Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Sansmi Sanssizlikmi
Şansmı şanssızlıkmı? Lise 2deyim(su an üniversitedeyim:))Yeni bir kızla beraberim!Birbirimizi çok seviyoruz.Ve birgün kız arkadaşımı bizim eve çağırdım.kabul etti doğal olarak.Önce sarıldık birbirimize televizyon izledik hani insan bir romantik olur ya ole takıldık. Ardından kanapede opusmeye basladık.Sevgilimin uzerınde dız altı bır etek vardı ama boyuna kadar kapalıydı.Bende"Ulan bunu ne yapsamda punduna getırıpte cıkarsam" dıe dusunurken kız arkadasım elını yakasından ıcerı soktu ve asagı kadar cektı!Meger elbise çıt çıtlıymıs direk cıkardı elbiseyi.Bana -Bugünü bekliyordum aşkım.S
Komşu Köpegi Fena Yaptı
MerHaba Ben izmitten Kaan Geçen gün Bu olay 20.08.2006 da oldu gece uyku tutmadı. bende bu siteyi geziyordum we Hayvan bölümünü merak ettim okuyordum birkaç kişinin kendine köpege yaptırmasını Ve benim de bir anda kendimi siktiresim geldi. Ama Nasıl Yapacaktım bunu beni sikecek köpegi nerden bulacak tım diye düşünürken bizim Komşunun köpegi havladı we aklıma ona kendimi siktirtmek geldi ewden çıktım herney se aşagıya indim Köpegi dışarı çıkartım we gezmeye başLadık ta ki sote bir yer bulana kadar we bir inşaat buldum herneyse orda pantolumu sıyır dım we Köpege karşı domaldım we çıplak olan
Süper Olgunlar
| Geçen sene bir çok insanla tanışmış, çok güzel vakit geçirmiştim. Bu sene ise artık internete girmek için merkeze inmiyordum, evde 24 saat internet vardı. Tabi haliyle sabah akşam internetteydim. Geldiğim ilk birkaç gün çok sıkılmıştım, çünkü okullar tatildi ve haliyle benim geçen seneden tanıdığım gençlerin hepsi memleketlerindeydiler. Nete girdiğimde biriyle konuşurken adımı söylediğimde geçen sene tanıştığım ama bir şey yapmadığımız Cananla karşılaştık. Arkadaşlarının gittiğini ve yalnız kaldığını çok sıkıldığını söyledi. O akşam için beni evine davet etti. Aslında pek fazla bir beklentim
Inanilmaz Gece
İnanilmaz Gece ben fransada yasiyorum. hafta sonlari fransizlarin toplu sex hamamlarina (sauna bar vesaire ) basta bunun ne oldugunu anlatayim . burda isteyen her kes karisiyle bu tur yerlere abone olur hafta sonlari burda yapilan sex partilerine katilir. bende burada bir yere simdi aboneyim... simdi hikayemi anlatiyorum.ben genelde bu yerlere baska bir dostum olan kadinla gidiyordum.buyle sira disi seyleri severim. karimda benden eksik degil. bizim komsuyla yakalamistim sikisirken . ise gitmistim bir aksilik oldu geri geldim.kapiyi acip eve girdim. komsu yatagimda bacaklari omuzuna alm
Hasret Giderdik
Bundan 7 yıl önceydi.Halamın kızı sevgi memleketten bize gelmişti. Sevgiyle kısa zamanda birbirimizle kaynaştık oda çok cana yakın bir kızdı. Günler geçtikçe samimiyetliğimiz artıyor. O zamanlar benden Atilla Taşın çömelek kasetini almamı söyledi bende tamam dedim beni sarılarak öptü. Bende dershaneden sonra kaseti aldım ve eve gittim kaseti verdim bana öyle bir sarıldı ki benim ufaklık hemen kalktı oda bana bakarak öptü ve güldü sanırım anladı. Akşam olunca yanıma geldi bende ders çalışıyordum müsaitsen girebilirmiyim tabii buyrun dedim. Sevgi benim yanıma oturdu ve konuşmaya başladık. Kı
liseli kızlar
ben liseli kızlarla sez yapmak istiyorum bana sabah kavltımı qetirrken sex yapmak istiyorum bak ben cep telefon numaramı da bırakıyorum +905078748811 ama benim sevqilim daha doqrusu benm karm var siz beni faceme ekleyin bnde sizi kabul ediyim canım qöruşmek üzere canım Hikayeyi Gönderenin Adı : resul Volkan AslantürkHikayeyi Gönderenin Mail : Volkan_Sultan_@outlook.com
Kuzen
Biz amcamın oğluyla arkadaş gibiyiz.ben o zamanlar 12 kuzen 16 yaşındaydı.onlarla çok samimiydik.ben onlarda kalırdım oda bizde kalırdı.bi gün yine onlara gittiğimde boğuşuyoduk.bi anda dudaklarımız birleşti.o günden sonra birbirimizden hoşlandık.bi gece onlara kalmaya gittim.play station da maç yapıyoduk yenen karşıdakine 3 tane istediği şeyi yapacaktı.o yendi.yatağına girmemi istedi.ok dedim.öpüştük.üstüme çıkıp beni deli gibi sikti.brbirimizin koltuk altlarını öpüyoduk.ve yarrağını çıkardı çok büyüktü onnu bana verdi ve zorla yedirdi.boğulucaktın az daha.sonra arkamı dönüp sikmeye kalktı.a
Dayadim
Dayadım Ben 17 yasında bir gencim. 31 Çekmeyi fazla sevmem. Bi kere kız arkadaşımın göğüslerini yalayıp ağzına verip sadece 20sn falan sikimi götüne sokacaktım ki kapı çalındı. Neyse kapıcıymış e artık sömüştü sikim hemde annesi arayıp çağırmıştı eve. Neyse asılyazmak istediğim bu deildi zaten. Benim servisimdeki hostesi anlatcam. Hep kendimden büyük birini sikmek isterim çünkü onların vücutları daha güzeldir, göğüsler falan. Göğüsleri 95 fln ama bi kere önümde domalmıştı ve dayayamadım içimde kaldı. Kesin dayayacaktım ona. Ama o gün korktum anlar diye. Bide şöförün kızı ondan. Neyse
ÖöööAile Baskisinin Sonucu
Aile Baskısının Sonucu Yirmialtı yaşındayım ve geçen yaz yaşadığım deneyimi paylaşmak istiyorum. Özellikle gençkızlığa yeni adım atan arkadaşların okumasını ve bir ders çıkarmasını isterdim. Toplumun yanlış ve katı kuralları yüzünden yaptığım hatayı ama bu hata ile bunca zaman kaçırdığım zevki nasıl aldığımı görmelerini isterdim. Eh erkeklerinde hoşuna gidecektir kesin ama bunun ne zararı var bu bir ihtiyaç ve herkes zamanında,yeterince ve sınırını bilerek yaşamalı. Maalesef biz kız çocukları cinsellikten uzak bir şekilde yetiştiriliyoruz. Bunu sonucunda garip şekillerde öğreniyoruz bazı
Teyze Kızı
Günlerden bir gün teyzem gile gitmek istedim amacım teyzemin kızını görmekti vede içimden yalnız evde olmasını istiyordum ve kapıya yanaştığımda zile basdım ve karşıma teyze kızı çıktı meraba dedim onun da gözleri parladı beni görünce teyzemler nerde diye sordum evde yoklar dedi çok sevinmiştim ve içeriye girdim koridorda girer girmez sarıldım oda bunu istiyordu hemen dudaklarını yalamaya başladım oda çıldırıyordu koridorda biraz seviştikte sonra teyzem gilin odaya geçtik üzerinde bady ve eşofman vardı temizlik yapıyormuştu neyse yatağa yatırdım ve bady sini cıkarttım sütyeni varmıştı
En Sonunda Halamla
Slms arkadaslar ben gürkan 1.79 boyunda 17 yaşında 79 kiloym neyse hikayem bundan 2 sene nce başlamıştı bnm taş gibi bi halam var 4 kez evlilk gecrdi ama bi türlü hamile kalamadı ;)ben 15 yaşındayken amcamlara banyo yapmaya gtmstm halamla beraber soyunup banyoya girdm tabi o aralar halamı düşünüp 31 çekerdim bnm alet 18 cm lkdi ve oldukca iri idi neyse halam banyoya girdi ben kalktm ve halam aleti görünce ` oha len ne büyük yaragın var dedi` o lafı beni baştan cıkarmaya yetmişti yaşlı bi babannem var halam onu sık sık ziyarete gelirdi tabi oraya gelınce ev işlerini yapmak için üstünü deiştr
Diskodaki Çıtır Kız
Diskodaki Çıtır Kız selamlar butun okuyuculara bız dort kısıydık ve hos bır ortamda yemek yedıkten sonra dısco ya eglen meye gıttık ve o gece haberımız olmadan futbolla ılgılenmedıyımız ıcın gs nın sampıyonluk kutlaması vardı ben esımle tartıstıgım ıcın esımı evde bıraktık ve sonra dısco ya koyulduk tabı erkes cılgınlar gıbı eylenıordu ve ben eşsizliyin verdiyi fırsatcılıkla gozume daha 18 yasın da bır parcayı kestırdım tabı arkadasımın esı bırıne takılırsan karını arıyacam dedı; bende onu yan tarafa cekıp esıme bır sey soylersen bende aramızda gecen lerı anlatırım kocana dedım ve kımsenın
Liseli Seks Macerası
Liseli Seks Macerası adımın önemi yok.sizler iki sene evvel başimdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. kız kardeşim lise sona gidiyordu,çok samimi bir arkadaşı vardı adı gizem mavi gözlü sarı saçlı tam bir lolita gerçi kız kardeşimde ondan aşagi değildi siyah saçlı kahve gözlü çok güzel bir kızdı babam vefat ettikten sonra ikimiz dahada birbirimize bağlanmış her konuda rahatça konuşurduk o zaman ben 26 yaşında idim, bazen kız kardeşimin arkadaşı gizem bizde kalır yada elif onlarda,övle vaktıydı eve geldiğimde içeri girdim salonda sesler vardı içeri baktığımda elifle gizem camdan aşağı
Olgun Kadına Jigolo Oldum Şaşkınlıkla
Selam arkadaşlar ben tolga ve boluda oturuyorum. 1,79 boylarında 72 kılo fiziği ve dıksıyonu oldukca duzgun bir gencim. Neyse fazla uzatmadan hıkayeme gecmek istiyorum. Isterseniz uzatmadan hikayeme geçeyim. Bir markette çalışıyordum o zamanlar büfeden devamlı alışveriş yapan bir bayan ismi aysu 45 yaş civarındaydı aldığı malzemeleri eve götürmem için yardım istedi ben de patrondan izin alarak evine gittim evde yalnız yaşadığınız düşünüyordum tam kapıya malzemeleri götürdüm geri dönecekken bana ne o içeri bir kahvemi içmeyecekmisin dedi ben de istemeyerek kabul ettim içerde 2 arkadaşı
Pazar
Pazar ben 24 yasında oldukca sekste hoşlanan bırıyım bır gun eve erken gıttım annem benı pazara gonderdi pazarın gırışınde bır bayan gozume carptı oldukca bakımlı ve güzeldı eeee bende fena degıldım yanı hemen beşıne takıldım benı fark ettı arkanı dondu ne var dedı ben de hıc dedım ee o zaman neden arkamdan gelıyorsun dedı ben tum cesaretımı topluyup senden cok hoşlandım dedım ve gulerek bana yardım edermısın hemen elındekı eşyalarıl aldım 10 dkZevce.com da kaç tane oya varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> oyanadıktan sonra eve dogru ılerledık
Istiyorum
Jigolo olmayı cok ıstıyodum ve bunun ıcın yaratılmıstım adeta yanı ben bır kadın ıcın sehvetın tohumuyum bir cep telefonu dukkanında caısıyodum ıcerı alımlı 35 yaslarında sarısın bır bayan gırdı ve benım en sevdım sey bır bayanı bakıslarımla etkıleyıp kendıme cekmek ve bunu bu bayanda basardım kadın butun sehvetıyle ustume yurudu ve merhaba dedı ben de buyrun dedım bana sorununu anlatırken uzerınde bulunan sal bırden kayıverdı ve goguslerı tam karsımda duruyodu baktımı gorunce tebessum ettı ben de karsılık verdım ve onları daha da gormek ve samımıyetı artırmak ıcın ısı bıraz uzattım ve bek
Teyze Kızını Götten(onuuur)
Hepinize mrb ben 22 yasıda yakısıklı ve sexi bi erkeğim benim basımdan gecen olay üvey teyze kızıyla gecti o 33 yasıda bekar okadar güzel değil ama fiziği mükemmel yani tam sikilecek cinsten bi ara bize gelmişti ve bizde kalıyordu her gece bana masaj yapardı bi gece masaj sırasında avuc içinin cok sıcak olduğunu fark ettim ellerini tuttum biraz oksadım ama cok korkuyordum tepkiverir diye baktım oda ellerini vucudumda gezdirmeye basladı göğüslerimi oksamaya basladı ve yanıma uzandı bana baktı ve küçük bi gülümsemeyle bu gece bu mahalledeki herkesin sikiştiğini ve kendisini sikecek bi erkek olma
Dul Bayana Jigololuk Yaptım...
Selam arkadaşlar ben Tolga boluda yaşıyorum. Günlerden bir gün çarşıda geziyorken ... yanımdan olgun dolgun bir bayan gecti parfümü üyle beni etkilediki sormayın başımı cevirip baktığımda sarışın bir bayandı yaşı 45 civarında idi onu nasıl tavlarım diye bir an düşündüm o bayan beğendik mağazasına girdi Tabiki bende hemen mağazaya girdim ve onu çaktırmadan bakmaya başladım biraz baktığımda oda benim ona baktığımı anladı ve hafiften güldü bana bende ona gülümsedim ve kendimi toplayıp onun yanına gidip onunla tanışmak istedim oda gayet olgun davranıp konuşmaya başladık ismide zuhaldı tanışma
Ufakpenisli
Ufakpenisli Mrbalar ben sitenize ilk kez yazıyorum. Ben izmirde oturan ve 22 yaşında bir gencim ve teknikerlik yapmaktayım. Neyse konuya geçeyim ben sizlere başımdan yaklaşık 1 yıl önce geçen bir olayı anlatmak istiyorum çalıştığım iş dolayısıyla yine birgün çeşmede ki bir yazlığa klima bakımına gitmiştim yazlıkta 30-35 yaşlarında bir bayan ve sonradan kuzeni olduğunu öğrendiğim 19-20 yaşlarındaki 2 bayan vardı neyse böyle durumlara çok alışkın olduğum için onlarla pek ilgilenmiyordum ve klimayı açıp arızasını tespite başladım ve aradan yaklaşık yarım saat geçti ve tuvalete gitmek ist
Almanya Li Hülya
|ben Almanyada yasiyorum 34 yasinda bir erkegim sex hastasiyim.hemen hikayeme baslamak istiyorum.Yegenim Hulya yani amca kizi 29 yasinda henuz cocugu olmayan cok muhis bir bayan ve tesettürlu oda almanyada yasiyor kocasiyla. Bu yil 3 ayda kocasi askare giti turkiyeye arada bir hafta gecti ugradim yegenime bir sey lazim mi diye,evde yanlizdi sanirim dus yapmis bornozla kapiyi acti götu ve memesi belli oluyordu,abi boynum tutulmus bana majas yaparmisin dedi bende tabi uzandi masaj yaptim boynuna uf ya abi olmadi gel ustume cik iyice masaj yap belimede bende hemen gotunun ustune oturdum masaj ya
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/563af7ea6392e948c9ba14442fc5b3d7.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32