Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Bir Elin Neyi Var Iki Elin Sesi Var
Bir Elin Neyi Var İki Elin Sesi Var??? Merhabalar genc ve hep genc kalanlar,Ben 21 yasinda belcikada yasiyan 1m82 boyunda esmer bir gencim. Sizlere basimdan gecen bir olayi anlatmak istedim. Yazin bizimkiler izine gitmisti ben ve ablam kalmistik yanliz evde. Ben calisiyordum ve evede yorgun ve bitkin bir halde geliyordum. Iste oyle bir gunde yine eve geldim yikanmak icin banyoya girdim ve up uzun yatdim banyoya, tabi benim aletle oynuyordum. Fakat sanki biran beni birinin izledigini hissetdim, ablamin ismini soyledikten sonra ses gelmedi o degildi. Ben banyoya girdikten sonra amcamin ki
Cüce Erkek Kuzenim
Ben 18 yaşında 1.72 boyunda 58 kiloda manken gibi bir kızım.Arkadaşlarım beni çok güzel bulduklarını söylerler. Lise yeni bitti veüniversiteyide kazanamadım. sağlık olsun :) Benim size anlatacaklarım tatlımıtatlı bir kuzenim ile başımdan geçenler. Kuzenim benden 17 gün büyük. Boyuilkokul 1 den sonra hiç uzamadı halen 6 yaşında bir çocuk gibi. Ama sağlıklıkimseye muhtaç olmadan hayatını devam ettirebiliyor. Anlatacağım olay bu yazbaşladı. Teyzem ve Eniştem 3 aylığına Almanyaya kızlarının yanına gidiyorlardı.Ama bir sorunları vardı; kuzenim cüce olduğu için evde tek bırakamıyorlardıbaşına bişey
3 Silahsorler
3 silahsorler Ilık bir sonbahar günüydü biz üc kafadar deli gibi am arıyorduk ne yaparız da sikeriz diye düsünürken bizim serkan dediki; Olum sizi para ayarlayın ben karıyı bulurum dedi. Neyse bizim bu Serkan Kadıköy`de akmara falan takılır yani haplanmıs metalci hatunları iyi tanır :) biz iki kafadar paraları ayarladık Serkan bekliyoruz.Toplam 90 milyon topladik Serkan bu parayla Kralice Elizabeti bile siteriz dedi ve bize moral verdi.Neyse biz bu am paparasının verdiği gazla ev aramaya koyulduk.herkesin evi doluydu. Son anda aklımıza bizim orda bu hallerden anlayan Cücü Cüneyt geldi
Annemle Ilk
Annemle İlk....! ben ankaran berkan ben ensest hikayelerine inanmazdım taki başımı gelene kadar neyse konuyu fazla uzatmadan başlayım başımdan gecen olayı. anemle babam 5 yıl önce ayrıldılar bende annemin yanında kalıyordum bir gün olkuldan eve geldiğimde kapının önünde bir erkek ayakkabısı gördüm içeri doğru yürüdüğümde annemi biriyle öpüşürken gördüm başımdan aşşagıya kaynar sular döküldü sanki onları izlemeye başladım bu arada benim sikimde patlıycak gibi oldu elimdeki kitapları odama koyup onları izlemeye geri döndüm adm anneme soymaya başladı annem sadece sütyen ve kilotla
KÜLOTTAKİ KOKU
Burda yazılanlar nedenli doğru bilmiyorum ama benimki çoooooooook doğru..bu sene ekim ayının başinda Aksaray’daki(niğde) yaşadığım çarpıcı,korku dolu,hüzünlü,hırslı bir anımı paylaşmak istedim.halamın oğlu sezginin sevgi yaşamadan sadece cinsel isteklerini karşıladığı Gül adında bayanla yaşadım anlatacaklarımı..sezgin’in çalışmadığı bi gün gezmek için dişarı çıktık sezgın gül üde davet etmişti.ben gülü daha önce görmüştüm ama bı muhabbetımız olmamıstı.Gül’le cafede buluştuk.hoş bi sohbet başlamıştı.sonra konu döndü dolaştı bana geldi halamın oğlu benım gunduzlerı cok sıkıldıgımı soyledı Gül’e.
Ben arkadaşımın ablasını sikecektim AMA
merhaba hikaye okuyucuları bu hikaye tamamen gercektir fazla lafı uzatmadan konuya gireyim cocukluk arkadaşım la aramız cok iiyidi su sızmadı ikimizin yasıda 18 di arkadasımın ablası bizden 2yas büyüktü bir gün onlada porno izlerken dediki filimde oynayan kadın ablama ne kadar ben ziyor dedi ben agzımı bile acmadım durdu bana maktı sence dedi bende sadece hımm dedim bana ablamı sikmek istermisin dedi yalan yok ablası cok güzeldi gögüsleri kocaman dı benim hep yapmak istedigim seyi o bana söylemişti ben cevap vermedim aynı soruyu üç kere sorup beni sıkıştırdı beraber yapcaz olm dedi tamam
Annem Istedi
Ben 17 yaşlarında oldukça yakışıklı bir erkeğim. Hayatımın tek amacı bir kızla birlikte olup onu sikmekti. Annem beni çok tahrik ederdi. Öyle sandığınız gibi güzel vücutlu değil ama genede işe yarar. Neyse ben bir gün cine-5 izlerken 31 çekiyordum. Sabah olduğu için ses çıkartmıyordum. Annem ben erotik yayın izlerken annem çaktırmadan yanıma geldi. Ben de bunu fark edince hemen toplanmaya başladım. Annem kısık bir sesle dur dedi. Ben daha ne olduğunu anlamadan annem geceliğini çıkartıp yanıma geldi ve beni sikeceksin dedi. Ben biraz utandım ama ne yapalım kendisi istedi. Evde babam olduğu için
Zarımı Patlattı Hayvan
Merhaba ben zeynep ankarada özel bi kolejde okuyorm ve sizlere lise 1de 2 sene önce başımdan geçen bi anımı anlatmak istiyorum. O zamanlar severek çıktığım ama şu an lanet ettiğim berkay dye bi çıktığım vardı gerçekten seviyodum onu ve onunda beni sevdiğini sanıyodum bu yüzden ne istese yapcak durumdaydm doğruyu söylemek gerekirse bende onu çok arzuluyordum.Ama bunu ona belli etmeyi hiç bi zaman istemedm çünkü pişman olmaktan korkuydum. O kadar romantik bi çocuktuki bunun üstüne onun beni arzulayan tavırları eklenince kendimi tutamaz duruma geliyodm artık mesajlaşırkn herşeyi payla
Abim Ablamı Götten Sikti
Merhabalar ben şu anda 23 yaşındayım. Abim 33 ablam ise 25 yaşında..O gün annem diğer mahallede oturan akrabalarımıza gitmiş ve evde ablam abim ve ben yanlız kalmıştık...Mevsim kıştı ve hep beraber sobalı olan odada televizyon seyrediyorduk. Bir ara ablam kalktı ve odanın dışarısına çıktı..Bir süre sonra da abim ablamın peşinden dışarıya çıktı. Ben biraz daha televizyon seyrettim ve abimle ablamın gecikmesinden dolayı dışarıya çıktım.. Kimse yok görünüyordu..Diğer odadan ablamın sesi geliyordu..Yaklaştım... Ablam : ---Abi olurmu ben kızım.diyordu.Abimse : ---Kızlığına birşey yapmayacağım..mer
YARRAĞIMI YALAMASI MUHTEŞEMDİ
..SOHBET İÇİN TELİM GİZLİ NOYADA AÇIK SADECE BAYANLARA 0538 numaraları sadece yrum yazanlar görebilir. kaan_parss@hotmail.com MERHABA BEN KAAN. BAŞIMDAN GEÇEN BİR HİKAYEYİ SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM. BEN 31 YAŞINDA KUMRL ELA GÖ...ZLÜ 1.80 BOYUNDA REKLAMIMI YAPMAYI SEVMEM ...............A...............MA İYİ TATLI GÖRÜNÜMLÜ BİR GENCİM. BUNDAN 4 AY ÖNCE SANAL PORTALLARDAN BİRİNDE ÖZLEM TAKMA ADLI............... BİRİYLE TANIŞTIM. BANA EVLİ OLDDĞUN...U V...E Ç...OCUKLARI OLDUĞUNU SÖYLEDİ. BENDE BU NEDENDEN DOLAYI KENDİSİNE NORMAL BİR ŞEKİLDE YAKLAŞTIM. GERÇEK ŞUKİ AKLIMDA ...ONU...NLA... İLGİLİ
Meraktan yedim
Ben 25 YAŞİNDA b bekar evinde kalan her şeyi merak eden birıym.2 kişi kaliyoruz. akşam oldumu başlriz muhabette ben şikmek guzelde sikilmek nasil hep merak etmişimdır.bundan dolayi sabahlari ev arkadasimin yaragini merak eder acikta yakaladimmi caktirmadan incelerdim.birgun ibne muhabbeti cikti bende tam benlik muhabet olunca dedimki nasil ibne oluyolar zevk aliyolarmi gibi sorular sormaya başladim.en sonunda merak ediyorsan deneyelim dedi.bende merak ettigmi ama cekindigmi soyledim oda cekinecek ne var evde ikimiziz zaten dedi.evdt dedim haklisin şartla kabul ettim.sadece 1 kere ilk ve son o
Derede Yırtı Benı
|merhabalar hikaye okurlar hemen konuya girmek istiyorum biz yaz ayında köye gitmiştik olanlar orda oldu ve ferit diye birisiyle koyde kuzu kutmeye gittik aradan bi zaman geçti feritbana sevişmek istedigini söyladi ben ozaman sevişmek nasıl bi duyudur tam bilmiyodum tamam dedim birazda merak ediyodum biz başladık işi sikişmeye kadar getirdik ama götten sikecekti sadece feritte benden sadece bi yaş büyük beni yere yatırdi sikinide tükürükledi yavaş yavaş sokmaya başladı ama girmiyodu ben acıyınca ferit geriçekiyodu feritte götümün arasında gelgit yapmaya başladi orada bi ses bize napıyonuz d
Australia
Australia basligimda oldugu gibi ben avusturalyada yasayan genc yakisikli bir gencim 20 yasindayim ve okumak icin geldim buraya ama o ust komsun yokmu beni bastan cikardi ust komsum avusturalyanin yerlilerinden ozi diyorlar onlara kadin beni bastan cikarmak icin elinde geleni yapti sonuda da becerdi bi gun okuldan cikip ise gittim cok yorgun bi sekilde eve gelgim yanniz kaliyordum banyo edeken kapi caldi sadece havluyu belime sararak kapiyagittim ust komsum gelmisti elinde viski sisesi benide ogle gorunce gozleri parladi niyetini anlamistim cok hos sarisin bi bayandi benden cok hoslan
Yazık
Ben prens burda yazılanların coguna ınanmıyorum bu kadar sacma bı sey olamaz kız 1 kac saat heves ıcın kızlıgından oluyo sızce bunlar mantıklımı ıyı dusunun mesela benım sızı azdırmak ıcın belkı turlu turlu yalanlar yazarak sızın azmanıza sebeb oluyorum bızım ıpek adında guzel mı guzel sex mı sexı bır vucudu vardı boyu kısaydı ama o boya ancak bu kadar yakısır one got one vucut one yuz yanı masallah super bır kız abıı yanı onu zevk ıcın sıkecen he .sonra her onune gelen erkeklerın benımle cıkarmısın teklıfını karsılıklız bırakmaz kabul eder ama ona teklıf eden erkeklerın ıstegı o kızı sıkmek
Alımlı Güzel
|herkese merhabalar ben bir bankada çalışıyorum 31 yaşındayım iş gereği eskişehire göreve gitmiştim internette chat yaparken bir bayan nikiyle selam veren oldu cevap verdim ve eskişehirde yaşadığını 45 yaşında olduğunu ve eşinden ayrı olduğunu söyledi çok kısa sohbet ettikden sonra kalkmak istedi bende eskişehiri bilmiyorum yalnızım dediğimde tel numarası verdi akşam üzeri aradım buluşduk harika bir kadındı yaşına rağmen vucut hatları kalçası bir harikaydı o gün her hangi bişye olmadan ayrıldık daha sonra görüşemedik ben eskişehirden izmire geçdim onuda davet ettim ve kayseriye geldi oto gard
Banka
banka Bir bankada yöneticiyim, başımdan ilk kez böyle ilginç bir olay geçiyor, şubemizde ikram hizmetlerine bakacak, asgari ücret ile çalışabilecek bir bayan elaman arıyorduk. İş önemli olmadığı için ilan vermeyip müşterilerimize söyleyerek ihtiyacı olan birini tavsiye etmelerini istedik. Bu arada gelen bayanlarla görüşmeleri ben yapıyordum, mesai bitimine yakın en son gelen 45 yaşlarında bakımsız fakat oldukça diri balık etli ve şuh biriydi. Bana kendisinin 3 kızının olduğunu, bunların hepsinin çalışmak istediklerini ancak babalarının izin vermemesi nedeniyle çalışamadıklarını anlatt
Sekreterim Aslı
|Merhaba ben uzun zamandır bir satış şirketinde müdürüm, size güzel satış elemanım Aslı`yı nasıl siktiğimi anlatmak istiyorum. Bazı akşamlar iş yoğunluğundan, fazla mesaiye kalırız. O günde, ben ve Aslı hala geç vakitlere kadar çalışıyorduk. Çalışırken, gözüm Aslı`ya takıldı. Aslı uzun boylu, geniş kalçalı, uzun kumral düz saçları ve nefis vücudu olan bir kız. Çıktığı bir çocuk var, arada sırada Aslı`yı işten alıyordu. Aralarındaki ilişki ne boyutta bilmiyorum. Ancak, Aslı her erkeğin rüyalarını süsleyecek ve sikini kaldıracak kadar güzel bir kız. Bu arada aklıma biraz Aslı ile eğlenmek geldi.
Liseli Ve Körpeyi Amından
Slm ben emre edirneden yazıyorum geçen yıl okulda bi kız vardı adı sıla kızın bakire olmadıgını biliyodum ve ben hep bunu sikmek istiyodum bi gün derste sınav vardı ayni yere oturduk sonra ben baştan bacaklarını okşadım tepki yok sonra amına doğru giderken elim yapma diye kulağıma fısıldadı tamam ama seni sikmek istiyorum dedim burda olmaz dedi öyle deyince okul çıkışı hemen onu alıp cafeye götürdüm bişeyler yedikten sonra cafenin alt taafı ağaçlıktı gel dedim önce olmaz dedi zorla götürdüm sonra ağaçların altında durdum seni çok istiyorum dedim ve dudaklarına yapıştım ama bu hala naz yapıyo
Canım Annemle - 9
Akşam yemeği için dışarıya çıkalım, evde kalırsak hem açlıktan hem yorgunluktan öleceğiz dedim, gülmekten cevap veremedi, napayım yani azgınlık yapan sensin. Giyinip sahil boyunca uzanan restourantlardan birine gittik, arabadan inip kapıya yöneldiğimizde küçük halama rastladık, küçük dediğime bakmayın 54 yaşında. Cami yıkılmış ama mihrap yerinde cinsinden. Canı sıkılıyormuş, çıkıp biraz dolaşmak bir yemek yemek istemiş, hemen iki koluna girip birlikte içeriye girdik güzel bir akşam yemeği ve yanında bir şişe rakı içtikten sonra çıkıp arabama bindik, annem hadi bizi foçaya götür dedi. Hemen dir
Okeydekı Sevgılım
Ben evlı bır erkegım bır gun arkadasımın bırosuna gıdıp nete okey oynuyordun bır gun nette tanıs tıgımız nazlı ısmın de bırını tanıdım anladıgım kadarı ıle oda evlı ımıs basta bır sey demedıgı ıcı9n anlam veremedım ama son ra her seyını bana anlattı kocası onu tatmın edemıoyormus bu olay 2006.5 ayda oldu dedım bun ayemege cıkalım oda kabul rttı persembe gunu cıktık yemege aksam olmaya yakın sadece elını tuttum ve evının yakınına bırak tım sonrakı kun tekrar bulustuk ve dedımkı ne yapalım benı yanlız kalacagımız yere gotur dedı ben de arkadasımın evıne gıdelım orda yanlız kalırız dedım oda olu
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/4b44ce296a15a408a86d0ec52dfdb2f8.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32