçti benim babam sık sık iş seyahatlerine gider üvey annemle birlikte evde kalırdık gene babam iş seyahatine gitti bende üvey annemi durmadan arzuluyordum birgün ben okuldan geldim baktım banyodan sesler geliyo ve banyonun kapısı sonuna kadar açık ve içerde çırıl çıplak üvey annem var ben baya bi süre onu izleyerek 31 çektim ve birden o beni gördü ama bişey demedi sonra ben odama gittim üzerimi değiştirdim sonra bişey yokmuş
Agebeyimle Beraber
Agebeyimle Beraber... Evet bu gun ilk deneyimimi yasadim. Bu yuzden cok mutluyum. Hem de hic ummadigim bir sekilde! Annemin arkadasi Demet Teyze`nin kizi Canan`la... Canan asiri agresif olmasina ragmen cok seksi bir kiz. O soguk goruntusu yuzunden simdiye kadar yaklasamiyordum herhalde anlamis olacak ki o bana yaklasti. Onlarin evleri bize oldukca uzak bu yuzden bize geldiklerinde yatiya da kaliyorlar. sabah erken kalkip bizim terasta gunesleniyorduk ve nasil olduysa benim sikim yavas yavas kalkmaya basladi ve bende bunu belli etmemek icin ayaga kalktim ve duvara yaslanarak asagiya bak
Annem
18 yaşalrındaydım.bir gün masturbasyon yaparken e çırılçıplakyakalandım.karşısında öylece kalakaldım “napıyosun” diye sorduğunda hiçbir cevapveremedim.banyodan yeni çıktım dedim.bu olay sonrasında onu düşünmeyebaşladım.birgün o banyodayken aklıma onu syretmek geldi ve bunu yaptımharikaydı.daha sonra o banyoya her girdiğinde onu izliyordum.oturduğumuz yersıcak bir yer olduğu için gündüzleri sıksık banyo yapardı.bir onu banyodaizlemştim am,göt her yerini seyretmiştim.o banyodan çıkacakken ben de mutfağagittim.mutfaktan geri gelirken yatak odasının kapısı açıktı ve giyiniyordu.benim onu gördüğüm
Oda Istiyordu
Oda Istıyordu Merhaba sıze basımdan gecen bır hıkayeyı anlatmak ıstıyorum. 01. 01. 2004 De 1 saat kala sahıl de yanlız basıma yuruyordum. Karsıdan gelen bır kız bana yanlızmısınız dedıgınde ben sok olmustum(evet)dedıgım an bana benım len bır yere kadar gelırmısın dedı ben de olur dedım. Benı 500metre yurttukten sonra benı bır evın 3. U katına cıkardı ogrencıymıs. Ben onu ıcımden bır yerde sıkmeyı planlıyordum. O benı eve soktugun da evde 2 kızdılar. Ona benı neden buraya getırdın dedımde ıste bunun ıcın dedı ve soyunmaya basladı. Ben de o nu sankı strıptız yapan bır kızı ızlermıs gıbı ızl
I Am Too Sexy
Ben Burak. 19 yaşındayım. Geçen yaz başımdan geçen bir hikaye bu, hala unutamıyorum. Lise`den mezun olup üniversite sınavından da ortalama bi puan tutturunca, tek başıma tatile gitmeye razı ettim bizimkileri. Sıradan bir gece yolculuğu olacak gibi görünüyordu. Otobüse bindim, walkmanimin kulaklıklarını kulağıma geçirdim ve otobüsün hareket etmesi için beklemeye koyuldum. İkinci parçaya geçmişti ki, karşı tarafta duran koltuk çiftine, üzerinde "!" baskısı olan beyaz tişörtlü bir genç bir adam geldi oturdu.20 yaşında ya da altıydı. Esmer, ensesinde, bukleli saçları vardı. Kasları dar tişörtten
Dayadim
Dayadım Ben 17 yasında bir gencim. 31 Çekmeyi fazla sevmem. Bi kere kız arkadaşımın göğüslerini yalayıp ağzına verip sadece 20sn falan sikimi götüne sokacaktım ki kapı çalındı. Neyse kapıcıymış e artık sömüştü sikim hemde annesi arayıp çağırmıştı eve. Neyse asılyazmak istediğim bu deildi zaten. Benim servisimdeki hostesi anlatcam. Hep kendimden büyük birini sikmek isterim çünkü onların vücutları daha güzeldir, göğüsler falan. Göğüsleri 95 fln ama bi kere önümde domalmıştı ve dayayamadım içimde kaldı. Kesin dayayacaktım ona. Ama o gün korktum anlar diye. Bide şöförün kızı ondan. Neyse
Göt Siken Kovboy
30 yaşında evli çiftler veya evli veya dul bayanlardan hoşlanan biriyim Ben göt hastasıyım İşe gidi gelirken hep dolu otobüsleri tercih eder ve forta başlarım.Yine işten çıkmış eve dönerken dolu otobüs beklemeye başladım.Gelen otobüs tıklım tıklımdı.Hemen bindim ve orta kısma ilerledim ama bir numara yoktu otobüs sanki erkeler içindi. Bu arada 2 durak sonra bir çift bindi. Kadın altında altında daracık mini etek ve üzerinde badisi vardı adamla ortalara ilerleyip yanımda durdular arada birde beni süzüyorlardı ben müsaade edip kadının önüme geçmesini sağladım. Adam yanımda kalmıştı ufaktan ufakt
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/48dbd9cc1a748d5947deb5e0628b4ef4.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32