Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Üvey Annem
Merhaba size başımdan geçen bir ilginç ama güzel bir olayı anlatmak istiyorum ben 17 yaşında bir gencim kendime seks konusunda fazla güvenemezdim ve o ana kadar hiç yapmamıştım. Öz annem 4 ay önce ani bir kalp krizinden dolayı vefat etmişti bunun üzerine babam benle konuşup eve bir hanımın gerektiğini bunun için tekrar evlenmesi gerektiğini söyledi bende olur dedim bunun üzerine babam 1 ay önce evlendi evlendiği bayan 27 yaşlarında oldukça güzel bir bayandı. Hemen olaya geçmek istiyorum. Babam çalıştığı için sabahları evde durmazdı ve bazı gecelerde iş seyahatine giderdi. Günlerden Cumartesi g
Hayatimin Aski
Hayatımın Aşkı!! Merhaba ben Lale.Size başımdan geçen güzel bir hikaya anlatacağım. Yaklaşık 16 yaşlarındayken seda diye bir arkadaşımla çok iyi anlaşıyorduk. Herşeyimizi biliyorduk. Birgün bize geldi (zaten aynı yerde oturmadığımız için okul dışında birbirimizi göremiyorduk.) Çok sevinçliydim. Önce oturduk konuştuk baya. Sonra bizim bi dans yarışmamamız vardı onun için hareketler bulmaya çalıştık. bööle birbirimizin kolları biyerden çıktı ayaklar çıktı ve hatta bi ara düştük. Çok gülmüştük. Sonra birden bilerek mi bilmiyorum ama üstüme düştü. Sonra ``eğer bizi biri bööle görse ne düş
Benim Kısmetim
26 yaşında işim geregi sürekli seyehat eden birisiyim.Yaklaşık 6 ay önce Anamur Konya yolu arasında küçük bir köyün girişinde arabamın arıza sebebiyle köyün jandarmasından yardım istemeye gittim. Akşamın karanlıgı oldugundansakıncalı olup köyde misafir hanelerinde kalmamı istediler arabayı uygun bir yere çekdikden sonra bende köyü şöyle bir dolaşmak istedim köyde köpek seslerinden irkilmişdim tahta kapılı bir evin önünden geçerken bir kızın bana balkondan bakdıgını fark ettim sanırım yabancı oldugumu anladı ve bende bakışlarından cesaret alarak aşagıya gelmesini istedim gülerek içeriye girdi v
Orta Kapıdan Bindim
sevgılı arkadaslar bu hıkayem tamamen gercektır bır gun ıse gıtmek ıcın yola cıktım o gunde hastanede işim vardı işimi halledıp işyerıne gıtmek ıcın otobus duragına dogru ılerledım nıhayet otobus gelmıstı ama zınga zıng doluydu araba neyse orta kapıdan zar zor bındım otobuse on dakıkalık bır ılerlemeden sonra otobus daha cok doldu nerdeyse kımse yanındakını bıle goremıyordu benımde onumde 25 yaslarında guzel bır bayan vardı yuzu bana dogru dönüktü nerdeyse nefes alamaz hale geldı ve arkasını cama dogru donup nefes almayı denedı tabıkı bende arkadan ona nefes vermek için sabırsızlanıyordum ve y
O Zorladı
Işe yeni giren bi kızla yemekte tanıştım aynı akşam çıkışta ben yarın işe gelmicem dedi bende ben ne yapabilirim dedim bana başka bi iş bulabilirmisin dedi olur dedim ve eve davet ettim o da kabul etti eve girer girmez niyetini anladım kızın kızın azmıştı iyice hemen odama geçtik ve öpüık öşmeye başladık elini pantolonumun içine soktu ve benim canavarı büyüttü bende onu yavaş yavaş soymaya başladım çok güzel bi fiziği vardı göğüslerini emdikçe amnın sulandığını gördüm ve dayanamayıp birden içine girdim ve bi şeyi yırtığımı fark eder etmez bi çığlık attı ama artık çok geç dedim oda o günden so
Eşimin karşısında Babam
Okuyanlara selam. Babamlarla farklı ilçelerde oturuyoruz. 5-6 ay kadar önce annem ve babam bize gelmişlerdi. Ha bu arada kendimizden bahsedeyim. Ben 32 yaşında 166 boyunda 63 kg ağırlıkta balık etli 10 yılık evliyim. Eşim 38 yaşında 165 boyunda 58 kg. ufak tefek birisi. 8 yaşında bir çocuğumuz var. Babam 1.75 boyunda 85 kg spor yaptığından kaslı vücutlu birisi. Gündüz gezmeye gittiğimizden akşam eve yorgun dönmüştük. Oğlum ve Annem 22.30 gibi yattı. Eşim bilgisayarını almış karşı koltukta internete girmişti. Bende yorgun olduğumdan üçlü kanepeye uzanmış tv seyrediyordum. Babam ayaklarımın
Grup Lezzeti
Yine saatlerce internet başında sabahladığım günlerden biriydi.Saat tam 3 civarında antgay nickime bir mesaj geldi gayet klasik bir mesajdı "selam tanışalımmı?"bende selam diye cevap gönderdim tabi neden tanışmayalım diye. benim adım hasan dedi iyi benimkide ihsan diye cevap verdim.nerdensin? antalya yaa bende antalya dedi.Daha dogrusu biz dedi ben ve karım antalyadanız.Grupseks için partner arıyoruz ve bu sefer değişiklik olsun istedik bir gay olsun istedik dedi.aktif miisin pasif mi dedi bende ikiside olabilirim dedim Peki karımı iyi sikebilirmisin diye sordu.Bende evet hemde sabaha kada
Tatlı Bakire
Selam. Ben 18 yaşında üniversiteye yeni başlayan bir gencim. Geçen gün başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Ben yaklaşık 12 senedir şu an oturduğumuz evde yaşıyorum. Dolayısıyla komşularımızı çok iyi tanıyorum. Bizim komşuların kızlarının hepsi taştır ama bi tane var ki beni deli ediyor. Küçükken oynadığımız masum oyunlarda onu hep ellerdim ama küçüğüz dedik ya annamıyoduk. Neyse ben liseye başladığımda onda inanılmaz bi değişim olmuş ve göğüsleri oldukça (neredeyse ağzına deyecek) büyümüş, götü dolgunlaşmış,balık etli bacakları ile benim fantezilerimi süsleyen bir numaralı kız olmuştu
Kasiyerim
Okulu yeni bitirmiş ve büyük bir markette müdür olarak işe başlamıştım. Markette çalışan elemanlarla yüz göz olmadan emirler vererek işleri yürütüyordum. Böyle olunca da bazı çalışanları özelliklede bayan elemanlar üzerinde baya bir etki bırakmıştım. Bu elemanlardan biride kasiyer Derya idi. Derya odama geldiği zaman son derece ciddi bir şekilde gözlerinin içine bakarak konuşuyordum. Gel zaman git zaman onu etkilemiştim ve bana karşı aşırı derecede bir ilgisi olmasını sağlamıştım. Benden hoşlandığını çok açık şekilde belli etmeye başlamıştı ama ilk hareketinde benden gelmesini bekliyordu. Bir
Harika
Merhaba arkadaşlar size anlatacagım hikaye bizim üst kattadi komşumla gecti bu arada ben 20 yaşında 1 75 boy 55 kılo beyaz tenli biriyim komşum 40 yaşında iri yarı karizmatik biri adı osman abiylen aram iyidir karısı beni sever ne zaman onlara gitsem bana iyi davranırlar bir gün niye onlara gittim kapııyı osman abi actı üstünde atlet altında şort vardı yaragı kalkşım şortu delecekti osman abi bana hoş geldin erdem dedi beni iceriye buyur etti salona gectik oturup konuşuyorduk ben onun şotundaki yaragın abakıyordum baktıgımı anladı ne o erdem cokmu hoşuna gitti ben utandım sonra utanmana gerek
Biseksüel Bayanım
Selamlar ben gulsen 25 yasindayim ve boyum 1.77Egitimimi istanbulda devam etmekteyim ve hollanda dogumluyum,neyse bunlar onemli konular degil..ben bi sexuel bir bayanim kadinlarin sefkatli elleri ne kadar kacinilmazsa erkeklerin o guclu ve uven veren ellerini her zaman vucudumda hissetmek isterim tabii her erkeklen ve kadinla beraber olmam ben genelde yaslari ilerlemis cinslerden hoslaniyorum ornegin 36-7-8 vssimdiye kadar tek bir kere kadinla beraber oldum onun disinda hic bir turk bayani ilen birlikteligim olmadi tabii erkekler sayisiz :)ben ayak fetisistliginide severim erkeklerin corapli a
Ateşini Söndürdüm
merhaba arkadaşlar yazacağım hikaye kesinlikle doğru hiç bir yalanı yok..ben ahmet 33 yaşındayım bundan 9 yıl önce amcam vefat etti ve yengem 28 yaşında dul kaldı aradan 7 yada 8 ay geçti ben sürekli gidip geliyom her şeyleriyle ilgileniyom gün geçtikçe yakınlık duymaya ve yengemle beraber olmak için elimden gelen herşeyi yapmaya başladım ve birgün çocuklar uyuyorlar ikimiz tv izliyoz ışığı kapatmıştım ve yanına oturdum elimi omzuna attım ve hiç bir tepki vermedi yavaş yavaş göysüyle oynamaya başladım öyle bir döndükü tarif edemem döner dönmez dudaklarıma yapıştı ve bana dediki ben aylardır bu
Ne Oldugunu  Oda Anlamadı
|selam!!! sizlere duzce den yazıyorum.su an da 24 yasındayım sizlere anlatacagım olay 16 yasındayken gerçekleştitoy bir erkek olarak azgındım her gördügüm kadını sikmek için can atıyordum yegenlerim yolda oynarken bi baktım komsunun ogluda gelmiş 13 yasında.şeytan dürtmüştü evde de kimse yoktu ama ne bahanesi ile eve cagırcaktım.ve sonunda koli kaldırmama yardım edermisin diye eve aldım.evdeki bi koliyi bi odadan alıp obürkü odaya tasıdık.sonra kendimi tutamayıp götünü avuçladım ne yapıyorsun dedi ses etme yoksa seni babana derim başkaları ile sikişiyo diye dedim.ve pantolonun indirdim
Erkekler Okumasın
slm ben gamze amerikada üniversite de okuyorum 21 yaşındayım 3 sene dirburdayım ben daha önce bir iki defa burda kızlarla oynaşmıştım ve çok zevkalmıştım ama daha tam bir kadınla yatmamıştım oturduğum binada bir ressam bayanvardı amerikalıydı sanırım 40 yaşında bir bayandı sarışın harika kalçaları dikgöğüsleri vardı aynen 20 sinde ki bir kız gibiydi ondan çok hoşlanıyordum bununiçinde onunla çok samimi olmaya çalışıyordum bir bir defa binada bazı şişmanyaşlı dedikoducu kadınlar konuşurken dumuştum bizim ressam fotomodel olarakgetirdiği kızlarla resimlerini çizdikten sonra yatıyormuş onun hak
Haberler Ve Hava Durumu
Haberler ve Hava Durumu İyi akşamlar sayın seyirciler. Günün siyasi ve aktüel gelişmelerini izleyeceğiniz bir haber programı yapmaktan bıktık usandık. Bu gün sizlerin karşısına değişik bir formatla çıkmayı düşündük. Bakalım beğenecek misiniz ? Öyle siyasetti , ekonomiydi , maçtı , anasının amıydı gibi şeyler yok. Halkın içinden gündemimize düşen haberlerle karşınızdayız. - Sayın seyirciler güne damgasını vuran olay hiç şüphesiz Brüksel’de eşek sikerken yakalanan gencin dramıydı. Şimdi Brüksel muhabirimiz Zeynel Kaynak’a bağlanıyoruz. İyi akşamlar Zeynel - İyi akşamlar Abid
OĞLUM 1
Adım Çiğdem, güzel ve genç bir kadınım. Erken evlendiğim için boyum kadar oğlum var 22 yaşında. Üniversiteye gidiyor. Kızım daha küçük 13 yaşında . İlk öğretim çocuğu. Kocam ticaret ile uğraşır. Evlenmekte geciktiği için aramızda yaş farkı var , Cinsel hayatım renksiz ama maddi olarak rahatım yerinde. O güne kadar idare edip gidiyordum, ama…. Evet 43 yaşında , olgunluğun zirvesinde , sırım gibi bir vücudum var. Sporu hiç bırakmadım. Tek avuntum o. Daracık yuvarlak kalçalarım dar pantolon giydiğimde bütün erkekleri delirtir. Olgun göğüslerim , ince belim siyah kısa saçlarım ve ye
Kayincom Ve Karisi
Kayınçom ve karısı Herkese selam arkadaşlar.ben oktay 28 yaşında fazla yakışıklı olmayan fakat seksi aşırı seven biriyim.5 yıl önce dünya güzeli bir kızla evlendim.seks hayatımızdan ikimizde memnunduk.abartısız söylüyorum her gece (muayyen günler hariç)yapıyorduk.son zamanlarda ikimizde duraladık.hele eşim iyice durmuştu.bende ne yapabilirim diye kara kara düşünüyordum. Eşimi aldatmak istemiyordum fakat canımda sikişmek istiyordu.her gece yapan biz ayda 1 veya 2 sefer yapıyorduk.tabi eşimin yüzünden.seksi unutmuştu ve banada unutturacaktı.ama ben buna katlanamazdım.derken kayınç
Yengemmmmm
BEN 18 YASINDAYIM OLDUM OLSAI YENGEMİ HAYAL EDİP 31 CEKERİM ANNEMLER 1 HAFTALIGINA SEHİR DISINA CIKTI BENDE YENGEMLERDE KALDIM HAVA COK SICAKYI BEN BANYO YAPMAK İÇİN BANYOYA GİRDİM YİNE YENGEMİ HAYAL EDİP ASILDIM BANYODAN CIKTIGIMDA YENGEM ŞLAP SESLERİNİ DUMUŞ OLACAK Kİ İİ 31 ÇEKİON DEDİ BUARADA DAYIMDA İŞTEYDİ SONRA BU SÖZDEN SONRA YENGEM YERLERİ SİLİYORDU DOMALMIŞ BİR VAZİYETTE BENDE ONUN ÖNÜNDE GÖĞÜSLERİNE BAKARAK 31 CEKİYORDUM YENGEM BİRŞEY DEMİYORDU NASIL OLSA BİLİYORDU SONRA BİR ARA YENGEMİN AYAGINDAN BİR SEYİN AKTIGINI FARKETTİM YENGEMİN AMI SULANMIŞTI FIRSAT BU ODA İSTİYORDU ŞORTMU
Cift Cinsiyet
Çift Cinsiyet Adim Meral, yirmi alti yasindayim, arkeolojiyle ugrasiyorum. En büyük özelligim cinsel tercihimin sevicilik olmasi, yani lezbiyenim. Meslegim icabi eski eserlerle ugrasiyorum, ayrica antika esyalarla ilgilendigimden çevremde zengin zümreden insanlar olur. Yalniz içlerinden biri var ki beni fevkalade cezbediyor, müthis bir kadin. Büyük bir holdingin halkla iliskiler müdürlügünü yapiyor. Üstelik eski eser ve antikalara da çok düskün. Onunla bir eski eser aliminda tanismistim, yani bir müzayede salonunda. Hem de onunla müthis bir savasla tanismistim. Müzayede de çok degerli
Kizlarin Kolesiyim01
Kızların Kölesiyim..01 Annem ufak yaşta öldüğü için babam mecburen yeni biriyle evlenmek zorunda kaldı üvey annem olan semra annem dul olduğu için 2 kızıyla birlikte geldi.benim ikizim kız kardelşimle birlikte evde 3 kız oldu.semra annem bize gelir gelmez bana ve ikizime çok sert davranıyordu. üvey ablam bizden 3 yaş büyüktü.diğer üvey kardeşimde bizim yaşıtımızdı.bizim oralarda banyo olmadığı için herkes leğen içinde yıkanırdı.üvey ablam nursel pazar günleri bizi sırayla yıkardı.ufak olduğum için hiç utanmıyordum.kızlar meraklı olduğu için ben yıkanırken odadan çıkmıyorlardı. göz
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/2ab4bf37c621565e2054b41cc5508ae7.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32