Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Yengem 2
Fatmada minübüsten dışarı inmişti yüzü kıpkırmızıydı arkasındaki adamda inmişti minübüsten fatmayı kolundan tutarak ne yaptın kız adama arkandan geliyor böyle dedim fatma ben bişey yapmadım o yaptı önüme bakarak seninde boş durmadığın belli oluyor dedi. O an gerçeklerle yüzlşmiştim minübüste fortçuluk yapmıştım hemde yengeme amcamın bize emanet ettiği karısına yapmıştı duygularım karma karışıktı hem zevk almıştım hemde çok utanmıştım. Ben onları halamlara bırakıp geriye döndüm halamın kocası taksi tutarak onları akşam eve geri göndereceğini söylemişti ben geriye döndüm akşam saat sekiz gibiydi
Kuzenim Ve Ben
merhabalar.adım a.... sahil kentlerinden birinde oturuyorum.evimiz deniz kenarında.yazları deniz güneş ve kumsalın tadını çıkarıyorum.evimiz deniz kenarında olduğundan yazları ziyaretçilerimiz çok olur.yine böyle bir ziyaret zamanında teyzemin kızı ve dayımın kızı bize gelmişti. kuzenlerimle iyi anlaştığım için birbirimizden hiçbirşeyi saklamaz sırlarımızı paylaşırdık.bir akşam sahile indik.kumsalda ay ışığında oturuyor ve bel altı fıkralar anlatıyorduk. kuzenlerimin ikiside çok güzeldi ve o akşam gözüme dahada bir güzel görünüyorlardı.dayımın kızı ben çok yorgunum yatmaya gideceğim dedi ve gi
Olgun Ve Aktif
Yazdığım bir hikayemdeki anlattıklarım yaşlı ve aktif erkeklerin dikkatini çekmeye yetti. E-mailime hikaye yayımlandiktan sonra onlarca mesaj geldi. Artık hepsi ile ayrı ayrı vakit buldukça görüşmeye çalısıyorum. Bu ülkedeki 55 yaşın çok üstünde aktif ve sizi yatakta çıldırtabilecek bir sürü seksi erkek var. Hepsine çok teşekkür ederim. Hikaye yayımlandıktan sonra gelen ilk mail yaşının 65 olduğunu söyleyen bir adamdan geliyordu.Kendisi ile değilde tarif edeceği yerdeki erkeklerin bana doyumsuz zevkler verebileceğinden bahsediyordu. Burası İstanbulun biraz dışında eski bir köyün kahvesiydi.
Olgun Evli Kadını Eşya Taşıdıktan Sonra Tanıdım Sonrasınada Siktim.
Bu olay 3-4 hafta kadar önce başımdan geçti.Öncelikle size kendimi tanıtayım ben 26 yaşında adım tolga boluda yaşıyorum.kültürlü, esprili, duygusal 178 boyunda 72 kiloda birisiyim.. Bir gün takılırken sokaklarda avare avare dolanırken birden 35-40 yaş arası balık etinde bir bayan ve 55 yaşlarında bir adam yeni aldıklarını tahmin ettiğim bir kitaplık dolabını yukarı çıkarmaya çalışıyorlardı benden yardım etmemi istediler memnuniyetle kabul ettim geri çeviremezdim yardıma ihtiyacı olan bu insanları neyse 4.kata çıkarmıştık dolabı.Ben pek yorulmamıştım ama onlar soluk soluğa kalmışlardı bilseydik
Teyzemi Bizim Evde Zorla Siktim
Merhaba hikayemi hiç uzatmak istemiyorum direk girmek istiyorum. Aynur adında teyzem var 40-42 yaşları arasında 2 çocuk annesi olgun bir bayan onu her gördüğümde 31 çekiyorum gidip tuvalletde bir gün annem gil köye gitcez 2-3 kalcaz dedi bende gelmicem annemde tamam ozman teyzeni çağrimde teyzen'de bizde kalsın yemek falan yapar dedi bende tamam dedim teyzeme telefon açtı köye gitcez dedi teyzemde ben gelmemde çocuklar gitmek istiyo sizle gitsinler ben gelmim dedi annemde tamam çocukları getir sende bizde kal özgürle o gitmiyo dedi o tamam zaten kocam 1 hafta gelmicek iş için başka şehire gi
sevisteki erkegi unutamadim
slm arkadaşlar ben batmandan merve bir gun dersaneden gec cıktık. cunku etüte kalmıstık ve şehir içi servislerinin son seferleriydi,servis tıklım tıklım doluydu. herkes adeta birbirine yapışıktı,ben mecburiyetten bindim cunku ev uzaktı ve son servisti neyse arkamdan bitane 20 yaşlarında bi genc bindi zaten biner binmez arkamdaydı,dolmuş kırmızıda durunca hafiften değdiriyordu ve ben bunu hissediodum.ilk başta rahatsız olur gibi tavır gosterdim baktımki anlamıo ve bende sonrada hoşlanınca kendimi hafiften değdirmeye calıştım bi yerde dolmus cok ani durunca cunku onune cocuk cıkmıstı o sırada ne
Hayatımda Ilk Kez
Selam ben efe 172 boyunda esmer iri yapili (yani biraz göbekli) ama yakisikli 26 yasinda bir gencim.Basimdan daha 19 yasimdayken gecen bir olayi paylasmak istiyorum sizlerle.Selam ben efe 172 boyunda esmer iri yapili (yani biraz göbekli) ama yakisikli 26 yasinda bir gencim.Basimdan daha 19 yasimdayken gecen bir olayi paylasmak istiyorum sizlerle. Benim ozaman cok güzel ve tatli bir kizarkadasim vardi onunla hersey hakkinda konusa bilirdik ve bütün fantazilerimizi birbirimize anlatirdik. Bir gün biz yatakta sex yaptiktan sonra sevisirken bana sordu baska bir bayanla ve onunla beraber olmak iste
Fantastik Köpeğim
MERHABA BEN ECE.24 YASINDAYIM.ASAGIDA ANLATACAGIM,VE HER SATIRI YASANMIŞ VEGERCEK OLAN HİKAYEM BUNDAN DÖRT YIL ÖNCE GERCEKLEŞTİ.BİZ İZMİRİN Bİ KÖYÜNDE YASIYORUZ.BEN COK AZGIN,YARAK HASRETİ İEL KAVRULAN Bİ KIZDIM.VE KÖYÜN EN GÜZEL KIZLARINDAN BİRİYDİM.AMA KÖYÜMÜZ KÜÇÜK OLDUGUNDAN KÖYÜN GENÇLERİNİ EVE ALAMIYOR,ONLARLA SİKİŞEMİYORDUM.BU DURUM BENİ İYİCE AZDIRIYOR,FARKLI ARAYISLARA GİRMEME NEDEN OLUYORDU.VE BİZİM KOMŞUNUN ÇOK AMA ÇOK İRİ Bİ KÖPEGİ VARDI.KÖPEK BENİ ÇOK SEVER,SOKAKTA BENİ GÖRDÜMÜ HEMEN YANIMA GELİR,BANA SÜRTÜNÜR,YÜZÜMÜ YALAMA BASLARDI.BU BENİM ÇOK HOŞUMA GİDERDİ.AMA AÇIKCASI Bİ GÜN
Aklımda Kaldı
Merhaba,Ben çoğunuzun bu site sayesinde yakından tanıdığı İzmirJigolo.Sizlerle gecen hafta başımdan gecen çok ilginç bir seks hikayesinipaylaşacağım bu sefer.Çok uzun zamandır görüşemediğim bir arkadaşım var,Cem.Hafta başında beni arayıpeve ihtiyacı olduğunu ve elinde liseli iki çıtır olduğunu söyledi.Ev isi kolaydedim.Ama kız konusu biraz garipti benim için,ben bu isi sonuçta paralıyapıyordum ve sanki kadınsız kalmış gibi bunu kabul etmek biraz garibimegidiyordu.Sonuçta arkadaşım benim jigololuk yaptığımı bilmediği için,hakkımdayanlış da düşünebilirdi kızı istemeseydim.Herneyse,kızlarla çıkt
Zorla Guzellik Estetik Salonunda Olur
Zorla Güzellik Estetik Salonunda Olur Merhabalar… Be gizem 17 yaşındayım, kumralım, siyah saçlıyım sexyim ve güzelim.Yakın zaman içinde yaşadığım bir olayı yazmak istedim. Geçen yıl lise sondaydım ve üniversiteye hazırlanıyordum. Dershanenin başladığı gün, bizim sınıfta bir çocuk dikkatimi çekmişti. Çok farklı birisiydi. Yan tarafta, benim bir arkamda oturuyordu. Çıkma teklif etmesini çok isterdim. Sanırım ondan etkilenmiştim. Bazen arkama dönüp ona baktığımda arkadaşlarım bunu anlıyordu. O bana karşı pek bir şey hissetmiyor gibiydi. Ama beni süzdüğüne çok tanık oldum. Neyse
Yasamak Istedigimiz Arzularimiz
Yaşamak İstediğimiz Arzularımız Herkese Merhaba! Yazmış olduğunuz hikayelerden cesaret alarak ben de size yaşamak istediğimizZevce.com da kaç tane arzu varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> arzularımızı yansıtan bir şeyler yazmak istedim. :) Bizim hikayemiz henüz yasanmadı. Ama karı koca olarak hayallerimizde yasıyoruz. Ben Emre,178 boyunda, 80 kiloda, esmer ve 38 yasında bir beyim. Çevremdekiler beni neşeli, esprili ve çekici bulurlar. Eşim Aysun ise 165 boyunda 60 kiloda, sarısın, çekici, balıketinde 38 yaşında bir afettir.Çok güzeldir. Ö
Anneciğim
Vizelerin başlamak üzere olduğu sıcak bir yaz günüydü. Izmir’de okuduğum üniversiteden eve kendimi zor attım. üniversiteli kızlar yine acayip giyinmişlerdi bu gün. Hemen odama kapandım. Pantolonumu indirdim. Emektar erkekliğimin başı parıldıyordu yine. “ulan ne zaman elimi sikmekten kurtulacağım?” diyerek 10 yıldır yaptığım gibi onu okşamaya başladım. Ergenliğe ayak bastığım 10 yaşımdan beri, 10 yıldır hemen her gün mastürbasyon yapıyordum. üniversiteye başladığımdan bu yana bu günde 2 ye çıkmıştı… bu zor duruma rağmen bir kız arkadaşım yoktu. Açıkçası korkuyordum. K
Çömezlikten Sikiciliğe
Slm.ben 18 yaşında liseyi bu sene bitiren biriyim.hikayemde anlatıcaklarım lise 1 de başlamıştı.ilk gün okula gittiğimde yanıma bi kız oturmustu.tanısmıstık fln.sonraları 3_4 hafta sonra bacaklarımız birbirine deymişti.bişey demiyodu.bende her ders değdiriyodum.ama hiç konuşmuyoduk.zaman ilerledikçe ben elimlede bacaklarını oksuyodum.hiç bişey demiyodu.bigün sıradan çıkarken götünü sikime değdirdi mükemmeldi.artık sikisbunu sikmeyi kafaya koymustum.ama ellerken inanın hiç konuşmamıstık.bigün okul çıkısında çok hastayım beni evime kadar gelirmisin demişti tamam dedim.otobuse bindik gittik.evle
Ilk Defa
Ilk defa İlk defa böyle birsiteye anımı yazıyorum. Daha önce bu tür hikayeler okudum pek inandırıcı gelmiyordu. Fakat bende böyle anı yaşayınca artık inanmaya başladım. Ben bir güvenlik şirketinde çalışmaktayım. (Isimleri farklı kullanıyorum) adım murat ve eşim emine 170 cm boyunda kızıl uzun saçlı 65 kilo da dır. Biz. 4 Yıllık evliyiz. Ve evliliğimiz. Çok iyibir şekilde devam etmekte. Eşimle seks yaşantımızda her türlü fantezi yaşarız. Biryıl önce yine yatakta seks yaparkek emine başka bir kadın sikmek istermisin diye sordu bende tabi hemen çok isterim dedim. Ve eşimi başka birisi
Anı
Askerdim bir bayan vardı bize yakındı dolgun kalçaları vardı hrp yoluma çıkar bana bakardı bir gün benimle konuşmak istedi konuştuk bana tlf verdi epey zaman görüştük bir gece beni evine çağırdı kadın o kadar sekse susamıştıki adeta gözlerimin içine bakıyordu beni mutlu edermisin dedi ve elini sikime uzattı bende onun dolgun göğüslerini ellemeye başladım ysvscs soyudum onu kslçslsrı hrikaydı dolgundular yere uzattım onu bacaklarından yukarı güzelcene yaladım amına dilimi soktum yaladım onu nasılda kıvranıyordu amını yalayarak boşalttım onu ne olur sok artık diye yalvarıyordu sıra onada gelec
Zenci Ve Aylanin Ilk Gunahi
Zenci ve aylanın ilk günahı Sevgılı hayranlarım ,hepınıze tekrardan selam,bılıyorum hepınız merak edıyorsunuz magda kım anlatıcam,yalnız kıskanmak yok ona gore!maıl adresımı verdıkten sonra pek cok mesaj geldı korktum valla bu kadar cok penısı kaldırmıssam arkamı kollamalıyım sanırım,pek cok kısı benım cok sevısgen oldugumu dusunuyor ama kocam dısında cok kalıfıye erkeklerle bırlıkte olmayı tercıh edıyorum,bu gıbı erkeklerde cok nadır bulunuyor,ha okuldakı beden hocasımı onunla bır ıkı kez daha bırlıkte oldum,ama can bu sıkılıyor ıste,ne olsa ıkımızın de talıplısı cok....neyse
cok acimisti
en 19 yaşında sexsi vucudu olan genc vbir bayanım ben erkek arkadaşımla gezmeye cıkmıştım dolaşırken saatin nasıl gectigini anlayamadım erkek arkadaşıma telefon gelmişti arayan babasıy dı ayrıldık ve ben taksiye bin miş tim eve gitmek icinüzerim de mini etek ve dar bir tişort um vardı taksinin ön koltuguna oturdum ama tüm vücüdüm belli oluyor du taksi şöförü beni sözüyor du ve benim nerteden geldigim i sordu bende cevap verdim her neyse taksi şöförü benim oturdugun evin ters istikametine gidiyor ben de korkuyordum ve sordum neden ters istikamette ilerli yorsunuz diye o da o tarafın yolunun iyi
Kardeşimle Evcilik
Merhaba ben 17 yasında sarısın uzun boylu sporcu oldugum ıcın de kaslı bır vucuda sahıbım kardesım ıse benden bır yas ufak sarısın buyuk ve dık goguslu dolgun kalcalı fıstık gıbı bır yavrudur kardesımle ben 12 yasına kadar bırlıkte banyo yapardık bırbırımızın yanında cırcıklak soyunur evcılık oynardık bunun sebebı yanı bu kadar rahat olmamızın sebebı babamızın ve annemızın bız kucukken olmesıydı bız babaannem buyuttu ondan cook rahattık bırgun evde fılm ızlıyorum kardesım ıcerı geldı uzerınde dar bı tayt ve beyaz renkte bı penye vardı goguslerı bellı oluyordu benım ustumde de sort vardı acayıp
Almanya Li Hülya
|ben Almanyada yasiyorum 34 yasinda bir erkegim sex hastasiyim.hemen hikayeme baslamak istiyorum.Yegenim Hulya yani amca kizi 29 yasinda henuz cocugu olmayan cok muhis bir bayan ve tesettürlu oda almanyada yasiyor kocasiyla. Bu yil 3 ayda kocasi askare giti turkiyeye arada bir hafta gecti ugradim yegenime bir sey lazim mi diye,evde yanlizdi sanirim dus yapmis bornozla kapiyi acti götu ve memesi belli oluyordu,abi boynum tutulmus bana majas yaparmisin dedi bende tabi uzandi masaj yaptim boynuna uf ya abi olmadi gel ustume cik iyice masaj yap belimede bende hemen gotunun ustune oturdum masaj ya
Canım Karım
Merhaba,öncelikle şunu belirtmekte fayda buluyorum. Bu yazıyı sizlerle paylaşmak ve eşimle benim yaşadıklarımızı okuyarak sizlerin koca yaraklarınızı ve daracacık amcıklarınızı kaldırmak bize çok büyük zevk verecek. Adım murat eşimin adı ise şevval. Ben ne kadar sapık ruhlu biri isem eşim de benim tam tersime tutucu,türbanlı, abdestli namazlı bir kadındır. Yinede güzel,huzurlu ve mutlu bir evliliğimiz var. Ben 28 eşim ise 27 yaşında. Tam 5 yıldır evliyiz. Henüz bir çoçuk yapmadık. Sekse düşkünlüğüm çocuk hevesini geride bırakıyor. Eşimle liseyi dışarıdan bitirme sınavları esnasında tanış
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/3be0d9c7db66c48d06197c75f32be8f4.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32