Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Fim Yetmedi
merhaba ben 21 yaşında yakışıklı bir deli kanlıyım mahalle arkadaşımcemle bayram günü dolaşıyorduk ve cem hadi bize gidelim demişti bende kabulettim evde annesi ve kardeşi vardı. Annesi çok güzel bir kadındı çok hoşumagidiyordu neyse cemin annesi "oğlum biz kardeşinle halanlara gidiyoruz baban daoraya gelicek orada kalıcaz sen de gelirmisin dedi. Cem yok siz gidin bengelmicem dedi. Evde cem le baş başa kalmışmıktık biraz yemek falan yedik oturmuştelevizyon izliyorduk. cem birden ben bakkala gidip gelicem dedi sen otur cembakkala gitti geldiğinde elinde 7-8 bira ve çerez vardı biz biraları içti
O Cocugu
O. çocuğu Selamlar ben fatih. Bir gün kerhaneye gittim.oradaki orospuların başında duran kadına hayran kalmıştım.yanına gittim ne kadar fiyatın dedim.oda bana ben bu işi yapmıyorum .bu gördüğün kızların anasıyım ayrıca patronum dedi.bende iyi o zaman bende patron sikenim dedim.ısrar ettim 5se 10 vereyim dedim 40 milyonda anlaştık . odaya geçtim.sen öyle dur sadece seni yalayacağım dedim.dudaklarından başladım yalamaya amını ve sonunda mest olduğum göğüslerine geldi sıra.keşke gelmez olsaydı.göğüslerini vakumlarken ağzıma beyaz tuzlu bir sıvı geldi. hemen tükürdüm.kadım gülerek ban
Türbanlı Baldızım
İsmim Hakan 3 senelik evliyim. Eşim Nuray 25 yaşında türbanlı fakat oldukçaseksi biri. Baldızım Gülay`sa 22 yaşında. O da türbanlı bu olaylar sırasındanişanlı bir genç kızdı. 6 ay önce evlendi. Gelelim olayların başlangıcına. Baldızım genellikle cuma akşamları bize gelir vecumartesi günüde bizden doğru nişanlısıyla görüşmeye giderdi. Cumartesi günlerieşim akşama kadar, bende öğleye kadar çalışırım. O hafta Cuma baldızım geldievde ablasıyla sohbet falan ediyorlar, bende bilgisayar odasında bilgisayarınbaşında hafta içi aldığım digital fotoğraf makinesinin özellikleriniinceliyorum. Bu özellikler
Eridim Bittim
Merhaba Size başımdan geçen çok hızlı bi geceyi anlatıyorum Kemerde tatildeydim 5 yıldızlı bir otel ve içi tıka basa rus hatun doluydu.E tabe biz de istanbullu olmanın verdiği özgüvenle ortamın en fırlamalarıydık :) Her gece başka hatun ; tatilin son gecesi gecenin hızlı olmasını istediğim için yutmuşum dalgaları attım kendimi otelin discosuna tabi hızlıyız ya herkes bizi tanıyo kafamda pilot ayaklarım yere basmıyo hatunlar benimle dans etmek için çıldırıyolar ama benim gözüm danstan başka hiç bişey görmüyo neyse gecenin sonu geldiği zaman slow müzik çalmaya başlar tabi müzik düşünce mecb
HER BAYAN OKUMALI 2
Yıllar önce evimde bilgisayarlı muhasebe dersi veriyordum. Bazı gazetelere ilan vererek öğrenci buluyordum. Gündüzleri bir muhasebe bürosunda müdürlük yaptığımdan hafta içi akşamları hafta sonları ise gündüzleri ders veriyordum. Bir hafta sonu güngören den bir bayan aradı. Liseyi kolejde okuduğunu üniyi kazandığını ama ailevi nedenlerden dolayı okumadığını söyledi. Daha sonra özel bir muhasebe kursuna gittiğini ortamı ve eğitimi beğenmediğinden yarıda bıraktığını belirti. Evinde ders almak istediğini söyledi. Ben kabul etmeyince paranın sorun olmadığını istediğim miktarı vereceklerini söyledi.
Ablamla
ablamın adı aybüke..benım adımda idris.yasım 18. ablamın yası 24 duzgun fızıklı kılosu normal ve puruzsuz bı cıldı olan kadındır. bı gun havuza gıtmeye karar verdik.. o gun gelmıstı ve bız servısle gıdıorduk. ablamın ustunde sıyah ekose etek [ıcınde k.corap yok]ve beyaz bluz vardı.. servıste butun gozler ablamdaydı.cunku etegınının boyu o kadar acılmıstı nerdeyse kılotu gozukecektı... benım sıkım tas gıbı olmustuu tabi.. sonra havuza gelmıstık. ustumuzu degıstırıp sezlong aramaya basladık.. ablamda acık pembe renklı bıkını vardıı.. sonra sezlongumuza oturduuk... ablam yuz ustu yattı ve yagla
Annemin Eski Sevgilisi
slm ben osman.ben 21 yasında bir gencim.anlatacağım olay gecen yaz basıma geldi.annem 39 yasında tas gib bi kadın.her erkeğin sikmek isteceği 31 cekerken(ben dahil)hayal edeceği bir kadındır.167 boyunda orta buyuklukte gogusleri olan sut tenli bir kadın.bir seks objeside diyebiliriz.yazın malum insanlar tatile gider bizde ole yaptık ben ve annem tatile cıktık.tatille 39 yasında bi adamla kanki oldum rastantı bu yaa adam annemin onceden arkadası imiş.Daha dogrusu eski sevgilisiymiş evlenmeden onceki.bunu ogrendiğimde adam annemi yine sikiyodu yeniden diyorum oncede sikmis birakmıs.ben hakanla b
Kocamı Ilk Aldatışım
Ismim nesrin.ben 1.70 boy balık etli bembeyaz teni olan iri göğüslü yumuşacık ve düzgün popoya sahip olan bi bayanım.10 yıllık evliyim ve 32 yaşındayım.1 de çocuğum var.birgün oğlumla alışveriş yapmak için bakırköye gitmiştik.orada bir mağazaya girdik.bayan reyonu üst kattaydı ve haftaiçi olduğu için çok sakindi.üst katta oğlumla biz elbiselere bakarken yanımıza bi genç geldi..orada çalışıyormuş.gayet yakışıklıydı fakat onun yakışıklı olması beni hiç ilgilendirmemesi gerekirdi.çünkü ben evliydim.ve çocuğum yanımdaydı.neyse sonra ben etek bakarken çocuk bana bi etek gösterdi.etek gerçektende ço
Çok Güzeldi
Slm benim adım emre 20 yaşındayım olgun bayanları çok seviyorum. gene birgün otobüsteyim otobüs kalabalık bayana yol werdim bayan gülümseyerek oturdu gittik bayaa sonra bir durak Sonra yaşlı amca geldi tıklım tıklım olduğu için benim yol werdiğim bayan yaşlı amcaya yol werdi bayanda benim arkama geçti baktım geçer geçmez sikimi ellemeye başladı ben boş dururmuyum etek giymişti eteni sıyırdım amını ellemeye başlamıştım külot yoktu ikimizde boşaldık telini verdi evine gidiyom SİKİŞYOZZ eğer olgun bayanlar istersiniz tabi gene istanbuldayım BAKIRKÖYDEYİM oflastdance@hotmail.com beklicem olgun
Kamyoncunun Karısı
Kamyoncunun Karısı Selam ismim Mehmet 28 yaşında 1.83 boyunda ve 77 kilo ağırlığında sexi sanatsal olarak icra eden biriyim. Bu arada sikimin 20 cm nin biraz üzerinde olduğunuda belirtmek istiyorum. Lafı fazla uzatmadan yaşadığım bir çok hikayeden hayatımda ilk ve enteresan olanını paylaşmak istiyorum. Dayım kamyon şoförü olduğu için sık sık şehir dışına gider.Bir gün yine böyle gidişinde yengem beni çağırdı ve evde mobilyaları kaldırmama yardım etmemi söyledi.Onların çocuğu olmadığı içinde yengem çoğunlukla yalnızdır. Bu arada yengem 35 yaşında ve güzel sayılabilecek bir kadındır.Evine
DONDURMA HOCAM
|BEDEN DERSİ BAŞKANIYDIM BEDEN ÖGRETMENİ İLE BEDEN ALETLERİNİN OLDUGU ODAYA GİRDİK HOCAM BİRDEN İÇİN O SEXSİ BADİSİNİ CIKARTI ARDINDAN SUTYENİNİ CIKARTTI BEN ŞANGINLIKLA ONA BAKA KALDIM HOŞUNAMI GİTTİ DEDİ EVET DEDİM BU GECE BİZE GEL DEDİ AİLEM DEDİM BEN ARARIM DEDİ EVE GİTİM BANYOYA GİRDİM YARAKTAKİ KILLARI KESTİM KOKULAR SÜRDÜM KOLAY CIKACAK SEYLER GİYDİM ANNEM HOCAN ARADI EVİNE GİDCEKSİN DEDİ BENDE NİYE DEDİM EVİNİ BOYUYORMUS DEDİ YARDIM ET BEN BİRAZ SOYLENEREK CIKTIM ANNEM CAKMASIN DİYE EVE GİTTİM SEXSİ GECELİGİ BENİ KARŞILADI İCERİ GİRDİM ORMANTİK TAKILDIK ÖNCE SONRA KOLTUGA OTURDUM YANI
Ablamla Banyoda
Ablamla Banyoda Ben 18 yasında yakısıklı bır gencim..Biz 4 kardesiz ve aralarında en kucugu benim benden 1 yas buyuk olan ablam ve annemle yasıyoruz diger ablalarım evli ve yurddısında yasıyorlar. Birgün annem ve babam yurtdısına ablamlara gitti,sureklı gıdıp geldıgımızden ben bu sefer turkıyede durmak istedim.ablam da gitmek istemedi cunku butunleme sınavları vardı.ve sınavlarla ugrasacaktı ablam göğüsleri dik ve buyuk, gotu buyuk ve alımlı olan bırıydı.Ve ben onu dusunup sureklı masturbasyon yapıyordum. Okulda da bayağı erkek pesınden kosuyordu bende her seferinde agızlarını bur
Ayfer
Ayfer Eşim ayfer ile 8 yıllık evliyiz. O çok güzel bir kadındır. Sarı saçlı, yeşil gözlü, minyon ve çok seksi bir kadın. Ben malatya`da görevli iken eşimi ilk kez başka bir erkek sikti. O uğur adında bir kişiydi ve benimle aynı işi yapıyordu ama ben onun amiri pozisyonundaydım. Görev yerlerimiz birbirine uzaktı. Uğur`la tanıştıktan sonraları bir gün öğleden sonra bana geldi. Sohbet ilerleyince sekse geldi. Daha önce ayfer`le sevişirken onun vücudunun başka bir erkek tarafından kullanılmasını çok istediğimi söylemiştim. Oda bunu çok zevk alarak cilveyle istediğini belli etmişti. Uğur`a doğ
Ankara Macerası
ANKARA MACERASI  merhaba ben kemal (bu benim takma ismim)ben gece çalıştığım için zaman,zamaninternete takılıp arkadaşlıklar peşinde koşarım yine böyle bir gün  resimsiz biriyle tanıştım evli olduğunu kocasıyla aralarında yatak konusunda problemler olduğunu bu nedenle arayış içinde olduğunu söyledi  biz bir hafta boyunca havadan sudan sohbek ettik ve sonra birbirimize inanarak telefonlarımızı verdik sonra nasıl oldu anlamadım biz telefonda seksyapmaya başladık ama hayatımda ilk defa denediğim ve sanki gerçekmiş gibi zevk alıp boşaldım ve alışkanlık haline geldi biz hergece aynı
Gay Sex - 2
selam izmirliyim 20 yasındayım bu yazdıgım ikinci hikayem daha önce sizlere arkadasım cemle yasadıklarımı anlatmıstım yine size cemle yasadıgımız zevk dolu dakikaları anlatıcam. cem bir gun yanıma gelip bana benden hoslamdıgını bana asık oldugunu söyledi. ben cok sasırmıstım benden boyle birsey bekleme cunku ben gay degilim.dedimoda senden boyle birsey beklemiyorum yeterki beni mutlu et askım dedi aksam evde kimse yok bize gel dedi ve aksam onlara gittim kapıyı yarı cıplak bir sekilde acmıstı bana ayni bir kadın gibi hosgeldin askım dedi buda benim hosuma gitmisti iceri girdigimde o porno fil
Babam Mıydı Kocam Mıydı?
?BEN İSTANBULAN BURCA SİZE BABAMLA YAŞDIGIM İLK GECEMİ PAYLAŞMAK İSTEDİM.ANNEM VE KIZ KARDEŞİM ALIŞ VERİŞ YEMEGE GİTMİŞLERDİ BENDDE BABAMLA EVDE KALICAKTIM EVEDE OLDUGUM İÇİN DUŞA GİRDİM DUŞA ALIRKEN KENDİMLE OYNUYOR ERKEK ARKADŞIMI HAYAL EDİP PARMAKLARIMI AMIMA SOKUP ÇIKARTIYOR GÖÜS UÇLARIMI SIKIP ZEVKİN DORUKLARINA ÇIKMAK İÇİN ÇABALIYORKEN SESİMİ FALA ÇIKMIŞ OLACAKKİ BABAMIN KAPI DELİGİNDEN BENİ İZLEDİNİ FARK ETTİM FAKAT BENİ İZLEMESİ BENİ DURDURMAK YERİNE DAHADA HIZLANDIRMIŞ KENDİME İNANAMIYOR İZLENMENİN VERDİGİ ŞEVHET DUYGUSU İLE ŞELALE GİBİ TİTREYER BOŞALMIŞTIM. DUŞUMU BİTİRİP ÇIKTIGIMDA
ARKADAŞIMIN KARISI
mrh.ba sayin hikaye okurlari..ben belcikada yasiyorum..adim tarik 40yasindayim suan.ama cok yakisikli ve atletik yapiya sahib birisiyim.basimdan gecen olayi sizlerle paylasmak istiyorum.her zaman oldugu gibi calismaya gidiyordum.ben 2 ci vardiyada calisiyordum isyerim asagi yukari 25.30 km idi onun icin saat 12.30 otobusune binerdim..arkadasim vardi cok sismandi kendisi karisi ise gercekten  guzel vucuda sahipti..ama asla ona  kotu gozle bakmazdim.cunku arkadasimin karisi idi..bir gun ise giderken bir ses duydum tarik diye dondum baktim arkadasimin karisi idi. buyurun dedim .tarik ne
Dul Bacım Karım Oldu
yanima gelen bacim (ismi aylin, benimki de ersin) hemen pantolonumu indirip skimi agzina aldi, ama ben naz yapip tepki verdim ve hayir olmaz, 14 yasinda bakire ve taze iken niye vermemistin bana, o zaman niye naz etmistin dedim.aylin de o zaman korkmustum tabi ki ama simdi kadin oldum ve ayrica dulum ve yaraga hasretim.eger sen sikmezsen disarda bir yarak bulurum dedi. ben de ama bir sartla sikerim kiz seni dedim.su anda 14 yasinda olan kizini siktireceksin bana dedim.bacim aylin ama onu nasil razi edecem, ayrica o anlamaz böyle seylerden. dedi bacim aylin. bende sen onu bana birak ona yasatar
Arkadaşım Ve Eşim - 2
evet devam edelimesim ARZU tekrar olarak alinin odasina gitti ben biraz zaman biraktim onlara veaniden kapiyi actim ali sasirmisti ömer yanlis anladin diye. söylemeyiunutmustum arzuya tenbih ettmistim benim gönderdigimi söyleme diye.ben dedimki neyi yanlis anladim cok kortugu beliydi titriyordu.karimin amindasinbirde yanlis anladim ha dedim. cevap vermedi bak dedim selinle aran düzelirse onuda bana siktirirsensizi afederim dedim.tatam dedi söz verdi ilk olanaktadörtlü yapariz dedi.ozaman kaldiginiz yerden devam edin dedim ,gercekmi dedi evet dedim ve bende katilacagim dedim.ve soyunmaya basl
Köpeğimin Sesini Duydum
Merhaba adım Kaan Aydın da yaşıyorum evim şehrin biraz kıyısında müstakil bir ev internette sex sitelerini izlemeyi ve sexi sohbete bayılırım. Dışarda köpeğimin sesini duydum dişi bir köpeği sikiyordu. ilk defa sikinin oldukça kalın ve uzun olduğunu anladım hiç aklıma gelmeyen şey geldi. Kadınlar artık ilginç gelmediğinden erkeklerde chat yaptığımda epeyce tahrik olduğum dişilik duygusunu tadabilirdim Köpeğimle akşam köpeğimi banyoda yıkarken sikiyle oynadım ve birden siki kalktı.sonra ağzıma aldım ilk defa ağzıma bir sik giriyordu. sonra tırnak izi kalmasın diye üzerime havlu sararak önün
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/e61767cb76954bad12e8a93c34af10e8.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32