Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Sarhos Babasi Kizi Ve Ben
Sarhos babasi kizi ve ben Slm ben elif, 15 yasindayim ve ilk kizla nasil sex yaptigimi anlatmak istiyorum. Arkadasimin adi selin. Bi gün selin bana okuldan sonra bize gel ders yapalim dedi ve bizde kalirsin bugün dedi cünkü ertesi günü hafta sonuydu. Bende olur dedim. Sonra neyse selinle ders falan yaptim cok kec oldu ve bunun annesi ve babasi yoktu annesi tatilde babasinda kahvedeydi. Televizyonu acti tamda porno filmi vardi gel biraz bakalim dedi bende olur dedim. Baya bi baktik ben gizlice seline bakiyordum o amini oksuyordu be parmagini emiyordu bende aynisini yapmaya basladim sel
Fecı Sıktım
Ben 16 yasında balıkesır de oturan bır gencım o gun cok fazla azmıstım.okula gıttım bızım sınıfın en seksı kızı serap bugune kadar kac kısıyle sıkıstıgını kendısı bıle bılmıyodur bende hep onunla sıkısmeyı arzulardım ogun beden egıtımı dersımız vardı ısınma hareketlerı yaparken onumdeydı o hareketlerde ben cok fazla tahrık olmustum.o soyunma odasına gıdınce bende anahtar delıgınden bakmaya basladım sikissoyundu,soyundu,souyundu,ben ıyıce azdım. benı farketmıs olması lazım kı kapıyı actı tabıı benı gordu -sen ne yapıyosun dedıgınde ben hıçbısey dıyemedım we benı kzıların bulundugun soyunma od
yılbaşı akşamı
yılbaşı akşamı çok içmiştik kız arkadaşım sorhoş oldu ben ise kafam dönüor ama kendimdeydim kız arkadaşım sürekli banyo yapalım die tutturdu ama sonra uyudu sabah uyandı ama utandı hiç bişey hatrlamıodu ama bana hatrlıorum die diretiordu neyse bunu ewine bırakırken bana teşekkür etti senn yerinde başkası olsa beni sikerdi bana o halde dokunmadın tşkr dedi. aradan 5 gün falan geçti gece ben onlara gittim babasıda gece işe gitmişti beni aldı yatak odasına getrdi üzerine kırmızı askılı babydoll giydi bende eşofmanlarımla yatmıştım sonra başladı beni soymaya boxer kalmıştı bitek yattık öpüştük okş
İş Yerinde Sikildim
Benim adım Serkan. İstanbul`da yaşıyorum. 29 yaşındayım, boyum 179 ve 66 kiloyum. erkeklerle birlikte olmayı, özellikle onlara saxo çekmeyi, uzun uzun yalayıp emmeyi çok seviyorum. Dışarıda, özellikle işyerinde bu durumu belli etmemeye çalışıyorum ama bu anlatacağım olay eski işyerimde geçmişti. O zamanlar 25 yaşındaydım. Bizim işyerinde Onur isminde bir çocuk işe başlamıştı. Depocu olarak görev yapacaktı. 22 yaşında benim boylarımda, yapılı ve yakışıklı biriydi. İlk gördüğümde çok beğenmiştim. iş yerimde çok dikkatli olmama rağmen Onur`u aklımdan çıkaramıyordum. Sürekli olarak onun sikini ağ
Amca Kızı
|Merhaba ben okan, 22 yaşındayım. Anlatacağım olay 18 yaşındayken gerçekleşti. Bu zamana kadar bunu hep sır olarak sakladım ama artık paylaşmak ihtiyacı duydum ve paylaşıyorum. Benim benden 4 yaş büyük bir kuzenim vardı adı Sema. Fazla güzel değildi ama beni o yaşlarda bile çok tahrik ediyordu. Onu daha önce başkalarının götten siktiğini biliyordum. Bu beni dahada çıldırtıyordu. Neyse bir gün ben amcamlardaydım, evde sadece kuzenim sema wardı. Çok sıcak kanlı bir insandır. Benden 4 yaş büyük olmasına rağmen iyi anlaşıyorduk. Muhabbetimizde baya iyiydi. O gün üzerinde boğazlı dar bir kazak, alt
Azınca......
Slm ben 17 yaşında kuşadasından bir kızım.sınıf arkadaşm olan birinden hoşlanıyordum adı bora.oda benden hoşlanıyormş ve çıkmaya başladık ilk buluştuğumuzda hiç beklemezken belime sarıldı öpmeye cesaret edemiyordu önceleri sonra sonra nerdeyse beni sikmesi için buluşıyorduk ve o beni elledikçe hoşuma gidiyodu.bi gün buluştuk kimsenin görmiceği bir yerdi bi kaç muhabbetten sonra yanıma yaklaştı ben kaçıyordum o dibime geliodu önce sımsıkı sarıldı sonra eliyle beni tahrik etmeye başladı ellerimi tutuyordu bişi yapamıyordum yarağını elliyor kaldırıyordu benim göğüslerimi sıkmaya başladı baktm yar
Ondan  Beklemiyodum
Slm ben yücel başıma ilk defa gelen olayı size yazıyorum ben istanbulda oturuyorum 17 yaşındayım günlerden pazar evde kimse yoktu babam çalışıyodu annemle abim de üniverste işleriyle ilgilenmek üzere şehir dışına çıktılar o gün bir akrabam eve gelip yemek filan yaptı sonra evi düzenleyip gitti bende onu yolcu edicektim tam giderken esma ile karşılaştım akrabamı minübüse bindirdikten sonra onu tekrar gördüm slm vermediğim için kızdın mı dedim o da hayır dedi aslında o beni bende onu fazla sevmeyiz kıza okulda çıkma teklifi etmiştim o kabul etmemişti ondan sonra konuşmuyoduk neyse o
Toy Olduğum Dönemlerde
Merhaba ben Yaşam. Şu anda 28 yaşındayım. başımdan geçen ilk seks denememi sizlerle paylaşmak istiyorum. O zamanlar çok gençtin. Köyden uzak bir bahçemiz vardı. Ben ve küçük kardeşim bahçeye beraber giderdik. Bizim bir tane dişi eşeğimiz vardı. Adı Yosma idi. Ona biner öyle giderdik. O bizim her şeyimizdi. Bazan yağmurun yağmasıyla çamurlaşan toprak köy yollarında bıkmadan usanmadan yürür, karda kışta yüklerimizi taşırdı. İyi bir eşekti. Hiç bir zaman inat etmezdi. Uzak yerlere gittiğimizde arabamız gibiydi. Ailenin en değerli demirbaşlarından biriydi. Onu çok severdik. Yine böyle bir gün bah
25lik Zenci
|18 yaşında alanyaya gittim yüzdükten sonra güneş yağı sürüyodum yanımda zenci işaret etti sürmek için sırtımı yağlarken çok hoşuma gitti belime indi kalçama inince güldüm cesaretlendi popomu okşamaya başladı parmağını deliğimin üzernde gezdiriyodu çok hoşlandım ilk defa erkek eli deymişti heyecanlandım işaret etti gel diye odasına götürdü mayosunu indirdi dev gibi bişi çıktı korktum 25cm vardı ağzıma verdi yılan gibi emdim ıstırdım harika bişi beni yatırdı deliğimi kremledi sokmak istiyo girmiyo ucuda kalın parmaklarıyla genişletti ucunu soktu bağırdım çok acıdı kaçtım kalın dudağıyla dudakl
kızımı siktiğim gecede hayatımın en tatlı zevkini seksini yaşadım
kıızm 26 yaşında idi evli bir cocuklu idi 3 yıl olmuştu evleneli ama kocası ile sorunlar yaşayınca baba evine döndü 6 ay geçmişti arayan yoktu bizde kıızm ile beraber duduryorduk artık bende bir kaç yıldır yalnız yaşayan bir dul erkektim kıızmın gelemesi beni rahatlamıştı eş ymek çamamşır ev ileri yapıyor bana bakıyordu ve tamda bu sıralarda arttık bizde biribirimize iyice alışmıştık karı vkoca gibidik samimi idik birbirimizden çekşnmeden harekelr yapıyor zira benim yarağım idmdik olduğu zmanalarda kıızmın memeri dikildiği zamanlarda bile çekinmiyorduk birbirimizden zaten olanlarda hemen bu ar
Ayse Teysenin Performansi
Ayşe Teyse`nin Performansı Lisede cikdigim bir kiz vardi.. Onunla tanisdikdan sonra ilk defa onu sahilde kayalik bir yerde arkadan sikmisdim... Ondan sonra arasira evine gitmeye basladim. Annesi cok guzel ve iyi bir kadindi... Babasi uveydi ama onun cok iyi oldugunu soylerdi. Evlerine her gittigimde karsi komsulari onlarda idi. Guzel bir bayandi ve birde cok rahat giyer ve otururdu. Biz onlara gittigimizde ebru`nun odasina girer sikisirdik. Bu sikislerimizden birinde> ebru "beni ne diye hep arkamdan sikiyorsun" demisdi. Meger kiz degilmis. Ben bunu bilmiyordum ondan sonra onu amindan da s
Sabaha Kadar
|Selam arkadaşlar beni (harikaydı)isimli hikayemden tanıyorsunuz ben ankarada oturmaktayım diğer hikayemin altına mail adresimi yazmıştım ve bana birçok mail geldi fakat iki tanesi beni etkiledi birisi ibrahim ismli arkadaş diğeri amenyo rumuzlu arkadaş ama amenyo rumuzlu arkadaşın mailini yanlışlıkla silince onunla temas kuramadım bana yazarsa sevinirim herneyse hikayeme geçeyim ibrahimle bir iki gün yazıştık sonra tanışmaya karar verdik beni ankarada seyranbağlarında olan evlerine davet etti bende adrese gittim ibrahim ince yapılı nazik saygılı birisiydi beni salonda misafir etti biraz sohbe
Bilginin Gücü
Merhaba ben 19 yaşındayım amcam uzunyol otobus şöförüdür.amcam birgün istanbula gidecekti ve onun kızı yani kuzenim lise 2`ye gidiyor benseün.versitede okuyorum amcam bana kızını ders çalıştırmam için rica etmişti bende(nede olsa amcam dedim) tamam dedim ona amcan akşam 5 gibi sefere çıkmıştı bendesaat 6 cıvarında amcamlara gittim.orda yengem ve kızı vardı ama daha sonra nenemonlarda kalmak için oraya geldi.herneyse biz 9 gibi ders çalışmayabaşladık.kendisi ogün dar bir kırmızı eşortman ve kırmızı bir askılıgiymişti.kuzenim arada sırada çalışacagımız defterleri getirmek için sandelyedenkalkıp
Abimin Arkadaşı Hakan
Slm ben esin 16 yaşında 1,60 boylarında 70 kilo esmer balık etli bir kızım bursada yaşıyoruz ve 2 kardeşiz abim 17 yaşında 1,79 boylarında falan adı ersin abimin hakan diye bir arkadaşı var ufaklığımdan beri ona aşığım ama çook yakışıklı ve çekici neyse biz her yaz tatilinde kurşunluya gidiyoruz tatil yapmaya orda yazlığımız var abim yazın 2.haftasında hakanı bizde kalmaya çağırdı oda tamam dedi ve bize geldi kalbim yerinden çıkacak gibiydi 2 hafta bizde kalcaktı neyse beraber yüzmeye gittik falan ilk hafta güzeldi ama 2. hafta ona olan duygularım depreşti ve bir gece yatağının yanına gittim h
Kadın Istersee
Selamlar ben jigolo1977..anımsamışınızdır belkide.neyse konuya gelim.yaşım o zamanlar 21 tam toy zamanım bundan 9 yıl önce.şişhanede bir muhasebecide staj yapıyorum.şişhaneden de 69/e otobüse binip mecideyköy ordan da tekrar otobüs ve eve.her gün bu mköy otobüsünde bir kadın 25-30 arası muhtemelen temizlikçi yada çaycı bir görünümü olan ama ilginç de bir cazibesi olan 165 boylarında harika poposu olan dolgun dudaklı ve güzel kokulu bir kadın.ne zaman binsem arabaya ayakta.yer boş olsa bile.bir gün bu eski körüklü man otobüslerden am ortasında 3lü demirden tutmuş ayakta zor duruyo.hemen arkasın
Arabada
Ya bu hikayeyi anlatmaya nası başlicamı bitürlü bilemedim. Biraz karışık biraz salaklık biraz sitres biraz şımarıklık biraz... biraz.... biraz... işte. Hayır birde şimdi birlikte olduğum kadında aynı birlikteliği kaleme dökücek, “acaba onunkimi güzel olucak benimkimi” nin streside var üzerimde. Neyse ben başlayımda kararı okuyanlar versin.Netten tanışmıştık, İstanbul’dan geldi, ilk buluşmamız, benim aldığım acayip bir elektrik, onun beni umursamaz tavırları... Belli ki sex hayatı muhteşem, elindekiyle yetinmeyi bilmiyor. Ya ben? Yer sorunu yüzünden kıçıma dikenler bata bata seviştiğim anlar...
Egeli Barış
Slam ben izmirden barış size başımdan geçen en güzel olayı anlatayım dedim.birgün okuldan eve geldiğimde evde sesler duydum.ve sesizce annemlerin yatak odasına doğru gittiğimde annem babam ve babamın arkadaşı evde grup yapıyorlardı.annem ortada tost olmuştu.babamın koca yarağını görünce arkadaşım ahmet geldi aklıma bikeresinde beni fene halde becermişti.içimden keşke babamın altındaki ben olsam diye geçti, banyoya gittim ve kendimi parmaklayarak masturbasyon yaptım.yaklaşık 1 saat sonrababamlar dışarıya çıktı benim benyodan çıktığımı görünce üçüde hafiften gülümsdi. ertesi gün eve geldiğim
Kardeşimle Evcilik
Merhaba ben 17 yasında sarısın uzun boylu sporcu oldugum ıcın de kaslı bır vucuda sahıbım kardesım ıse benden bır yas ufak sarısın buyuk ve dık goguslu dolgun kalcalı fıstık gıbı bır yavrudur kardesımle ben 12 yasına kadar bırlıkte banyo yapardık bırbırımızın yanında cırcıklak soyunur evcılık oynardık bunun sebebı yanı bu kadar rahat olmamızın sebebı babamızın ve annemızın bız kucukken olmesıydı bız babaannem buyuttu ondan cook rahattık bırgun evde fılm ızlıyorum kardesım ıcerı geldı uzerınde dar bı tayt ve beyaz renkte bı penye vardı goguslerı bellı oluyordu benım ustumde de sort vardı acayıp
Sex Ateşi Ile Yaz Ateşi
Sex Ateşi ile Yaz Ateşi Uzun zamandır yalnızdım.Son sevgilimden ayrılalı epey olmuştu.Bu arada eski sevgilim asude ile yeniden görüşmeye başlamıştım.Ama bu görüşmeler dostça ve telefonla yapılan görüşmelerdi...Çünkü asude evlenmiş ve kendine bir yuva kurmuştu.Onunla tekrar görüşmemiz kardeşinin bir hastalığı dolayısıyla olmuş,aramızda dostça bir muhabbet başlamıştı.Ara ara haberleşip konuşuyor,dertleşiyor laf aralarında da birbirimize duyduğumuz özlemle ilgili imalarda bulunuyorduk.Ama ikimizde bunun üstünü çabucak örtüp duygularımızı bastırıyor,konuyu kapatıyorduk. Bir gece onu çok d
Canım Annemle - 3
Uzun bir süre içinden çıkmadan üzerine uzanıp yattım, oda kollarını sırtıma dolayıp öyle kaldı. Bir müddet sonra içinden çıkartmadan masadaki yiyecekleri iyice üstüne bulaştırmaya başladım, içinden çıkıp yüzükoyun çevirdim ve çilek reçelini sırtının her tarafına döktüm. Bacaklarının arasına geçip kalçalarını yoğurmaya ve arasını öpmeye yalamaya başladım. Dilimle götünün etrafındaki reçelleri yalıyor, içine sokup çıkarıyordum. Ayıp günah hikayeleriyle yetişen ömrünce bu hikayelerin arkasında duran annem götü yalandıkça heyecandan ne yapacağını şaşırıyordu. Epey bir yaladıktan sonra kalçalarını
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/815c42dc8cd4f0f00016a6083fc62d33.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32