Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Arkadaşımın Annesi | doodLex Anıl
Öncelikle herkeze merhaba. Uzun süredir sex hikayelerimi bir yerde paylaşmıyordum bunun nedeni ise bazı arkadaşların hikayelerime inanmayıp küfür etmeye başladıkları içindir. Ben hiç kimseye kendimi kanıtlamak ya da bu hikayelere inandırmak zorunda değilim. Eğer benim hikayelerimin yalan olduğunu düşünüyorsan okumayı yarıda bırakıp çıkabilirsiniz. Ben illa okuyun diye bir şart koymuyorum. Benim amacım benim gibi hikaye okumayı seven insanların okuması için yaşadığım hikayeleri paylaşıyorum. Lütfen biraz daha saygılı olup , düzgün cevaplar yazınız. Bu arada beni ekleyen bayanlara çok teşekk
Kafami Topraga Gomdu
Kafamı Toprağa Gömdü Selamlar... Ben 20 yaşında bir üniversite öğrencisiyim. Ayak fetişzmi bende kendimi bildim bileli var. Küçüklüğümden beri hep kızların ayaklarından hoşlanır, hep o ayakların altında ezilmeyi hayal ederim. 15 Yaşındaydım. Annemler o sene izmirde bir yazlık almışlardı. Abim ve ben kısa zamanda sitede birçok arkadaş edinmiştik. Kalabalık bi grubumuz vardı. Ve tabii bomba gibi kızlar. kızların içinde benim samimi olduğum ve sık sık şakalaştığımız selen isminde bir kız vardı. Ona resmen aşık olmuştum. Özellikle de fiziğine. Doğal sarışın saçları, yeşil gözleri, düzgün vücu
Kankamla
Slm arkadaşlar ben 15 yaşında biriyim.hergün okula gidip geliorum tabi okuldada arkadaş ortamım baya bi iyi.bir gün okula gittiimde aysu adında bir arkadaşımla teke tek sohbete başladım.arkadaşımda 15 yaşındaidi.1-2 gün arkadaşımla sohbetimizi ilerlettik kıza aşk olmuştum bile.ama kız bana bakmadı sadece iyi bir arkadaş olalım dedi tamam dedim başka bi çaremde yoktu.bende tam ergenlik çağlarındaydım we azmıştım artık kızla ilişkiye3 girmek istiordum ama bunu ona birtürlü söleyemiordum.bir gün okul gezisine gittik we arabada yanına oturdum bacaklarımı onun bacaklarına sürrttümm bişey demedi be
Canım Kız Kardeşim
Annem yakın bır il`e gezmeye gıtmıstı. kız kardeşim Ü. ile yalnız kalmıstık. kızkardesım esmer, ırı memelı bırısıdır. Aksam olmustu. Çok sıcaktı. Bu arada yasım 35, kız kardesımde 28 yasında. Marketten bıralarımı aldım, eve geldım. Bır dus almak ıstedıgımı soyledım. Kardesım abı banyoya gır dedı. Dusumu aldım. Balkona oturduk, bıralarımızı ıctık. Sohbet guzeldı. Kardesım kısa bır sort gıymıs, ustunde memelerını dısarı tasıran bır bluz vardı. Tekrar dusa gırmek ıstedıgımı soyledım. kız kardesım gır dedı. Aklıma kardesımı sıkmek geldı ama nasıl olacaktı. Ü. dıye seslendım. Efendım abı dedı. Ben
Özel Ders
Selam ben halise,bir lise`de fizik öğretmeniyim,49 yaşındayım.evde yalnız olduğum zamanlarda bu siteye giriyorum. Aslında mutlu bir evliliğim ve yaşantım var ama burada yazılanları okuyunca etkilendim. ben de yeni yaşadığım bir heyecanımı paylaşmak istiyorum.çocuklarım üniversiteye gidiyor esim ise bir şirkette yönetici anlayacağınız okuldan sonra evde yalnız oluyorum. Bende bos vaktimi değerlendirmek için evde özel ders vermeye başladım. Biri ayla ,diğeri de komşumun oğlu, 17 yaşında iki lise öğrencisine ders vermeye başladım. İkiside ayrı günlerde geliyorlardı. Erkek öğrencim Taner`in gelece
Banyo Yapmaya Gelmişti
Bundan yaklaşık 5 ay önceydi. O zaman en azgın çağlarımdı. Günde en az üç kere masturbasyon yapardım. Çok güzel bir komşumuz vardı. İsmi Selma`ydı. Selma abla kocasından boşanalı bir yıl olmuştu. Boşanmanın ardından kürtaj yaptırmıştı. Annesinin yanına dönmüştü. Bir gün şofbenlerinin tüpü bittiği için bize . O zaman aklım karışmıştı. Organıma baktığım anda sertleştiğini gördüm. Annem çarşıya gideceğini söyleyip evden ayrılmıştı. Banyoya girdiği zaman onu gözetlemeye çalıştım. Ama kıyafetlerini kapı koluna astığı için anahtar deliği kapanmıştı. Çaresiz bir şekilde ne yapacağımı düşünürken, bird
arkadaşımın yerine geçtim
çok samimi olduğumuz arkadaşımı bir bayan arıyordu tanışmak istiyordu bir zaman sonra dul olduğunu bizim oturduğumuz ilçeye yakın bir ilçede oturduğunu falan öğrendik.kendi oturduğu yer çok küçük olduğu için cinsel yönden birşey yapamadığını bizim buraya geldiğinde arkadaşımın daha önce çıktığı yeğeninin telefonundan aldığını falan söylüyordu.bir zaman sohbet ettiler ben en yakın arkadaşım olduğu için herşeyden haberim vardı.bir araştırmadan sonra dedikleri gerçekten doğruydu.zaman geçtikçe arada güven oluşmuştu fakat arkadaşım sevgilisine ihanet etmemek için onunla yatmak istemiyordu.bana ben
Ellisinden Sonra
Ben 50 yaşında yirmi senelik öğretmenlik yapan bir bayanım. Geçen yıla kadar normal seks hayatı olan bir insandım. Ta ki geçen Ağustos ayında vazife yaptığım okulun müdürünün tecavüzüne uğrayana kadar. Tecavüzden sonra bambaşka bir kadın olmuştum. Şimdi erkeksiz duramıyorum. Okulun beş yüz metre ilerisinde bir meslek lisesi var. Buranın müdür yardımcısı Figen, benim kızlık arkadaşım. Kocamla olan cinsel uyuşmazlığımızı bilen bir kaç arkadaşımdan biridir. Yaz ayında olduğu için üstüme yine bir bluz ve mini etek giyerek hemen okula gittim. tatil olduğu için okulda kimseler olmadığından hemen Fig
UYUYAN KÜÇÜK KIZA BOŞALDIM
SELAM ARKADAŞLAR! BEN 34 YAŞINDA EVLİ BİRİYİM. YAPI İTİBARİYLE MUHAFAZAKAR BİRİYİMDİR. AMA SEX KONUSUNDAKİ ZAAFIMI BİR TÜRLÜ YENEMİYORUM. YAŞADIĞIM OLAYA GELEYİM. HAFTA SONU EŞİMİN ARKADAŞLARI ÇOCUKLARIYLA BERABER BİZE GELMİŞTİ. HAREMLİK SELAMLIK OTURDUĞUMUZDAN BEN BAŞKA ODADA OTURMUŞTUM. SÖZDE ÇOCUKLAR RAHATSIZ ETMESİN DİYE KAPIYI KİLİTLEDİM. NETTE SEX SİTELERİNDE GEZİNİYORDUM. ÜSTÜMDE EŞOFMAN OLDUĞUNDAN YARRAĞIMI ÇIKARIP, RAHATÇA OKŞAYIP ZEVK ALIYORDUM. KAPI DA KİLİTLİ OLDUĞUNDAN İÇİM RAHATTI. ARADAN 30 DK GEÇMEMİŞTİ Kİ KAPIYI EŞİM ÇALDI. ARKADAŞININ 5 YAŞINDAKİ KIZI UYUMUŞ, DİĞER ÇOCUKLA
KOCAMI ALDATIsIM 4
KOCAMI ALDATIŞIM 4 evet yine ben umarım sizleri sıkmamışımdır yaşadıklarımın hepsi gerçektir neyse akşam kocam geldi ve sabah ist döneceiğimizi işlerinin bittiğini söylediğinde bir anda dalıp gitmişim beni dürtüp ne oldu diye sordu şaşırmıştım rüya mı görmüştüm dün gece olanları düşünüyordum bir an mehmeti arıyıp onunula kalmayı düşündüm ama bu rüyadan çıkmalıydım yok bişey yok dalmışım işte deyiverdim bir bile karın dün gece neler yaşadı o gece yattık tabi ben pijamalarımla bütün vücudum morluklar içindeydi sabah yola çıktık arabada olanları düşündükçe amım sırılsıklam oluyor herhalde is
Komşumuz Müjgan Ile
KOMŞUMUZ MÜJGAN İLE  Müjgan`la kom­şuyuz; önce ben, bir yıl son­ra  o doğ­muş... Çok tu­tucu bir ailenin  kızı olduğu için, ailesi onu ilkokul­dan sonra okutmamış. Ben  devam ettiğim fakültenin  son sınıfındayım.sık sık ailece gider gelir belli bir çerçeve de ilişkilerimizi sürdürürüz.ailelerimiz ikimizin yakınlaşmasını benimsemişlerdi..Davranışlarımıza hiç kötü gözle bakmazlar... O gün, yine onlarda misafirlikteydik... Sı­cak bir gece olmasına rağmen, Müjgan`ın başında tülbent vardı ve kolları bileklerine kadar, ba­cakları da diz altlarına kadarör­tülüydü. Kahveleri
ÖNCE SEVGİLİMİ SONRA ANNEMİ
İlk aşk ve ilk aşk acısı unutulmaz derlerdi de inanmazdım. Benim başıma bu aşk; acıdan daha derin dertler ve yaralar açtı. Küçük bir sahil beldesinde tanışmıştık Yaz aşkıydı bizimkisi Ben İstanbul da oturuyordum o da o sahil beldesinin bağlı olduğu ilçede. Küçük bir Marmara ilçesinin tatlı sevimli kızıydı. Onu sevdiğimde 15 yaşında bir kızdı. 1.68 boylarında buğday tenli kumral. Genç kızlığa yeni adım atıyor vücudu her geçen gün daha da kadınsılaşıyordu. Ve bu gonca açan gülü terk fark eden ben değildim. Ama ilk fark edenlerdendim. Ve bu ilk fark etmem sayesinde onunla 1 senedir çıkıyorduk. Ar
JİGOLO
|Adım tarık 25 yasında 1.81 boyundayım.bugday tenli oldukca yakışıklı sayilebilecek bi erkeğim.küçüklüğümden beri.uzun boylu iri kadınlara ilgi duymuşumdur.daha liseçağlarındayken.karsı komşumuz esma hanım bana cok cekici gelirdi esma hanım fazla güzel olmayan aman çok bakımlı bi kadındı.Uzun boylu etinede dolgun bi kadındı.sürekli diz üstü etek giyer.altında uzun topuklu çizmeleri ile cok dikkatimi çekerdi.esma hanımın 13 yaslarında bi kızı vardı.oda yasıtlarına göre cok iri bi kızdı.esma hanım sürekli bize gelip giderdi.sabahları eşini ugurlar direk bize gelirdi.annemle cok sıkı fıkıydılar.b
Yengemle Zevkli Kumar;)
|Size asla unutamadigim bir animi anlatmak istiyorum.Bu olay gecen yaz gerceklesti.Amcamin evine gitmistim.Amcam bana onda kalmasini istedigini falan soyledi,ama aksam aniden isi cikinca bana neyse yengene yegenine gozkulak olursun dedi,yarinda isin varsa gidersin yoksa seni gorurum dedi,tabi ben yengemle falan fazla aram olmadigindan bugun gidiyim amca dediysemde yok dedi.Bu arada amcami sevmem,o da bende aile buyuklerine gosteri olsun aygina iyi gecinir gozukuruz.Neyse kaldik yendemle.Yengem altina bi sort giymisti,yegenimse odasinda oyun oynuyordu bende tv ye bakiyordum.Yengemle fazla muhab
Yirtik Picama
| selam ensest okuyuculari ben bu siteleri gezerken ensest konulu bir yaziya gozum carpti merak ettim ve okudum hakikaten cok enteresan yazilarlar okudum bazilari kafadan atmis bazilarida gercegi anlatmis bende basimdan gecen bir olayi sizlere anlatmaya calisacagim ama yazdigim hepsi birer birer dogruudur cunki sadece ben degil ve tum erkek cocuklarin kucukken merakla inceledikleri sey ilk basta sex tabiki buda disariya karsi korkunun etkisiyle sadece aile icerisinde bulunan anne ve kiz kardeslerde gerceklesmiye basliyor cunki aile icerisinde herkes birbirinden malini saklamaz cunki nedeni ku
Nişanlım Elif
Herkese merhaba seksi sevgilim Elifle askerliğim öncesi çıkmaya başladık.Askerde büyük şans, onun oturduğu Trakya da görev aldım.Onunla her izin buluşur,koklaşırdık.Tabuları olan,Pek ilişki yaşamamış biriydi.Elif İnanılmaz derece seksi ve dolgun vücuda sahiptir.İri ve yalamaktan doymadığım büyüklükte memeleri ve geniş ve dolgun kocaman kalçaları ve seksi hatlı vücuduyla balıketidir fazlasıyla. Onunla sevişmelerimiz,yazlık izinde bir sahil pansiyonunda başladı.Onla baş başa ıssız bir yerde denize girdik. Giydiği bikinisiyle beni acayip tahrik etmişti. Suda seviştik. Gece onu çırılçıplak soydum.
Teyzemin piç oğlu
Selam.Ben Banu.teyzemn oğlunun yaşı 20. yaşım 18idi ama 15 gibi fiziğim çok tatlı kız güzeli dyolar bana neyse asıl konumuz sex Sikişmyi çok seviyorum ama pasifim bir gün teyzemin yakışıklı oğlu tatile gelmişti geceleri yatakta ikimiz yatardık ilk gece sohbet ederken konuyu sexse ima etmeye getirdim ve bana tecavüz ettiklerini söyledi bi süre sonra uyuduk ama gece 3 gibi beni birileri kucağına otutturmaya çalışıyordu ben halaa uykunun esirindeyim yavrum acıtmıcam diyordu ama ben naz yapıyordum snra yüz üstü yatrdı beni üstme çıkıp beni fena sikmeye başladı sadce kafası gryordu ve kökletmedim ç
Bakire Esra
Adım Esra 25 yaşında oldukça çekici bir kadınım. Ali ile evlendikten hemen sonra balayı için Antalya’da bir otele doğru yola çıktık. Henüz bakireydim ve bekaretimi kocam bozacaktı. Otelden girdik ve oldukça yakışıklı bir belboy çantalarımızı çıkartmamıza yardım etti. Kaçamak bakışlarla beni süzüyordu Ali de bunun farkındaydı. Odamız harika bir balayı süiti idi. Ali yakışıklı gencin bahşişini verdi. Daha sonra odada ikimiz kaldık. Ali beni hayrette bırakacak bir soru sordu. Her zaman sıra dışı şeyleri yapmaktan hoşlanırdı ama ondan böyle bir teklifi hiç beklemezdim. Bana "bekaretini biraz önc
Emelim
|merhaba ben izmir`den cem sizinle paylaşacağım anım bundan 1 yıl önce başıma geldi. ben 1,82 boyunda esmer zenci misali iri yarı kaslı ve karizmatik bir beyim. o zaman kiralık evde oturuyordum ev sahibim oldukça zengin biridir. 25 yaşındaki torununu görkemli bir düğünle evlendirdi. yeni gelin 1,65 boylarında, kumral taş gibi göğüsleri, çıkık kalçalı ince belli emel adında fıstık mı fıstık bir kadın. tabi düğünlerine bende davetliydim. düğün günü hediyemi verip mutluluklarını tebrik ederken tokalaştık o, mis gibi kokusu başımı döndürmeye yetmişti. gelen orkestra benim bir arkadaşımdı vakit ile
METiNiMi COOOOK SEViYORUUUM
METİNİMİ ÇOOOOK SEVİYORUUUM!!!!! Çok uzun süredir size anılarımı anlatamadım... Dolayısıyla anlatmak istediğim çok şey var size anlatmak istediğim... Metinle uzun süredir süren bir ilişkimiz var... Ve en sonunda biz bunu aramızdaki bir evliliğe çevirdik... Şu an ikimizin de bi yüzüğü var ve size o günü anlatmak istiyorum... Yaz tatilindeydik ve ben 2 gibi uyandım. 2 gündür Metinle birlikte olmamıştık... Kahvaltımı ettikten sonra TV izlerken Metin aradı... Bugün gelsene annemler nasılsa işteler dedi.... Metinimin evine 3 gibi falan ulaştım. Nedir süprizin diye sordum... Bana Salona g
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/6efd0aad7cba641710b8d814e84f77f6.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32