Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Melek Degil O Bir Şeytan
Melek Degil O Bir Şeytan Herkese selam size başımdan geçen gerçek ve zevkli bir anmı anlatacağım. Günlerden bir pazar akşamıydı Gs-fb maçını izlemeye gitmiştim.Arkadaşlarımla maç için iddiaya girmiştik ve iddiayı ben kazanmıştım Gs maçı 1-0 kazanmıştı. O mutlulukla eve geldiğimde abimin arkadaşı hüseyin abinin annesi ve kızkardeşi melek bize oturmaya gelmişlerdi. Melek o gün başında pembeli beyazlı başörtüsü kırmızı gömleği uzun eteği ve son derece sade makyajıyla beni kendine hayran bırakmıştı. Zaten ona hasta oluyordum. Akşam saat 11 gibi evlerine gitmek için kalkmışlardı oturdukları
Gozde Ablanin Muhtesem Ayaklari
Gözde Abla`nın Muhteşem Ayakları Merhaba, ben 23 yaşında tam bir ayak fetish`iyim. Sizlere yaşadığım bazı maceralarımı yazmak istiyorum. Ilk olarak murat abinin eşini anlatacağım. Murat abinin eşi 1, 65 boylarında sarışın bir kadındı, iki çocuk doğurmasına rağmen hala 18 lik kızlara taş çıkarırdı. Ayakkabı numarası36`ydı. kadının adını hatırlayamadığım için bir rumuz kullanacağım. Mesela gözde olsun.. Gözde abla bizim yan apartmanda otururdu, topuklu beyaz bir terliği vardı ve onu hep kapının önünde bırakırdı. Apartmana elli türlü numara yapıp girerdim ve terliklerini alıp büyük bir zevkl
Eşeğin O Büyük Aleti
Merhaba ben 25 yasinda evli 1 cocuk anesiyim almanyada yasiyoruz kocam meyve tücari simdiye kadar kacamdan baska hic kimseyle sex yapmamisdim taki bundan 2 sene önceye kadar 2 sene önce izine gitmeyi düsünüyordük sonra kararimizi vedik ama köye gidecektik zaten temiz havaya cok ihtiyacimiz vardi neyse köyde birgün sabah erkenden kalktim daha herkes uyuyordu biraz bezeyim dedim ve gezdim birden amcamin ahirini gördüm ve merakla iceriye girdim iceriye girer girmez ilk gördügüm sey esegin kalkmis o büyük sikiydi cok etgilenmisdim ama bir türlü elemeye cesaret edemiyordum sonra eled
Abim Ve Ben
ADIM ALIYE YASIM SU AN 31 YASINDA BIR BAYANIM. SIZE BASIMDAN KECENLERI ANLATMAK ISTIYORUM. BU OLAY BEN 13 YASINDAYKEN BASLADI ABIM BURHAN ISE OZAMAN 15 YASINDAYDI. HER BOS ZAMANIMIZDA EVCILIK OYNARDIK YADA DOKTOR CULUK BENIM FARKETTIGIM NEZAMAN ABIMIN KARNINA YADA BACAKLARINI ELLESEM SORTUN ALTINDAN BIRSEYLER KABARIYORDU. BU IKIMIZINDE HOSUNA GITMEYE BASLAMISTI GÜNLERDEN BIRGÜN AKSAM YATMAYA GITTIK ABIM ILE ODAMIZ AYNIYDI YATAGIMIZ DA ALTLI ÜSTLÜYDÜ ABIM ÜSTTE BEN DE ALTTA YATIYORDUM. O AKSAM IKIMIZEDE UYKU GIRMEDI BIR AN OTURMA ODASININ ISIKLARI SÖNÜ VERDI BABAM VE ANNEM YATIYORLARDI AB
Şanslı Erkek
Merhaba arkadaşlar ben kendimi dünyanın en şanslı erkeği zannediyorum.Nedeni ise yaşadığım şehrin mahalesindeki engüzel kadınlarını sikmek ben oldukça yakışıklı biriyim kadınlar bana bayılırlar ben kızlarla pek sevişmem çünkü onların amını siktiğinde kızlıkları bozuluyor başına iş açıyorsun.Neyse boşver yaşadığım mahallede herkesin sikini kaldıran çok güzel bir bayan vardı: Adı Emine idi EMİNE sarışın ,siyah gözlü ,uzun boylu ,büyük kalçalı,byük memeli,bir kraliçe kadar güzel bir bayandı.Kocası zengin bir tüccardı kocası eve karı kız getirirdi.Emine bir şey diyemiyordu.Bende bundan cesaretlen
Biraz Sadistce
Biraz sadistçe slm ben ankaran murat sizlere başımdan geçen ve buyk şehirlewrde sıkça rastlanan bi olayı anlatmak istiyorum.ankarada bi üniversitede okuyorum ve evimiz etimesgutta plduğu iin her gün dolmuşa biniyoruz akşam üstü dolmuş yine tıkım tıklım doluydu ben bile içeri zor binmiştim ama şofor son olarak aşti den de yolcusunu aldı ben arka taraflarda bi yerde ayakta kalmıştım ama içerisi ana baba günü cebimden parayı çıkarırken önümde ki kadının poposunu istemeyerekte olsa dokunmuştum bu benim aklım çelmeye yetm,işti bile dolmuş zaten tıklım tıklım kadın kimden geldiğini dahi anlamam
Ben arkadaşımın ablasını sikecektim AMA
merhaba hikaye okuyucuları bu hikaye tamamen gercektir fazla lafı uzatmadan konuya gireyim cocukluk arkadaşım la aramız cok iiyidi su sızmadı ikimizin yasıda 18 di arkadasımın ablası bizden 2yas büyüktü bir gün onlada porno izlerken dediki filimde oynayan kadın ablama ne kadar ben ziyor dedi ben agzımı bile acmadım durdu bana maktı sence dedi bende sadece hımm dedim bana ablamı sikmek istermisin dedi yalan yok ablası cok güzeldi gögüsleri kocaman dı benim hep yapmak istedigim seyi o bana söylemişti ben cevap vermedim aynı soruyu üç kere sorup beni sıkıştırdı beraber yapcaz olm dedi tamam
Hemsire Okulu
Hemşire okulu selamlar ben hemşire okulunda okudugum icin heryanım kız doluydu.Buyüzden kızlara karşı ozaman başladı sevgive ilgim.Birgün akşam yatarken başım arıyordu ilac aldım ve yatmıştım ama gece uyandım başım mütiş arıyor lambayı yakmak icin kalkacektemki,candaki ranzada kocaman bir kabarıklık gördüm.biraz baktım battaniyenin altında iki kişi birseyler yapılordu kulak kabarttım ama sesleri cıkmıyordu.ve ben ilgiyle izlemeye başladım birsure sonra bizim kızlardan biri yataktan cıktı ce kendi yatağgına gitti .Ben bir anlam verememiştim ama aklımın birköşesindende gecmedi deyil sanki s
4 Yıllık Kankimizdi
Günlerden cumartesi evde boş boş yatarken sınıf arkadaşım ali aradı bu gün içmek için beni çağırdı tabi bende atladımgeldiim ki arkadaşım mutluda ordaydı. ilk olarak porno izledik ve bu aradabiralarımızı açmıştık ve bu da bizi azdırdı. birden ali 4 yıllık arkadaşımızVildan`ı aramayı akıl etti tabi bizde yoldan köpek çağırsa sikecek durumdaydıkve Vİldan 20 dakka sonra kapıda biz tabi 3ümüz birden kapıda ve Vildan beyazbadisi ve altında pembe taytı bizi daha kapıda ateşledi o anda götümüzün kapağıdüştü. içeriye girdi ve içtiğimizi görünce bir bira istedi tabi bizde içmedikiçirdik... Vildan tuva
Koln Sehrindeki Selda Ve Bizi Izleyen Esi
Köln sehrindeki Selda ve bizi izleyen esi... Merabalar Size bika yil önce basimdan gecen bi olayi anlatmak istiyorum. Önce kendimi tanitiyim. Ben 38 yasinda 170 boy 70 kilo ve yakisikli kumral tenli ve büyük bir siki olan ankarali bi erkegim.Uzun yillardir almanyanin köln sehrinde yasiyorum. Bir alman drgisine ilan vermistim, güzel ve fantezili dakikalar gecirmek icin bir bayan veya evli bir cift ariyorum diye. Bikac hafta sonra cevap geldi uzatmayim lafi. Selda adinda bi bayan yazmis yasi 32, 160 boy, 50 kilo esmer ama güzel bi bayan olacak, birde resmini yollamisti. Önce inernet araci
Deliliğin Dağlarında
Ayrılmamızın üzerinden 1.5 yıl geçmesine rağmen arasıra görüşüyorduk ve ikimizin de o sıralar sevgilisi olmadığından birlikte geçirdiğimiz sıra dışı zamanların hatırası yine ağır basmaya başlamıştı. Açıkçası ayrılmayı ben istemiştim, çünkü ilişkimiz ( eğer bir ilişki denebilirse ) onun da kişisel tercihleriyle tamamıyla bir köle/efendi ilişkisi eksenine oturmuştu; ki hayatım boyunca en çok istediğim şeyin bu olduğunu düşünsem de duygusal açıdan bazı şeylerin zamanla yitip gitmesi fikrini dayanılmaz bulmaya başlamıştım. Bir kölenin kendi isteğiyle efendisini terk etmesi düşüncesi en çok onun si
arkadaşımın karısı ile iş seyahatinde
selam arkadaşlar bende sürekli hikayelerinizi büyük bi zevkle takip ediyorum hepsi birbirinden güzel hepinize çok teşekkurler. bu kadar hikayeden sonra bende başımdan geçen bir anımı anlatmaya karar verdim umarım beğenirsiniz ben yaşarken çok beğendim.. uzun bir işsizlik döneminden sonra bir arkadaşımın karısı kendi çalıştığı şirkette bana iş ayarlamıştı saolsun. işe beraber gidip geliyorduk. bende onun yüzünü kara çıkarmamak için çok daha fazla çalışıyordum. bir gün seminer için istanbula gitmemiz gerekiyordu bizim ofisten 5 kişi seçilmişti ben arkadaşımın karısı eda ve diğer 3 kişi.. biz b
Baldızımdaki Göt
merhaba ben baldızımla aramızda geçen ve hala devam ilişkiyi anlatmakistiyorum baldızım 21yaşında ve tam bir affet onu inanılmaz arzuluyor ve hep onubecermenin hayaliyle yatıyordum birgün çok paraya sıkıştı ve benden para istediyalnız ailenin haberi olmayacak dedi bende fırsat bu fırsat diyerek kabul amabenimde senden bir isteğim var dedim ne istiyorsun benden dedi bende ona tahminet dedim daha önceleri arasıra çaktırmadan değdiriyordum ama hiç sesiniçıkarmıyordu biraz düşündükten sonra ısrarla benden ne istediğini sordudayanamayıp seni çok arzuladığımı seninle yatmak istediğimi söyledim tabib
Necla Ile Tatilde
Merhabalar ben 20 yaşında uzun boylu biriyim. Bu hikayeyi sizeDenizliden yazıyorum. Bir reklam şirketinde grafiker olarak çalışmaktayım. Çalıştığım şirkette Neclaisminde 30 yaşında bakımlı, düzgün vücutlu birisi vardı. Şirket bizi tatil amaçlı 2 günlük bir tatil için bodruma götürmüştü. Ben Neclaile aynı odada kalıyorduk. İlk gece bi şey olsa da onunla sikişsem diyordum.Çünkü şirkette her kez ona hayrandı. Tabii bende… Neyse ertesi gün havuza girmek için aşağı indik. Kendisiyle havuza girdik.Birbirimize su şakaları yapıyorduk. Ara sıra onu sıkıştırıyordum göğüslerinigötünü için falan okşuyord
Gay Sex - 1
slm izmir den yazıyorum sizlere arkadasım cemle yasadıgımız muthis geceyi anlatıcam cem 19 yaslarında parlak ve kadın kıyafetleri giymekten hoslanan biri. ama her nekadar da kadın kıyafetleri giymekten hoslansada onun escinsel oldugunu tahmin edememistim. cunku hic belli etmiyordu. aslında bende escinsel degilim her turlu seks e ayak uydururum. sadece pasif lik hariç. neyse günlerden cumartesiydi hava yine cok sıcaktı cemle birlikte onların evde oturuyorduk icicek birsey almak icin bir ara dısarı cıktık 8 bira alıp eve geldik. saat 22.30 du biralarımızı yudumlarken bir ara cem bana porno se
Ev Sahibime Aşık Oldum - 1
MERHABALAR.HIKAYEME BASLAMADAN ONCE BU SITEYI BANA BIR ARKADASIM GONDERDI ICIN ONA TESEKKUR EDERIM.HIKAYEM TAMAMEN GERCEKTIR VE BANA BU SITEYI ONEREN O ARKADASIM SAYESINDE BULDUM VE HIKAYEMI YAZMAYA KARAR VERDIM. ADIM AHMET.45 YASINDAYIM EVLIYIM VE ESIMLE COK GUZEL VE MUTLU SEXYASANTIMIZ VAR.BUNDAN 5 YIL ONCE SIMDIKI EVIMIZE KIRACI OLARAKTASINDIK.EVSAHIBIMIZ DUL BIR BAYAN ADI SEVGI HANIM.5 YIL ONCE 55 YASINDAYDISIMDI 60.EV SAHIBIM SEVGI HANIM OLDUKCA MUTEVAZI AMA COK TITIZ BIR BAYAN.ESINIBUNDAN 15 YIL ONCE KAYBETMIS.IKI KIZI VAR AMA ONLARDA ALMANYADA.APRTMANIMIZ 2KATLI VE 3 KIRACI VE EV SAHI
Boğa Boğalığını Yaptı
merhaba ben başak izmitte oturuyorum.19 yasındayım ev kızıyım sizebasımdan geçen bir hikayemi anlatacağım ağustos ayında ailemle beraber köye gittik babam yıllık izindeydi köyde dedemve babaannem varve onların birkaçtanede sığırı var.koyde olacak bir düğünalışverişi için annem babam ve dedem şehre gittiler ben ile babaannemkaldıksığırlara yem verilecekti babannem yaşlı olduğu için ben veririm dedim veahıra gittim ahırda bir inek ve birde boğa vardı boğa sikini cıkarmış inekleurasıyordu bende bunu gorünce heyecanlandım yavas yavas yaklastım boğaya sikikocaman ve cok kalındı acaba bu sik bana g
Eskiden Abimin Kölesiydi Şimdi Benim!!!
|Slm, maval okumayı bırakıp direkt hatırama geçiyorum. Ben fitness hocalığı yapan biriyim.Yengem de 27 yaşında çekik gözlü 175 cm boyunda dolgun göğüslü ince belli yuvarlak kalçalı bir hatundur. Yengem abimle evlenmeden önce bekar evinde kaldığı için oldukça rahat bir kadındır.Çevresinde güzelliği ve sexiliği yüzünden çok fazla dikkat çeken bir hatundur.Abim işi gereği çoğu gece geç gelir.yengemde evde yalnız film izler veya yeğenimle beraber dolaşmaya çıkarlar. Bir gün abimlere uğramıştım,yengem kapıyı açmış ve yeğenim evde olmadığı için gayet rahat üzerinde uzun bir ip askılı t-shırt giy
Kızkardeşimle Tatil
Sıcak bir temmuz ile tatil programlarımı yapmaya başlamıştım.Tek başıma güneye inip takılmak uzun zamandır hayalini kurduğum fantezilerimi gerçekleştirmek istiyordum. Kız kardeşim Pelin ise her zamanki gibi annemlerin programına bağlı olarak ne yapacağını merak ediyordu. Aklımdan onu da yanıma alma fikri geçmişti ama yapmak istediklerimden dolayı yanımda olması pek hoşuma gitmiyordu. Kendisi aslında son derece alimli ve güzel biriydi. Dolgun göğüsleri, uzun bacakları ile gayet dikkat çekici denebilirdi. Ben programımı yapıp ta aileme söyleyince kardeşim kendisini de alıp alamayacagimi sorduğum
Bağırta Bağırta
Ben geçen sene bu zamanlarda Dilek ismiten süper bir kızla çıkıyordum bir gün bukuştuğumuzda bana beni neden hiç öpmedin dediben hiç düşünmedim dedim kendisini öpneni söyledi bende olur dedim ve o bal dudaklarına yapıştım bizim arada fethi paşa korusu diye bir ormanlık alan var orayagidelim dedi hemen tamam dedim ve anında oraya gittik tenha biryere geldiğimizde bana bakire olduğunu söyleri ve ilk olarak benimle yatmak istiyormuş hemen kabulettim aceleyle üstüme arladı ve beni soymaya başladı yalıyordu hemde her yerimi sonra bunu kendime doğru çektim ve dudaklarını ısırmaya başladım sonra bunu
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/7895d26d3e05259addb5b0d28d6097cf.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32