Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Karımın Teyzesi
Karımın Teyzesi Ben 41 yasinda ve almayada yasiyorum...bundan 8 sene evvel bir is icin yanliz türkiyeye gelmistim..ve esim almanyadaydi.kaynanam beni yemeye eve davet etti,yemeye gittigimde tüm aile ordaydi,yani dayilar teyzeler karimin anneannesi falan hepsi almanyadan damat gelmis diye toplanmislar. Ben geldikten 1 saat sonra karimin en ufak tezesi esinle geldiler,aman tanrim hayalimdeki kadin karsimyadi ama maalesef hem karimin teyzesi hemde evli idi,ben o geceden sonra hep onu düsünür oldum ama almanyaya dönmüstüm,bir gün isten eve geldigimde karimi üzgün gördüm,nedenini sordugumd
Kaynanamın Amı
Kaynanam dırdır konuşuyordu her zamanki gibi saç malıyordu bu karının yarağa hasta olduğunu farkettim bir gün evine geldim oda çay ikram etti sen çayını iç ben banyo yapacağım dedi onu banyoonun kapı deliğinden izledim amına birşeyler yapıyordu amcık güzeldi dudakları iyice büyümüş ve siyahtı çok yalat mıştı anlaşılan göt deliği daracıktı kaaynaanm olmasaa o götü yalardım zaten kaynanam yarak hastası biriydi sonra göt deliğine sabunu soktuğunu gördüm götüne sotukça basbas bağırıyordu ben atık seyretmekten vaz geçtim banyodan çıktım çayıonı içtimmi dedi evet dedim sonra oğlum olmasan götümü y
Karim Beni Aldatiyormus
Arkadaslar merhaba,ben 30 yasindayim,karim fadimeyle 5 sene oluyo evleneli,fadime cok guzeldir her seyi yerli yerinde,kapali giyiniyo ,turban takiyo ama nasil oluyosa kapali oldugu halde ne giyse yakisiyo ve cok seksi oluyo,birazda suslenmeyi seviyo zaten kendisi tum kadinlar gibi eger sizinde kariniz veya baciniz varsa biliyosunuzdur zaten,sokakta yururken cogu erkek iyice suzuyo karimin her yerini,her sokaga cikmamizdan sonra munakasa ediyoruz adamlar niye bakiyo diye,o da bakarlarsa baksinlar sanki yemiyorlarya bakip bakip dururlar iste diyerek gecistiriyodu,sif erkeklerin fadimeye olan bak
İŞKENCEMİ SEX Mİ BELLİ DEĞİL
YOK BÖYLE SEKRETER Bana hep iğrenç gelirdi yaşadığım şeyleri anlatmak.Zaten anlatmaya kalksam bitmezki.Ben büyük şirketin Yön krl bşk.yrd. yım.Tipim yerinde ve param cebimde olduğu için çok kişi benımle olmak ıster.Ama artık ben bıktım.Neyse hikayeme geliyorum. Bir gün gazeteye sekreter almak için ilan verildi.Ve müthiş derecede iş başvuruları yapıldı.Adeta hangisini sececımızı şaşırmıs durumdaydık.Yıne bır aksam diğer elemanımın masasının uzerinde bulunan iş başvuru formlarına baktığımda içlerinden birinin cv üzerindeki resmi beni çok etkiledi.Hemen müdüre talimat verdım ve bu kız gelsin k
Kapalı Kadını Kucağımda Becerdim
Selam seks hikayesi okuyucuları. Bir arkadaşımın türbanlı karısı ile yaşadığım seks hikayemi sizlerle de paylaşacağım. Bu arkadaşımla çok samimiyiz hatta o kadar ki yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez de diyebilirim. Arkadaşımın karısı ise türbanlı olduğu için ona karşı ayrı bir ilgim var diyebilirim. Çünkü ben türbanlı bayanlara aşırı derecede ilgi duyuyorum. Neyse çok lafı uzatmadan hikayemi en ince ayrıntısına kadar sizlere anlatmak istiyorum. Ben bekar ve
Yengemi Seviyorum
Yengem benim için çok değerlidir..Hayalimden hiç çıkmaz. Başkalarıyla sikisirken bile hep onu düşünürüm..Bazen onlara gittiğimde banyolarına girip çamaşırlarını koklarım..Çünkü yengemi çok seviyorum..Onu nasıl sikerim diye her gün düşünüyorum. Ve sonunda siktim..Simdi onu anlatacağım size.. Yaşım 24, Ben evde çok önemli bir sınava çalışırken, zil çaldı..Aslında açmayacaktım..Rahatsız edilmek istemiyordum. Kapıyı açtım, karşımda az önce resmine bakarak 31 çektiğim yengem duruyordu. 35 yaşında, çok güzel bir kadın.. Ben bu kadına tapıyorum. Ama onun haberi yoktu..İçeri girdi.Bizimkilerin evde o
2 ÇOCUKLU VE DARACIK
ben 35 yaşında özel bir şirketin işletme müdürüyüm hikayemde başlangıç olarak aslında  cok ekilerden kalan bir hevesin 8 yıl sonra tamamlanması diyebilirim          8 yıl önce cok istememe ragmen birtürlü sikemedigim şengülle ilgili o yıllarda şengül fabrikada fason takipcisi idi bende müdür oldugumdan sürekli işim geregi toplantı yapıyordum şengülde hoş bir bayandı evli oldugu için pek ilgilenmiyordum ama taki o yaz gelene kadar giyimi birden degişti açıldı miniler giymeye başladı derken birgün yüklenmesi gereken işler gecikti ve o gün sabaha
Liseli Serap
Biz 4 arkadaş (Orhan,Ali,Hakan ve ben) bir kız sikip bunu gizli kameraya çekmeyi ve internete vermeyi çoktan beri düşünüyorduk.Kız da hazırdı.Serap.Sadece bir kamera ve işi nasıl yapcamıza dair bir plan kurmamız gerekiyordu. Kamerayı bulduk ama bu işi nasıl yapıcaktık.Neyse dolabın kenarını biraz (küçük S..y kameranın kafasının gireceği kadar) deldik.Ve test çekimleri yaptık.Kamera sağlamdı.(Bu test çekimleri filmde yoktur.)Sıra kızları çağırmaya gelmişti.Serap’ı çağırdık. Serap’la daha önce de ilişkiye girdiğim için kabul etti tabii ki.Ve biz hazırlıkları tamamladık ve prova
Arkadaşım Hem Beni Hem Karımı Becerdi
|mrb ben 32 yaşında 8 yıllık evli bir erkeğim başımdan geçenleri okuyunca belkide aşağılık biri olarak görebilirsiniz ama artık yapacak bir şey yok yargı değerleri denen olay çoktan aşmış biri olarak başlıyorum hayat hikayeme okulum yeni bitmiş çalışmam gerekiyordu bir iş bulup çalışyordum şehirde kendi envimizde kalıyordum özcan isminde bernimşle yaşıt çok samimi olduğum arkadaşımda bazen yanımda kalıyor bazende köye gidiyordu ben serbest büyüdüm karışanım yok katışanım yok onun için rahat tavırlarımla arkadaşlarde severdi beni yine bir akşam içki içtik ve epey zulalanmıştık herkes evlerine
19 Yaşındaki Yengem
Slm ben berkantben size basımdan gecen bi olayı anlatmak istiyorum.aslen ist de oturuyorum 29yaşındave yakın kotuma olarak çalışıyorum.gecen yaz tatilimi geçeirmek için izme yegenimin yanina gitmiştim.oda 19 yaşında ve 1 senelik evli idi.eside özel bihastanede çalışıyordu.vardiyalı çalışıyordu.benim gittiğimde vardıyası geceidi.ben gündüzleri denize gidiyor geceleri ise tbv karsısında zamangeçiriyordum.yine bi akşam enişte işe gitmişti ve bende evin arka bahçesindeoturmuş bira içiyordum.yegenim banyoya girecegini söyleyerek müsade istedi.bendetamam dedim.ve aradan bi zaman geçti biram bitiyord
Annesi Guzel
Annesi güzel Amcamla birbirimizi cok severdik.ben 9 o ise 20 yasindaydi. Ankara`da okuyordu.yurtta kalmasina ragmen,benim israrlarima dayanamayip,hafta sonlari ara sira bizde kalirdi.Babam,ticaretle ugrastigindan dolayi ,bazen tahsilat icin baska illere giderdi.Okuldan geldigimde,amcami evden görünce sevindim.Anam, babamin bir haftaligina Izmir`e gittigini söylediginde,amcamla ikimiz daha rahat edecegimizi düsünerek sevindik.Anam banyo yapmamizi istediginde.bende amcamla banyoya girdim.soyunduk kilotlarimizi cikardik.Amcamin yarragi cok cok büyüktü.Sorduugumda ileride benimkinin de
Misafirhanede
İşim gereği Ankaraya gitmek zorundaydım Ankaraya her gitmemde üniversiteden arkadaşım olan H.nin evinde kalırdım bu yaz H evlendiği için bu sefer mecburen bir misafirhane de yer ayırttım ve kalmaya başladım misafirhane de kaldığım odada TV olmadığı için TV lobi de ortak seyrediliyordu. İlk zamanlar sıkıcı geçmeye başlamıştı. Kalacağım 5 günün bana sıkıntı getireceğini düşünüyordum. Taa ki TV seyrederken bana bakan bir çift ela gözü fark edene kadar. Kaldığımın 2. günü bu gözleri daha da yakından görmek için lobide onun tam karşısına oturdum bir iki bakışmadan sonra tam sigara yakarken ondan ön
besıktas otobüs maceramız
besıktas beledıyesınde calısıyorum arada otobuse bınnerım ama o yıl yaz dı bende genelde dolasırım o gunde orta koye gıtcektım otobuse bındım ve doluydu bıraz bıraz ılerledım orta yaslarda kumral bır bayan vardı yanın da durdum ve bırden donup baktı ben de hafıf ce cekıldım bayan arada bır poposunu deydırıyodu bende yavasca dedırmeye basladım on daetek vardı bende takım elbıse yaragım buyuk oldugunda normal kılot gıyemıyorum sıkısıyo benım yaragım yavas ca kalktı ve dahada yaslan maya basladım arasına gırıyo resmen bır taraftanda cekınıyodum tırafık zaten pert olmus bayanla basladım
Kuzenim Ve Ayaklarım
Hemen hikayeme geçiyorum. Kuzenim kendilerinin bir fetişist grubu olduğunu benide oraya götüreceğini söyledi gittik... Kötü bir daire idi içerde 5 tane pis kokulu içkili adamlar vardı hepsinin benim ayaklarımı yalayacağını ve onların fantezilerinin tamamen uygulanacağını söyledi ve gitti. Hepsi bana annemin adıyla hitap ediyordu ve ilk yapacağım kişi annemin eşyalarını getirmemi istedi. Ertesi gün onun istediği gibi geldim hazırlandım. İstediği ojeyi sürdüm ve yine istediği gibi parmak arası terlik giydim. Siki çoktan kalkmıştı. Kucağına oturdum boynumu omuzlarımı sırtımı öpmeye başladı siki
Kardeşim Harikaydı
BEN 20 KARDEŞİM ARZU 13 YAŞINDA 7. SINIFA GİDİYORDU KARDEŞİMLE ÇOK İYİ ANLAŞIRDIK BENİ ANNEMDEN BİLE ÇOK SEVERDİ.ONA KARŞI YANLIŞ ŞEYLER HİSSETMEZDİM TAKİ O GÜNE KADAR BİRGÜN OKULDAN GELDİ BENDE KOLTUĞA UZANMIŞ TV SEYREDİYORDUM ABİ MATEMATİKTEN 80 ALDIM DİYEREK KUCAĞIMA ATLADI AFERİN DİYEREK YANAKLARINI SIKMAYA BAŞLADIM ODA BENİ GIDIKLAMAYA ÇALIŞIYORDU ONUN ÜZERİNDE OKUL ETEĞİ BENDE ŞORT VARDI ÜZERİME ATLARKEN ETEĞİ SAVRULMUŞ KUCAĞIMDA SANKİ KİLOTUYLA OTURMUŞTU İÇİM BİTUHAF OLMUŞTU HEM BENİ GIDIKLIYO HEMDE POPOSUNU OYNATIYORDU YAVAŞ YAVAŞ BENİMKİ KALKMAYA BAŞLAMIŞTI FARKETTİRMEMEYE ÇALIŞIYORDU
Amina Koydum
Amına koydum :) Merhabalar ben 20 yaşındayım erkeğim ve size çılgın bi hikaye anlatıcam. Liseye yeni başlamıştım.Ortamını Hiç bilmiyordum. Zil çaldı .Kantine inip bi çay alayım dedim ve indim. Bi çay aldım. O arada kantine iki kız geldi. Ben daha çayımı bile içmeden hemen zil çaldı. Çayımı karıştırıp içtim biras agzım yandı ama olsun. Tabi gelen kızları soracaksınız şimdi. kızlarda benimle birlikte birer çay aldılar onlar içemediler çaylarını. bende bunlara gülüp gittim kızın bi tanesi bana hasta olmuş.Daha sonra tanıştık. Adı ayşe Bizim sınıfa gelip duruyorlar falan derken muhabbeti
Annemin Arkadaşı
Ben 15 yasında bir erkagim . Annemin arkadaşlarına ha yranım o koca kıcları beni delirtiyordu bir gün meral teyze anemi sormaya geldi.bende fırsat bu diye anemin evde olmadıgından faydalanıp onu annem evde diyerek eve davet ettim.Kahve icermi die sordum.Evet dedi Kahve ye uyku ilacı kattım ve bayıldı onu soydum ve tecavüz ettim.öyle güzel bacakları ve göğüsleri vardı ki hepsini elledi. son yazışmak isteyenler =dark_1903eagle@hotmail.com dan bana ulasabilirler
Neredeyse Tavliyordu
O ORAYA SIĞMAZ -2 Merhabe nerde kalmıştık. Ve bir ama bu kadar yakındım. Bir an göz göze geldik kesik kesik nefes aldığını hissettim evet tahrik olmuştu. Bu arada benim yarak kalkık hava da duruyordu. Ona doğru yaklaşyım sikimin ucu onun amının üstüne değmişti. Bo yu benden kısa olduğu için biraz eğildim ve iki bacak arasının birlşme yerine dayadım. Dur bakireyim yapamam dedi. Ben zaten yapnıyacağımı sadece sevişeceğimiz söyledim ve onu ikna ettim. Artık acemi sikişmemiz başlayacaktı. Dudaklarından başladığım öpme işlemi yavaş yavaş göğüslerine ve oradan da muhteşem şeftalis
Kayınpederim
Selam ben hacer. 28 Yasindayim. Belçikaya gelin olarak geldim. Kisa bir sure sonra kocam bedelli askerlik için turkiyeye gitti. Ben dul olan kayinpederim ile birlikte kalmaya basladim. Tesetturlu ve dindar olmama ragmen bazen masturbasyon yapiyordum. Kayinpedim beni dikizliyormus. Tabii benim bunlardan hiç haberim yoktu. Bir gece yine ben kendi kendimle oynarken odama aniden giriverdi. Ben yari ciplak bir vaziyette ne yapacagimi bilemez bir halde iken korkma kizim bunda utanacak bir sey yok dedi ve yatagimin kenarina oturdu. Ben tabii yorgani ustume cektim ama yine bazi yerlerim acikti ve o
Askerlerle
Merhabalar İsmim Hakan, Eşim Esra ile 2 senedir evliyiz. Ve düzenli bir sex hayatımız var. O çok ateşlidir. İkimizde 27 yaşındayız ve Üniversite mezunuyuz.İşten eve evden işe monoton bir hayatımız var ve bu monotonluk sex hayatımızı da monotonlaştırmıştı, sexlerimiz sadece düzenliydi ama monotondu işte.Neyse birgün porno filim alıp eve gelmiştim. Önceleri bana hep kızardı, başka erkeklerin siklerini görünce hoşuna mı gidiyor diye çıkışırdı. Ama artık alıştı. Ben yemekten sonra filmi koyup seyretmeye başladım oda bana katıldı.Amı iyice sulanmıştı belli oluyordu, yan gözle baktığımda dudaklarını
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/688908442e4226094dcd11b610f4ae72.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32