Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Üst Komsu Nilgün Ve Nalan
|ben henüz 18 yasında hiç cinsel ilişki yasamamıstım.bir gün kapının önünde beklerken nilgün geldi ve beni onlara cagırdı. eve gittik ablası evde porno flim izliyormus.ben utançtan kıpkırmızı oldum.ama nalan hala flim izliyor ve kendini tatmin ediyordu.ben o zaman dedimki nalan dedim neden benimle yapmıyorsun dedim.ve orda sikişebasladık ben hem nalanı sikiyor hem de nilgünün kızlıgını bozup bozmama konusunda düsünüyordum nilgün yanıma gelip beni sırt üstü yere yatırdı.üstümde sekmeye basladı sanki sikim kırılmıs gibi bir his dogdu.neyse sonunda nilgünün kızlıgı bozuldu ve sikim kanlar içind
Teyze Kızzzzzzzzzzı
Bır gun teyzemın kızıyla odada otururken oo harıka bacaklarını gozluyomdum ve dayana mıyıp sıkcektım ve o da anladı bnım sıkımın kabalını ve o da azdı gıbı bıse oldu ve bacanı acmaya basladı uzun bı etek vardı altında anasının altında kulot bıle yokmus ve bana doru yaklastı ewde kımse yoktu ve elımden tuttu annesının o dasına getırdı yata yattı benı soyve sıkdedı ben cıldırmıstımve hemen yata atladım ve onun o terlı sıcakamını emdım ve memelerının arasını sokupcıkardım sıkımı sonra ıse gotune ve amına tam 5 kez bosaldık ve sonra gırıp banyo yaptık onla bulusmak ıstıosanız msn nesı candy_-i-r-
ABİM VE DİĞERLERİ-1
 Ben şuan 19 yaşında biriyim.Övünmek gibi olmasın güzel ve çekiciyimdir.Almanyada yaşıyorum bu siteyi arkadaşlarımdan öğrendim ve bende yaşadığım ilginç seks tecrübelerimi anlatmak istiyorum.Yılbaşı gecesi evde aile içerisinde bir gece geçirmeye karar vermiştik. Babam, annem, abim ve ben. Tabi daha sonra apartmandan komşularda geldi ama onlar fazla uzun kalmadı. Asıl mesele gecenin ilerleyen saatlerinde babam tam anlamıyla sarhoş oldu, annem biraz çakır keyif denilen şekilde, abim bence uçtu, ben de hafif alkollü durumdaydım. aslına bakarsanız her şey yolundaydı. Kimsenin bir sorunu yoktu
Arkadasimla Nasil Yattim
Arkadasimla Nasil Yattim Epey uzun yazdim ama tamamen gercek oldugundan emin olabilirsiniz. Aliyle 3-4 yildir arkadastik ve ikimizde 20-22 yaslardaydik. Ikimizde gayet yakisikli, hos gorunumluyuz. Okuldan sonra, gel bizde kal dedim ona. Bizimkiler tatildelerdi. Dogruca bize gittik. Giderken sarap ve atistirmalik bir seyler aldik. Havanin sicak oldugu gunlerdendi. Ben hemen uzerimdekileri cikartip, bir sort giydim. Aliyede bir tane benimkilerden verdim. Ikimizde uzerimizde sadece sortlarimizla, koltuklara yayildik. Bir yandan sarabimizdan iciyorduk, bir yandanda benim porno koleksiyonu
Benimle Olmak Istermisin
Benimle Olmak İstermisin senin evindeyiz ve koltukta oturuyorsun arkanayım omuzlarına masaj yapıyorum ve ellerim gömleğinin içine girerek müthiş göğüslerinde uçları kacaman olmuş ensende dudaklarım boynundan dudaklarına altına mini bir etek var bacakların aralık ve varla yok arası kırmızı bir tango önün geçerek gömlağinin düğmelerini açıyoruım dilim göğüslerinde yalıyorum onları dahada aşağılara iniyorum göbek çukurundayım dilimle sörf yapıyorum bacaklarını iyice araladın ve kilodunu kenara çekerek dilimle amının derinlerine kadar giriyorum hoş bir tadı var ıslanmışsınderinlerine kadar gi
METiNiMi COOOOK SEViYORUUUM
METİNİMİ ÇOOOOK SEVİYORUUUM!!!!! Çok uzun süredir size anılarımı anlatamadım... Dolayısıyla anlatmak istediğim çok şey var size anlatmak istediğim... Metinle uzun süredir süren bir ilişkimiz var... Ve en sonunda biz bunu aramızdaki bir evliliğe çevirdik... Şu an ikimizin de bi yüzüğü var ve size o günü anlatmak istiyorum... Yaz tatilindeydik ve ben 2 gibi uyandım. 2 gündür Metinle birlikte olmamıştık... Kahvaltımı ettikten sonra TV izlerken Metin aradı... Bugün gelsene annemler nasılsa işteler dedi.... Metinimin evine 3 gibi falan ulaştım. Nedir süprizin diye sordum... Bana Salona g
Acemi
Acemi Ilk geneleve gittiğimde gözüme kestirdiğim bi kız oldu ve direk girdim. Ilk defa olmasına karşı baya iyi olmuştu. Hatta kız ilk defa yapmadığımı söylemişti ama ilkti. Ikinci sefer yine ona gittim, ilk aşkıma. Yine güzel bir muamele yapmıştı. Buket üçüncüye gittigimde yoktu başka biri vardı. Ilk göz ağrım yoktu. Bir de değişiklik olsun dedim karı geldi agzına aldı muamele iyiydi ama psikolojik mi anlamadım karı şöyle yap acemimisin falan dedi. Amına soktum iki kere gidip geldim içine patladım, ben daha sikiyorum fakat anladı orospu. Iki dakika 20 milyona patladı bana. Niye öyle oldu
Türbanlı Baldızım
İsmim Hakan 3 senelik evliyim. Eşim Nuray 25 yaşında türbanlı fakat oldukçaseksi biri. Baldızım Gülay`sa 22 yaşında. O da türbanlı bu olaylar sırasındanişanlı bir genç kızdı. 6 ay önce evlendi. Gelelim olayların başlangıcına. Baldızım genellikle cuma akşamları bize gelir vecumartesi günüde bizden doğru nişanlısıyla görüşmeye giderdi. Cumartesi günlerieşim akşama kadar, bende öğleye kadar çalışırım. O hafta Cuma baldızım geldievde ablasıyla sohbet falan ediyorlar, bende bilgisayar odasında bilgisayarınbaşında hafta içi aldığım digital fotoğraf makinesinin özellikleriniinceliyorum. Bu özellikler
Mail Ile
Karimi Dölledi başlığı altında yazdığımız olaydan sonra çok sayıda Mail aldık, bazılarına cevap yazdık, bazılarına yazamadık ama tüm Maillerde "Fantasiniz" diye bahsediliyordu. Buradan tekrar etmek istiyoruz. Yaşadıklarımız yani yazdıklarımız hayal ürünü değildi, gerçek yaşandı, tıpkı simdi anlatacağım olay gibi. Gecen haftadan beri Türkiyedeyiz ve Tatilin keyfini çıkarıyoruz. Gelen birçok Mailin arasından, Antalayadan bize yazan ve yazlığına davet eden, ismini belirtmek istemediğimiz bir bey, harika bir maille bizle irtibata geçmişti.Mailinde okadar çok Fantezisini yazmıştı ki, ilgimizi çekti
Iki Çıtır Kız
Arabamla modadan iniyorum. Temmuzun başları. Hava yakıcı. Sağa sola bakarken, iki kız gördüm. Biri 18 yaşlarında öteki daha ufak. Yanlarında durdum. Adabınca bir iki tatlı dille arabaya aldım. Şimdi bunları gezdirmekte var, atlamakta. Ama acele etmemeliyim. Acele etmemeliyim ama kızlar da bir acayip. Kıpır kıpırlar. Manalı gülücükler, arka koltuğa eğilirken frikikler. Küçük bir gezintiden sonra eve geldik. Şükür ki bekarım. Haa yaşım 45. Koltukta ikiside kıpır kıpır. Bunlara bir şey yapmalı ama nasıl? Yan odada cdler var rafta. Ne dinlersiniz dedim. Büyük olan yani esra, küçük olan ceyda seçme
ANIL HOCAMBUSRA Ve OZLEMLE Sexe Devam
ANIL HOCAM,BUSRA ve OZLEMLE sexe devam... Uzun bir aradan sonra merhaba sexhikayesi okuyucuları... Uzatmadan anıl hocam,burcu veZevce.com da kaç tane özlem varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> özlemle olan 4lü sevişmemizi anlatacağım... Anıl hocam ve burcu ile sevişmemizden sonra muhabbete başladık.burcunun dul olduğunu. Kocasının yarrağının küçük olduğunu kendisine zevk vermediğini söylerek boşandığını söyledi. Seninki gibi yarrağı olsun kocamın köpeği olurum diyordu. Bu arada telefonum çaldı.ArayanZevce.com da kaç tane özlem varsa hemen tı
Ahırda Buzağıya Dayanamadım
Slm bu hikaye tamamıyla gerçektir birgün eve giderken tlf num çaldı bizimkiler evde yok buzağıyı katacakmışım bende sinirlendim hemen buzağıyı aramaya başladım buldum ama eve götürünce bana biraz zorluk yaptı ben de içimden bunu siksem ne olur diye geçirdim ve bunu da yaptım eve girip üstümü değiştirip buzağının yanına gittim hemen buzağının ammını yıkadıyıp yarağımı daydım okadar dardıkı girmedi ben de hikayelerden okuduğumu uyguladım önce bir parmağımı soktum ardından ikinci parmağımı biraz genişlettikten sonra ammını hemen yarağımı dayadım biraz zorda olsa içine girdim biraz i
Gönül Ve Tolga
Merhaba, ben Gönül; Sanırım beni hatırladınız bundan evvelde kardeşim Tolga ile oynadığımız üst üste binmece oyununu anlatmıştım size.Kardeşimle bu oyunumuz çok uzun zaman ve değişik şekillerde sürdü. Sizlerden de gerçek anılar geldikçe bunları yazmaya devam edeceğim. Bu oyunu ilk defa oynamamızdan sonra 10 gün kadar geçmişti. Annem Üsküdar da oturan bir akrabamıza gitmiş, kardeşim aokuldan gelince ona yemek hazırlama işi bana verilmişti. Tolga okuldan geldikten sonra mutfağa geçip masaya oturdu ben hem yemek hazırlıyor hem de onu lafa tutuyordum. Konuşma şöyleydi: -Ben: Ee naber? bugün der
Zinci Komsum
|almanyadayasiyorum 27 yasindayim komsum surekli benden hoslandigini beni cok beyen digini soylerdi bir gun assansore birlikte bindik beni istedigini arzuladigini soyledi beyenilmek hosuma gitmisti ama yapamam olmaz lutfen birdaha sacmalama dedim ama o her firsatta birseyler ssoylerdi kizimzn okulundan telefon ettiler acil arramami soylediler kontur yoktu aramak icin yan komsuma gittim yoktu onun kapisini caldim telefon edebilirmiyim demim ara tabi dedi iceri girdim aradim neyse ki onemli birsey yokmus rahatladim bir kahve icirmisin dedi ayip olmasin diye kabul ettim o cappicinolari yapip gel
Evli Komşum
Merhaba arkadaşlar ben Tarık 19 yasında 1. 70 Boyunda, 65 kg kumral yakışıklı biriyim harran üniversitesi mühendislik fakültesi 3. Sınıfta okuyan bir gencim arkadaşım muratla aynı evde kalıyoruz. Lafı fazla uzatmadan hikayeme geçmek istiyorum. Basımdan geçen olay geçen yıl temmuz ayında oturduğumuz dairenin altındaki 5. Kattaki suzanla yasandı. Apartmana taşınalı dört ay olmuştu altımızdaki bakkal metin ile bakkala gelen suzanın 6 Yasındaki kızı edadan başka apartmanda pek kimseyi tanımazdık. Eda çok tatlı sevecen bir kızdı. Beni gördüğü zaman Tarık abı der yanıma gelirdi. Günlerden bir gün ok
KOL GIBI YARAK
| Bes yillik evli olmamiza ragmen sex yasantimiz cok iyi gidiyor.Bende kocamda sexe düskünüz.Almanyada Ulum sehrinde yasadigimiz halde hafta sonlari München,e alis verise gittigimizde kimsenin bizi tanimamasindan da istifade edip sex dükanlarini dolasmayi da ihmal etmiyoruz.Bilhassa ben dildolara(Yapay penis)lere bakarken cok heycanlaniyorum.Daha önce ciftli bir dildo almistik onu ayni anda iki deligime birden soka biliyorum.Bundanda cok büyük zevk aliyorum.Fakat orada öyle bir yarak gördümki o anda amimin siril siklam oldugunu fark ettim.Her halde bunu kocamda sezinledi bunu istermisin diye
Hamamda Iki Kiz
Hamamda İki Kız Merhaba ben su an 18 yasında bir kızım. Sizlere antalyadan yazıyorum. Basıma gelenler bundan 1 sene evvel hamamda geldi. Hayatımda hiç hamama gitmemiştim annem ve ablamla hamama gitmeye karar verdik. Nasıl bir yer oldugunu nasıl davranacagımı bilmiyordum. Kabinlere girdik peştamallerimizi giydik ve girdik. Hamamda herkes havva ana kılığındaydı. Şaşırmış ve bir o kadar da tuhaf olmuştum. Belliki hoşuma gitmişti. Ertesi gün gene aynı hamama ama bu sefer tek basıma gittim. Kapıdaki bayan beni içeri alamayacagını gelin hamamı oldugunu özel olarak tutulduğunu söyledi. Canım çok
Baldızımla Seviştim
Ben şu an 35 yaşındayım ve belçıkada yaşamaktayım, bundan tam dört yıl önceydi baldızım yeni evlenmişti ve kocası daha vizesini alamadığı için belçıkaya henüz gelememişti.Baldızım 170 boylarında vücudu kelimenin tam anlamıyla bir afetti ve ailenin en güzel kızı idi.Aradan bir yıl geçmesine rağmen bacanağım daha gelememişti ve baldızım fırsat buldukça türkiyeye gidiyor kocasıyla hasret gideriyordu,sıcak bir yaz sabahıydı baldızım üzerüne üncecik bir bady giymiş altındada sadece bir etek vardı ve bana gelip kendisine araba kullanmasını öğretmemi istedi çünkü ehliyet almak için baş vurmuştu,bende
Karı ve arkadaşını aynı anda siktim
Bundan 5 ay önce kemerburgaza pikniğe gitmiştik. Eşim ben ve yakın iş arkadaşım Tayfur. Neyse sabah kahvaltı yaptıktan sonra biraz turlayalım dedik göl kenarına gittik bir yere gözümüz takıldı hafif bir boşluk vardı ordan aşşağısı hiç görünmüyordu ama epeyi bir güzel manzarası vardı aşağıya inmek çok zordu. Neyse öğleden sonra oldu mangal vakti gelmişti artık mangalı yaktık kokusu yetiyordu. Mangal olmaya başladı ama ekmek falan almamıştık unutmuşuz neyse bilirsiniz piknik alanı ile çarşı arası en az 15 dakikadır. Tayfura hacı dedim ben çarşıya iinicem ekmek kola falan alırım oke dedi sizde
Dedemle Kardesim
Ensest Hikayeler -------------------------------------------------------------------------------- Dedemle Kardeşim Ben ankarada yaşayan 17 yaşında bir erkeğim.Bizim ailede ben, annem, babam kızkardeşim ve dedem var. kızkardeşim 12 yaşında ve DEDEMLE İKİSİ ÇOK İYİ DOST.Olay bu yıl oldu. Biz ailece tatile gittiğimizde kardeşim ödevleri nedeniyle gelememişti. Oyla dedem evde kalmışlardı.Dedem 54 yaşında çok dinç biri. Ben tatilde sıkılıp eve geldiğimde kardeşimle dedemi oyun oynarken buldum.Kapının arkasından onları seyretmeye başladım. O da neyin nesi dedem kardeşimi üzerine o
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/a462090a6df7bac93a7d903456ff8a6b.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32