Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Partiii
Ogun okulun son gunuydu sonunda mezun oluyoduk 18 yasındadım bıan once dıplamamı alıp aksamkı partıye hazırlanmak ıstıyodum cok ıyı hazırlanmalıyımkı okuldakı popilerliği sarsılasın dıplomayı alıp eve gıttım sınıftan erkan dıe bı arkadasım benı alcaktı partnerım oydu okadar seksı bı kıyafet gıydımkı kırmızı ve sayah karısımı mıne ve derın gogus dekoltelıydı zıl caldı erkan arsımda benı gorunce dona kaldı bastan asagı benı suzdu cok seksı olmussun dedı sonra lafı toparlayıp yanı guzel olmusun dedı o an benı ıstedıgını anlamıstım ama sımdılık ben onu ıstemıyodum oda harıka olmustu zaten bana ası
Koca Gögüslü Ablam
Koca Gögüslü Ablam merhaba ben istanbul bagcilardan murat 25 yaşindayım uzun boylu kumral ela gözlü biriyim bundan 1yil önce ablamla olan ilişkimi size kısaca yazmak istiyorum ben işten gelmiştim ablam tek başına evdeydi ablamda 26 yaşinda iri gögüslü ince yapılı çok güzel bi kız her zaman ablama çok güzel gögüslerin var diyordum ablamsa gülüp geçiyordu yine ben eve geldiğimde ablam ince bişey giymişyi üstüne ve bol bi etek yine ablama dönüp abla gögüslerin muhteşem güzel gözüküyor dedim öylemi dedi bende evet dedim çok güzel dedim utanmaz dedi gülerek bende ne yapayım güzel hoşpum
Komsumun Kopegi Ve Kocasi
Komşumun Köpeği ve Kocası Bundan yıllar önce kocamın tayini ile İzmir `e taşındık. Doğup büyüdüğüm kasabadan ilkkez büyük şehire gelmiştim. Küçük yerlerdeki komşuluk geleneklerine alışık olduğumdan hemen yan komşumuzla tanışıverdim. İyi bir insandı ve kısa sürede samimi oluverdik. Ailecek de görüşmeye başladık. Yaz gelmişti ve 1 haftalığına köpekleri Jo yu bize bırakmak istediklerini söyledi bende eşim Murat`a sordum problem değil deyince ben dearzu`ya olabileceğini söyledim .aslında evde köpek fikri pek hoşuma gitmedi. Gerçi Jo kısa tüylü Labrador cinsi akıllı bir köpekti ama yine de çek
Sanki Hayal Yasiyorum
Sanki Hayal Yaşıyorum Selam tekrar yaşadığım bir heycanla tekrar karşınızdayım.Bu yazdıklarım tamamıyla gerçektir. Ben Kemal daha önce Burhan ve Çiğdem`le yaşadıklarımı yazmıştım.Yazacaklarım yine birlikte yaşadığımızdır.İki hafta önceydi Burhan gel bir çılgınlık yapalım dedi,bende her türlü çılgınlığa varım diye cevap verdim,ne yapacağız diye sorunca Çiğdem`e güzel bir süpriz yapalım dedi. Ben herşeye varım senin kafanda bir şey varsa söyle dedim.Burhan bir fikri olmadığını benden bu konuda fikir almak istediğini söyledi.Burhan`la bir cafede oturduk neler yapabiliriz diye birbirimizle
MORMASKEMiZ2
MORMASKEMİZ-2 ilk olarak gelen yüze yakın maile çok teşekkür, hadi devamınıda bekliyoruz diyenler, çoğunlukta tek erkeklerden, her nekadar tek erkek değilde bizim gibi bu çok özel zevkleri paylaşmış ve paylaşmaya devam çiftlerden beklesekte, zaman ayırıp yazan teklerede teşekkür; bizi yerenlerede, mormaskemizin reklamınımı yapıyorsunuz diyenlerede şunu demek istiyorum, ben bu sevişmemizi tüm içtenliğimle ve en ince detayınla yazmaya çalıştım, öyle anlayanlarada saygım var.... Nerde kalmıştık; Kocam cezminin tohumları yüzüme bulaşmıştı, ağzıma boşaldığında alp te bunu görünce eğilip dudakl
Herşey O Gögüsleri Görmemle Başladı
|ben 15 yaşında bir gencim bizim liseye cillop gibi çok güzel bi kız geldi memeleri çok büyük vee güzeldi o bizim liseye geldiginden beri onu sikmeyi aklıma koymuştum dersimiz bedendi yeliz benden derslerinde çok dar giysiler giyiyordu ve ders bitmişti herkez evine giderken ben yelize bi dakkaa konuşa bilirmiyiz dedim ve oda tamam dedi ve sınıfa çıktık kimse yoktu ben yelizle konuşamaya başladım ve onu becermek istedigimi söledim oda dünden istiyordu yok dedi ama benden kurtulamaz ben ısrar edince kabul etti ve öpüşmeye başladık gögüslerini avcumun içine aldım ve okşamaya başladım zevkten ölec
Baldizi bacak ve kar?m ben
Merhaba arkada?lar anlataca??m hikaye yada itiraf diyelim ki?iler ve yayasananlar gerçektir bize aittir.Biz almanyada ya??yoruz ben hakan 25 e?im ayla 24 baldizi ay?e27 bacanagim metin 27 .Biz evlendikten sonra güzelbir Sex hayat?m?z vard? e?im ve baldizi sar???n oldukça sexsi dir e?imle Sex s?ras?nda fantazi kurariz üçlü dörtlü Sex yapmak isterdik ayla Sex s?ras?nda kendinden geçer hertürlü sese aç?k tir anal a?za bo?alma ..... gibi Sex s?ras?nda birbirimizi ba?kalar?yla hayal ederdik ben hep ablas?n? sefeRinde ablas?n? secerdim o bazen tan?d???m?z arkada?lardan yada bacanagim seçer sanki
olgun bayan la
93 yılı zonguldaktayım işyerimin yanında devlete ait bir iş yeri varbenim mesai arkadaşım tahta kafa ahmet o devlet dairesinden mini etekli sedasayanın benzeri bayanı bunaltır at sinegi gibi peşindedir aracımla şehirmerkezine dogru giderken o mini etekli seda yürüdünü ve beni kestini fark ettim 5 metre önünde durup arabama aldım devrek yolundabir bahçe arasına girdik aracla hareket ederken elimi mininin alltına attım ve niye arabama bindini sordum tahta kafanın kendisini bunaltını dul oldugu için sexe ihtiyacıda oldunu beni o şanşlı aday olarak sectini söyledi yaşım23 idi sedanın ise 33 iki yı
Kabus Gibi
Merhaba, ben İzmirden yazıyorum. Anlatacaklarım 1 sene kadar önce başıma geldi. O sıralar 23 yaşındaydım.Ailem İzmirin önde gelen ailelerinden biriydi. Maddi olarak hiç sıkıntı çekmedim. Vücudum 91-60-88 ölçülerinde ve oldukça güzel bir yüze sahibim. Okuldayken defalarca mankenlik yapmam için arkadaşlarım ısrar ederlerdi ama dediğim gibi paraya ihtiyacım yoktu, o yüzden böyle bir şeyi hiç düşünmedim. Üniversiteyi yine İzmirde okudum ve okulda tanıştığım yine çok zengin bir ailenin çocuğu olan Metin ile uzun sure çıktık ve üniversiteyi bitirdikten sonra nişanlandık. Metin de oldukça yakışıklı b
Kar?s?na giden yol kocas?ndan gecti-2
Cengizle ya?anan seksten sonra spor salonundan birlikte ç?kt?k, ç?kt???m?zda Ayça kap?n?n tam kar??s?ndaki Türk Kahvecisinde kahvesini içiyordu, yan?na gittik Cengiz biraz önce derin g?rtlak yaparak spermlerimi yuttu?u a?z?yla Ayça' y? dudaklar?ndan öptü yan?na oturup bizde birer kahve söyledik, Cengiz çok fazla ne?eli davran?yor resmen bülbül gibi ?ak?yordu, bense suskun ve a??r bir ?ekilde ikisini seyrediyordum Cengiz'in bu ne?eli ve ?akac? hali kar??s?nda Ayça dayanamay?p " Hay?rd?r bugün Cuma i?ten ç?km??s?n ve arkas?ndan spordan ç?kt?n ama enerjin hiç bitmemi?" diye sordu Cengiz ise ce
Kadin Hocanin Tadi Bambaska
Kadın Hocanın Tadı Bambaşka Slm ben sanem. Esmer ve balıketi biriyim. (Sizi pek alakadar etmiyor galiba ama bu sitede her okuduğum hikayeye böyle başlandığı için adettendir zannettim). Lezbiyenim her bulduğum kızla veya kadınla (tabi onlarda isterlerse) sevişiyorum. Zaten lise arkadaşlarımla baya bi sevişiyoruz. Onları yapay sikle de sikince tam kıvamına geliyo lezboluk. Bizim resim hocasının adı güliz. kadın tam bi afet. Sarışın uzun saçları, yemyeşil gözleri, dimdik ve 100 lük göğüsleriyle beni yakıyordu. Zaten bizim okul kız lisesi olduğundan hoca baya rahat davranıyordu. Bizden 5-6 ya
Baldizimi Catir Catir Siktim  3
Baldızımı çatır çatır siktim - 3 Merhaba ben ankaradan bekir hatırlarsanız bundan önce iki hikaye yazmıştım ve baldızım beyzayı çatır çatır sikmiştim devamı var demiştim işte devamlardan bi tanesi.Bu olay geçen sene olmuştu. Eşim Beliz hamile olduğu için sürekli midesi bulanıyor ve ev işleri filan yapamıyordu ve ben de onu sikemiyordum durumundan dolayı.Birgün baldızım beyza çıktı geldi ve bir süre sizde kalacağım evde belize yardım ederim, yemek yaparım filan işte dedi. Bu arada bi düşündüm ki benim sike de gün doğmuştu baldızı bir senedir sikmiyordum ve onun amınıZevce.com da kaç tane
Iyiki Unutmuşum
Bundan üç ay önceydi bizimkiler yazlığa gitmişlerdi.akşam eve gidince anahtarlarımın içeride kaldığını fark ettim.doğruca arkadaşım burculara gittim. eşiyle de samimi olduğumdan rahatça kalabileceğimi biliyordum. kapıyı burcu açtı. bu arada burcu ince uzun nefis bir vücuda sahip bir kızdır. Bir keresinde tatilde onun dimdik göğüslerini ve uzun bacaklarını hayal ederek masturbasyon yapmıştım.kocasının iş için 3 günlüğüne istanbula gittiğini ama yinede onlarda kalabileceğimi söyledi. sanki fantazilerim gerçek oluyordu.hep böyle bir fırsatı hayal ediyordum.yemekten sonra salonda tv seyrediyor
ıslaktı
|inanılmaz sekse düşkün biriyim ensest ilişkiyide küçüklüğünde kardeşinde denemiş zevkinide biliyorum üç yıl önceydi o pazar bahcede annemle kızın suna halı yıkıyorlardı kızım pembe sort beyaz tişört giymisti kardeşiyle su oynarlarken sunayı ıslatmış onun taze vuçutunun hatlarını gördüğüm an inanılmaz oldum o manzara karşısında saatlerce onun arkasını önünü bakarak sonunda dayanamayarak inanılmaz zevkle boşaldım daha sonraları kızımı izler olmuştum yarağım ona kalkar olmuştu iç çamasırlarının içine südyenine kilotuna sayısız akıttım coraplarının içine bosaldım en son memelerini rötgenledim g
50 Yaşındaki Komşum Suzan
Selam ben 20 yaşından bekar bir gencim.Size geçen yaz başımdan geçen biraz garip bir ilişkiyi anlatmak istiyorum. Suzan adında 50 yaşında bir komşumuz var yaşına rağmen çocuğu olmadıgı için vücudu hala genç kız gibiydi. Ondan çok hoşlandığım için devamlı bir bahane bulup ona gidiyordum. Tek avantajım kocasının denizci olmasıydı. Gittiginde 2-3 aydan önce gelmiyordu. Evde büyük kangal köpeğiyle kalıyordu. Neyse yine bir gün bir bahane bulup evine gittim. Konuşurken nasıl olduysa birden köpek sikini Suzan ablanın bacağına sürtmeye başladı. Ben tamamiyle aptallaşmış olan biteni izliyordum. Suzan
Karı ve arkadaşını aynı anda siktim
Bundan 5 ay önce kemerburgaza pikniğe gitmiştik. Eşim ben ve yakın iş arkadaşım Tayfur. Neyse sabah kahvaltı yaptıktan sonra biraz turlayalım dedik göl kenarına gittik bir yere gözümüz takıldı hafif bir boşluk vardı ordan aşşağısı hiç görünmüyordu ama epeyi bir güzel manzarası vardı aşağıya inmek çok zordu. Neyse öğleden sonra oldu mangal vakti gelmişti artık mangalı yaktık kokusu yetiyordu. Mangal olmaya başladı ama ekmek falan almamıştık unutmuşuz neyse bilirsiniz piknik alanı ile çarşı arası en az 15 dakikadır. Tayfura hacı dedim ben çarşıya iinicem ekmek kola falan alırım oke dedi sizde
2 Kızıyla Birlikte
Merhaba benTrabzon`dan Huseyın.42 yasında ama yasına oranla oldukcadinamik ve sikici bir erkegim.Fazla uzatmadan size anımı anlatayım...bundanyıllar once oturdugum mahallede Belgın ısımlı bır kadınla arkadaslık yaptım vedaha sonra o kocasından bosandıktan sonra ımam nıkahıyla evlendık:))onunyetıskın 2 kızı da vardı.belgınle yasadıgımız hıkayelere gırmeyecegım.benımılgılendıgım kızlarımdı.bırı cıgdem dıgerı tugba.ikiside ilik gıbı ıkisıdesikime gore.kızlar olgunlasıp sıkılme kıvamına gelınceye kadar analarını sıktımdurdum yıllarca.takı 2 kızda sık yıyecek derecede oluncaya kadar...dahasonramı.i
GENÇLE
tanıişmamız bir yerde otururuken oldu cocuk bilgisayar bilgisi varmı bende o arada benimde bilgisayarımın bir kaç ayar ihtiyacı oldugunu soyledim yaparmısın dedim o da tabi abla dedi geldi.odayız oturdu benim bilgisayar koltuguna bende arkadasında yaptıklarına bakıyorum.bu genç bilgisayarımın format yani silinecegini soyledi cok yogun yani yavaşlamış tamam dedim ama dedim bazı yedeklerim var alalım tamam dedi tek tek bilgisayrın dosyalarına girip bakıyoruz uygun degilse siliyoruz tabii bir kaç yerde garip resimler ve mp3 yazıpta film cıktı ilk başta my music içinde bir bayanın bacak arasına gi
Yağmurlu Bir Gündü
Gercekten korkunc bir gündü.Eve daha yeni gelmiş,ıslanmış olan kıyafetlerimi cıkarmakla meşguldum.Aklımda her zaman ki gibi ocağa bir çay koymak ve giddikce hassaslaşan kedime biraz ilgi göstermek geçiyordu.Kotumu cıkardım yeni olduğundanmıdır ne kot çok uzun sürede kuruyordu hemen ayağıma bir pijama alıp başladım çayın suyunu koymaya aklımdan acaba ne yapsam diye geciriken birden değişik fanteziler gelmeye başladı.Fantaziydi ve akıldan çıkarılması imkansızdı.Herhangi bir kişi olabilirdi.Komşunun hanımı,yada kızı yada sokakta gördüğün son model arabadan inen bir bayan benim her zaman ilgimi ce
Balık Etli Bir Gayım
Ben ankarada yaşayan balık etli bir gayım aslında gay deyildim ama olmam beni daha mutlu etti ben 18 yaşındayım ve bu işe 1 yıl önce başladım arkadaslarım her zaman bana hafif tombul olduğumdan dolayı sen ne sikiilirsin lan diye şaka yaparlardı bir gün arkadasımın evinde oturuyoruz (2 kişi) porno açtı hadi asılalım diye bende tamam dedim sonra gay pornosu açtı önce bir güldük sonra değiştir falan dedim oda la ne güzel kalsın dedi o ara bana şu dolapın altında bir şey var alda bana ver dedi eğildim bakmaya (domalmışım) arkamı döndüm hani dedim o ara götüme bakarken yakaladım la arka tarafa
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/aa04bbb5f1eb01b3d597e1b35113d162.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32