Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
DENEYiM
DENEYİM Ben 27 yaşında bir gecim esmer delikanlıyım yalnız bir gizli özelliğim var. Ben kadın iççamaşırları giymekten hoşlanan biseksüelim. Bundan 2 sene önce Bursa`da üniversitede okurken tek başıma evde kalıyordum. Bir gün yeni evli bir çift karşı dairemize taşındı. Taşınırlarken ben kadını görmüştüm sadece adam o esnada yoktu ama kadın çok güzeldi ben onu bekar sanıp sevinmiştim tabi sonra kocasını görünce canım bayağ bi sıkılmıştı. Biz birkaç zaman sonra tanışıp samimi olmaya başladık artık samimiyeti epey ilerletmiştik. Ben kadının evine kocası yokkende rahatça girip çıkabiliyord
Okeydekı Sevgılım
Ben evlı bır erkegım bır gun arkadasımın bırosuna gıdıp nete okey oynuyordun bır gun nette tanıs tıgımız nazlı ısmın de bırını tanıdım anladıgım kadarı ıle oda evlı ımıs basta bır sey demedıgı ıcı9n anlam veremedım ama son ra her seyını bana anlattı kocası onu tatmın edemıoyormus bu olay 2006.5 ayda oldu dedım bun ayemege cıkalım oda kabul rttı persembe gunu cıktık yemege aksam olmaya yakın sadece elını tuttum ve evının yakınına bırak tım sonrakı kun tekrar bulustuk ve dedımkı ne yapalım benı yanlız kalacagımız yere gotur dedı ben de arkadasımın evıne gıdelım orda yanlız kalırız dedım oda olu
Ah Abi O Neydi
ben şu anda 23 yaşındayım başından gecen ve birolayı paylaşmak ıstıyurum sızınle istanbulda dügün vardı ve annemleristanbula gıtıler abımle ben evde yanlız kalmıştın gece saat 12 olunca abımbenım yamamm icin israr eti? bende oykumun olmadgını süyledim o zamantelevizyonu izleme dedi tamam dedim ve yorganı başıma cektım abim işe sovtvide erotık fılımler cıkardı onu izliyurdu arada bir caktırmadan bakardımabim 31 cekıyurdu merak ediyurdum unun aletini seyse salalna salana boşaldıve kaktı banyoya gıtı bende izlemeye başladım filmi kadının arkasındanpompalıyurdu ama erotik oldugu
Yengemle Seviştik
Merhabalar ben 24 yaşında esmer bir kızım. adım Lisa... sizlere abimin eşiyle yaşadığım anları anlatacağım. Abim 26 yaşında Melek adında bir kızla evlendi. Melek çok sempatik ve çekici birisiydi. Onunla hemen kaynaştık. Neyse abim evlenince bende arasıra onlarda kalıyordu. abim bazen gececi çalışıyor bende yengemle kalıyordum. Abimin olduğu bir gece tuvalette gitmek için uyandım. Abimlerin odasından ses geliyordu. merak ettim kapıya doğru yöneldim. Aralıktı. İkisinde çıplaktı. Sevişiyorlardı. Melek üstte hızlı hızlı zıplıyordu. Abim inliyordu. Melek her yerini öpüyordu. ben tuhaf oldum elim p
Masaj Etkisi
İsmim Hakan ve sevişmek benim için yaşantımda çok önemli bir tutar. 3 defa evlendim ve son eşimle gerçekten mutluluğu yakaladım. Daha sonra onunla beraber yaşadıklarımızı ayrı hikayelerde yazacağım. 38 yaşında 175 boyunda ve eski atletlerdenim. Çok değişik ülkelerde yaşadım ve 2 üniversite bitirdim. İçinde bulunduğum yaşam standartları oldukca iyi ve sadece yaşadıklarımı paylaşmak istiyorum. Belki ileride msn veririm tanışmak isteyen olursa diye ancak şimdi anlatmak istediğim yaşadığım bir anım var. Eğitimi düzeyimin sadece sözel matekmatik olmasından dolayı özel bir masaj kursuna gitmiştim.
Cemal Amca
Cemal Amca merhabalar, ben furkan Çarşamba akşamı, işten çıktım, eve tam girmek üzereyken merdivenlerde, cemal amcayla karşılaştık, bayağı bir hoşsohbet yaptıkdan sonra, 3 gün önce kızının doğum yaptığını ve eşinin onun yanında kaldığını söyledi, Eve girdim anneme, cemal amcanın yalınız olduğunu ve yiyecek birşeyler hazırlamasını söyledim, daha sonra 4 kattaki cemal amcanın evine gittim, getirdiklerimi görünce bayağı bir duygulandı, sonra yemeklerimizi yedik,masayı topladık,tv seyretmeye başladık, cemal amca ya furkan, marketten birşey getirsende kafaları demlesek dedi, ben eve
GÜZEL HATUNLA
Güzel Hatunla Ben bursada oturmaktayım 30 yaşında - 1.87 boyunda-68 kilo siyah saçlı etrafımda çılgın olan ve gizliliğe çok önem veren birisiyim.size başımdan geçen güzel bir olayı anlatmak isterim bir gün yeşi çay bahçesinde otururken karşımdaki masaya 33 yaşlarında bir hanım oturdu mükemmel bir fiziği vardı üzerinde siyah bir bady ve mini bir siyah etek giymişti gözlerimi ondan alamıyordum. bir an gözgöze kaldık kafaya koymuştum onunla tanışacaktım oda anlamıştı cilve yapmaya başlamıştı sigarasını çıkardığında bu fırsatı kaçırmadım hemen sigarasını yaktım bu sırada ona beraber otura
Eşekle Olan Ilişkilrimiz
|Benim gençliğim köyde geçti ve inanın bu yazdıklarımın hiç birisi yalan değildir şu anda evli 3 çocuk babasıyım.Neyse konumuza geçeyim gençken köyde hayvanlarımız vardı ve sabahları nahır değimiz büyükbaş hayvanların sürürlerine katardık çöle gider akşam gelirlerdi.nahırı çoban güderdi. seneler hep böle geçer giderdi sanırım 16 17 yaşlarında idim o yıl nahıra çoban bulunamamıştı ve her kes sırayla hayvanları yani nahırı güderdi sıra bizede gelmişti evein en büyük oğlu ben olduğum için kos kova nahırı ben götürdüm öğle vaktinde hayvan sürüsünügölgelik yere çeker 2 saat dinlenirlerdi o ara
SeLiMe ABLaYLa
SeLiMe ABLaYLa Merhaba arkadaşlar 18 yaşındayım beni tanımışsınızdır artık daha öncede hikayelerimde yazmıştım. Neyse ben bizim apartmanda hatırı sayılan biriyim. 2.kat komşumuz olan selime abla 27- 28 yaşlarında 2 çocuk annesi boyu 170 kilosu 55 olan süper bir bayan. Artık rüyalarıma girmeye başlamıştı zaten kocası geceleri işinden dolayı nöbete felan kalıyodu (polisde). Bir gün yine böyle bir akşam beni çağırdı gel biraz laflarız dedi. Bende tamam gelicem dedim ve akşam gittim. Bu olay bu Salı oldu. Her zamanki gibi yine çaylar geldi sohbet başladı havadan sudan konuştuk ben zaten ayak
Otobüsteki Kaşar
Ben kocaelide oturan birisiyim.Ben okuldan çıkmıştım belediye otobüsüne binecektim.O sırada herkes işten çıktığı için otobüs tıklım tıklım kalabalık olur.Ben Kalabalığı pek sevmem ve hemen bir köşe bulup kendime yerleştim ayaktaydım çok yorgundum.Bir sonraki durakta düzgün makyajlı fiziği muhteşem dolgun kalçalı,sarışın uzun saçlı bir bayan bindi otobüse.Gerçekten çok güzeldi.Herkes itiş kakış otobüse binmişti kadın rahat değildi.Bende buyurun isterseniz böyle geçin dedim Köşeyi kadına verdim.O da çok seksi bir gülümsemeyle teşekkür etti.İtiş kakış devam ediyordu.Kadınla muhabbete dalmıştık.Bi
porno film izlerken
slm ben ahmet 27 yaşımdayım yine benle aynı yaştaki arkadaşım erkan la bekar evinde beraber kalıyorduk birgün birkaç porno film alıp eve geldik hava sıcak olduğu için ikimizde şortla oturuyorduk o bi koltukta bende diğerinde oturuyorduk filmi izlemeye başladık bisüre sonra erkan sikini çıkarıp 31 çekmeye başladı bende cd bitti ve kalkıp cd yi değiştirdim 2. cd başladında bide ne görelim bu bi gay filmiydi erkan hiç istifini bozmuyordu cd yi değiştireyimmi dedim hayır diye cevapladı hoşunamı gitti diye sordum evet bi ibne olsada siksem dedi iştaha gelmiştim erkanın yarrağı kocamandı şakayla k
Sinemada
Merhaba, kocamı seviyorum ama beni bir erkek olarak tatmin edemiyor.Bunu volkanbeni gerçek bir kadın yaptığında anladım.Sex konusunda artık başka erkeklereihtiyaç duyacağımı ben ve kocam kabul ettik.Ustelik bu ikimizede zevkveriyor.Ben günlük hayatta saygın , geçeleri ise ahlaksız, ağzı bozuk bir fahişeolmanın zevkini yaşıyorum.Kocamı aşağılamak hem onu hemde beni gerçekten çokmutlu ediyor.Harika bir hayat arkadaşı, ona saygım var.Ama iş sexe gelincegerçekten aşagılanması gereken bir adam.Erkek demiyorum çünkü erkek sayılamaz.10cm yumuşak yarrağı ile, ortalama 3 dakika süren bir sex , bir kadı
AH BUSE AH
İSTER İNANIN İSTER İNANMAYIN AMA BUSE KENDİ İSTEDİ OGÜNÜ ASLA UNUTAMAM BİZ BUSEYLE AYNI APARTMANDA OTURUYORUZ O ÜÇÜNCÜ KATTA BEN İSE 1. KATTA OTURUYORUM ANNELERİMİZ BABALARIMIZ HERHAFTA BİRBIRINE GIDIP GELIRLER OGUN GENE BUSELER BIZE GELMISTI BENİM ANNEMLE BUSENİN ANNESI GEZMEYE GİTTİLER YANİ BUSEYLE BEN YANLIZ BİZİM EVDE KALMISTIK FİLM İŞZLİYORDUK FİLİMDE SEVİSME SAHNESI CIKINCA İKİMİZDE BİRBİRİMİZE BAKIP GULDUKBİRDEN BUSE BANA NE O HOSUNAMI GITTI DEMEZMİ BENDE BUNLAR DOAL HERKEZIN HOSUNA GIDER DEDIM BUSE BANA HIC KIMSEYLE BIRLIKTE OLDUNMU? DEDİ BEN ONA HAYIR DEDIM VE KENDI KOLTUUNDA
Amcamın Genç Karısı
Amcamın Genç Karısı 55 yaşlarında falan bir amcam var kendisi işçi emeklisi eşi uzun süreli bir hastalık döneminden sonra öldü amcam da bir süre yanlız yaşadı fakat belli bir aile düzenine alışkın olduğundan yanlız hayatını idame ettiremedi yani evde bir düzen sağlayamadı. Arkadaşları ona onun gibi eşi ölmüş bir kadın bulmuşlar derken onunla evlendiler kadın 25 yaşındaydı yani amcama göre çok genç birisi idi bunların evliliğinde bir süre sonra kavga ve tartışmalar meydana geldi hatta amcam karısını dövüyordu bile tabi bu durum tüm mahallede herkes tarafından bilinir bir durum halini a
Almanca Hocas Ile
Almanca hocas ile slm sizlere bir ay önce yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum.bn lise 2 ye giden bir öğrenciyim.bi gun almancam kötü olduğu için hocayla ders çalışmaya teklif ettim hocada okuldan sonra çalıştırırım seni dedi.ama hocayı görseniz tam bir afet dehşet bir karı adı da nilay.neyse akşam bn okulda kaldım hocanın yanına gittim. hoca gel boş bi sınıfta çalışalım dedi.boş bi sınıfa girdik o ders anlatmaya başladı bn ise minisinden bacaklarına bakıyordum.tabi bnim mal taş gibi oldu.hoca da farketti istiyosan bitirelim dedi bnde hiç bozuntuya wermeden tmm dedim we ayağa kalktım ve
Kuzenim Hasan Ve Karım
Selam size burada yazacaklarım %100 doğru ve abartmanın sıfır olduğu bir şekilde anlatacağım. Neyse sizi daha fazla bekletmeden anlatmaya başlayayım. Bu olay bugün başıma geldi. Ben bu sitedeki hikayelerin çoğunu ibretle ve içimi çekerek okudum ne zaman benim böyle bir hikayem olacak hep merak ederdim çünkü ben bu tür ilişkileri her zaman sevmişimdir ama bir türlü bana heyecan verecek ve benim hislerime tercüman olacak birisini bulamamıştım ilişkide fantezide sınır tanımayan birisiyim.Bundan 1 sene önce kuzenim bir kız arkadaşınla tanıştım yaptığı iş dolayısı ile Melis ile haftada en az bir ke
Ahh Enistem Mesut Ahhh
|selam ben Nevin almanyada yasiyorum 19 yasindayim ve oldukca sexy bir kizim yakinimizda oturan amca kizina sik sik misafirlige giderdim ve kuzenimin kocasi mesut ilede cok samimi bir diyalogumuz var onunla hemen hemen her konuda konusa biliyoruz kendisi 36 yasinda bir gün kuzenime gittim ama evde yoktu sadece mesut eniste vardi bende girdim iceriye biraz sagdan soldan konusduk bende ogün epeyce bir dekolte giymisdim mesudun gözü hep beni süzüyordu önü tamamen kabarmisdi benimde canim bir anda onun sikine dokunmak istedi oda anlamisdi ve yanima sokuldu seni arzuluyorum dedi bende nasil olur se
At Üzerinde Gafil Avlandım
merhaba ben dilara 19 yasindayim. Gerci hikayemin hangi katagoriyegirdigini bilmiyorum mecburen tasitlar katagorisini sectim. Ailemle Almanyadayasiyoruz. Aslen Nevsehirliyiz. Yine yaz olmustu. Tatile yine köye gitmeye kararvermistik ben her ne kadar isteksiz olsamda, ailemin kararina boyun egmekzorundaydim. Sonunda köye gitmistik. Oysa benim hayallerimi Bodrum, Marmaris veKemer gibi sahil beldeleri süslüyordu. Neyse sonunda köydeydik. Annem beimilgimi cekmesi icin sürekli dolastiriyordu. Köyde amcamin oglu vardi. AdiMetindi oda 26 yasindaydi. Tam bir dag erkegi gibi büyümüstü. Bana atladolasma
Simgeyi Nasıl Siktim
Simgeyi Nasıl Siktim Size basımdan gecen olayı anlatma ıstıyorum ben daha 19 yasındayımın bırgın dayımın kız bıze geldınde kıp kısa etek vardı altında adı ıse sımgedır kuzenım ıse 17 - 18 yaslarındaydı daha ama mukemel fızıgı vardı gozlerı denız mavısı tenı bem bembeyaz goslerı mukemmel ırilıkteydı ona karsı cok sempatım vardı bırgun bızım evdekıler mısafırlıge gıtı ve bende evde sımgeyle bas basa kalmıstım. gıtıklerı yerde epey uzaktı ne yapıpıp edıp sımgeyı sıkmelıyıdım bugun sımgenın altında kısacık 1 etek ustunde dapdar bır badı altında tenı gore corap vardı mukemel frıkıkler verıp
Neye Niyet Neye Kismet
Neye Niyet Neye Kısmet Merhaba arkadaşlar. Geçirdiğim o muhteşem günleri sizlerle paylaştığımdan beri epey bir zaman geçmişti. Bu arada sizlerden o kadar çok mesaj aldım ki cevaplamaktan yoruldum dersem abartmış olmam herhalde. Bu süre içinde o günlerin yorgunluğunu atmaya çalıştım. Buraya yazdıklarıma yazanlardan birisi ile ilişkiye girdim. Zaten o günü anlatacağım size. Artık bu site benim için Nadia’nın tabiri ile “maden” oldu. Neyse gelelim olayın gelişme seyrine. Her zamanki gibi sizlerden gelen mailleri okuyordum. Kısa ve hadi benimle seviş tarzı yazan mailleri pek
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/228619898a150945dae6342420b1d382.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32